Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 24-10-10, 14:29   #1
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Motor de maşină vs motor de motocicletă

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
Downsize-ul asta ii face pe unii producatori sa "turbeze" ...
Acu 4-5 ani motoarele "3 in linie" erau ceva rar, acuma sunt deja multe la clasele mici, si se pare ca urmeaza "2 in linie" .....si nu e vb ca ne intoarcem la moda retro cum erau 2CV de la Citroen sau Wartburg-ul sau Trabantul cu 2 cilindrii 2T, sau al nostru Lastun pt ca in rest masinile au design futurist si o tona de electronica pe ea, iar alimentarea se face cu inj. Daca se vor pune si motoare 2 in linie pe masina, si de capacitate de motociclete(800cc, 1000cc) fie vb intre noi cred ca BMW le va lua pe cele de la motocicletele lor, si macar daca ar fi asa , macar ar avea putere(S1000R are 200Cp ) dar sigur le vor mai limita in turatie si deci implicit si la putere...
Ca sa cobesc, azi-maine un inteligent de producator(prezic eu ceva francez: PSA sau Renault) dupa modelul Aixam si Microcar va pune pe masina un motor monocilindru, si chiar diesel ca sa consume 2.5% in oras si 2 inafara....
Dupa asta nu mai ramane decat sa faca masini fara motor, sau mai logic zis sa nu mai faca masini deloc, sa ajungem la sa mearga toata lumea pe jos sau cu bicicleta.....eu am bicicleta oricum, si-mi voi mai lua inca una prin iarna cand sunt mai ieftine

Last edited by Gixer; 24-10-10 at 14:42.
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 25-10-10, 00:42   #2
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Era o gluma apropo-ul cu motocicleta si ma asteptam sa intalegi asta.

Nu intru in detalii doar imagineaza s1000r care l-ai folosit tu ca si exemplu tractand 1000 de kg.
__________________
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 25-10-10, 10:25   #3
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Bogdan_mb View Post
Era o gluma apropo-ul cu motocicleta si ma asteptam sa intalegi asta.

Nu intru in detalii doar imagineaza s1000r care l-ai folosit tu ca si exemplu tractand 1000 de kg.
Ha....crezi ca ar fi mai slab decat 1.0 de pe polo sau Agila?! Cu 4 oameni in ele sigur au 1T oricare din ele. Daca ai stii ce groaznic de tare trage un miar de pe motocicleta si numai la 4-5 mii de ture fata de un motor de masina.....pai diferenta e ca motorul de pe o motocicleta are putere mai mare pt ca e la ture mai ridicate(10-12k si mai nou chiar 14k).....la 5k are tot 60Cp cat are 1.0 ala de pe polo....
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 25-10-10, 11:46   #4
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Are putere, dar cuplu are?
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 25-10-10, 20:01   #5
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Are putere, dar cuplu are?
Esti altul care nu are habar ca puterea si cuplul sunt interdependente?!
Cel putin cat un raci de polo de 1.0 iti garantez eu ca are si chiar si in ture mici e cu linia de cuplu peste polo ala, si si daca nu ar fi deajuns, se mai poate lucra un pic la harta puterii sa aiba inca din ture mici si mai multa
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 25-10-10, 20:03   #6
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Si tu esti altu care n`are habar ca-cuplul poate sa difere la aceeasi putere.
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 26-10-10, 10:29   #7
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Si tu esti altu care n`are habar ca-cuplul poate sa difere la aceeasi putere.
Si la aceeasi turatie nu?!
Si te mai intreb si asta: Si ce treaba are daca e asa?

Last edited by Gixer; 26-10-10 at 10:33.
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 26-10-10, 19:01   #8
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
Si la aceeasi turatie nu?!
Si te mai intreb si asta: Si ce treaba are daca e asa?
Daca esti asa informat, pune te rog o fisa care sa arata curba de cuplu si de putere de la o motocicleta, sa vedem ce cifre indica intre 2000-4000 ture.

Mai mult ca sigur daca o sa foloseasca motoare in 2 cilindri o sa fie turbo, tocmai ca sa aiba cuplu in ture joase.
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 27-10-10, 12:07   #9
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Daca esti asa informat, pune te rog o fisa care sa arata curba de cuplu si de putere de la o motocicleta, sa vedem ce cifre indica intre 2000-4000 ture.

Mai mult ca sigur daca o sa foloseasca motoare in 2 cilindri o sa fie turbo, tocmai ca sa aiba cuplu in ture joase.
Pt asta googleit ca sa nu zici ca ti-am bagat eu pe gat una manarita.
Totusi cum sa-ti spun eu tine....un miar de 200Cp la 12k, pe la 4k are cam 60-70Cp, iar cuplu, ca ala vad ca te mananca mai tare, are cam 120Nm......ia vezi, asai ca e peste cel al unui polo de 1.0.....eu as zice ca este ei peste cuplul la un polo de 1.4 de 75cai

Un TD commonrail de 999cc(sa fie sub 1000, sa fenteze si mai tare si la impozit) in 2 cilindrii de 80-100Cp eu zic ca, pt seria 1 si masinile din clasele 1-2 e numai bun!
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 27-10-10, 12:15   #10
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Uiti ca motoarele de motociclete sunt in 4, si nu prea e cum zici tu, ia uite aici:
2009 BMW S1000R
Displacement: 999.00 ccm (60.96 cubic inches)
Engine Type: In-line four
Stroke: 4
Fuel System: Injection
Valves: 4 per cylinder, titanium, with individual cam followers
Fuel Control: DOHC
Engine output: 193 hp (142 kW) at 13,000 rpm
Peak Torque: 82.5 lb-ft (112 Nm) at 9,750 rpm
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 27-10-10, 12:38   #11
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Uiti ca motoarele de motociclete sunt in 4, si nu prea e cum zici tu, ia uite aici:
2009 BMW S1000R
Displacement: 999.00 ccm (60.96 cubic inches)
Engine Type: In-line four
Stroke: 4
Fuel System: Injection
Valves: 4 per cylinder, titanium, with individual cam followers
Fuel Control: DOHC
Engine output: 193 hp (142 kW) at 13,000 rpm
Peak Torque: 82.5 lb-ft (112 Nm) at 9,750 rpm
Ei mai blana esti, numai de cautat nod in papura......de Ducati Desmosedici ai auzit? Era vb ce 1000cmc nu de monocilindru, V2, linie2, sau V8
Ai zis ca, ce cuplu poate sa aiba un motor de motocicleta fie el si de 1000cmc, in ture mici!!!
Bun, nu are 200Cai S1000R, are numai 193
Si vezi 112Nm.....loganu de 1.4 cat are??!!!! Parca fix tot 112Nm
Si nu uita, ca, voi astia de vb de cuplu, sa stiti ca, CUPLUL LA ROATA CONTEAZA NU LA MOTOR!!!!! Ce te opreste sa pui o reductie la motorul ala de motocicleta incat sa ai cuplul la roata cat un 3.0d??

Last edited by Gixer; 27-10-10 at 12:42.
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 27-10-10, 13:05   #12
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
Si nu uita, ca, voi astia de vb de cuplu, sa stiti ca, CUPLUL LA ROATA CONTEAZA NU LA MOTOR!!!!! Ce te opreste sa pui o reductie la motorul ala de motocicleta incat sa ai cuplul la roata cat un 3.0d??
Asta a fost maxima.

Nu va mai agitati atat ca nu pune nici dreaq motor de motocicleta pe autoturism care cantareste peste 500 kg tocmai pentru ca nu poate dezvolta un cuplu optim.Optim insemnand ca autovehicolul sa aibe performante maxime cu un consum minim raportat la tipul motorului ce echipeaza x model.
__________________
GTA is offline   Reply With Quote
Old 27-10-10, 13:19   #13
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

GTA, exact asta incercam si eu sa ii explic.
Discutia a pornit de la motoarele in 2 cilindri pe care bmw urmeaza sa le dezvolte, si tu ai zis ca bmw poate sa puna motorul de pe s1000r ca e bun, puternic si etc. Apropo, pana in 7000 nu dezvolta decat ~80nm din 112 maxim.
Cuplu motor, la fel ca si puterea, se transmite la roata. In functie de transmisie sunt pierderi, dar nu asta era discutia. Inceteaza cu jignirile, nu esti decat unu care se arunca in vorbe cu pieptu` in fata.
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 27-10-10, 14:11   #14
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Asta a fost maxima.

Nu va mai agitati atat ca nu pune nici dreaq motor de motocicleta pe autoturism care cantareste peste 500 kg tocmai pentru ca nu poate dezvolta un cuplu optim.Optim insemnand ca autovehicolul sa aibe performante maxime cu un consum minim raportat la tipul motorului ce echipeaza x model.
Ia-ti tu cuplul optim si puneti-l tu pe hopal
Parca esti unu din aia batuti in cap......polo de 1.0 nu exista?!! deci tot masina cu motor de motocicleta, si inca putere are numai cat de una slaba, touring...motorul de Hayabusa ai vazut ce face cu Smart-ul?!!!!
...ah da, 999cmc de motocicleta e mai putin volum decat 990cmc de masina la tine.....la fel si caii de motocicleta e mai slabi ca si aia de masina nu??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Decat sa debitezi ineptii mai bine abtine-te sa mai comentezi si macar pari mai destept!
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 27-10-10, 14:38   #15
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
Ia-ti tu cuplul optim si puneti-l tu pe hopal
Parca esti unu din aia batuti in cap......polo de 1.0 nu exista?!! deci tot masina cu motor de motocicleta, si inca putere are numai cat de una slaba, touring...motorul de Hayabusa ai vazut ce face cu Smart-ul?!!!!
...ah da, 999cmc de motocicleta e mai putin volum decat 990cmc de masina la tine.....la fel si caii de motocicleta e mai slabi ca si aia de masina nu??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Decat sa debitezi ineptii mai bine abtine-te sa mai comentezi si macar pari mai destept!
Iarta-ma dar chiar nu stiu cum s-o spun altfel.Esti pur si simplu "basag".

Motorul ala de Hayabusa pus pe o masina din clasele mici de 800kg va consuma cat un V8 de 5L .Cum dreaq poti compara un motor care dezvolta 100cp si cuplu 140nm la 6800rpm cu un motor care dezvolta 200cp si cam acelasi cuplu la 14-15000 rpm???

Si ideea cu reductorul a fost demna de top 10 rusinicaaa.Adica pe scurt dupa mintea ta vrei sa transformi turatia in cuplu...adica sa mergi eventual in treapta 3 de viteza si pe la 10000rpm sa ai cam 50km\H....
GTA is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -