VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Pentru ce diesel optati din cele doua?
|
Pumpe Düse
|
|
36 |
39.56% |
Common rail
|
|
55 |
60.44% |
09-06-11, 10:17
|
#166
|
Stock
Join Date: Aug 2009
Posts: 5
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Se poate, nu te contrazic. Ceea ce stiu este ca, la momentul lansarii, acel motor VAG era cel mai eficient dintre toate motoarele construite vreodata (pe masini)
|
|
|
09-06-11, 10:19
|
#167
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of: [FORD]
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
ultrasi VAG nu imi sariti in cap. va mentionez si greutatile masinilor din taloane si o sa fiti surprinsi... ~1450 kg passat respectiv ~1520 kg mondeo, ambele break, 2002 si 2003 anii in care au fost produse. portbagajele erau goale si eram singur in masina ce-i drept diferenta este la km din bord, passatul avand 230 000 iar mondeo 130 000 (la passat nu bag mana in foc ca nu sunt dati inapoi)
|
|
|
09-06-11, 11:50
|
#168
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Vorbesti de parca ai fi cine stie ce somitate. D-astia ca tine mananc zilnic. Asta pentru domnul Fanel.
Cat despre stimabilul AleXv, pot spune ca mai are de citit. Preferabil mai atent. VW nu a inventat niciun CR si nici nu a fost primul care l-a introdus.
Ei au invatat sistemul de pompa injector.
Siemens nu a fost cumparat de nimeni. Doar aripa VDO, sau automotive, a fost cedata celor de la Continental, care se ocupau cu asta de ceva vreme.
Comparatia intre taloane mi se pare hilara. Nu iti mai cantareste nimeni masina. Valoarea este luata dintr-un tabel in functie de nivelul de echipare.
Nu stiu ce Passat e ala de 1440KG, cand Golf-ul ce-l detineam, avea in talon 14** Kg cu nivel de echipare Highline, tot break.
Subscriu ca motorul 2.0 Diesel BMW este superior PD-ului de ani buni. Acum cu CR au mai redus din diferente.
Last edited by Predator; 09-06-11 at 11:53.
|
|
|
09-06-11, 12:08
|
#169
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Passat B6 1.6 8V - Comfortline are cam 1470 KG in talon. E90 320d 163CP are tot pe acolo, intre 1450 si 1500. Cam greu Golful ala, probabil pentru ca era variant.
|
|
|
09-06-11, 12:18
|
#170
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
E90-ul este sensibil mai usor la acelasi nivel de echipare. Aripi fata de plastic ranforsat, parti ale caroseriei din aluminiu (inclusiv suspensie, brate etc).
Pe cand Golful (tot diesel) pur otel de diferite grade.
|
|
|
09-06-11, 14:19
|
#171
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 717
Member of: [SKODA]
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Si cu cate kilograme sa fie mai greu passatul ca sa fie o asemenea diferenta! Hai sa nu exageram! In ceea ce priveste evolutia, e clar ca CR-urile castiga usor usor tot segmentul de piata, nu se poate vb de o involutie!
Iar cine tine tare si sus ca PD-urile sunt cele mai bune sa o ia mai usor dpdv al consumurilor
|
|
|
09-06-11, 15:07
|
#172
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Consumurile sunt inca mai bune la PD-uri.
|
|
|
09-06-11, 15:16
|
#173
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 717
Member of: [SKODA]
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Din ce am inteles zgomotul ar fi mai mic la CR-uri ce e un pas mare in fata
|
|
|
09-06-11, 15:40
|
#174
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Este redus considerabil. Si vibratiile nu mai sunt asa evidente.
|
|
|
09-06-11, 19:16
|
#175
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Quote:
Originally Posted by Predator
Consumurile sunt inca mai bune la PD-uri.
|
Sant inca foarte bune, nu "mai bune".
|
|
|
11-06-11, 00:01
|
#176
|
Stock
Join Date: Aug 2009
Posts: 5
|
Re: Pumpe Düse versus Common rail
Quote:
Originally Posted by Predator
Cat despre stimabilul AleXv, pot spune ca mai are de citit. Preferabil mai atent. VW nu a inventat niciun CR si nici nu a fost primul care l-a introdus.
Ei au invatat sistemul de pompa injector.
|
Toata lumea mai are de citit, poate mai putin cei care isi inchipuie ca le stiu pe toate.
Unde am spus eu ca:
1. VW ar fi inventat common rail-ul
2. VW a fost primul care introdus CR-ul
Asta apropo de atentie...
|
|
|
|
|