Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Zona tehnica ROVER - MG

Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER

Reply
 
Thread Tools
Old 29-12-10, 19:46   #2731
FREE73CONST2010

Stage 3
 
FREE73CONST2010's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 159
Cool Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by pustiukid View Post
Eu pur si simplu am zis "full fara piele" pentru ca nu am mai stat sa le enumer pe toate, deasta dar uite cam ce are sa nu mai aud discutii: Alarma,AC,inchidere centralizata, ABS, airbag-uri, geamuri electrice,oglinzi electrice incalzite, faruri electrice, portbagaj electric, cd mp3, magazie cd-uri, comenzi volan, volan reglabil (inaltime,adancime), genti aluminiu originale rover 16", bord piele, fete usi piele, cotiera fata, cotiera spate, 5 tetiere, servo total, carte service cu reviziile pe fiecare an, si sa nu ziceti ca astea nu sunt dotari, na nu e FULL FULL dar e de ajuns...
revin sa te felicit!vezi ca se poate ?asa intelege si cel ce nu are habar despre masini full optional!si a mea are astea sau mai putin dar am trapa !si nu pot spune ca este full!renumerezi ce are si gata ,caci ai vazut nu a cazut cerul!asa poate vei avea sau gasi clienti!!!!!!si sa dea domnul sa auzim numai de bine!
FREE73CONST2010 is offline   Reply With Quote
Old 29-12-10, 19:50   #2732
pustiukid

Stage 2
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 46
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by FREE73CONST2010 View Post
revin sa te felicit!vezi ca se poate ?asa intelege si cel ce nu are habar despre masini full optional!si a mea are astea sau mai putin dar am trapa !si nu pot spune ca este full!renumerezi ce are si gata ,caci ai vazut nu a cazut cerul!asa poate vei avea sau gasi clienti!!!!!!si sa dea domnul sa auzim numai de bine!
Offf..., de la o greseala de postare care este un cuvant "FULL" care deja ma enerveaza de cate ori l-am tastat, am ajuns aiurea in alta parte , acum le-am postat pe toate optiunile ce le are si sper sa fie de ajuns, va mai zic odata La Multi Ani!
pustiukid is offline   Reply With Quote
Old 29-12-10, 21:24   #2733
Mihai Apricopoae

Stage 2
 
Mihai Apricopoae's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 67
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by jpny13 View Post
Filtru???cum naiba are lagatura??De cateva zile asa imi face si mie...ba porneste la sfert...ba dau de cateva ori si face doar ''clanc",,,Bateria ok..bornele la fel...Cam totul se duce spre electromotor...Sa treaca sarbatorile si daca persista o ''internez''

Daca problema e electromotorul, in momentul in care scoti bornele de la baterie masina se va opri pe loc. Daca ramane pornita cu toate ca ai scos bornele, atunci electromotorul isi face treaba cum trebuie.
Ar mai putea fi,dupa parerea mea, de la un senzor de temperatura sau debimetrul de aer.Cred ca trebuie luate in calcul toate posibilitatile...

Numai bine!
Sarbatori fericite!
Mihai Apricopoae is offline   Reply With Quote
Old 29-12-10, 21:37   #2734
Mihai Apricopoae

Stage 2
 
Mihai Apricopoae's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 67
Question Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
masina este "full fara piele in rest tot"
acu' e full, acu' nu mai e, deci ori suntem golani ori numai suntem. ma intelegi?

daca nu are una si alta nu e full si punct.
poate valyhunter vrea sa o cumpere doar daca are trapa electrica (sau oricare dintre multele optiuni care lipsesc pentru simplul fapt ca nu a fost dotata iar tu nu sti asta) si daca nu are nu o cumpara. in concluzie daca nu e cum spui tu atunci nu are rost sa te mai scoti ca tie iti place asa.puteai spune ca ai gresit si erai apreciat pentru faptul asta. iar cu injuraturile ai dat dovada de cata educatie ai (lipsa)...

p.s. de unde vine asta cu "nu are nevoie de trapa pentru ca are AC"? sunt optiuni care se exclud reciproc ?
Buna seara,
Am intampinat si eu o problema la drum lung...nu am putut sa trec cu a 5-a de 130 km/h. Interesant este ca aveam pedala de acceleratie calcata la fund si nu se accelera,ba mai mult,se reducea viteza. Asta se intampla si la drum intins dar mai ales in curba cu a 4-a. Putin dupa ce ieseam din curba se redresa, dar mai mult de 130 tot nu trecea. Sa fie vreo comanda sau vreun senzor de care eu nu stiu ca ar exista? Sau temperatura scazuta (-10 grade)?
N-am nici o pierdere,de motorina,de aer...

Numai bine si sarbatori fericite!
Mihai Apricopoae is offline   Reply With Quote
Old 29-12-10, 22:27   #2735
toby75

Stage 3
 
toby75's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 162
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by xchris View Post
Acum sunt si eu mai liber si am timp sa va impartasesc din experiente...

Pt cei care au probleme cu caldura(cei cu dublu climatronic)...
1.Verificati motoarele de la climatizare desfacand cele doua capace laterale,unul la pedalier,celalalt in parta opusa.Schimbati temperatura de pe rece pe cald si veti vedea daca functioneaza motoarele(se si pot auzi daca nu porniti motorul).
2.Daca amandoua functioneaza,atunci nu ramane decat radiatorul care este infundat...nu intrati la idei ca n-ar fi(ca mine),ca de fapt el este vinovat cam de toate...si temperatura scazuta si diferente de temperatura intre stanga si dreapta,etc.

Cand am deschis discutia nimeni nu a stiut sa-mi spuna ca radiatorul de caldura este cel mai jos punct al circuitului de apa si din acest motiv toate impuritatile se strang in el...Aveti pozele puse de @Player cu cateva posturi in urma si veti ca returul se ridica peste nivelul inferior al radiatorului,automat toate impuritatile din apa se strang in partea inferioara si catre aprtea opusa tevilor,de aceea circuitul se reduce doar la partea unde sunt tevile si chiar si acolo,daca se infunda partea inferioara veti avea caldura la jumatate pt ca nu-si face circuitul,returul fiind infundat!
E aceeasi treaba ca la caloriferele de acasa...

Solutie simpla...am cumparat mr. muscolo pt tevi,l-am lasat cateva ore apoi l-am bagat la jet de apa curent(pe teava de retur,cea de jos).Ideea am luat-o de la cineva de aici din forum...
Nu aveti idee ce a putut sa iasa...rugina,mizerie,pamant,etc.
Apoi am cumparat un aditiv de curatire radiator(are 1l parca si se completeaza cu apa pana se umple instalatia masinii) si am lasat motorul pornit cam 2 ore.Am pus din nou antigelul si acum functioneaza perfect normal.

Bafta
Sigur nu ai miscat vreo clapeta apropo cum ai pus antigelul inapoi in instalatie?
toby75 is offline   Reply With Quote
Old 29-12-10, 22:31   #2736
toby75

Stage 3
 
toby75's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 162
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by Mihai Apricopoae View Post
Buna seara,
Am intampinat si eu o problema la drum lung...nu am putut sa trec cu a 5-a de 130 km/h. Interesant este ca aveam pedala de acceleratie calcata la fund si nu se accelera,ba mai mult,se reducea viteza. Asta se intampla si la drum intins dar mai ales in curba cu a 4-a. Putin dupa ce ieseam din curba se redresa, dar mai mult de 130 tot nu trecea. Sa fie vreo comanda sau vreun senzor de care eu nu stiu ca ar exista? Sau temperatura scazuta (-10 grade)?
N-am nici o pierdere,de motorina,de aer...

Numai bine si sarbatori fericite!
Scoate fum negru?
toby75 is offline   Reply With Quote
Old 29-12-10, 22:51   #2737
toby75

Stage 3
 
toby75's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 162
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by blonda1 View Post
offf...s-a dus concediul meu. Eram asa de incantata de masina asta...
Vezi sa nu iti fi bagat careva ceva pe teava de esapament? verifica apoi si filtrul de aer! si nivelul de carburant

Last edited by toby75; 29-12-10 at 22:55.
toby75 is offline   Reply With Quote
Old 29-12-10, 23:22   #2738
jpny13

Stage 4
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 231
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by Mihai Apricopoae View Post
Daca problema e electromotorul, in momentul in care scoti bornele de la baterie masina se va opri pe loc. Daca ramane pornita cu toate ca ai scos bornele, atunci electromotorul isi face treaba cum trebuie.
Ar mai putea fi,dupa parerea mea, de la un senzor de temperatura sau debimetrul de aer.Cred ca trebuie luate in calcul toate posibilitatile...

Numai bine!
Sarbatori fericite!
Deci ca sa pot elimina problema electromotorului..scot bornele...si motorul sa functioneze.....Mersi..o sa incerc....!!
jpny13 is offline   Reply With Quote
Old 30-12-10, 09:05   #2739
Mihai Apricopoae

Stage 2
 
Mihai Apricopoae's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 67
Question Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by toby75 View Post
Scoate fum negru?
nu scoate fum negru,masina are forta...sa nu fie vreo optiune care sa duca la efectele astea...din cate am citit pe net, ar semana cu ASR,dar cum pot sa verific daca are sau nu? Apare in bord comanda? Sau este vreo piesa sub capota care sa ma ajute sa-mi dau seama? Altceva ce ar putea fi?
Mihai Apricopoae is offline   Reply With Quote
Old 30-12-10, 21:09   #2740
Mihai Apricopoae

Stage 2
 
Mihai Apricopoae's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 67
Question Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Buna seara din nou,
Revin cu o intrebare...ESP si ASR sunt comenzi inrudite? Sau e aceeasi comanda? Daca nu, imi poate cineva explica diferenta dintre ele? (eu am in bord triunghiul acela inconjurat de o sageata...ESP)
Multumesc!
Mihai Apricopoae is offline   Reply With Quote
Old 30-12-10, 21:17   #2741
FREE73CONST2010

Stage 3
 
FREE73CONST2010's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 159
Cool Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

salut!aceeasi intrebare o pun si eu ca cel de mai sus:acel triunghi care se aprinde in bord cind patineaza rotile(pilpaie des )cum se numeste?
tot ma intrebam daca este controlul tractiunii sau nu?va multumesc ptr raspuns!
FREE73CONST2010 is offline   Reply With Quote
Old 30-12-10, 21:35   #2742
pustiukid

Stage 2
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 46
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by Mihai Apricopoae View Post
Buna seara din nou,
Revin cu o intrebare...ESP si ASR sunt comenzi inrudite? Sau e aceeasi comanda? Daca nu, imi poate cineva explica diferenta dintre ele? (eu am in bord triunghiul acela inconjurat de o sageata...ESP)
Multumesc!
Salut,sper ca nu gresesc, rolul ESP-ului este de a corecta traiectoria masinii atunci intra in derapaj, de ex. cand intrii intr-o curba cu viteza pea mare, face aceasta prin franarea unei roti, sau a doua, trei sau chiar toate 4 atunci cand este nevoie, ESP-ul nu stie cand calcati ambreiajul ! ESP-ul este eficient doar cu ambreiajul cuplat si devine ineficient in cazul patinarii acestuia, ASR-ul nu te lasa sa derapezi la plecarea dupa loc, ESP-ul, ASR-ul si ABS-ul lucreaza impreuna la nevoie pentru a mentine masina la o aderenta si manevrabilitate in conditii de siguranta.
pustiukid is offline   Reply With Quote
Old 30-12-10, 21:58   #2743
pustiukid

Stage 2
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 46
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by FREE73CONST2010 View Post
salut!aceeasi intrebare o pun si eu ca cel de mai sus:acel triunghi care se aprinde in bord cind patineaza rotile(pilpaie des )cum se numeste?
tot ma intrebam daca este controlul tractiunii sau nu?va multumesc ptr raspuns!
uite am gasit asta in cartea ei, cred ca la triunghiul asta te referi, daca e asa este controlul tractiunii.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	4tuning.jpg
Views:	88
Size:	375.6 KB
ID:	1802462  

Last edited by pustiukid; 30-12-10 at 22:01.
pustiukid is offline   Reply With Quote
Old 31-12-10, 09:42   #2744
xchris

Stage 3
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 123
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by toby75 View Post
Sigur nu ai miscat vreo clapeta apropo cum ai pus antigelul inapoi in instalatie?
Am bagat apa calda prima data in el si crede-ma ca era calda doar teava de tur si putin radiatorul in dreptul tevilor...in rest RECE.
Iar clapetele se vad cu ochiul liber si nu m-a interesat sa le misc.
Antigelul de abia il pusesem iar cand m-am apucat de operattiunea monstrul,adica de desfundarea radiatorului de caldura...am desfacut furtunul de jos de la radiatorul mare de la motor si l-am pus intr-un lighean mare,apoi cand am terminat l-am pus inapoi in motor.

Sarbatori Fericite tuturor si La multi Ani!

Last edited by xchris; 31-12-10 at 10:10.
xchris is offline   Reply With Quote
Old 31-12-10, 14:44   #2745
DaII

Stage 4
 
DaII's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 263
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

salut!!am si eu o problema de cand cu frigul asta..ba nu se mai deschid usile de pe dreapta fata/spate si stanga spate ba nu se mai inchid...chiar si acum am fost afara sa verific..am deblocat usile de pe cheie toate 4 si decat cea de la sofer s-a deschis/la toate 4 s-a ridicat acele tamburus de la inchidere dar decat cea de la sofer am putut sa o deschid...manerul functioneaza dar nu se deschide si cel dinauntru functioneaza dar la fel nu se deschid..daca merg cativa km cu ea de se face cald in masina pe urma se deschid..am avut problema de a se deschide si p urma nu s-au mai inchis..Mentionez ca treaba s-a intamplat de cand cu gerurile astea(eu cred k incuietorile raman blocate cele de pe usa)

Last edited by DaII; 31-12-10 at 14:46.
DaII is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -