Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Ce alegeti?
Benzina 1,359 68.98%
Motorina 611 31.02%
Voters: 1970. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 09-03-12, 15:37   #4201
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Benzina sau motorina ?

@ GTR - unde am zis eu ca A4 ala a mers pana la 200 000 fara nicio problema ? Am zis doar ca in ultimele zeci de mii, de la 150 (de cand o are) pana la ~200 (acum) masina nu a avut nicio problema, inainte nu stiu dar cand a cumparat-o arata impecabil interior-exterior. Cu materialele ai dat-o in bara, E46/E90 fata de Audi-urile din aceeasi ani sunt o gluma proasta la interior, de fapt toate BMW-urile sunt jalnice la interior cu exceptia noilor modele unde au progresat enorm, la Audi singura 'problema' (la unele modele) sunt butoanele alea care se cojesc daca e tractorist ala care le apasa, dar restul interiorului e la ani lumina fata de BMW. La A4 ala interiorul arata ca si cum ar fi scos din showroom. Plus ca Audi punea probleme serioase BMW-ului de foarte multi ani, nu e deloc cum zici tu, de exemplu A8 a fost mai bun decat 7-arul de cateva generatii incoace. Nu sunt deloc subiectiv, nu imi e greu sa recunosc cand BMW au un model mai reusit dar nu mai exagera cu net superior si alte chestii din astea amuzante cum ca ar fi fost mai buni la toate clasele la toate capitolele, bla bla bla.
Chiar si la clasa M unde fanii trag tare ca M a fost etalon e bullshit, daca ma uit pe fastestlaps si compar modelele similare, RS castiga copios cu tot cu sasiul ala prost pe care il aduci tu in discutie.

M5 E39 vs RS6 - castiga RS6 http://fastestlaps.com/comparisons/b...di_rs6_c5.html

M5 E60 vs RS6 - castiga RS6 http://fastestlaps.com/comparisons/b...di_rs6_c6.html

M3 E36 vs RS4 B5 - castiga RS4 http://fastestlaps.com/comparisons/b..._avant_b5.html

M3 E92 vs RS5 - castiga RS5 si asa mai departe. ELODIA a facut un post in care ti-a demonstrat ca RS5 nu are sasiul deloc mai prost fiindca e dezavantajat la toate capitolele (RWD vs AWD, cp/kg la roti mai prost etc) si totusi castiga, evident e din sasiu, sau e din cele 4 cercuri ? Daca vrei iti dau link catre post sa vedem ce argumente aduci.

Cu toate astea sigur gasiti 100 de mii de blabla-uri sa contraziceti niste cifre clare, ca nu e corecta comparatia, ca Audi a aparut mai tarziu desi modelele clar sunt contemporane, etc etc.

Lasati exagerarile (diferentele alea enorme, parca am compara Rolls Royce cu Skoda Superb), Audi, ca si restul constructorilor are anumite probleme la unele modele dar overall, comparatia Audi-BMW-Merc tot timpul a fost echilibrata, altfel nu erau rivali de zeci de ani incoace ca doar se compara masini din aceeasi clasa, apropiate, nu compari Passat cu Seria 5. Nu exista constructor sa fie bun la toate si sa nu aiba modele cu hibe sau modele mai putin reusite.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova

Last edited by _anaconda_; 09-03-12 at 15:42.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 09-03-12, 15:44   #4202
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Benzina sau motorina ?

L-au scos mau gros, mai greu, cu acelasi procesor dualcore, identic acelasi design, are in plus un diplay foarte tare, o camera de doar 5 MP si un procesor grafic mai bun. Si desigur este mult mai scump.

Nu are slot de card, nu are USB, nu are HDMI (decat cu adaptor), nu are quadcore, nu are gps, nu are mai nimic in plus si foarte util, inafara de display. Dar stai linistit, are acelasi marketing deosebit si fanii care or sa asigure o vanzare foarte mare.

Asus deja a scos o avrianta de Prime cu un diplay foarte apropiat, cu quadcore, mai subtire, mai usor, mult mai accesorizat, care ofera optional si o tastatura cu acumulator si alte accesorii suplimentare (usb, inca un cititor de card, pad).

http://www.gsmarena.com/asus_transfo...y_700-4606.php
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 09-03-12, 16:11   #4203
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Benzina sau motorina ?

Mersi de input GTR.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 09-03-12, 17:01   #4204
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Nu e nici E90 asta monunent de fiabilitate.

320D din 2005, ~130 000 km din care 70% in afara. Suspensia/directia e buna, rezistenta dar in ultimii 25 000 km - broasca usa dreapta spate, nu se mai inchidea din telecomanda, trapa se ridica doar in sus, isi uitase pozitia - a fost reprogramata cu testerul, dadea ulei pe la un furtun la IC cred, a fost schimbat la BMW (~300 E), acum da iar, la pornire face un mic scartait (nesemnificativ dar il deranja pe proprietar), a schimbat o fulie si vreo 2 curele, tot face -> s-a lasat pagubas, inainte de iarna l-a lasat compresorul de la clima, din cate am mai auzit pe ici pe colo nu e o exceptie, pica destul de des compresorul, iarna trecuta a schimbat bujiile incandescente dar iarna asta pornea dupa ce invartea 2-3 minute (la propriu, noroc cu bateria noua Varta), pusa pe tester au zis aia ca desi bujiile erau bune fizic (aveau doar 1 an) trebuia facuta nush ce draq de procedura de pe tester ca nu erau comandate sa se incalzeasca, acum porneste bine. Am apreciat totusi ca la -20* pornea fara nicio bujie. Pe display-ul de la CD Player sunt morti cativa pixeli.
.
astea-s chestii care trec oarecum! , masina tot merge cumva problema e ce te faci cand masina nu mai porneste?
Cazul unui f bun prieten , a avut e90 320d 2005 , luat de la reprezentata si s-a trezit la 10.000 de km ca nu ii mai pornea masina! Bineinteles ca a aruncat o gramada de bani pe trailer sa o duca in brasov unde s-a constatat ECU "buf" , si stai tu 2 luni pe bara sa astepti un amarat de ecu sa vina din germania sa vezi atunci ce iti bagi si scoti . Ulterior omul a vandut bamveul si s-a jurat ca nu mai ia porcarii.

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Asa ma distrez si pe confruntarea Iphone/Ipad vs Android (Samsung, Motorola, HTC, Asus, etc.). Lesin de ras cand vad fanii IOS oribiti de marketingul Apple care sar peste toate avanatjele Android si vad numai calitatile IOS. Ba nu sau convins nici acum dupa marea teapa cu Ipda 3.
1. ce teapa cu iPad?
2. cred ca fanii android sunt mult mai lesinati si bolnavi mental decat cei apple. Diferenta intre ele e enorma ! Eu unul prefer un RS 4 cap coada optimizat, decat o corsa cu motor de veyron if you know what i mean.

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
L-au scos mau gros, mai greu, cu acelasi procesor dualcore, identic acelasi design, are in plus un diplay foarte tare, o camera de doar 5 MP si un procesor grafic mai bun. Si desigur este mult mai scump.

Nu are slot de card, nu are USB, nu are HDMI (decat cu adaptor), nu are quadcore, nu are gps, nu are mai nimic in plus si foarte util, inafara de display. Dar stai linistit, are acelasi marketing deosebit si fanii care or sa asigure o vanzare foarte mare.

Asus deja a scos o avrianta de Prime cu un diplay foarte apropiat, cu quadcore, mai subtire, mai usor, mult mai accesorizat, care ofera optional si o tastatura cu acumulator si alte accesorii suplimentare (usb, inca un cititor de card, pad).

http://www.gsmarena.com/asus_transfo...y_700-4606.php
imi pare rau sa te corectez, pt ca nu esti bine informat. Intr-adevar procesorul este dual-core pt ca simplu nu este nevoie de mai mult, avand in vedere ca iOS este optimizat si ruleaza brici, dar GPU-ul sau placa grafica pt tine este quad-core . Ideea e ca puterea ipadului este mai mare decat a unui xbox360 sau ps3 .
slot sd? chiar iti trebuie?
usb? in ce an suntem? 2001 ?
hdmi nu ii trebuie pt ca are airplay
gps are pe varianta 4g ( iara nu esti informat )
ideea e urmatoarea ! uita-te in spatele unui iMac si uita-te in spatele pc-ului tau ! Cam asa e diferenta dintre apple si concurenta! Suntem in anul 2012 si totul trebuie sa fie cat mai simplu si wireless.
__________________


Last edited by dolb; 09-03-12 at 17:04.
dolb is offline   Reply With Quote
Old 10-03-12, 00:57   #4205
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Benzina sau motorina ?

Eu nu pot sa pricep neam ce legatura are un ipad cu un motor diesel.
Maine facem legaturi cu camere foto?

Nu pe bune, dar e deja caraghios ca intr-un topic benzina vs motorina sa se discute de ipad si android.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 10-03-12, 18:56   #4206
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
@ GTR - unde am zis eu ca A4 ala a mers pana la 200 000 fara nicio problema ? Am zis doar ca in ultimele zeci de mii, de la 150 (de cand o are) pana la ~200 (acum) masina nu a avut nicio problema, inainte nu stiu dar cand a cumparat-o arata impecabil interior-exterior. Cu materialele ai dat-o in bara, E46/E90 fata de Audi-urile din aceeasi ani sunt o gluma proasta la interior, de fapt toate BMW-urile sunt jalnice la interior cu exceptia noilor modele unde au progresat enorm, la Audi singura 'problema' (la unele modele) sunt butoanele alea care se cojesc daca e tractorist ala care le apasa, dar restul interiorului e la ani lumina fata de BMW. La A4 ala interiorul arata ca si cum ar fi scos din showroom. Plus ca Audi punea probleme serioase BMW-ului de foarte multi ani, nu e deloc cum zici tu, de exemplu A8 a fost mai bun decat 7-arul de cateva generatii incoace. Nu sunt deloc subiectiv, nu imi e greu sa recunosc cand BMW au un model mai reusit dar nu mai exagera cu net superior si alte chestii din astea amuzante cum ca ar fi fost mai buni la toate clasele la toate capitolele, bla bla bla.
Chiar si la clasa M unde fanii trag tare ca M a fost etalon e bullshit, daca ma uit pe fastestlaps si compar modelele similare, RS castiga copios cu tot cu sasiul ala prost pe care il aduci tu in discutie.

M5 E39 vs RS6 - castiga RS6 http://fastestlaps.com/comparisons/b...di_rs6_c5.html

M5 E60 vs RS6 - castiga RS6 http://fastestlaps.com/comparisons/b...di_rs6_c6.html

M3 E36 vs RS4 B5 - castiga RS4 http://fastestlaps.com/comparisons/b..._avant_b5.html

M3 E92 vs RS5 - castiga RS5 si asa mai departe. ELODIA a facut un post in care ti-a demonstrat ca RS5 nu are sasiul deloc mai prost fiindca e dezavantajat la toate capitolele (RWD vs AWD, cp/kg la roti mai prost etc) si totusi castiga, evident e din sasiu, sau e din cele 4 cercuri ? Daca vrei iti dau link catre post sa vedem ce argumente aduci.

Cu toate astea sigur gasiti 100 de mii de blabla-uri sa contraziceti niste cifre clare, ca nu e corecta comparatia, ca Audi a aparut mai tarziu desi modelele clar sunt contemporane, etc etc.

Lasati exagerarile (diferentele alea enorme, parca am compara Rolls Royce cu Skoda Superb), Audi, ca si restul constructorilor are anumite probleme la unele modele dar overall, comparatia Audi-BMW-Merc tot timpul a fost echilibrata, altfel nu erau rivali de zeci de ani incoace ca doar se compara masini din aceeasi clasa, apropiate, nu compari Passat cu Seria 5. Nu exista constructor sa fie bun la toate si sa nu aiba modele cu hibe sau modele mai putin reusite.
1. Legat de RS4 B5 nu are cum sa concureze cu M3 E36 )) ci cum M3 E46.

M3 E36 - Production 1992–1999
M3 E46 - Production 2000–2006
Rs4 B5 - Production 2000–2001

iar rezultatul este asta:
http://www.fastestlaps.com/compariso..._avant_b5.html

Acum serios vorbind, indiferent de timpi si de faptul ca M3 E46 are un sasiu superior, RS4 B5 este este de preferat datorita unui motor de exceptie, net superior tuturor motoarelor ulterioare de RS4, RS5, S4, RS3, etc..

Sa nu uitam deasemenea ca RS6 4B este mai nou cu 3 ani decat M5 E60, ceea ce este enrom. Inclusiv diferenta intre motoare este enorma, 5.0 aspirat BMW vs 5.0 biturbo RS6 cu un avantaj de 17 CP/tona.

RS5 la fel, este cu 3 ani mai nou decat M3 E92 si culmea, bate M3 E92 si ia bataie de la M3 E90, adica de la sedan. Oricum diferentele intre esle sunt minore.

Discutia M vs RS este cam greu de negociat pentru ca daca ne uitam la perioade de fabricatie observam ca Audi a evitat permanent o concurenta directa in aceeasi perioada de timp.Audi putea sa contiunue fabricarea lui RS4 B5 dar au intrerupt-o fix la un an de la aparitie si fix cand a aparut M3 E46, scot un RS4 in 2012 cand puteau lejer sa-l scoata acum 3 ani si cand M3 E90 este fix la sfarsit de cariera.

Acesta este un repros incontestabil de politica Audi.


2. Nu sunt tampit sa spun ac A4 B6/B7 este slab calitativ sau nu este fiabil, nici pe departe, doar ca au avut multe probleme cu multe motoare, pe macanica absolut sigur sta mai slab decat E90 + mici alte rahaturi care la E90 au fost mai rare. Referitor la interior oricand poti sau putem sa punem un E90 langa un A4 si ai sa observi ca BMW-ul nu pierde calitativ la materiale, poate la finisari si nu ca nu ar fi bune dar poate par mai grosolane putin, este un bord mai putin fin. De design interior, se stie ca la E90 este controversat si A4 este frumos, cu toate ca daca ma uit acum la ele, nici cel de A4 nu ma mai impresioneaza cu absolut nimic. Dar hai sa spunem ca daca interiorul este discutabil, restul crede-ma ca avantajeaza BMW-ul si ca fiabilitate mecanica/electrica/electronica, comfort, sasiu, motoare.

3. A8 si mie-mi place mai mult decat Seria 7 cam indiferent de generatie.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 11-03-12, 15:09   #4207
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default Re: Benzina sau motorina ?

Tocmai am omorat una bucata motor si cutie de Audi.

Ieri cei de la Skoda, si-au dat cu presupusul ca ar fi filtrul de particule. Zis si facut. Am strabatut o parte din DN1 dus intors in treapta 3, la 4000RPM (aproximativ 100kmh).

Ajuns inapoi la Baneasa, o data cu repornirea, martorul dispare.

Astazi, dupa o croaziera linistita la 2500 RPM pret de ora si putin, iar apare martorul. Iar limitare, iar repornesc motorul ca sa o anulez.

Cuprins de nervi, la iesirea de pe A2, tronsonul Cernavoda-Constanta, s-a facut in treptele 3-4 exclusiv, cu minim de turatie 4000RPM, iar varf la 5500.

Ajuns la primul stop, implicit semafor, iar o data scoasa din viteza, incepe sa troncane, similar alora cu volanta unimasica pe TDI. Aici revine limitarea, si mai nou sunt anuntat de CB: "Critical failure" si "Brake warning".

Acum troncane ca o masina de cusut. 0-100, dureaza cel putin o vesnicie, iar la schimbarile de treapta, socul este cel putin placut.

