Quote:
Originally Posted by wtcvictim
Quote:
aia e masina adevarata de tot
pacat ca consuma de mori, e singurul lor dezavantaj
|
nu vad de ce 300TD W463 ar consuma mai mult ca si 3.0td de la patrol. iar acum sa fim un pic seriosi , in offroad cam orice masina consuma , mai putin samurai-urile
|
Eh...pai cam exista motive pt care sa consume mai mult un G300TD decat un patrol 3.0Di ....Unul si cel mai important este acela ca G-ul misca permanet toate 4 rotile la generatia 463....adica mai are un diferential in plus fata de patrol si anume visco central (deasemenea blocabil). Patrol nu-i 4x4 permanent.
Al doilea motiv este evident oricui le priveste
...:
Aerodinamica -G-ul fiind beneficiind de un coeficient Cx apropiat de al unui sifonier cu 4 usi ,privit din zona "user-area"
.
Chiar si in offroad ,nu este totdeauna necesara cuplarea puntii fata
....
Dar eu cred ca userul ce a facut referire la G si perf vs consum, se gandea oricum la versiunile alimentate cu benzina, unde ca orice mercedes care se respecta...are niste injectoare tare setoase
Oricum in offroad se consuma...la greu,si asta-i adevarat.Dar una-i sa nu-ti ajunga 90L +canistra si alta-i sa poti face traseul cu greutatea doar a jumatate din capacitatea rezervorului.Chiar conteaza si 50kg in plus nu numai la cursele de asfalt.
...chiar si samuraiul care fie vb intre noi este un offroader serios, consuma vreo 14% in offroad....mai ales cele de generatie mai veche ('80)
Oricum G-ul(mai ales 463-ul care e singurul cu trei diff....bine,nu discutam de..."marele A-Classe"
care n-are nici o treaba cu offroadul) este o masina pe care cel putin eu mi-o doresc teribil de mult....mai ales daca as gasi-o in varianta diesel de la mama ei( nu motoare implantate peste transmisii de benzinar
)