Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Zona tehnica ROVER - MG

Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER

Reply
 
Thread Tools
Old 18-09-09, 09:20   #811
BanditBora

Stage 3
 
BanditBora's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 85
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by florin2003 View Post
salutare tuturor
Am un rover75 v6,1997cmc,si are doar 58000km...acum au inceput problemele:de 2 sapt am vz ca am ramas fara apa in bazin si nu stiu de la ce...Am bagat apa distilata si antigel cam 3 l si sapt trecuta cand am mers cu el 200km la un moment dat am vz ca acul de la temperatura era pe albastru si inauntru cand o turam se auzea un fel de zgomot,asa ca am oprit masina si cand m-am uitat am vz ca iar nu mai aveam apa in ea,am observat ca a curs pe la busonul de la bazin,pe ala scrie 140,deci ar trebui la 140 grade sa scoata apa...dar cum sa ajunga la temp aia apa?...apoi am bagat apa cam 4,5l si dupa 150km m-am uitat la bazin si apa era normal k inainte...acum 2 zile am mers la un mecanic si mi-a spus ca imi pierde apa pe la pompa de apa la ceva surub,si s-ar putea si la un radiator la clima,petele fiind undeva langa roata din dreapta soferului...ideea e ca sunt pete mici,ceea ce nu inteleg este pe unde s-au scurs atatia litri de apa...S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?Poate sa imi spuna cineva cat costa aprox un radiator pt clima?In afara de asta iarna o usa pe spate tot imi face figuri,ba nu se deschide,ba se deschide si nu se mai inchide...ce sa ii fac?Si altceva,cateodata cand o scot din viteza inca se mai accelereaza un pic...abia acum am obs asta...e vreo problema la ambreiaj oare?Multumesc anticipat
Salut,

O problema asemanatoare cu fluctuatii de accelerare pe liber o am si eu, mai ales dimineata cand e motorul rece. Mi-a zis cineva ca daca schimb bujiile si curat clapeta de acceleratie nu ar mai trebui sa am probleme. Din pacate inca nu am apucat sa fac asta, dar sper sa o rezolv cat de curand.
BanditBora is offline   Reply With Quote
Old 18-09-09, 09:59   #812
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
am pus aici 2 poze cu sistemul de racire al motorului tau sa ti faci o imagine, sper sa le fi atasat corect
si cealalta...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	sitem de racire kv6_1.JPG
Views:	165
Size:	78.1 KB
ID:	1090356  
player1 is offline   Reply With Quote
Old 18-09-09, 14:01   #813
coffeeman

Stage 3
 
coffeeman's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 75
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by cristia_cib View Post
salut!va rog cu disperare sa ma ajutati si pe mn!am un rover 75 2,5 v6.i-am schimbat motorul si nu porneste.m-ar interesa un meknic bun care ma poate scapa de acest impas.sau daca cineva are un 75 cu motor de 2,5 l v6 benzina sa-mi lase un nr de tel siil sun eu(vreau sa-l intreb despre niste mufe).va multumesc mult!
Salut,
Eu am 2,5 V6 . Cu ce te pot ajuta ?
coffeeman is offline   Reply With Quote
Old 18-09-09, 23:25   #814
Georgel1982

Stage 2
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 41
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Salutare!
Sunt fericitul posesor al unui Rover 75.. 2.0 cdti.. 131hp (pe talon).. am cumparat-o de aproximativ 3 saptamani si am condus-o mai mult de 1800km.. nu cred ca mai are rost sa vorbesc despre masina, sunt extraordinar de multumit si ma refer la design.. intr-adevar atrage privirile mai mult decat un mert c klasse...
Am totusi o problema, si sper sa aveti cateva idei care sa ma ajute...
Masina este din 2004, are 70 000 km.. cand am cumparat-o mi s-a parut putin cam lenesa.. adica: comparativ cu mert c220 143hp, era putin mai mult decat inceata...
Am fost la tester si am primit rezultatele: putere - 72.4 cai, turatie - 3367, cuplu motor - 15.7, turatie cuplu - 2420, comparativ cu specificatiile autovehiculului: 131, 4000, 30.6, 1900...
Am schimbat filtrele, am pus super aditiv in ulei(motor protector care a costat 290 lei la liqui moly), si in motorina de fiecare data cand alimentez - si doar motorina super.. si parca si-a mai dat drumul, in sensul ca inainte (acum 1000 km) o simteam ca trage intre 2500 si 3200 ture, apoi parca ii scadea puterea, acum simt ca trage de la 2200-2300 si pana aproape de 4000 de ture.. dar in tot acest timp am merf f f sportiv.. in sensul ca nu schimb mai devreme de 3500 de ture, desi in oras cam rar ajung in viteza a 3-a... si ies destul de des (cel putin o data la 2 zile) cu ea in afara orasului chiar si 20 km, ii dau talpa, in ideea ca se ma unge... iar consumul este undeva la 9 mixt si clima pornita in 95% din km...
Stie cineva ce trebuie sa verific la ea?
Mai vreau sa mentionez si faptul ca la 80 km/h imi indica pe ceas cu 7% mai mult... si viteza maxima nu depaseste (pe ceas) 170km/h.. si abia creste turometrul pana la 2200 ture ... cand urc o panta mai abrupta de 45 grade cam miroase ambreiajul.. un miros mai intepator decat stiu eu si mai persistent - 2,3 ore...
Nu stiu ce as putea sa mai spun.. ma gandeam sa o duc la o resoftare - 250 euro in sibiu... si imi garanteaza o crestere cu minim 20 de cai...
Georgel1982 is offline   Reply With Quote
Old 19-09-09, 06:43   #815
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Sal,
1. Scoate mufa de la MAF...si vezi cum merge...
2. Verifica lichidul la pistonasul Master (pompa de la ambreaj) de la pedala
3. Fa toate astea inainte de a face resoftarea...sa vezi ce probleme ai ....
dupa ce le-ai rezolvat poti sa faci linistit resoftarea

Te asteptam in Club

Stima,
M
PS. daca sunt necesare detalii cere si revin cu foto istructiuni..etc....
PS 2 Important...iti dau o veste "neplacuta" daca miroase intepator trebuie sa te pregatesti deja de un kit de ambreaj (placa, disc, rulment+pistonas(slave-cel din cutie), pistonas master de la pedala) ai grija ca atunci cand cade cade in cateva ore si ramai cu masina acolo.....(fabricantul recomanda schimbarea pe la 90 k deci te apropii..si mai ales nu stii cum a fost condusa masina)
...adica se imoaie pedala si de exemplu in oras (bucuresti) crapa in 3 ~ 4 km nu tine mult.....setul de disc+placa daca cauti gasesti la pret bun si in ro...
restul Ebay....pe dealta parte daca iei tot setul din UK iesi mai ieftin...
__________________
ROVER MG Club Romania
Club Rover MG Romania - DIAGNOZA ELECTRONICA PENTRU POSESORII DE ROVER MG - CU TESTER ORIGINAL REPREZENTANTA T4 Testbook, si tot ce mai tine de rover/mg... rovermgclubro@gmail.com
Intalnirea Nationala Rover MG Club Romania 2018 - 08, 09, 10 iunie 2018 !!! - data limita inscriere 15 mai 2018 ! – locuri limitate

Last edited by marcellr; 19-09-09 at 06:51.
marcellr is offline   Reply With Quote
Old 19-09-09, 11:36   #816
i like mg

Stage 3
 
i like mg's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 106
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

o intrebare..
eu am cumparat masina din germania la 91k km,si pe carte ultima revizie era la 73k si ceva,e posibil sa fi schimbat neamtu distributia si kitul de ambreaj? in carte scrie dekt inspektion
ms frumos
i like mg is offline   Reply With Quote
Old 19-09-09, 12:36   #817
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

(
NU!!!
Din pacate nu am retinut ce model de motorizare ai....
Poate daca pui acolo ceva poze cu masina si datele ei si ale tale.....


Oricum treaba cu inlocuitul sta cam asa:

inlocuit distributie (curele intinzatoare etc) din 60k in 60k km preferabil la 55k
motorina = lant
uleiuri din 20k in 20k perferabil 15k (utilizare oras 80% din 10k in 10K)
kit ambreaj rover 75 Cdt din 100 k in 100k ....(oricum pe la 96 ~98 crapa)
Kit ambreaj rover 75 benzen ......cred ca la fel....Workaholic iti poate spune exact.....

Neamtul nu schimba decat cum scrie in carte.





M.

Last edited by marcellr; 19-09-09 at 12:54.
marcellr is offline   Reply With Quote
Old 19-09-09, 13:15   #818
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by marcellr View Post
(
NU!!!
Din pacate nu am retinut ce model de motorizare ai....
Poate daca pui acolo ceva poze cu masina si datele ei si ale tale.....


Oricum treaba cu inlocuitul sta cam asa:

inlocuit distributie (curele intinzatoare etc) din 60k in 60k km preferabil la 55k
motorina = lant
uleiuri din 20k in 20k perferabil 15k (utilizare oras 80% din 10k in 10K)
kit ambreaj rover 75 Cdt din 100 k in 100k ....(oricum pe la 96 ~98 crapa)
Kit ambreaj rover 75 benzen ......cred ca la fel....Workaholic iti poate spune exact.....

Neamtul nu schimba decat cum scrie in carte.





M.

filtrele (ulei, carburant, aer, polen) la cati km este indicat sa fie schimbate?
multumesc
player1 is offline   Reply With Quote
Old 19-09-09, 13:29   #819
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by florin2003 View Post
salutare tuturor
Am un rover75 v6,1997cmc,si are doar 58000km...acum au inceput problemele:de 2 sapt am vz ca am ramas fara apa in bazin si nu stiu de la ce...Am bagat apa distilata si antigel cam 3 l si sapt trecuta cand am mers cu el 200km la un moment dat am vz ca acul de la temperatura era pe albastru si inauntru cand o turam se auzea un fel de zgomot,asa ca am oprit masina si cand m-am uitat am vz ca iar nu mai aveam apa in ea,am observat ca a curs pe la busonul de la bazin,pe ala scrie 140,deci ar trebui la 140 grade sa scoata apa...dar cum sa ajunga la temp aia apa?...apoi am bagat apa cam 4,5l si dupa 150km m-am uitat la bazin si apa era normal k inainte...acum 2 zile am mers la un mecanic si mi-a spus ca imi pierde apa pe la pompa de apa la ceva surub,si s-ar putea si la un radiator la clima,petele fiind undeva langa roata din dreapta soferului...ideea e ca sunt pete mici,ceea ce nu inteleg este pe unde s-au scurs atatia litri de apa...S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?Poate sa imi spuna cineva cat costa aprox un radiator pt clima?In afara de asta iarna o usa pe spate tot imi face figuri,ba nu se deschide,ba se deschide si nu se mai inchide...ce sa ii fac?Si altceva,cateodata cand o scot din viteza inca se mai accelereaza un pic...abia acum am obs asta...e vreo problema la ambreiaj oare?Multumesc anticipat
In 99% din cazuri la KV6 e de vina termostatul. Se fisureaza carcasa si pierde lichid. Acesta curge pe motor (chiar in V, intre bancurile de cilindri) se evapora imediat si de aia nu vezi pierderea. Daca ai pete portocalii "in V" poti fi aproape sigur, sunt urmele de colorant din antigel. Pompa de apa se defecteaza rar.
Lichidul de racire poate urca bine peste 100 (115 e limita normala) fara a fierbe, instalatia de racire fiind presurizata punctul de fierbere e mult peste temperatura la presiune atmosferica.
Pentru accelerare verifica intai cablul, apoi eventuale puncte de aer fals (lipsa de etansare pe admisie). Daca nici una, nici alta, poate fi valva de ralenti (IACV). Nu e grav.
Daca e e de vina ambreiajul ar trebui sa simti si atunci e mai grav. Inseamna ca nu deschide complet si ai o problema la hidraulica (unul din cilindri - "master" la pedala, "slave" in cutie).
__________________
Mecanicul nu poate sfida logica si legile fizicii decat daca asa vrea el.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 19-09-09, 15:07   #820
i like mg

Stage 3
 
i like mg's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 106
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Click image for larger version

Name:	okzk0G042428-02[1].jpg
Views:	270
Size:	20.1 KB
ID:	1091709
Quote:
Originally Posted by marcellr View Post
(
NU!!!
Din pacate nu am retinut ce model de motorizare ai....
Poate daca pui acolo ceva poze cu masina si datele ei si ale tale.....


Oricum treaba cu inlocuitul sta cam asa:

inlocuit distributie (curele intinzatoare etc) din 60k in 60k km preferabil la 55k
motorina = lant
uleiuri din 20k in 20k perferabil 15k (utilizare oras 80% din 10k in 10K)
kit ambreaj rover 75 Cdt din 100 k in 100k ....(oricum pe la 96 ~98 crapa)
Kit ambreaj rover 75 benzen ......cred ca la fel....Workaholic iti poate spune exact.....

Neamtul nu schimba decat cum scrie in carte.




si deci e posibil k distributie sa fi schimbat-o,dat fiind k ultima revizie era la 73k? amreiajul ink nu-mi face prblm si sper sa nu faca prea curand
masina e un mg zt 2,5l v6 24 valve din 2002 .. poate ne "viziteaza" si workaholic sa-si spuna parerea. in orice caz cred k ar trebui sa vizitez un mecanic sa-mi spuna exact.. ms frumos
M.
i like mg is offline   Reply With Quote
Old 19-09-09, 16:09   #821
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

....daca se schimba distributia afara ....se trece obligatoriu in carte.....
si sub capota si/sau pe stalpul de la sofer intre usi se lipeste un stik pe care scrie nr km la care a fost schimbata ce model etc.....

sau nu se schimba la 60k ? )

M.

...sa inteleg ca nu ai alte poze....sa vii sa iti facem.....
marcellr is offline   Reply With Quote
Old 19-09-09, 18:14   #822
i like mg

Stage 3
 
i like mg's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 106
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

asta no stiam k se lipeste pe stalp,sub capota a avut lipit numai e acolo,in orice caz o sa ma duc cat m curand la un test cu ea k sa fiu sigur.ii facem si poze dak apare inpreuna cu celelalte masini pe site-ul ala ))
i like mg is offline   Reply With Quote
Old 20-09-09, 06:16   #823
dany12epz

Stage 5
 
dany12epz's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 452
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by i like mg View Post
asta no stiam k se lipeste pe stalp,sub capota a avut lipit numai e acolo,in orice caz o sa ma duc cat m curand la un test cu ea k sa fiu sigur.ii facem si poze dak apare inpreuna cu celelalte masini pe site-ul ala ))
Vorbim cu marcell sa faca o derogare ca sa apara pe site daca tu vrei ca si asa toate mg-urile (3) sunt trase pe dreapta ai fi singurul cu ea functionala...te asteptam la intalnire sa vedem bijuteria si facem si poze
dany12epz is offline   Reply With Quote
Old 20-09-09, 13:02   #824
i like mg

Stage 3
 
i like mg's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 106
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

as fi m mult dekt incantat,sper sa ajung la urmatoarea intalnire,imi pare rau k pana acm nam ajuns dar niciodata nu e prea tarziu. cam cand ar fi urmatoarea?sa stiu sa-mi iau liber toat ziua
i like mg is offline   Reply With Quote
Old 20-09-09, 22:45   #825
alexxxb

Stage 1
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 22
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

marcellr nu mai stii cumva ce ar putea fii cu bataia aia la rover fata?nu teai mai interesat mersi anticipat
alexxxb is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -