Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 27-10-10, 20:42   #16
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Iarta-ma dar chiar nu stiu cum s-o spun altfel.Esti pur si simplu "basag".

Motorul ala de Hayabusa pus pe o masina din clasele mici de 800kg va consuma cat un V8 de 5L .Cum dreaq poti compara un motor care dezvolta 100cp si cuplu 140nm la 6800rpm cu un motor care dezvolta 200cp si cam acelasi cuplu la 14-15000 rpm???

Si ideea cu reductorul a fost demna de top 10 rusinicaaa.Adica pe scurt dupa mintea ta vrei sa transformi turatia in cuplu...adica sa mergi eventual in treapta 3 de viteza si pe la 10000rpm sa ai cam 50km\H....
Nu este vorba ca la 10000 rpm sa ai 50 km/h dar nu o sa ai nici ca la motor 180 km/h. Cu un raport mai scurt decat la motor merge aplicat destul de usor pe o masina mica si sa fie si sportiva. Cuplul pana la urma nu are nici o importanta, importanta este strict puterea care este intr-adevar legata de cuplu si turatie.

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Exista vreun test intre S si noul A8 unde Audi-ul ia bataie si nu stiu eu de el sau e o simpla presupunere ?
Primul a fost la englezi daca nu ma insel iar urmatorul intr-o revista de specialitate. In amblele/total a castigat Mercedes S.

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
Un test Au.............
Parea interesant testul tau dar nu observ in el ce este mai important in clasa respectiva, respectiv CONFORTUL.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 27-10-10, 21:32   #17
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Iarta-ma dar chiar nu stiu cum s-o spun altfel.Esti pur si simplu "basag".

Motorul ala de Hayabusa pus pe o masina din clasele mici de 800kg va consuma cat un V8 de 5L .Cum dreaq poti compara un motor care dezvolta 100cp si cuplu 140nm la 6800rpm cu un motor care dezvolta 200cp si cam acelasi cuplu la 14-15000 rpm???

Si ideea cu reductorul a fost demna de top 10 rusinicaaa.Adica pe scurt dupa mintea ta vrei sa transformi turatia in cuplu...adica sa mergi eventual in treapta 3 de viteza si pe la 10000rpm sa ai cam 50km\H....
De iertat eu te iesrt, si poate si d-zo te-a ierta, da tehnica si logica sa stii ca nu o sa te ierte

Pe motocicleta consuma aprox 7% in medie, deci pe Smart ar consuma un 12% ......la 175Cp eu zic ca e ok
Si ala de 200Cp e de 2 ori mai tare decat ala de 100 cu tate figurile de cuplu pe care mi le imbarligi, da, care e problema si daca aia 200Cp ar fi si la 30mii rpm?! Daca zici altfel, inseamna ca ii faci prosti indirect pe inginerii care au construit motoarele de F1 ......te enerveaza daca suna mai turat sau care e problema....ma gandeam ca mosii care daca aud un motor mai turat de 3k rpm nu stau pe forumul asta!

Ce reductor mai.....1:2 e reductie mai?!! )))) Un reductor slab are raport minim de 1:12 Si vezi ca te cam incurci, S1000R are 1-a pana in 150kmph pe motocicleta, deci pe masina garantat ar avea 70 deja, si 3-a pe la 140.....deci mai vezi cu logica pt ca nu-i vb de pus pe ceva S-klasse ci pe ceva cum e polo si corsa!

Da mai bine lasa, mai bine stai in banda ta si nu te mai chinui....oricum eu nu mai insist ca vad ca n-am cu cine...

Last edited by Gixer; 27-10-10 at 21:35.
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 28-10-10, 01:56   #18
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
De iertat eu te iesrt, si poate si d-zo te-a ierta, da tehnica si logica sa stii ca nu o sa te ierte

Pe motocicleta consuma aprox 7% in medie, deci pe Smart ar consuma un 12% ......la 175Cp eu zic ca e ok
Si ala de 200Cp e de 2 ori mai tare decat ala de 100 cu tate figurile de cuplu pe care mi le imbarligi, da, care e problema si daca aia 200Cp ar fi si la 30mii rpm?! Daca zici altfel, inseamna ca ii faci prosti indirect pe inginerii care au construit motoarele de F1 ......te enerveaza daca suna mai turat sau care e problema....ma gandeam ca mosii care daca aud un motor mai turat de 3k rpm nu stau pe forumul asta!

Ce reductor mai.....1:2 e reductie mai?!! )))) Un reductor slab are raport minim de 1:12 Si vezi ca te cam incurci, S1000R are 1-a pana in 150kmph pe motocicleta, deci pe masina garantat ar avea 70 deja, si 3-a pe la 140.....deci mai vezi cu logica pt ca nu-i vb de pus pe ceva S-klasse ci pe ceva cum e polo si corsa!

Da mai bine lasa, mai bine stai in banda ta si nu te mai chinui....oricum eu nu mai insist ca vad ca n-am cu cine...
Prietene...roata este rotunda de cateva mii de ani.Dupa logica ta de ce crezi tu ca nu s-a mai chinuit nimeni s-o reinventeze???

Ca sa intelegi despre ce vorbesc,apuca-te mataluta si tracteaza un Polo sau o Corsa cu Motoreta aia despre care vorbesti si atunci o sa-ti dai seama de ce nu se pun motoare de turatie mare pe turisme de serie.

Pe langa valorile despre care vorbeste toata lumea(CP,Cuplu,RPM) mai luati in calcul si factorii:-greutate
-rezistenta la inaintare
-sasiu cu 4 roti(o transmisie mai complexa)

Teoretic tu poti monta un motor de drujba pe un Hummer si nu te-ar impiedica nimeni sa faci turul Romaniei cu 3km/h....dar spre deosebire de tine lumea gandeste constructiv,economic si evolutiv.

Te intreb acum pe tine,care-i logica in a monta un motor de 1L(4l,v2,boxer) de provenienta moto pe un turism???Adica explica-mi avantajele.
__________________
GTA is offline   Reply With Quote
Old 28-10-10, 10:38   #19
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Nu ştiu dacă e logic sau nu, dar arată al naibii de distractiv să te joci cu aşa ceva(cu conditia să scapi cu viaţă )
https://www.youtube.com/watch?v=cV4HdsDZX6c
aleks is offline   Reply With Quote
Old 28-10-10, 11:24   #20
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Prietene...roata este rotunda de cateva mii de ani.Dupa logica ta de ce crezi tu ca nu s-a mai chinuit nimeni s-o reinventeze???

Ca sa intelegi despre ce vorbesc,apuca-te mataluta si tracteaza un Polo sau o Corsa cu Motoreta aia despre care vorbesti si atunci o sa-ti dai seama de ce nu se pun motoare de turatie mare pe turisme de serie.

Pe langa valorile despre care vorbeste toata lumea(CP,Cuplu,RPM) mai luati in calcul si factorii:-greutate
-rezistenta la inaintare
-sasiu cu 4 roti(o transmisie mai complexa)

Teoretic tu poti monta un motor de drujba pe un Hummer si nu te-ar impiedica nimeni sa faci turul Romaniei cu 3km/h....dar spre deosebire de tine lumea gandeste constructiv,economic si evolutiv.

Te intreb acum pe tine,care-i logica in a monta un motor de 1L(4l,v2,boxer) de provenienta moto pe un turism???Adica explica-mi avantajele.
Pai cred ca tu nu prea intelegi subiectul de fata.

Puterea este importanta, care putere se scoate cu cuplu mic si turatie mare sau cuplu mare cu turatie mica. Ce nu bagi tu in seama este ca un motor de motocicleta (care este de turatie mare) poate sa scoata putere mare la turatie mica cu supraalimentare si atunci se poate renunta la turatii foarte mari.
Motorul de R1 cu turbocompresor a ajuns la peste 260 CP la 9000 rpm, la 6000 rpm avand diponibil 100 CP si 125 NM cuplu, ultra suficient pentru o masina mica sau medie si modificarea respectiva fiind gandita pentru turatii mari. Un motor de 800-1000 cmc cu unul sau doua turbo mici va avea destula putere si destul cuplu sa traga bine si un seria 3, nu mai vorbim de masini mai mici.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 28-10-10, 11:49   #21
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Asta am scris si eu cateva posturi mai inainte. Nu cred ca o sa se puna vreodata pe masina un motor care sa se tureze la 13000, dar cu turbo sau compresor ca sa aiba putere la turatii joase e perfect posibil. Dar atunci deja nu mai e vorba de motor de motocicleta, ca eu n`am auzit de motocicleta turbo de fabrica.
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 28-10-10, 12:30   #22
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Asta am scris si eu cateva posturi mai inainte. Nu cred ca o sa se puna vreodata pe masina un motor care sa se tureze la 13000, dar cu turbo sau compresor ca sa aiba putere la turatii joase e perfect posibil. Dar atunci deja nu mai e vorba de motor de motocicleta, ca eu n`am auzit de motocicleta turbo de fabrica.
Este foarte adevarat, dar modificarile aftermarket la motociclete au aratat potentialul motoarelor. In principiu chiar poate fi luat un motor de motocicleta si este destul de usor de modificat (compresie mai mica, turatie micsorata, +turbo) si adaptat la masina, dar normal, constructorii iau decizile sie u stiu clar ce este mai bine.
Clar este ca tehnologia a avansat si un motor de 1000 cmc poate usor dezvolta 150 CP si cuplu si putere mare pe o plaja larga de turatie pentru a nu afecta confortul condusului normal.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 28-10-10, 12:59   #23
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
(compresie mai mica, turatie micsorata, +turbo)
Turatie redusa,raport de comprimare mai mic,creste capacitatea cilindrica.....pai asta exista deja,adica motoarele care sunt acum pe masini.
GTA is offline   Reply With Quote
Old 28-10-10, 13:19   #24
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Pai daca ii reduci turatia si raportul de compresie, ce te mai chinui cu un motor de motocicleta.
De la 150 CP ajungi sa il omori.
Predator is offline   Reply With Quote
Old 28-10-10, 15:15   #25
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Ca sa intelegi despre ce vorbesc,apuca-te mataluta si tracteaza un Polo sau o Corsa cu Motoreta aia despre care vorbesti si atunci o sa-ti dai seama de ce nu se pun motoare de turatie mare pe turisme de serie.
Pe langa valorile despre care vorbeste toata lumea(CP,Cuplu,RPM) mai luati in calcul si factorii:-greutate
-rezistenta la inaintare
-sasiu cu 4 roti(o transmisie mai complexa)

Teoretic tu poti monta un motor de drujba pe un Hummer si nu te-ar impiedica nimeni sa faci turul Romaniei cu 3km/h....dar spre deosebire de tine lumea gandeste constructiv,economic si evolutiv.

Te intreb acum pe tine,care-i logica in a monta un motor de 1L(4l,v2,boxer) de provenienta moto pe un turism???Adica explica-mi avantajele.
Tot vb, da nu facem nimik......ada tu un polo de 1.0 deci cu motor DE MOTOCICLETA!!!!!!!!! ca eu am ceva chiar mai slab pt operatiunea pe care o propui....am un cross de 250 si 60Cp...amandoi stam pe pamant batatorit ca eu am crampoane si tu cu gume de iarna sa ai si tu aderenta, si spate in spate legati, si sa vedem care pe care trage....cam cred ca-ti rup bara daca nu te pot trage dupa mine

Poti sa pui motor de drujba cum zici, da nu apuci sa faci turul Romaniei, ca fata motorul, trebuind sa fie prea stresat.....si spre deosebire de TINE eventual lumea gandeste altfel, ca se vede ca mai nou toata lumea tinde catre raciuri de motoare sub 2000cmc super-stresate pe care le pune pe ditamai SUV-ul .....stai linistit ca si eu prefer un 330d decat un 320d sau i :P

Mai tu citesti pe sarite, sau chiar esti habarnist?! Nu ti-am mai demonstrat o data ca motorul de 1.0 de pe polo E DE MOTOCICLETA??!!!!! Exista motociclete touring de 1000cmc si 80-100Cp pe la 8k rpm care au cuplu pe undeva pe la 4k, un cuplu de 90-100Nm, sau nu mai mult, nu uita de choppere V2, care la 1200cmc unele au 120Nm la 2500-3000rpm!!!!!!!! ....gugaleste daca nu ma crezi sa nu zici ca iti dau eu link-uri masluite!
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 28-10-10, 15:20   #26
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Dar atunci deja nu mai e vorba de motor de motocicleta, ca eu n`am auzit de motocicleta turbo de fabrica.
Acuma am vazut cate sti despre motociclete......kawasaki a fost primul constructor care a pus asa ceva pe un motor de serie.....ete aci: http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_GPZ750_Turbo
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 28-10-10, 15:24   #27
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Turatie redusa,raport de comprimare mai mic,creste capacitatea cilindrica.....pai asta exista deja,adica motoarele care sunt acum pe masini.
Nici tu nu prea te stii cu motocicletele......raportul de comprimare nici nu e asa de mare comparativ cu o masina sport.....e chiar mai mic, si-ti dau un ex:
un Bmw 318is forjat prin Germania mai are inca o compresie de 12, pe cand un motor de motocicleta sport nou are 11.4-11.8, pana in 12.5....doar cele super-sport au 13-14.....14.5-15 la cele de competitie....
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 28-10-10, 15:39   #28
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Vad ca nu se poate duce o discutie cu tine. Prosti rau astia care CONSTRUIESC masini ca nu au pus motoare de motocicleta pana acum pe masini, pentru ca, desigur, sunt numai avantaje.
Ma retrag din discutie, salut!
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 28-10-10, 16:28   #29
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

@Gixer Ma bucur ca tu preferi 330D dar vad ca insisti ca la fel de de bun este si 1L T.Eu personal prefer V8-rile pe benzina nu afumatoarele,si spre surprinderea ta in momentul de fata conduc trei astfel de masini care insumeaza 1076 Cp si 16,2L...Dar tu bate campii ca oricum nu-i doare.

Si vezi ca la 318is confunzi compresia cu raportul de comprimare.Nu spun ca stiu despre motociclete dar mai stiu cate ceva despre cum functioneaza un motor aspirat sau turbo.
GTA is offline   Reply With Quote
Old 28-10-10, 16:55   #30
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Eu personal prefer V8-rile pe benzina nu afumatoarele,si spre surprinderea ta in momentul de fata conduc trei astfel de masini care insumeaza 1076 Cp si 16,2L...Dar tu bate campii ca oricum nu-i doare.
Esti un privilegiat de conjunctura si o bomba ecologica in acelasi timp cu 16.2 L si 1076 de hp ! Btw, esti sofer de meserie ?
UNLORD is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -