Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 20-11-10, 17:43   #136
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Asa este...teoretic un motor turbo sa zicem de 2L care lucreaza cu 1Bar presiune este echivalentul unui motor aspirat de 4L.
Da, asa este, si cica polueaza mai putin un 2.0T decat 4.0i (sau TD fatza de D simplu)normal ambele de 300Cp sa zicem, desi practic ambele polueaza la fel, daca e sa fie din acelas an. Numai ca astia acuma s-au coalizat sa ne minteasca si sa ne oblige prin impozite si taxe foarte discriminante si oneroase, sa luam motoare cat mai mici, cu 2-3 turbo, super-umflate, si cu o fiabilitate net inferioara unui motor normal aspirat de aceeasi putere! : ....astfel un motor ceva mai onorabil devine censored:
Pana in 3000cmc impozitul chiar si in varianta actuala, dublata, mi se pare cat de cat acceptabil(500E fiind la 3.0 iar in zone defavorizate chiar mai putin), dar peste, e chiar nesimtit!
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 20-11-10, 17:47   #137
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă

Sunt absolut convins ca si taxele vor urma trendul si in curand ze vor plati in functie de KW si nu pe cap. cilindrica...
GTA is offline   Reply With Quote
Old 20-11-10, 17:54   #138
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Sunt absolut convins ca si taxele vor urma trendul si in curand ze vor plati in functie de KW si nu pe cap. cilindrica...
Sunt de-acord cu tine.....in Italia si Irlanda cel putin la asigurarea dupa Kw se plateste diferentiat in primul rand.
Sa platesti dupa putere mi se pare logic cat de cat, atata timp cat nu se sare calul cum a facut dobi de "boc cel insignifiant"(atat la propriu cat si la figurat), pt ca nu e normal sa platesti la un 535i sau SE350 1200E pe an impozit, masinile respective avand 20-25 de ani, si nemaivalorand mai mult de 1000E in conditiile actuale!
Plus ca, mi se pare normal ca, asigurarea ar trebui sa fie mai mare decat impozitul la o masina indiferent ca e are motor de 1.0 sau 6.0 sau ca are 6m sau numai 3m lungime sau stiu eu ce alte caracteristici!
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 21-02-11, 16:17   #139
FANEMSI

Stock
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

ma fratilor nu va mai certati motoare de capacitate mica pana in 1000cc turbo pe benzina poate ajunge la 100-130cp cum turbina electrica in ture mici pana intra tubo la ture mai mari.consum 5.5-6%oras. are undeva la 1,3cp/kg
FANEMSI is offline   Reply With Quote
Old 21-02-11, 16:23   #140
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by FANEMSI View Post
ma fratilor nu va mai certati motoare de capacitate mica pana in 1000cc turbo pe benzina poate ajunge la 100-130cp cum turbina electrica in ture mici pana intra tubo la ture mai mari.consum 5.5-6%oras. are undeva la 1,3cp/kg
Si pun pariu ca vrei sa ne vinzi niste electroturbine d'alea...
GTA is offline   Reply With Quote
Old 21-02-11, 23:53   #141
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă

Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
Da, asa este, si cica polueaza mai putin un 2.0T decat 4.0i (sau TD fatza de D simplu)normal ambele de 300Cp sa zicem, desi practic ambele polueaza la fel,
Asta e adevarat daca folosesti ambele masini la aceeasi putere, cand rulezi cu 50-60km/h 2.0T v-a consuma (si polua) mai putin ca un 4.0 deoarece puterea consumata pentu nevoile motorului sunt mari raportata la puterea utila. Aceeasi remaraca si la aspirat/turbo (mai ales diesel) la exterior, motorul supra-alimentat avand un randament mai bun.

Asta am scris-o doar de dragul exactitatii, de fapt si eu sunt importiva taxarii pe cmc indiferent de masina, si sunt de acord ca cel mai aproape de adevar ar fi taxarea la kw (atunci imi iau un 316d si il chipuiesc )
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -