VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Pentru ce diesel optati din cele doua?
|
Pumpe Düse
|
|
36 |
39.56% |
Common rail
|
|
55 |
60.44% |
21-03-10, 18:45
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
|
Pumpe Düse versus Common rail
Threadul are ca tema de discutie plusurile si minusurile acestor tehnologii diesel si parerile voastre.
Am optat pentru PD, pentru ca am acest motor si stiu de ce e in stare: consum si toleranta.
Last edited by iulian2476; 21-03-10 at 18:47.
|
|
|
21-03-10, 19:12
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,113
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Eu tot pe PD am votat,cu toate ca am benzina,sper ca vara asta sa intru in posesia unui 1.9 tdi pd 131 sau 150 de cai
|
|
|
21-03-10, 21:41
|
#3
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Votez commonrail.
De ce?
Pentru ca motorul commonrail este mai putin poluant si mai putin zgomotos. Acesta este si motorul diesel de actualitate, pompe duse nu se mai foloseste, sau se foloseste foarte rar.
Pompe duse e bun pentru ca are un randament si un cuplu foarte bun. Dar este mai dezavantajos din punct de vedere financiar. De asemenea, sincronizarea cu axul cu came este destul de complexa, si cele cu transmisie pe curea sunt foarte sensibile. Mai pe romaneste, e mai bun din punct de vedere al consumului si al mersului de zi cu zi motorul pompe duse, dar la o defectiune poti s-o incurci rau.
|
|
|
21-03-10, 22:00
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Quote:
Originally Posted by amphetamine
Votez commonrail.
De ce?
Pentru ca motorul commonrail este mai putin poluant si mai putin zgomotos. Acesta este si motorul diesel de actualitate, pompe duse nu se mai foloseste, sau se foloseste foarte rar.
Pompe duse e bun pentru ca are un randament si un cuplu foarte bun. Dar este mai dezavantajos din punct de vedere financiar. De asemenea, sincronizarea cu axul cu came este destul de complexa, si cele cu transmisie pe curea sunt foarte sensibile. Mai pe romaneste, e mai bun din punct de vedere al consumului si al mersului de zi cu zi motorul pompe duse, dar la o defectiune poti s-o incurci rau.
|
Acelasi lucru ti se poate intampla si la common rail, iar la cum este carburantul in Romania PD-ul este alegerea mai buna, chiar daca este zgomotos si poluant, are un raspuns mai bun la acceleratie si un consum decent.
|
|
|
21-03-10, 22:05
|
#5
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
S-a renuntat la PD in favoarea CR mai mult din motive financiare nu neaparat ca ar fi mai bun, e mai ieftin de construit un CR.
Nu prea m-a interesat subiectul asta, tot ce pot sa spun este ca am avut ocazia sa merg de mai multe ori cu 2.0 TDI PD dar si cu 2.0 TDI CR ambele 140 si mi se pare ca trage mai bine PD-ul, daca este efect placebo sau o falsa impresie nu stiu.
|
|
|
21-03-10, 22:05
|
#6
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Lasa motorina din Romania, ca daca e s-o luam in considerare, toti cei care aleg motoare diesel isi asuma riscuri mari.
La commonrail e ok ca e o singura "teava" care distribuie combustibil injectoarelor, la pompe-duse din cate stiu fiecare cilindru are sistemul lui, lucru care din nou te poate "arde" la buzunar.
Dar considerand ca alimentezi cu motorina de calitate, un commonrail ar fi mult mai placut.
|
|
|
21-03-10, 22:53
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 438
Member of: [Fiat]
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
S-a renuntat la PD in favoarea CR mai mult din motive financiare nu neaparat ca ar fi mai bun, e mai ieftin de construit un CR.
|
Pe langa asta adaugam faptul ca PD a cam atins varful dezvoltarii, pe cand CR este abia la inceput si deja se descurca cel putin la fel de bine ca si PD. Pe langa asta mai punem si eficienta (cel putin in laborator) crescuta a CR.
__________________
If you go fast you die fast
|
|
|
22-03-10, 00:22
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
M-ar interesa sa stiu ce marci mai folosesc motoare PD. Din cate stiu eu si Ford Mondeo foloseste acest motor diesel. Poate mai siti si alte marci, ca ma intereseaza.
|
|
|
22-03-10, 08:06
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 897
Member of: [FORD]
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
mitsubishi lancer inca foloseste motoare pd de 2.0 l 143 si skoda are in gama tot pduri de mai multe puteri 105 -170 cp.
eu as alege pd pentru ca imi place felul cum merge. pare mai fortos si cred ca si este. pe cand common rail mi se pare bleg , nu raspunde la acceleratie, nu se aude , nu vibreaza (asta pt majoritatea e un lucru bun). poate daca mai incolo o sa depaseasca pd la performante ar putea sa imi placa. deocamdata nu.
|
|
|
22-03-10, 08:09
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 673
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Ford Mondeo are motoare CR de provenienta PSA. De prin 2003 Ford nu mai utilizeaza decat commonrail. In ultima vreme chiar nu stiu cine mai foloseste tdi clasic. .Poate sa mai fie pe marci gen Tata ceva tdi.
__________________
Te-ai nascut original , Nu muri o copie ..
|
|
|
22-03-10, 10:39
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Quote:
Originally Posted by DarkJEDI
mitsubishi lancer inca foloseste motoare pd de 2.0 l
|
Pai ala este tot motorul VAG.
PD nu mai are ce cauta in tehnologia actuala, nici macar nu este mai economic in comaparatie cu ultimile motoare CR.
Cele mai dezvoltate si mai performante PD au fost VAG care au prelungit fabricatia pana nu au mai facut fata iar motoarele PD nu trebuie sa le comparam numai cu motoare CR de la VAG pentru ca este o comparatie generala iar motoarele actuale CR de la BMW, Mercedes, PSA si VAG sunt net superioare oracarui motor PD.
CR este actual net superior din orice punct de vedere lui PD.
|
|
|
22-03-10, 13:48
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 673
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
"Net superior" cam improbabil sa fie .Dar cu siguranta este superior .Vag s-a incapatanat sa le tina pana in ultimul ceas .
|
|
|
22-03-10, 19:14
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Quote:
Originally Posted by sponsoru
"Net superior" cam improbabil sa fie .Dar cu siguranta este superior .Vag s-a incapatanat sa le tina pana in ultimul ceas .
|
Cinand cont de motorul diesel BMW 2.0d 204 CP care nu para a avea slabiciuni de fiabilitate, polueaza si consuma putin putem spune ca sunt net superioare.
|
|
|
22-03-10, 19:46
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,113
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Quote:
Originally Posted by iulian2476
M-ar interesa sa stiu ce marci mai folosesc motoare PD. Din cate stiu eu si Ford Mondeo foloseste acest motor diesel. Poate mai siti si alte marci, ca ma intereseaza.
|
Masinile din grupul VAG,sper sa nu ti se para absurd raspunsul ca am vazut ca ai un golf in avatar.
|
|
|
22-03-10, 20:13
|
#15
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Quote:
Originally Posted by GTR
motoarele PD nu trebuie sa le comparam numai cu motoare CR de la VAG pentru ca este o comparatie generala iar motoarele actuale CR de la BMW, Mercedes, PSA si VAG
|
Nu uita si diesel-ul Fiat-GM (multijet, cdti etc). Este un motor destul de reusit, mai ales cel de 1.3 care a castigat si Engine of the Year.
|
|
|
|
|