Curios este ca in manual, pentru regenerare, se recomanda 1800-2500. Doar ca in aceasta plaja se si infunda. Cei cu conspiratiile, sunt rugati sa isi faca datoria.
__________________

low sau nu ?
Predator is offline   Reply With Quote
Old 11-03-12, 15:19   #4208
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Benzina sau motorina ?

Shit happens.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 11-03-12, 16:00   #4209
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default Re: Benzina sau motorina ?

Aveam o incertitudine cum ca 1.9 TDi a fost mai bun. Acum m-am convins.
Predator is offline   Reply With Quote
Old 11-03-12, 16:09   #4210
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Benzina sau motorina ?

Deci tie ti s-a aprins becul in bord, ai luat decizia ca e de la dpf si ca trebuie "reparat" mergand in limitare cu ea cateva zeci de km.
Intr-adevar 1.9tdi proaste motoare.
Noroc ca nu sunt mecanic auto ))))) Daca dadeam de 2 clienti ca tine ma lasam de meserie.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 11-03-12, 16:12   #4211
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default Re: Benzina sau motorina ?

Eu, ca utilizator de masina, am facut ce mi s-a recomandat.
Am mers la service autorizat, mi-au facut o pseudo-diagnoza, si mi-au dat indicatiile de rulaj.

Ca se strica, ma doare-n cot. Are garantie, eu nu o sa ma opresc din treburi pentru un fier.

Plus ca nu ai inteles. Motorul ce s-a stricat, este un 2.0 TDI 170 Cp. Acum sunt martoage, dar trecem peste.

1.9-le, care inca il mai am, trece fluierand de 180.000, fara astfel de simptome.
Predator is offline   Reply With Quote
Old 11-03-12, 16:13   #4212
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by dolb View Post

1. ce teapa cu iPad?
2. cred ca fanii android sunt mult mai lesinati si bolnavi mental decat cei apple. Diferenta intre ele e enorma ! Eu unul prefer un RS 4 cap coada optimizat, decat o corsa cu motor de veyron if you know what i mean.


imi pare rau sa te corectez, pt ca nu esti bine informat. Intr-adevar procesorul este dual-core pt ca simplu nu este nevoie de mai mult, avand in vedere ca iOS este optimizat si ruleaza brici, dar GPU-ul sau placa grafica pt tine este quad-core . Ideea e ca puterea ipadului este mai mare decat a unui xbox360 sau ps3 .
slot sd? chiar iti trebuie?
usb? in ce an suntem? 2001 ?
hdmi nu ii trebuie pt ca are airplay
gps are pe varianta 4g ( iara nu esti informat )
ideea e urmatoarea ! uita-te in spatele unui iMac si uita-te in spatele pc-ului tau ! Cam asa e diferenta dintre apple si concurenta! Suntem in anul 2012 si totul trebuie sa fie cat mai simplu si wireless.
Haha, te-am prins.
Fanii sunt Apple, pe mine ma doare in basca daca este android sau microsoft sau symbian, dar asa combateti voi fanatismul vostru.

Nu este nevoie de mai mult de dual core??? In 2 ore iti fac iphone-ul sa te duci cu el la service. Galaxy 2 la 340 de softuri/jocuri instalate abea mai misca, Iphone se blocheaza .
-La android am posibilitatea de a vedea si chiar bloca procese, procese acre il fac sa se miste impecabil fara task killer, la Iphone nu.
-Flash inca este un mic avantaj.
-La Ipad 3 procesorul este dual core, placa grafica are procesor separat si este quadcore. Nasol daca nu stiai.
-Slot SD chiar imi trebuie, bag sau rulez orice document, orice film, orice poze fara sa apelez la alt device/computer ca sa le bag in cloud.
-cu USB-ul esti chiar stupid. Tabletele au ajuns nu numai un netbook replacement ci chiar si un laptop replacement. Ai vazut tu in viata ta in ultimii 10 ani Laptop sau Netbook fara USB? Tocmai le-au redezvoltat la 3.0 de inutil e este, nu? ) Androidul vede instant orice, Stick USB, hdd, tastatura, mouse, chiar si stick de net mai nou.
-airplay merge daca ai tv cu wi-fi, si nici asa nu merge la toate. Hdmi au acum inclusiv tv-urile de buget si monitoarele.
-deci trebuie sa mai dai ~130 eur ca sa ai 4g si GPS, foarte tare. Oricum nu este obligatoriu GPS-ul ce-i drept la un device atat de mare asa ca asta nu ar fi mare problema.

Nu ma uit in spatele calculatorului meu, ma uit in spatele Asus-ului Transformer Pad Infinity 700 LTE.

http://www.gsmarena.com/compare.php3...&idPhone2=4605

Ipad 3 nici nu a aparut bine si deja are un concurent care overall este superior.\

Teoretic diplay-ul este superior la Ipad.
Camera este mai slaba teoretic la Ipad.
Ipad este mai gros si mai greu.
Nu are USB.
Nu are HDMI.
Nu are slot card.
Asus are un Quad-core 1.6 GHz Cortex-A9 (care defapt este un 5 core)

Sincer chiar ma asteptam mai mult de Ipad 3, ma asteptam sa stabileasca noi standarde, dar fata de Ipad 2 are in plus doar procesor grafic, display, si camera mai buna, dar l-au facut mai gros si mai greu.

Sa nu mai vorbim ca Lenovo pregateste 2 tablete extrem de puternice, teoretic mult superioare Asusului, din care una vor sa o scoata cu dual boot, Android si Microsoft (varianta de desktop) ceea ce pentru mine (si nu numai) ar fi ideal. Samsung, HTC, Motorola, LG vor veni si ei sigur cu niste device-uri foarte puternice, si nici Asus nu se va opri aici.

Nu pot sa spun ca nu apreciez sau nu imi place Iphone/ Ipad, dar cel putin pe mine nu ma multumeste cat ma multumeste androidul. Iar ca atbleta pana la Asus-ul Transformer Pad 300 nu m-a satisfacut nici una.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 13-03-12, 01:34   #4213
obisnuit

Stage 3
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 121
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by Predator View Post
Tocmai am omorat una bucata motor si cutie de Audi.

Ieri cei de la Skoda, si-au dat cu presupusul ca ar fi filtrul de particule. Zis si facut. Am strabatut o parte din DN1 dus intors in treapta 3, la 4000RPM (aproximativ 100kmh).

Ajuns inapoi la Baneasa, o data cu repornirea, martorul dispare.

Astazi, dupa o croaziera linistita la 2500 RPM pret de ora si putin, iar apare martorul. Iar limitare, iar repornesc motorul ca sa o anulez.

Cuprins de nervi, la iesirea de pe A2, tronsonul Cernavoda-Constanta, s-a facut in treptele 3-4 exclusiv, cu minim de turatie 4000RPM, iar varf la 5500.

Ajuns la primul stop, implicit semafor, iar o data scoasa din viteza, incepe sa troncane, similar alora cu volanta unimasica pe TDI. Aici revine limitarea, si mai nou sunt anuntat de CB: "Critical failure" si "Brake warning".

Acum troncane ca o masina de cusut. 0-100, dureaza cel putin o vesnicie, iar la schimbarile de treapta, socul este cel putin placut.

Curios este ca in manual, pentru regenerare, se recomanda 1800-2500. Doar ca in aceasta plaja se si infunda. Cei cu conspiratiile, sunt rugati sa isi faca datoria.
Tu si cu Chuck Norris ce mai mergeti cu 5500 rpm cu 2.0 tdi .
obisnuit is offline   Reply With Quote
Old 13-03-12, 03:06   #4214
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Benzina sau motorina ?

Io schimbam la tdi numa' la 7000 in limitare.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 13-03-12, 07:08   #4215
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default Re: Benzina sau motorina ?

Voi chiar sunteti cretini. Si asta nu este o jignire. Ci un diagnostic.
Predator is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -