Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Oltcit sau Dacia
Oltcit Power 78 48.45%
dacia 83 51.55%
Voters: 161. You may not vote on this poll

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 12-01-05, 10:58   #106
HolySoul

Stage 5
 
HolySoul's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 921
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Xeon\"
Quote:
Originally Posted by \"HolySoul\"
bogdanlascu .. nu cred ma ca oltcitu stock are discuri ventilate fatza nici sa ma bati !
abia au pus astia ventilate pe Logan si tu zici ca are oltcitu stock ?
nici cielo nush daca are discuri ventilate ..
Esti chiar atat de sigur pe tine incat sa te tina un pariu serios????Ca daca tu esti ferm convins de ceea ce spui mai sus eu imi pun masina la pariu contra mijlocului tau de deplasare (Dacia).Ce zici???? ... te bagi????
Aha ... si de unde stii tu ce mijloc de deplasare am eu ?
Si ce sa inteleg ? ca ai oltcit si vrei sa ne dam ? Ca ma tzine itzi dau fum urat de tot ... poti avea si mama oltcitului model si din US ca tot te fac cu 5 masini distantza :P
__________________
VW Passat 1.9 TDI
Nissan 350Z
HolySoul is offline  
Old 12-01-05, 14:16   #107
bbeu

Stage 2
 
bbeu's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 40
Default

Bai fratilor , nu mai vorbiti prostii daca nu shtiti, mai bine luati o carte ceva , cautati pe net si dupa mai discutati, pana atunci ciocu mic si joc de glezna:

Quote:
Originally Posted by \"gabi (parca)\"
Adica 11RM si 11RT, la care planetarele de tip R'Zeppa, care veneau din import, au fost inlocuite cu cele de Dacia, ajustandu-se bineinteles lungimea. Modificarea asta nu a stricat masina, dar nu s-a reusit o adaptare satisfacatoare a franei de mana pe spate, Oltcitul avand, si la spate, frane pe disc. Abia la 11RT, cand s-au introdus tamburii de Dacia, s-a reusit montarea franei de mana pe spate (dovada TRS-u').
Pai mai nene, TRS are pe spate tot discuri si frana de mana e pe fata :P

Quote:
Originally Posted by \"HolySoul\"
Gabi da .. sunt convins ... am citit si eu de pe site-ul Oltcit si am ajuns la urmatoarele concluzii :
Intradevar oltciturile dinainte de 89 aveau discuri fatza+spate dar frana de mana nu era buna si au trebuit sa puna tamburi pe spate ...
NU are oltcitul discuri ventilate stock .
Asta scria pe site .. acum daka modelu frantuzesc nush ce are .. asta e altceva
.. ka ma apuk sa zic si eu ca Loganul e masina pe langa oltcit .. depinde de variante de masini ..
Pe fatza olticiul (mai putin RM RT) au discuri ventilate - macar shti cum arata ? sau te astepti acum sa iti fac poze si la un cooler?
Olticiul, exceptand cele 2 cazuri poate sa fie si din FR si din RO are discurile ventilate - mai studiati baieti, mai studiati

a..si altceva: ca acum vazui: in nici un caz nu s-a trecut pe tamburi si frana de mana spate ca nu functiona frana de mana pe fatza cu zici matale:

Quote:
Intradevar oltciturile dinainte de 89 aveau discuri fatza+spate dar frana de mana nu era buna si au trebuit sa puna tamburi pe spate ...
bbeu is offline  
Old 12-01-05, 14:31   #108
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default Re:

HolySoul: frana de mana era pe fata. S-a dorit mutarea ei pe spate (probabil pentru ceculete ) si d'aia s-au pus tamburi. Discutia a inceput de la \"e imposibil sa aiba discuri\". Ca sunt si ventilate, pe fata, au spus-o multi. Toti mint? Acum cred ca te-ai convins. Sau ce crezi? Ca venea Oltcitu' tunarit din fabrica ?
Tu faci comparatie intre o masina din anii 80-90, cu Golanu' de 2004. Acum, scuza-ma ca-ti spun, esti incorect. Compari tehnologia de acum 20 de ani cu cea \"de ultima generatie\"? E ca si cum ai compara tehnologia Citroen de acum, cu cea Renault, de atunci. Sau nu?
Acelasi lucru il faci si cand compari puterea TRS-ului cu cea a Daciei pe injectie, desi TRS-u' a prins viata prin... '94, iar injectia pe Dacia prin '99 (daca nu ma insel).

bbeu: ce-am vrut sa scriu si ce-am scris sunt doua lucruri diferite
\"Dovada\" trebuia sa fie proprietarii de Oltcit RT, nu TRS-ul. In fine...
__________________
DelSol D13Z6
Gabi is offline  
Old 12-01-05, 14:46   #109
razvand

Stock
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1
Default

Oltcit-ul este net superior daciei berlină, poate şi chiar faţă de cea cu injecţie. Din cam toate punctele de vedere, mai puţin consumul urban şi pe timp rece.
Dacă mai era nevoie subliniez: Oltcitul a avut original discuri ventilate pe faţă (lângă cutie) şi discuri pline pe spate. Schimbările către frâne de dacie le-a adus proiectantul român la îndemnul lui nea nicu pentru a reduce costurile şi în special importurile. Aşa s-a ajuns la RM şi RT. Unii zic că RM înseamnă Românesc modificat iar RT Românesc total. Acum naiba ştie. Iar cine nu a mers comparativ cu dacia şi oltcit nu prea poate face diferenţa că nu are termen de comparaţie.
razvand is offline  
Old 12-01-05, 15:07   #110
CATALIN LCL

Stage 2
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 45
Default

Oltcitul este net superior Daciei!
CATALIN LCL is offline  
Old 12-01-05, 17:04   #111
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

Din ce punct de vedere este oltcitul net superior? Argumente? nu vorbesc numai din punct de vedere al performantelor.

Oltcitul cu discuri are frane mai eficiente, are o bila alba de la mine.

In minus : - te ustura ochii cand mergi cu el din cauza sistemului de incalzire care baga si vapori de ulei ars pe langa aer cald.
- stabilitate in viraje mai mica decat dacia
- problema axelor cu came, care bat indiferent de ce i-ai face, e o gresala de proiectare.
- spatiul interior mai redus decat la dacie, rezulta incomfort pt cei din spate.
__________________

www.rustans.ro
UniculSGM is offline  
Old 12-01-05, 18:25   #112
Bogdan_16v
Guest
 
Posts: n/a
Default

Sa nu uitam si de proiectarea gresita a sistemului electric, ce poate cauza incendiul. Nu de putine ori am vazut Oltcit-uri arse.
O alta proiectare pe care eu o consider gresita, de data asta estetic vorbind, este acoperirea unei portiuni mari din roata din spate, ce nu permite montarea unor jante mai late decat cu modificarea caroseriei si favorizeaza depunerea mizeriei in locuri inaccesibile.
 
Old 12-01-05, 19:08   #113
steph

Stage 5
 
steph's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 510
Default

Rm RUSINEA MUNCII

cum naiba puteti sa psuneti ca oltcitu e atat de minunat si sa il comparati cu dacia pe injectie????

ia foc usor ... din cauza delcoului s anu uitam cum vedem oltcitarii in pasaje inundate ramasi in pana

axele cu came bat tot timpu

iarna e petarda rau de tot masina
steph is offline  
Old 12-01-05, 19:24   #114
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"steph\"
cum naiba puteti sa psuneti ca oltcitu e atat de minunat si sa il comparati cu dacia pe injectie????
Eu unu', n-am comparat Oltcitu' cu Dacia pe injectie, ba mai mult, am \"condamnat\" aceasta comparatie. Motivele le vezi mai sus, in mesajele anterioare.

Quote:
Originally Posted by \"steph\"
ia foc usor ... din cauza delcoului s anu uitam cum vedem oltcitarii in pasaje inundate ramasi in pana

iarna e petarda rau de tot masina
Ca ia foc usor, e discutabil.
Ca delcou' e plasat foarte prost, e adevarat si e foarte nasol cand dai prin \"lacuri\", dar siliconul isi face treaba.
Iar iarna, aprinderea electrica poate face minuni.
Gabi is offline  
Old 12-01-05, 19:45   #115
kingpin

Stage 2
 
kingpin's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 30
Default

dupa cum se spunea comparatia trebuie facuta intre masini cu aceeasi tehnologie. nu poti compara oltcitu' cu tehnologie din 1970 cu dacia ce are tehnologie din 2000.

Acum sa o luam pe puncte
1. Pa fata sunt discuri ventilate langa cutie, daca e nevoie facem poze, scanam cartea tehnica.
2. Pe spate sunt discuri pline.
3. Motivul pentru care au si-au bagat romani nasu' in ea a fost Ceausescu. Intr-o noapte a zis ca vrea ca jumate din masina sa fie produsa in tara, si uite asa au aparut industrii peste noapte in Romania.
4. In masina intra vapori de ulei ars daca sunt probleme la motor, daca masina are motorul in regula nu intra. Am mers cu mai multe masini si se vede diferenta intre o masina cu motorul ok si una cu el varza.
5. Stabilitate mai mica in curbe decat dacia??? asta cred ca e gluma, avad in vedere ca oltcitu' are centru de greutate mai jos decat dacia. Culmea e ca stiu mai multi oameni care au mers cu ambele si zic ca oltcitu' are stabilitate mai mare.
6. Bataile axelor cu came este iar legata de starea motorului.
7. Intr-adevar in spate este mai putin loc si este necomfortabil pentru cei din spate, dar pentru cei din fata e destul loc, iar pozitia la volan mie personal mi se pare foarte buna si confortabila.

din cauza ca masian este veche multe au o stare de degradare destul de mare, si probabil din acest motiv multi generalizeaza. recomand ca pentru a va face o parere sa cautati sa mergeti cu un oltcit reglat cum trebuie si pus la punct. eu zic ca abia atunci o sa intelegeti ce poate aceasta masina.

eu sunt \"fan\" dacia din simplu motiv ca e facuta de meseriasul roman, care zice ca daca sta in 2 suruburi de ce sa-l pui si pe al treilea. ca dovada, uitati ce s-a intamplat cand si-a bagat romanu' nasu in fabricarea oltcitului. ce lucru bun a iesit din asta? daca e ceva sa-mi spuneti ca eu nu am vazut.

\"batalia\" oltcit vs dacia o sa continue mult timp, pentru ca sunt multi de o parte si de alta care considera ca unu e mai buna ca alta. acum fiecare cu parerea lui si eu zic ca ar trebui sa respectam parerea fiecaruia si ar trebui sa ne intelegem pentru ca pana la urama na leaga o pasiune comuna: masina.

prin acest post nu am vizat pe nimeni anume, nu m-am legat de nimeni, spun asta ca sa fie clar.

sper ca nu v-am plictisit prea mult
kingpin is offline  
Old 12-01-05, 20:00   #116
Bubu_021
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Bubu_021's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 618
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default

oltcitul are discuri ventilate pe fata, motiv pt care daca ti s-a dus o planetara, o blochezi cu o surubelnita mai groasa si ajungi acasa cu tractiune pe 1 roata - avantaj oltcit.
oltcitul e o masina mai noua ca conceptie fata de dacia ('70 dacia - '80 oltcit)
despre dacia si oltcit stock, a zis sebastian cam ce era esential cu 2 pagini in urma
pentru tuning si preparare
aspect, figuri etc, - oltcitul se poate modifica de nu mai recunosti ca e oltcit decat dupa certificat, dacia mult mai putin
motor, performante - dacia are avantajul ca incap pe ea motoare + cv de vw, renault care nu discuta cu oltciturile
fiabilitate - oltciturile sunt mai rezistente la utilizare in regim de cursa decat daciile, un exemplu este iesirea de pe timpu lu ceasca in Bulgaria la Raliul Nisipurile de Aur a unei echipe de dacii si a echipei de oltcituri de la craiova, toate daciile au abandonat, motiv, au fiert apa in radiator; oltciturile au terminat toate; alt exemplu ar fi insasi echipa de raliuri a uzinei oltcit care cand a aparut a \"spart\" clasamentele, insa si acele oltcituri erau batute de daciile sibienilor care puteau cumpara de afara motoare puternice.
parerea mea este ca \"dacia vs. oltcit\" este un duel ce se va disputa si in urmatorii 10 ani
Bubu_021 is offline  
Old 12-01-05, 20:09   #117
HolySoul

Stage 5
 
HolySoul's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 921
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

bbeu .. bine ma m-ai convins .. si intradevar habar n-am cum arata acele discuri ventilate de pe oltcit dar stiu cum arata la alte masini ... la masina mea de exemplu .. si mai stiu cum arata si alea sport ventilate ... tot la masina mea de exemplu in fine ... bat la pariu ka orice masina mi-as lua tot un oltcit va fi mai bun ca masina mea . .. nu-i prea inghit pe cei ce au o masina vai de ea si o ridica-n slavi .. in fine si eu am fost unul din acei oameni dar macar am puterea sa recunosc ca la urma urmei .. oricum mergea , oricate atuuri avea ... nu se compara cu alte masini ...
si oricum mi se pare de aiurea cumparatia OLTCIT vs DACIA din start .. una e cu 4 portiere alta cu doua .. daca e sa comparati atunci hai sa comparam cu dacia sport .. ca si aia e in doua portiere ... si sincer sa fiu cred ca balanta ar fi mult mai echilibrata .. cum a zis si Gabi ... comparam tehnologie din 90 cu cea din 2000 ? ... . e aiurea am facut o greseala sper sa am iertati .. nu se compara cele pe injectie cu oltcitu` .. prietenii stiu de ce si punct.
Deci ... Dacia Sport vs Oltcit ?
HolySoul is offline  
Old 12-01-05, 20:15   #118
SpeedeR

Stage 5
 
SpeedeR's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 2,156
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Bubu_021\"
fiabilitate - oltciturile sunt mai rezistente la utilizare in regim de cursa decat daciile
drept un exemplu as da masina mea.....saraka de ea.... prietenii stiu de ceeee nui asa?!!?!?!

Nasol knd mai sparg la oltcit un radiator cva.... sau knd mai schimb un tambur... dar e marfa k e super joasa... iam taiat 3 spire de la arcuri
__________________
Mk5 GTI
Speed is nothing without style

SpeedeR is offline  
Old 12-01-05, 20:35   #119
steph

Stage 5
 
steph's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 510
Default

in cazu asta votez cu dacia dar nici pe departe nu are dacia tehnologie 2000
steph is offline  
Old 12-01-05, 20:40   #120
SpeedeR

Stage 5
 
SpeedeR's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 2,156
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"steph\"
in cazu asta votez cu dacia dar nici pe departe nu are dacia tehnologie 2000
sorry pt off topic....

Steph...ai zis asta din cauza celor zise de mine in ultimul meu post?! k se sparge radiatorul destul de repede (chiar f repede)? Ce naiba?! Radiatoru doar raceste motorul, pe cand i like'em hot!
SpeedeR is offline  
- Copyright 2025 4Tuning -