Masini de teren 4X4 Sectiune dedicata pasionatilor de Off-Road & 4X4 |
20-02-08, 13:42
|
#92
|
Stage 4
Join Date: Nov 2006
Posts: 251
Member of: [PEUGEOT]
|
Re: Ce 4x4 conduci? (SUV sau Tot-teren)
OPEL FRONTERA A 1996
Super masina cu toate carcotelile unora si a altora.Masina de offroad soft insa ...cu toate ca sunt unii care le prepara si se dau si hard cu ele.Fiabilitate ok dotari mai mult decat decente(ABS ,AER ,ELECTRIC- cam tot)
Intretinere mai ieftina decat la multe turisme
Consum in limita bunului simt....una peste alta NU as mai trece la turism...sincer
|
|
|
24-02-08, 19:35
|
#93
|
Stage 2
Join Date: Feb 2008
Posts: 42
|
Re: Ce 4x4 conduci? (SUV sau Tot-teren)
ISUZU D-MAX space cab.
Motor 3.0 td intercooler,163 cp, 4x4 nepermanent
Masina am luat-o la 3000 km de la reprezentanta (a fost masina de teste),are gume de iarna si merge super!!!Nu am avut ocazia sa vad ce poate in namoale, am fost cu ea decat la Ranca la zapada si s-a descurcat excelent!
Last edited by B55MUM; 24-02-08 at 19:38.
|
|
|
24-02-08, 21:43
|
#94
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 2,630
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [VW]
|
Re: Ce 4x4 conduci? (SUV sau Tot-teren)
Isuzu rodeo 3200 v6,4x4,gpl,aer conditionat,bull bar ,jante aluminiu ,carlig remorcare ,geamuri fumurii,proiectoare etc.....
Motorul se aude ca un monstru > Cu gpl e chiar multumitor la consum
|
|
|
26-02-08, 20:13
|
#95
|
Stage 2
Join Date: Feb 2008
Posts: 42
|
Re: Ce 4x4 conduci? (SUV sau Tot-teren)
Rodeo asta e facut dupa Opel FRontera sau invers?Parca sunt gemene!!!
Curiozitate: cat iti lua la suta pe benzina?
|
|
|
26-02-08, 21:50
|
#96
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 2,630
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [VW]
|
Re: Ce 4x4 conduci? (SUV sau Tot-teren)
Intre Opel si Isuzu exista o colaborare mai veche ... acum nu stiu ce sa zic ...Rodeo-ul meu are tabla de 3 ori mai groasa decat frontera si mi se pare mai bine legat .Nu mai zic de motor care e mai mare si mai rezistent .Modelul asta s-a vandut mai mult in SUA si Canada .... are bordul in mile .Pe benzina ia un pic mai putin decat pe gpl cu 1 litru adica 16-17% dar fuge mult mai bine . Orcum gpl-ul isi merita banii mai ales pe matahala asta :d
Last edited by N D Y; 26-02-08 at 21:53.
|
|
|
26-02-08, 23:52
|
#97
|
Stock
Join Date: Feb 2008
Posts: 3
|
Re: Ce 4x4 conduci? (SUV sau Tot-teren)
Frumoase masini,ma atasez si eu voua cu un mic suv,se descurca pot sa zic,cel putin prin zapada,Mitsubishi outlander 2007,2.0 diesel,140cai
|
|
|
29-02-08, 23:34
|
#98
|
Stage 3
Join Date: Aug 2006
Posts: 154
|
Re: Ce 4x4 conduci? (SUV sau Tot-teren)
ARO 244 ,2,4I 140cp , Motor cutie si reductor Toyota,
|
|
|
01-03-08, 00:07
|
#99
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 507
|
Re: Ce 4x4 conduci? (SUV sau Tot-teren)
porsche cayenne 2008 3.6 v6 - motoru nou , consum - afara 13% vit max 160 oras 17-19 % tinuta de drum impecabila
Last edited by Andrey`; 01-03-08 at 00:11.
|
|
|
02-03-08, 16:25
|
#100
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 2,171
|
Re: Ce 4x4 conduci? (SUV sau Tot-teren)
Mitshubishi Pajero 2 2800 TURBO INTERCOOLER...
|
|
|
03-03-08, 13:08
|
#101
|
Stage 2
Join Date: Mar 2008
Posts: 64
|
Re: Ce 4x4 conduci? (SUV sau Tot-teren)
Am un Nissan X-Terra din USA care este si de vanzare din cate stiu eu este unicat in europa motor de 4.0 L V6 an 2007 ,Daca este cineva interesat de el pm me for details
|
|
|
06-03-08, 22:40
|
#102
|
Stage 1
Join Date: Oct 2007
Posts: 18
|
Re: Ce 4x4 conduci? (SUV sau Tot-teren)
vechea mea masina... Daihatsu Rochy
si actuala mea masina Golf 2 Country
|
|
|
07-03-08, 05:50
|
#103
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 319
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Ce 4x4 conduci? (SUV sau Tot-teren)
golf 2 country are tractiune integrala cumva???
|
|
|
07-03-08, 12:00
|
#104
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,889
|
Re: Ce 4x4 conduci? (SUV sau Tot-teren)
Dap, are integrala
|
|
|
11-03-08, 17:49
|
#105
|
Stage 3
Join Date: Aug 2007
Posts: 97
|
Re: Ce 4x4 conduci? (SUV sau Tot-teren)
Si ceva mai batranior dar inca se tine bine peste tot. Mitsubishi Pajero I 2.5 TD 90.CP. Poze pun cam peste o luna dupa cel scot din service. E la preparat pt Off-Road categoria de mijloc, fara prea multe: doar un roll-cage extern, intercooler, turbina mai buna, suspensie inaltata(aprox 10-12 cm), troliu, snorkell si evacuare pe stalp la sofer. Plus inca cateva mici detalii care fac difernta
|
|
|
|
|