VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Pentru ce diesel optati din cele doua?
|
Pumpe Düse
|
|
36 |
39.56% |
Common rail
|
|
55 |
60.44% |
02-04-10, 16:15
|
#91
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 438
Member of: [Fiat]
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
iulian uite fratimeo a lucrat destul ca inspector ITP, asadar o sa stau cu el de vb, sa imi explice tot ce si cum, sa vedem cine are dreptate.
Si acum si completarile: La diesel nu se testeaza CO2 la ITP, se testeaza opacitatea (funinginea) si oxigenul, si da se face la turatii mari.
Normele euro care se stabilesc de producator inca din fabrica se stabilesc exact cum am precizat eu.
__________________
If you go fast you die fast
Last edited by Herbas; 02-04-10 at 16:23.
|
|
|
02-04-10, 18:58
|
#92
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/263212.html
Mai sus aveti un link din care rezulta ca un diesel, in cazul de fata pompa diuza, ar emana in atmosfera o greutate de Co2+sulf ce ce o mai fi mai mare decat greutatea combustibilului consumat, ceea ce nu poate fi decat o minciuna. Nu vad cum la un consum de 4,63 l/100km se emana in atmosfera: 122 gx100= 12200 g, ceea ce inseamna 12,2 kg de combustibil consumat. Pai ori masina a consumat 4,63 l ori a consumat 12,2 kg. Conversia din l in kg nu are cum sa duca la aceasta diferenta in nici un caz. Conform dictonului "Nimic nu se pierde, totul se transforma", consider o minciuna de proasta calitate menita sa justifice pretul exagerat de accizat al combustibilului.
|
|
|
05-04-10, 13:58
|
#93
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
motorul mai consuma si aer pe langa carburant, totusi pare cam mult...
|
|
|
05-04-10, 16:14
|
#94
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Quote:
Originally Posted by iulian2476
Da. Este D4, ceea ce in Germania este echivalanteul lui Euro 4 in Romania. Este singurul motor diesel de la Golf IV care indeplineste norma Euro 4 (=D4). Acolo acest motor are permisiunea sa circule peste tot si in zonele cele mai centrale ale oraselor, si are "grüne Plakette". De ce in Romania trebuie sa fie altfel nu stiu.
[/B]
|
D4 este norma de impozitare, nu de poluare, si este echivalenta cu euro 3 la noi.
|
|
|
05-04-10, 17:32
|
#95
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
@ionutcluj
Mai intereseaza-te, ca nu am ce sa mai spun la ceea ce am zis deja. D4 este identic E4 in Germania. Tu vorbesti din auzite.
|
|
|
05-04-10, 17:39
|
#96
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
N-am ce sa ma interesez. Du-te tu la R.A.R. si explica-le ce te-ai interesat tu. Realitatea e asta.
|
|
|
05-04-10, 18:13
|
#97
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Quote:
Originally Posted by GTR
Cinand cont de motorul diesel BMW 2.0d 204 CP care nu para a avea slabiciuni de fiabilitate, polueaza si consuma putin putem spune ca sunt net superioare.
|
Dude, motorul ala este un biturbo si costa ENORM.
Oricum BMW si motoarele diesel sunt in lumea lor, din ce stiu eu folosesc CR de pe seria 3 E46 si au 150 de cai la 2l, alea de 2.5 si 3.0 in 6 cilindri chiar nu suna/trag ca niste dieseluri adica nu sufera comparatie cu VAG sau PSA...Sunt de pe alta planeta.
Deci BMW si CR sunt in cahoots de multa vreme, pe vremea cand un diesel PD 1.9 de 150 de cai VAG era o raritate(majoritatea zdrobitoare erau de 1.9 TDI ~115 cai) , la BMW era business as usual,standard pe modelul 320. Asa ca nu prea vad unde e superioritatea PD, poate decat la grupul VAG, care nu au fost in stare/nu sunt in stare sa faca CR reusite.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
05-04-10, 18:27
|
#98
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Quote:
Originally Posted by a3ds
Dude, motorul ala este un biturbo si costa ENORM.
Oricum BMW si motoarele diesel sunt in lumea lor, din ce stiu eu folosesc CR de pe seria 3 E46 si au 150 de cai la 2l, alea de 2.5 si 3.0 in 6 cilindri chiar nu suna/trag ca niste dieseluri adica nu sufera comparatie cu VAG sau PSA...Sunt de pe alta planeta.
|
Conform cunostintelor mele limitate, ala de 2.0 de la bmw e facut de psa, iar cel de 3 litri e derivat din 2.7 de la psa. Nu bag mana in foc ca e adevarat.
__________________
Official Porsche hater.
|
|
|
05-04-10, 19:30
|
#100
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Paaaai, pentru ca:
1. ma intereseaza bmw exact la fel de mult cum ma intereseaza echipa nationala de patinaj viteza a Namibiei.
2. am specificat clar ca nu bag mana in foc daca e adevarat sau nu.
3. PSA face motoare impreuna cu BMW, si Toyota la fel. Acuma astept sa-mi explici tu cu sursele tale "inside" cum ca BMW prin marea lor marinimie i-au invatat pe francezi cum sa faca motoare.
|
|
|
05-04-10, 19:39
|
#101
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Uita-te la cele mai premiate motoare ale anului si o sa vezi o prezenta BMW zdrobitoare pe langa o prezenta aproape 0 Peugeot,,Renault,Citroen. Peug apare de cand cu joint venture BMW/PSA deci eu zic ca le cam dau lectii nazistii broscarilor la motoare.
Nici macar nu e inside info, e publica dar e mai grele cu goagăl. Ia uite aici-sha cam cat de des apare BMW pe acolosha:
http://www.ukipme.com/engineoftheyear/previous04.html
Dar nu inteleg, cum poti fi fan Peug si nu BMW? Te-au dezamagit cu ceva nazistii? Sau esti fan italiene, caz in care nu pot decat sa iti spun condoleante?
Last edited by aleks; 09-04-10 at 10:19.
|
|
|
05-04-10, 19:44
|
#102
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Quote:
Originally Posted by ionut_cluj
Conform cunostintelor mele limitate, ala de 2.0 de la bmw e facut de psa, iar cel de 3 litri e derivat din 2.7 de la psa. Nu bag mana in foc ca e adevarat.
|
Ai spus perfect "CONFORM CUNOSTINTELOR MELE LIMITATE".
Daca se afla ceva pe motoarele specificate de tine se numeste filtru de particule care este patent PSA, dar aia nu inseamna nici pe departe motor, motoarele dezvoltate de BMW IMPREUNA cu PSA au fost cele de pe mini.
Dar asa e romanul, face din tantar armasar.
|
|
|
05-04-10, 20:17
|
#103
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Quote:
Originally Posted by a3ds
Uita-te la cele mai premiate motoare ale anului si o sa vezi o prezenta BMW zdrobitoare pe langa o prezenta aproape 0 Peugeot,,Renault,Citroen. Peug apare de cand cu joint venture BMW/PSA deci eu zic ca le cam dau lectii nazistii broscarilor la motoare.
Nici macar nu e inside info, e publica dar e mai grele cu goagăl. Ia uite aici-sha cam cat de des apare BMW pe acolosha:
http://www.ukipme.com/engineoftheyear/previous04.html
Dar nu inteleg, cum poti fi fan Peug si nu BMW? Te-au dezamagit cu ceva nazistii? Sau esti fan italiene, caz in care nu pot decat sa iti spun condoleante?
|
Pana acum, pe forumul asta, am lamurit impreuna ca premiul Masina Anului nu este relevant. Motorul Anului de ce ar fi?
Bravo lor, la mai multe, sa faca masini bune care sa-si merite banii. Totusi, nu inteleg ce legatura are asta cu ce-am spus eu.
Nu sunt fan Peugeot, nici BMW. Preferintele mele se indreapta spre alte marci, care nu-s premiate cu motorul anului, masina anului, designul anului etc etc.
Last edited by aleks; 09-04-10 at 10:20.
|
|
|
05-04-10, 20:29
|
#104
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Pana la urma care e mai "tare"? PD sau CR?
Si mai mult de atat: cum se traduce asta in exploatarea masini. Consum mai mic, performante mai bune?
|
|
|
05-04-10, 22:07
|
#105
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Raspunsul nu este simplu cum crezi tu. Nu e vorba atat de sistem cat despre calitatea implementarii. Anume, cine il produce, BMW, Fiat, Volkswagen, Honda etc. Nu exista o regula, orice PD este mai prost decat orice CR sau invers. Eu nu mi-as lua diesel decat BMW si decat in 6 cilindri.
|
|
|
|
|