VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
02-11-10, 20:58
|
#91
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă
Quote:
Originally Posted by Gixer
Bravo "ainshtain" tocmai ai schimbat legile fizicii.....si te mai muri ca te-a lasat profu de fizica sa ramai corigent....cand ti-a auzit debitari de genu nici nu avea ce sa faca altceva....ca sa te treaca pe tine cu 4.5 trebuia sa dea la restul clasei 10 ca sa pastreze proportile
|
Incearca sa nu mai tulburi apele pe aici.Posturile tale nu spun nimic,in concluzie lasa-i pe cei care sunt interesati de acest subiect sa isi spuna parerile pro sau contra fara sa mai fie nevoiti sa citeasca si balariile debitate de tine.
Si lasa-ne cu inderdependenta dintre putere si cuplu pentru ca doar ti-am explicat in posturile anterioare in ce fel cele doua valori sunt interdependente.
Daca nu ai nimic destept de spus,mai bine taci...va parea ca macar gandesti.
__________________
|
|
|
02-11-10, 22:51
|
#92
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of: [2 Roti]
|
Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă
Quote:
Originally Posted by GTA
Incearca sa nu mai tulburi apele pe aici.Posturile tale nu spun nimic,in concluzie lasa-i pe cei care sunt interesati de acest subiect sa isi spuna parerile pro sau contra fara sa mai fie nevoiti sa citeasca si balariile debitate de tine.
Si lasa-ne cu inderdependenta dintre putere si cuplu pentru ca doar ti-am explicat in posturile anterioare in ce fel cele doua valori sunt interdependente.
Daca nu ai nimic destept de spus,mai bine taci...va parea ca macar gandesti.
|
Nu tulbur nimica decat eventual prostia crasa si trufia specific romaneasca, si nu jignesc pe nimeni, doar imi exprim pareri cand se poate interpreta asta!
Cu faza asta mai bine faceai tu asta, asa ai spulberat orice indoiala
Oricum flash news pt astia ca tine de o tin mortis cu cuplul, de fapt este vorba numai si numai de puterea dezvoltata(la diesel fiind mai jos in ture, si de-acolo cu povestile cu cuplu)....orice motor termic se bazeaza pe bilantul de energie in principiu, si anume din cata "zeama" ai ars(dozata de acceleratie) in unitatea de timp si cata energie cinetica utila s-a obtinut din aceasta(30-35% in general)....daca intelegeti bine, daca nu, nici nu va mai obositi oricum sa dati replay la ce am zis.
....in rest noi sa fim sanatosi si feriti de accidente!
|
|
|
03-11-10, 01:36
|
#93
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă
Quote:
Originally Posted by Gixer
Oricum flash news pt astia ca tine de o tin mortis cu cuplul, de fapt este vorba numai si numai de puterea dezvoltata
|
Vad ca ai mai studiat intre timp...hai ca usor,usor poate reusesti sa inveti ceea ce spui ca de fapt ai invatat pe la scoala.
Tu ai dreptate mai sus,dar numai pe jumatate.Intr-adevar,puterea motorului este data strict de capacitatea acestuia de a arde cat mai mult combustibil intr-o unitate de timp data.
Dar nu credeam ca un inginer cu diploma sa ignore faptul ca un motor termic pe langa putere(KW) mai are si forta de tractiune,sau cuplu,adica (J sau NM).Eu te inteleg cand spui ca totul tine de "big bang-ul" din camera de ardere....dar dupa explozia aia se intampla ca pistonul sa preia o parte din energia exploziei si sa o transforme in lucru mecanic prin intermediul sistemului biela-manivela si mai departe prin transmisie la roti...si abia atunci obtii acea energie cinetica despre care vorbesti tu.
Balbaiai ceva de "energie cinetica utila 30-35 % ".......sunt convins ca de fapt ai vrut sa spui randament efectiv si este 33-50% la diesel si 25-33% la benzinare.
Mai sus zicea cineva despre intretinerea cuplului motor de catre componentele interne ale motorului,afirmatie pe care tu si GTR ati luat-o in ras....
Permite-mi sa te lamuresc si despre acest aspect.Am stabilit mai sus ca randamentul efectiv nu este 100%,adica o parte din energie se pierde odata cu evacuarea gazelor,alta parte prin transferul termic dintre motor si agentul de racire,o alta parte se pierde prin transmisie si o alta parte este inmagazinata de catre componentele motorului aflate in miscare(piston,bolt,sigurante,biela,arbore,volant) .
Ma rog,ar dura o vesnicie sa te lamuresc la modul academic despre acest aspect asa ca o sa ma rezum la exemplul dat de GTR ...cel cu bicicleta
El zice ca "Ca o analogie iti dau exemplu mersul pe bicicleta, in care explozia esti tu care pedalezi si angrenajul biela-manivela sunt pedalele cu foaia mare, este normal ca daca-ti montez niste pedale de 5kg si o foaie de 10 kg o sa accelerezi mai greu decat cu niste pedale de 1 kg si o foaie de 1 kg."
In principiu are dreptate,dar tot fizica dar si practica ne spune ca acel sistem biela-manivela de 15 kg va inmagazina energie atata timp cat asupra lui se exercita lucru mecanic constant(explozia).Adica,intr-adevar vei accelera mai greu pana la o viteza X,dar odata ajuns acolo vei avea nevoie de mai putina energie pentru a mentine acea viteza tocmai pentru ca vei folosi energia inmagazinata de cele 15 kg de fier aflate in miscare.
Ma rog,exemplul este oarecum disproportionat si tocmai de aceea pentru motociclete motoarele sunt proiectate diferit fata de cele pentru autoturisme.
|
|
|
03-11-10, 08:02
|
#94
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 968
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [RENAULT] [Opel] [AirBrush]
|
Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă
Quote:
Originally Posted by Gixer
Nu tulbur nimica decat eventual prostia crasa si trufia specific romaneasca, si nu jignesc pe nimeni, doar imi exprim pareri cand se poate interpreta asta!
Cu faza asta mai bine faceai tu asta, asa ai spulberat orice indoiala
Oricum flash news pt astia ca tine de o tin mortis cu cuplul, de fapt este vorba numai si numai de puterea dezvoltata(la diesel fiind mai jos in ture, si de-acolo cu povestile cu cuplu)....orice motor termic se bazeaza pe bilantul de energie in principiu, si anume din cata "zeama" ai ars(dozata de acceleratie) in unitatea de timp si cata energie cinetica utila s-a obtinut din aceasta(30-35% in general)....daca intelegeti bine, daca nu, nici nu va mai obositi oricum sa dati replay la ce am zis.
....in rest noi sa fim sanatosi si feriti de accidente!
|
cateva exemple aici de "prostie crasa si trufie romaneasca" si cuvintele astea venind de la unu care nu stie sa faca diferenta dintre raport de comprimare si compresie a unui motor, cand se gandeste la modificari se gandeste sa isi puna 2 "shaibe" la bujia de la scuter sa traga mai tare si crede ca daca vw a pus motor de 1000 pe polo el vine de pe motoreta ca are aceeasi cilindree ... o poza face cat 1000 de cuvinte, asteptam poze cu scuterul spalat si saibuit la bujie
__________________
Tractari & asistenta rutiera non stop!!
0767108516
1986 Renault 5 GT Turbo 116HP+
1990 Opel Vectra 4x4 C20Let 204 HP+
2001 Opel Vectra B 20DTI 16V 101HP
1993 VW Transporter 19 Turbo Diesel 75 HP
2011 Opel Astra J 17 CDTI 125 HP
©ME: MY RENAULT 5GTT AND MY VECTRA TURBO WERE STATUS SYMBOLS, THEY WERE SYMBOLIZING ME
|
|
|
03-11-10, 08:05
|
#95
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 968
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [RENAULT] [Opel] [AirBrush]
|
Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă
inca ceva exemple de prostie crasa si bla bla bla...
|
|
|
03-11-10, 08:08
|
#96
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 968
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [RENAULT] [Opel] [AirBrush]
|
Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă
o da... sa vina demonstratiile cu shaiba!!
|
|
|
03-11-10, 08:12
|
#97
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 968
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [RENAULT] [Opel] [AirBrush]
|
Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă
Imi cer scuze admin/moderatori pentru posturile consecutive, daca pot fi contopite intr-unul singur este perfect.
Langa poza cu saiba de la bujie sa se ataseze si o poza cu carnetul de note din generala, materia fizica.
Promit solemn ca asta este ultimul meu post aici , chiar trebuie sa renunt sa-mi mai bag capul cu insignifianti...
Last edited by dj05fmx; 03-11-10 at 08:17.
|
|
|
03-11-10, 09:59
|
#98
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of: [2 Roti]
|
Quote:
Originally Posted by dj05fmx
|
Parca te-am rugat(defapt pe mai multi) ca, daca nu sunteti de-acord cu mine sa nu ma mai citati.....eh, asa am si eu dreptul sa va dau pedeapsa:
Ce-i cu cotetzele alea cu tractie fatza??!!! Tiuning garaj ha?!
Adica bai....motor de motocicleta pe masina e naspa.....pffffai ce prostie, o copilarie frate, nu fix precum faptul ca unflu raciu de 1.4 de pe ieftinatura si fac S-klassele de pfoaiaiaiai....ca defapt si 1.4 poate fi motor masina cu tractie fatza de drag-reising, chiar daca prostii aia de nemti si americani au cea mai slaba masina de drag cu motor V8 de vo 4L, adica TRIPLU si tractie spate sau integrala....
.....Exista multiquote daca nu stiai.
Quote:
Originally Posted by GTA
1.Dar nu credeam ca un inginer cu diploma sa ignore faptul ca un motor termic pe langa putere(KW) mai are si forta de tractiune,sau cuplu,adica (J sau NM).Eu te inteleg cand spui ca totul tine de "big bang-ul" din camera de ardere....dar dupa explozia aia se intampla ca pistonul sa preia o parte din energia exploziei si sa o transforme in lucru mecanic prin intermediul sistemului biela-manivela si mai departe prin transmisie la roti...si abia atunci obtii acea energie cinetica despre care vorbesti tu.
2.Balbaiai ceva de "energie cinetica utila 30-35 % ".......sunt convins ca de fapt ai vrut sa spui randament efectiv si este 33-50% la diesel si 25-33% la benzinare.
3.Mai sus zicea cineva despre intretinerea cuplului motor de catre componentele interne ale motorului,afirmatie pe care tu si GTR ati luat-o in ras....
Permite-mi sa te lamuresc si despre acest aspect.Am stabilit mai sus ca randamentul efectiv nu este 100%,adica o parte din energie se pierde odata cu evacuarea gazelor,alta parte prin transferul termic dintre motor si agentul de racire,o alta parte se pierde prin transmisie si o alta parte este inmagazinata de catre componentele motorului aflate in miscare(piston,bolt,sigurante,biela,arbore,volant) .
Ma rog,ar dura o vesnicie sa te lamuresc la modul academic despre acest aspect asa ca o sa ma rezum la exemplul dat de GTR ...cel cu bicicleta
El zice ca "Ca o analogie iti dau exemplu mersul pe bicicleta, in care explozia esti tu care pedalezi si angrenajul biela-manivela sunt pedalele cu foaia mare, este normal ca daca-ti montez niste pedale de 5kg si o foaie de 10 kg o sa accelerezi mai greu decat cu niste pedale de 1 kg si o foaie de 1 kg."
In principiu are dreptate,dar tot fizica dar si practica ne spune ca acel sistem biela-manivela de 15 kg va inmagazina energie atata timp cat asupra lui se exercita lucru mecanic constant(explozia).Adica,intr-adevar vei accelera mai greu pana la o viteza X,dar odata ajuns acolo vei avea nevoie de mai putina energie pentru a mentine acea viteza tocmai pentru ca vei folosi energia inmagazinata de cele 15 kg de fier aflate in miscare.
Ma rog,exemplul este oarecum disproportionat si tocmai de aceea pentru motociclete motoarele sunt proiectate diferit fata de cele pentru autoturisme.
|
1. Cum adica pe langa putere....tu te auzi ce zici.....atata timp cat cele 2 marimi sunt interdependente, si am vazut ca si tu ti-ai dat seama, nu poti spune o asa mare prostie.....in fizica nu e cu Bianca lu Bote care azi e cu Bote maine nu mai e cu Bote; in fizica, o marime daca e interdependenta cu alta e interdependenta in toata existenta celor 2 indiferent de alti parametrii!
FORTA DE TRACTIUNE E DATA DE PUTERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ....aiiiii domne feri!
2. Hehe, sa lasam teoria, dar da-mi tu un ex chiar si de cel mai nou diesel cu randament termic de 50% macar la volanta! Imi si cumpar maine o masina cu astfel de motor!!!! Noi la facultate in calcule foloseam maxim 42% si asta la commonrail, la clasic 38-40.....motorul de tractor pe care faceam calcule avea maximul 37.2% pe la 1400rpm Iar la benzinare am lucrat si cu 35% la inj directa
3. Of domne, si energia aia de unde vine? de la D-zo??!!!
Tu defapt ce ai descris acolo e pe sistemul ce dai pe malai castigi la taratze.
Crezi ca degeaba se chinuie astia sa usureze mecanismul motor?! Pana si consumul scade, pt ca si fortele de frecare sunt mai mici.
Last edited by aleks; 03-11-10 at 13:57.
|
|
|
03-11-10, 11:14
|
#99
|
Stage 1
Join Date: Nov 2010
Posts: 14
|
Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă
Quote:
Originally Posted by Gixer
Parca te-am rugat(defapt pe mai multi) ca, daca nu sunteti de-acord cu mine sa nu ma mai citati....
|
Este dreptul fiecarui utilizator al acestui forum sa citeze pe cine doreste si tu nu esti in masura sa le interzici acest lucru. Am facut cont pe acest forum doar pentru a avea posibilitatea de a-ti trimite acest mesaj prin care sa iti spun ca ai gresit de la bun inceput cu afirmatia montarii motorului de motocicleta, acesta nu este viabil pentru o asemenea lucrare, desi se poate fizic face acesta va ceda f repede din cauza uzurii excesive premature cauzata de greutatea ansamblului. Esti o persoana foarte ingnoranta si nu ai reusit sa raspunzi la provocarea baiatului cu renault 5 si nici nu ai adus argumente in apararea ta, nu ai facut altceva decat sa ataci persoanele ce incercau sa iti demonstreze argumentat unde ai gresit. Nu conteaza f mult ca are 1,4 litri masinile alea sunt destul de rapide in ciuda faptului ca au tractiune fata...nu se rezuma totul la acest aspect intr-o masina performanta fie ea si veche sau ieftina.
Si eu astept sa ne prezinti cum ai pus saiba la bujia de scuter, daca ai veni si ai arata/demonstra beneficiile acestui lucru te asigur ca ai fi privit altfel decat acum ca un ignorant ce nu este deschis explicatiilor documentate. Daca ai terminat facultatea de mecanica nu prea demonstrezi ca le sti pe toate.
O zi placuta
|
|
|
03-11-10, 12:27
|
#100
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of: [2 Roti]
|
Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă
Quote:
Originally Posted by HondaTM
Este dreptul fiecarui utilizator al acestui forum sa citeze pe cine doreste si tu nu esti in masura sa le interzici acest lucru. Am facut cont pe acest forum doar pentru a avea posibilitatea de a-ti trimite acest mesaj prin care sa iti spun ca ai gresit de la bun inceput cu afirmatia montarii motorului de motocicleta, acesta nu este viabil pentru o asemenea lucrare, desi se poate fizic face acesta va ceda f repede din cauza uzurii excesive premature cauzata de greutatea ansamblului. Esti o persoana foarte ingnoranta si nu ai reusit sa raspunzi la provocarea baiatului cu renault 5 si nici nu ai adus argumente in apararea ta, nu ai facut altceva decat sa ataci persoanele ce incercau sa iti demonstreze argumentat unde ai gresit. Nu conteaza f mult ca are 1,4 litri masinile alea sunt destul de rapide in ciuda faptului ca au tractiune fata...nu se rezuma totul la acest aspect intr-o masina performanta fie ea si veche sau ieftina.
Si eu astept sa ne prezinti cum ai pus saiba la bujia de scuter, daca ai veni si ai arata/demonstra beneficiile acestui lucru te asigur ca ai fi privit altfel decat acum ca un ignorant ce nu este deschis explicatiilor documentate. Daca ai terminat facultatea de mecanica nu prea demonstrezi ca le sti pe toate.
O zi placuta
|
Mai bine nu-ti faceai cont aici......si tu esti degeaba .....spui niste prostii, de nu am timp sa polemizam pt fiecare in parte....defapt tot ce ai spus sunt fabulatii, si povesti auzite in reclame!
Eu nu am vrut sa starnesc nici un flame si de aceea am zis sa nu mai ma citeze...e dreptul lui sa ma citeze si sa-mi critice parerile si tot ce expune pe forumul acesta public, la fel de mult cum e al meu de a i le critica pe ale lui
si inclusiv tot ce pune pe forumul acesta public; deci si prin urmare, am dreptul sa spun ca renoiu lui e un raci cu motor mult mai stresat decat o motocicleta fie ea si super-sport. La fel poa sa zica si el ca BMW-ul meu era un cazan sau un tractor, eu chiar nici nu ma supar.....in tzara asta dupa cum si el a demonstrat-o prin poze cam totzi vrem sa facem din rahat bici si sa si pocneasca de cate ori vrem asta!
Se pare ca mai nou si astia de cica construiesc masini se iau dupa noi, si pun motoare tot mai mici pe conserve numa dade a polua mai putin si a prostii clientu si cu inca ceva reduceri pana la o anumita data sa-l ieie
D-aia ziceam ca, sa nu va mire daca pe viitor o sa puna un motor de moped pe ditamai "esiuviul" sau "jipanul" numa dade ii plati mai putin impozit pe el si a consuma mai putin.....
Last edited by Gixer; 03-11-10 at 12:32.
|
|
|
04-11-10, 01:06
|
#101
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă
Quote:
Originally Posted by Gixer
1. Cum adica pe langa putere....tu te auzi ce zici.....atata timp cat cele 2 marimi sunt interdependente, si am vazut ca si tu ti-ai dat seama, nu poti spune o asa mare prostie.....in fizica nu e cu Bianca lu Bote care azi e cu Bote maine nu mai e cu Bote; in fizica, o marime daca e interdependenta cu alta e interdependenta in toata existenta celor 2 indiferent de alti parametrii!
FORTA DE TRACTIUNE E DATA DE PUTERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ....aiiiii domne feri!
|
Ai dreptate....in concluzie,la un motor termic, puterea este egala cu cuplul.Ai doi de trei...stai jos!!!
|
|
|
04-11-10, 01:54
|
#102
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă
Pana la urma tehnologia motoarelor de moto este aproape identica cu cea auto, doar ca fiecare este construit in functie de necesitati.
Practic punerea unui motor de moto stoc pe o masina este perfect posibila dar nu este o solutie, nu este gandit sa traga peste 400-500 kg si asta ar afecta fiabilitatea care si asa nu este prea mare la un astfel de motor, in general sunt de mare turatie si ar fi destul de incomod de condus zi de zi un astfel de automobil, dar se poate opta foarte usor la motoare de 700-1000 cmc supraalimentate care sa fie mult mai placute si mai practice decat actualele 1000-1600 aspirate. Tehnologia a avansat enorm, surprizele nu intarzie sa apara si tendinta are o oarecare logica.
Sa nu uitam ca Mercedes pregateste un motor de 1.8 l cu compresie variabila care promite sa fie cel putin la fel de performant cu motoarele de top de 3000 cmc.
Ei au declarat urmatoarele:
Rezultatul acestui „mariaj” este o unitate concept DiesOtto, în patru cilindri cu o capacitate de 1.8 litri. În ciuda acestei reduse capacităţi cilindrice, acest propulsor compact oferă performanţe deosebite. Puterea dezvoltată este de 175 kW/238 CP şi cuplul maxim de 400 Nm. Consumul, în schimb, este de doar 6 (şase!) litri de benzină (!) la 100 km. Iar aceste cifre nu sunt obţinute cu o maşină mică sau din categoria compactă, ci cu un vehicul din Clasa S de la Mercedes-Benz, cu nivelul de confort şi siguranţă tipic acestuia.
Eu nu vad unde este problema montarii unui motor de 800 cmc ~ 120 CP pe o masina de 1300 kg de exemplu. Ba chiar ar fi mai sportiv decat majoritatea motoarelor aspirate actuale de pana in 1600 cmc.
|
|
|
04-11-10, 02:33
|
#103
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of: [SEAT]
|
Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă
Nu e vorba de cilindree, ca e posibil si e o solutie foarte buna montarea unor motoare mici cu puteri mari, dar Gixer se bate cu pumnul in piept ca pe polo e motor de motocicleta, pt ca are 1000cmc, cupra, gti, vrs, type r si "alte raciuri" cu tractiune fata sunt besini, 1.4 e motor stresat si nu e performant chiar daca da mucu` la masini cu pretentii si tractiune spate care "rullz". A, si nu te impiedica nimic sa mergi cu 10-15000rpm prin oras cu masina dupa spusele lui. Si toti suntem prosti daca nu ii dam dreptate si nu ii spunem "saru`mana faraoane".
De motorul ala citisem acum ceva ani dar in ultimul timp n`am mai auzit nimic de el.
|
|
|
04-11-10, 07:21
|
#104
|
Stage 1
Join Date: Nov 2010
Posts: 14
|
Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă
Quote:
Originally Posted by Gixer
Oricum flash news pt astia ca tine de o tin mortis cu cuplul, de fapt este vorba numai si numai de puterea dezvoltata(la diesel fiind mai jos in ture, si de-acolo cu povestile cu cuplu)....orice motor termic se bazeaza pe bilantul de energie in principiu, si anume din cata "zeama" ai ars(dozata de acceleratie) in unitatea de timp si cata energie cinetica utila s-a obtinut din aceasta(30-35% in general)....daca intelegeti bine, daca nu, nici nu va mai obositi oricum sa dati replay la ce am zis.
|
Este valabil ceea ce spui tu doar intr-un anumit moment din functionarea mototrului. Masurarile de putere/cuplu pe dyno dau niste grafice care spun mai mult decat comportamentul dat de formulele astea. Nu este nici un bilant de energie, dupa teoria ta un motor ce are un maxim de 200 cai si cuplul aferent iar in rest graficul nu depaseste 80 cai este mai performant decat un motor cu grafic liniar constant peste 120cai. Sper sa reusesti sa intelegi ce iti spun, si sa nu consideri tot ceea ce nu reusesti sa intelegi ca sunt prosti.
Quote:
Originally Posted by Gixer
Adica bai....motor de motocicleta pe masina e naspa.....pffffai ce prostie, o copilarie frate, nu fix precum faptul ca unflu raciu de 1.4 de pe ieftinatura si fac S-klassele de pfoaiaiaiai....ca defapt si 1.4 poate fi motor masina cu tractie fatza de drag-reising, chiar daca prostii aia de nemti si americani au cea mai slaba masina de drag cu motor V8 de vo 4L, adica TRIPLU si tractie spate sau integrala....
|
Pai decide-te ori vrei motor de motocicleta pus pe autoturism sau vrei v8 de 4L american sau german??? Ori de o parte ori de alta? Am vazut masinile acelea, renault 5 gtt anume si sunt extraordinar de rapide nu inteleg de ce desconsideri masina omului si ceea ce a realizat el cu ea?? Ar fi mult mai constructiv din partea ta sa arati si tu ceva creat de tine, ai fi privit altfel nu doar ca o persoana ignoranta.
Quote:
Originally Posted by Gixer
Mai bine nu-ti faceai cont aici......si tu esti degeaba
.....spui niste prostii, de nu am timp sa polemizam pt fiecare in parte....defapt tot ce ai spus sunt fabulatii, si povesti auzite in reclame!
|
Si tu cine esti sa faci aceasta constatare? O persoana cu un scuter?
Quote:
Originally Posted by Gixer
La fel poa sa zica si el ca BMW-ul meu era un cazan sau un tractor, eu chiar nici nu ma supar.....in tzara asta dupa cum si el a demonstrat-o prin poze cam totzi vrem sa facem din rahat bici si sa si pocneasca de cate ori vrem asta!
|
Arata-ne si noua te rugam ceva facut de tine. Orice
|
|
|
04-11-10, 09:34
|
#105
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of: [2 Roti]
|
Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă
Quote:
Originally Posted by GTA
Ai dreptate....in concluzie,la un motor termic, puterea este egala cu cuplul.Ai doi de trei...stai jos!!!
|
Ori turatia distrusu-le nu stii citi bine, esti chiar semianalfabet??!!!
Aha, deci d-asta interpretezi numai cum iti taie capul ala de diliu!
Quote:
Originally Posted by HondaTM
1.Este valabil ceea ce spui tu doar intr-un anumit moment din functionarea mototrului. Masurarile de putere/cuplu pe dyno dau niste grafice care spun mai mult decat comportamentul dat de formulele astea. Nu este nici un bilant de energie, dupa teoria ta un motor ce are un maxim de 200 cai si cuplul aferent iar in rest graficul nu depaseste 80 cai este mai performant decat un motor cu grafic liniar constant peste 120cai. Sper sa reusesti sa intelegi ce iti spun, si sa nu consideri tot ceea ce nu reusesti sa intelegi ca sunt prosti.
2.Pai decide-te ori vrei motor de motocicleta pus pe autoturism sau vrei v8 de 4L american sau german??? Ori de o parte ori de alta? Am vazut masinile acelea, renault 5 gtt anume si sunt extraordinar de rapide nu inteleg de ce desconsideri masina omului si ceea ce a realizat el cu ea?? Ar fi mult mai constructiv din partea ta sa arati si tu ceva creat de tine, ai fi privit altfel nu doar ca o persoana ignoranta.
3.Si tu cine esti sa faci aceasta constatare? O persoana cu un scuter?
Arata-ne si noua te rugam ceva facut de tine. Orice
|
1.Se vede ca habar nu ai cum merge o motocicleta puternica, daca ai fi mers cu una, si sa vezi ca si la 2500rpm are vo 40Cp, te-ai fi *** pt tine la cum vad ca esti de habarnist macar cu partea practica, desi nici la teorie nu treci clasa
2.Cum adica sa ma decid eu? Pai eu ma chinui sa umflu betejitu ala de renoi facut pt oameni saraci sa-l fac PT CE NU A FOST PROIECTAT ca sa fac benveuri sau reisarul de mai sus?!!!
3.Pai cui sa arat la niste nime ca tine si ca alalaltu? Nici sa mai polemizez cu voi nu meritati bai geniilor nerealizate
|
|
|
|
|