19-09-06, 00:50
|
#46
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 397
|
Re: Stiri
sa speram ca iasa ceva nu vreu sa ma imbat iara de necaz )
|
|
|
02-11-06, 14:13
|
#47
|
TIME SQUAD Member
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,105
Member of: [TIME SQUAD]
|
Re: Stiri
Taximetriştii se pregătesc de grevă
Camera Naţională a Taximetriştilor a anunţat că va organiza mişcări de protest la Bucureşti, în 25 mai. Posibilitatea organizării grevei şi la Sibiu a fost discutată ieri în cadrul întâlnirii săptămânale a Camerei Taximetriştilor filiala Sibiu.
Taximietriştii sibieni nu aveau o poziţie clară ieri, înainte de întâlnirea săptămânală. Doru Săbădaş, vicepreşedintele Camerei Taximetriştilor filiala Sibiu, ne-a declarat că astăzi se va şti cu siguranţă dacă va fi o mişcare de protest a taximetriştilor în 25 mai şi la Sibiu. “Suntem la curent cu cererile formulate de Camera Naţională a Taximetriştilor şi vom hotărî ce poziţie vom lua la Sibiu”, a declarat Doru Săbădaş.
Reprezentanţii Camerei Naţionale a Taximetriştilor au anunţat că protestul va fi cu siguranţă organizat în Bucureşti. Taximetriştii cer scoaterea activităţii de lor de sub jurisdicţia Ministerului Transporturilor. Sindicaliştii mai cer vizarea atestatelor profesionale din 5 în 5 ani de la obţinerea acestora, valabilitatea Certificatelor de Agreare obţinute de la Registrul Auto Român, pe toată durata de folosire a maşinii pe post de taxi. Cu alte cuvinte, sindicaliştii cer ca agrearea să nu mai aibă nevoie de viza anuală, acordată de RAR. De asemenea, o pretenţie a taximetriştilor se referă la recunoaşterea valabilităţii analizelor medicale pentru obţinerea de atestate profesionale de taxi, de la toate unităţile sanitare care eliberează fişe medicale de tip AB.
comentariu personal: in penultima poza se vad polististii cum stau si "lucra"
|
|
|
01-12-06, 15:03
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 774
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [TIME SQUAD] [SEAT]
|
Re: Stiri
Ieri seara la Sala Sporturilor Marele Mafiot si organizatorul de linii ilegale din Cluj, cunoscut in lumea interlopa ca SPANIOLU' a fost prins in timp ce facea comert cu cauciucuri second hand!!!!
La arestare a opus rezistenta incercand sa bata si sa mance politistii!
A fost dus la sectie cu o Dacie Solenza, unde a hartuit in continuare politistii.
A fost lasat acasa dupa ce a lasat o mita de 70.000 de euro!
__________________
|
|
|
01-12-06, 15:06
|
#49
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 942
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Stiri
no comment.. ).. funny shit
|
|
|
01-12-06, 15:07
|
#50
|
Stage 5
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Stiri
stati mascatilor nu va alarmati
|
|
|
01-12-06, 16:15
|
#51
|
Stage 3
Join Date: Jun 2004
Posts: 144
|
Re: Stiri
bine ca in sfarshit l-au prins! deja nu se mai putea!
|
|
|
01-12-06, 17:29
|
#52
|
TIME SQUAD Member
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,105
Member of: [TIME SQUAD]
|
Re: Stiri
atatea linii ilegale.....acum pot circula in liniste
|
|
|
03-12-06, 05:35
|
#53
|
Stage 1
Join Date: Nov 2006
Posts: 24
|
Re: Stiri
asta ilegale?!! de melci fratilor!!!...
|
|
|
19-02-07, 16:17
|
#54
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 4,203
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Stiri
Adio, second-hand!
de Delia Chilianu
Piaţa din România a fost invadată, după 1990, de autovehicule şi electrocasnice la mâna a doua aduse din ţările europene şi mai ales de articole de îmbrăcăminte uzate, în cazul cărora importurile au crescut cel mai mult. Săptămâna trecută, guvernul a emis o hotărâre prin care urmăreşte scoaterea de pe piaţă a hainelor deja purtate, deteriorate şi care pun în pericol sănătatea cumpărătorilor.
Pantalonii, cămăşile sau paltoanele care se vând la bucată sau la kilogram în magazinele second-hand sau la colţul străzii nu vor mai ajunge la cumpărător decât după ce vor suferi o verificare atentă. Guvernul a decis ca articolele de îmbrăcăminte şi textile purtate sau uzate să fie curăţate şi dezinfectate de firme speciale înainte să fie scoase la vânzare.
Hainele vor avea etichete speciale
Produsele care există pe rafturile sau pe umeraşele din magazinele second-hand trebuie, potrivit hotărârii de guvern, să fie însoţite de etichete speciale. Acestea vor conţine informaţii referitoare la persoana fizică sau firma care a făcut dezinfectarea, data efectuării acestei operaţii şi denumirea comercială a substanţelor utilizate. În cazul în care patronii nu se supun prevederilor, hainele vor fi retrase de pe piaţă şi considerate deşeuri. "Dacă eu plătesc pentru încă o dezinfectare, că una se face de acolo de unde pleacă hainele, o să cresc automat şi preţul hainelor şi o să rămân fără clienţi, deci cum o dai, tot la faliment ajungi", spune Mariana, patroana unui magazin second-hand din Militari. Vânzătorii susţin că toţi cei care vin să cumpere ştiu ce îi aşteaptă. "Clienţii noştri ştiu şi ei că e mai sigur să mai spele şi ei o dată hainele după ce le-au cumpărat", explică Lidia (43 de ani), vânzătoare la un second-hand din Crângaşi.
Cumpărătorii, nemulţumiţi
Clienţii magazinelor cu haine la mâna a doua se tem că măsura o să scumpeasă şi acest tip de marfă. "Aici au produse unicat, de calitate şi cu 10 lei îmi iau un sacou. Cu haine de aici vreau să mă duc la o conferinţă la Strasbourg", zice Mihaela (52 de ani), o clientă care se îmbracă de 10 ani de la second-hand. Pe bulevardul Iuliu Maniu există peste cinci second-handuri pe o distanţă de mai puţin de un kilomentru. Cumpărătorii care vin aici susţin că sunt conştienţi de bolile pe care ar putea să le ia. "Cine vine aici trebuie să ştie la ce se aşteaptă. Şi eu am luat o lenjerie de pat şi acasă am băgat-o în clor", zice Adriana (48 de ani).
Articolele vor fi controlate lunar
Îmbrăcămintea care va fi expusă în magazine se va verifica lunar, mai prevede hotărârea. Astfel, patronii de second-handuri vor fi obligaţi să aibă o evidenţă a hainelor cu gradele lor de uzură. "Toate astea înseamnă o cheltuială în plus, eventual să mai angajez un om", precizează patroana magazinului din Miliari. Hainele care sunt acum în stoc pot să fie comercializate fără etichetele prevăzute de lege până la lichidarea stocului, acţiune care se încheie până la sfârşitul lunii mai. Amenzile pentru cei care nu respectă hotărârea vor fi cuprinse între 1.000 şi 3.000 lei şi vor fi aplicate de reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor şi ai Ministerului Mediului. "După ce hotărârea va apărea în Monitorul Oficial, vom începe controalele", a precizat preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului, Marian Zlotea. El consideră că pe piaţă se va face astfel o selecţie. "Vor rămâne cei care vor respecta aceste norme", a adăugat preşedintele ANPC.
Peste Ocean, afacerea e curată
Sistemul de vânzare a textilelor de tip "second-hand" nu este întâlnit numai în România sau în ţările sărace. El funcţionează cu succes şi în vest şi chiar în Statele Unite. La Chicago, de exemplu, un asemenea magazin cu produse textile la mâna a doua are în dotare propria spălătorie şi cameră de dezinfectare a produselor. În schimb, obiectele destinate vânzării sunt donate şi apoi colectate de cei care aveau magazinul. După dezinfectare, ele sunt etichetate şi apoi aduse în standuri. La noi, în schimb, piaţa a fost invadată de obiecte deteriorate, murdare şi chiar de lenjerie intimă. În 2005. au fost importate aproape 70.000 de tone de îmbrăcăminte uzată sau purtată. Majoritatea produselor au fost aduse din statele membre ale UE şi din Statele Unite.
__________________
Sa fi Om e o Intamplare, sa fi Domn e un Lucru Mare ! ! !
|
|
|
25-07-07, 10:19
|
#55
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 4,203
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Stiri
Mercedes a pus la punct o tehnologie care combina avantajele celor doua tipuri de motoare: Diesel si Otto. publicat pe 25 Iulie 2007
Cei de la Mercedes spun ca in ultimul timp s-au concentrat foarte mult pe optimizarea motoarelor pe benzina, scopul fiind sa realizeze propulsoare la fel de economice ca cele diesel. Si se pare ca sunt foarte aproape de acest scop, cu noua lor tehnologie pe care au botezat-o DiesOtto si pe care o apreciaza ca fiind fezabila pe termen mediu.
Eforturile inginerilor s-au concretizat intr-un propulsor de 1,8 litri, aflat inca in faza de testare, care dezvolta 238 CP si 400 Nm si care ar trebui sa consume ceva mai putin de 6 litri/100 km, asta in conditiile in care propulseaza un Mercedes S-Klasse.
Solutiile tehnice pentru realizarea unui asemenea motor se refera, printre altele, la injectia directa de benzina, distributie variabila si raport de compresie variabil. De asemenea, aprinderea se face prin scanteia bujiilor la pornire si in sarcina mare, si prin compresie, ca la propulsoarele diesel, cand turatia este constanta.
Avantajele se refera la consumul redus, emisiile de noxe scazute (asta si cu ajutorului unor catalizatoare speciale) si cuplul motor mare, caracteristic propulsoarelor diesel.
Mercedes vrea sa integreze treptat noile tehnologii in productia de serie a motoarelor pe benzina.
Si Volkswagen a pus la punct o tehnologie asemenatoare din mai multe puncte de vedere, dar se pare ca functioneaza doar cu combustibil sintetic, in vreme de DiesOtto este gandit sa mearga cu benzina clasica
|
|
|
27-07-07, 10:42
|
#56
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 4,203
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Stiri
Se clatina recordul de viteza al lui Bugatti Veyron?
Se pare ca da, pentru ca in ultimul timp tot mai multi producatori si tuneri incearca sa il detroneze si s-au apropiat foarte mult. publicat pe 27 Iulie 2007
Ultima incercare le apartine germanilor de la MTM, si cu toate ca ei nu recunosc direct ca acesta este scopul, tinta este clara: 407 km/h. Nu va ganditi ca s-a folosit o masina noua, ci una pe care o stim din 2005: Audi TT Bimoto, masina cu doua propulsoare si tractiune integrala.
Incercarea s-a desfasurat pe circuitul de la Papenburg, unde Bimoto a reusit sa atinga 393 km/h in conditiile in care oficialii MTM au precizat ca testul a fost efectuat in conditiile in care a plouat partial, viteza vantului era semnificativa si temperatura nu depasea 20 de grade Celsius. Asta e practic un fel de a spune ca masina nu a aratat tot ce poate.
La volanului lui TT Bimoto s-a aflat Florian Gruber, pilot in Porsche Carrera Cup. Cei 393 km/h au fost inregistrati (oficial) la a doua incercare.
MTM a organizat aceasta runda de incercari pentru a pregati testul de pe circuitul Nardo, unde lui Bimoto i se va cere sa treaca de bariera de 400 km/h. Si daca tot trece, poate ajunge chiar la 407 km/h.
Audi TT Bimoto este propulsat de doua motoare de 1,8 litri, supraalimentate, care furnizeaza fiecare 370 CP. Cuplul maxim al fiecarui motor este de 475 Nm, iar transmisia este asigurata ambelor punti de doua cutii de viteze cu 6 trepte. Acceleratia 0-100 km/h se face in aprox. 3,5 secunde, iar pentru 0-200 km/h este nevoie de 9,9 secunde. Cei de la MTM au precizat inca de la inceput ca, in functie de ajustari, puterea combinata ar putea ajunge la 1.000 CP.
|
|
|
27-07-07, 10:43
|
#57
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 4,203
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Stiri
Audi Q7 by JeDesign: 500 CP si performante de BMW M5
Dupa tratamentul celor de la Je Design, Audi Q7 pare gata sa provoace berlinele sport. publicat pe 27 Iulie 2007
Kitul estetic pregatit de Je Design este unul cu adevarat impresionant si garanteaza ca prezenta lui Q7 nu va trece neobservata chiar si in compania unor masini mai exclusiviste. Conceput in stilul “wide body”, kitul presupune aripi fata/spate mult evazate, unite de bosaje care acopera cam o treime din portiere. Spoilerul fata a fost desenat in asa fel incat sa reduca portanta, iar pentru zona din spate, designerii au pregatit doua elemente foarte interesante. In primul rand e vorba de elementele aplicate pe montantii posteriori si in al doilea rand de eleronul plasat deasupra lunetei. Nu in ultimul rand, patru tevi de esapament din inox sunt gata sa-i impresioneze pe cei care trebuie sa se dea la o parte din fata bolidului.
Jantele propuse de cei de la Je Design sunt unele de 22 inch, iar pentru o cat mai buna stabilitate inginerii au dezvoltat un kit pentru suspensiile pneumatice care permite scaderea garzii la sol.
Inginerii nu s-au multumit cu cei 350 CP oferiti de motorul V8 de 4,2 litri asa ca au montat un compresor, un intercooler, un alt esapament, au umblat la managementul electronic si au inlocuit pistoanele de serie cu unele forjate. Rezultatul? Puterea a crescut la 500 CP, iar cuplul a ajuns la 600 Nm. Asta insemana ca masina atinge acum 270 km/h si accelereaza pana la 100 km/h in 5,7 secunde, in ciuda celor 2,3 tone cat cantareste modelul.
|
|
|
03-08-07, 10:12
|
#58
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 4,203
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Stiri
Pentru cei nemultumiti de doar 480 CP
Sportec a vrut sa le arate celor de la Porsche ca puteau face mai mult pentru 911 Turbo. publicat pe 3 August 2007
Deja o referinta printre cei ce adora categoria supercar, 911 Turbo arata cu ajutorul tunerilor ca poate si mai mult.
Sportec a pregatit un kit special pentru Turbo si nu ma refer la cel estetic, care nu atrage prea mult atentia. Adevaratele modificari sunt sub ceea ce se vede. Sportec a schimbat cele doua turbocompresoare, a montat un ambreiaj sport, un nou filtru de aer si a schimbat esapamentul.
In acest fel s-a ajuns la diferente destul de mari fata de versiunea de serie. Puterea a crescut de la 480 CP la 580 CP, iar cuplul maxim de la 620 Nm la 765 Nm. Ce inseamna asta pe sosea? Pai inseamna ca masina accelereaza pana la 100 km/h in 3,4 secunde (cu 0,5 secunde mai putin fata de versiunea de serie) si ajunge la 338 km/h.
Toate aceste modificari costa cam 21.000 de euro, nu exagerat de mult avand in vedere pretul de vanzare al unui 911 Turbo.
Sportec mai ofera si jante de 19 sau 20 inch, suspensie care coboara garda la sol cu 20 mm, pedalier din aluminiu si capitonare cu Alcantara pentru interior.
|
|
|
03-08-07, 10:13
|
#59
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 4,203
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Stiri
Noutatile VW pentru Salonul de la Frankfurt
VW a anuntat cu ce ii va delecta pe vizitatorii Salonului Auto de la Frankfurt. Nu mai putin de 8 premiere mondiale. publicat pe 3 August 2007
Capul de afis al standului Volkswagen va fi, fara indoiala, noul Tiguan, singurul SUV, spun germanii, echipat doar cu motoare supraalimentate. Tiguan va dispune la debut de doua motoare TDI, unul de 140 CP si unul de 170 CP, cu tehnologie common rail. Ambele propulsoare respecta deja normele Euro 5, obligatorii din 2009.
Volkswagen va aduce la Frankfurt sase noi modele BlueMotion (versiuni mai economice ale unor modele existente pe piata). Germanii au prezentat deja Polo BlueMotion (consum de 3.8 l/100 km si emisii de 99 grame CO2/100 km) si Passat BlueMotion (consum de 5,1 l/100 km si emisii de 136 grame CO2/100 km).
Poate cel mai interesant va fi insa City Expert. Despre acest concept VW nu au lasat sa se afle mai nimic. Nu a fost data nici o poza, iar comunicatul de presa spune doar ca masina dispune de motor amplasat in spate. E posibil sa fie vorba de proiectul unui model low cost, avand in vedere ca numele City Expert presupune abilitati preponderent citadine. Interesant este insa de ce au ales germanii solutia motorului montat in spate.
|
|
|
03-08-07, 10:15
|
#60
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 4,203
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Stiri
610 CP: Bentley Continental GT Speed
Bentley a operat un facelift discret modelului Continental GT si a lansat o versiune speciala, mai puternica si mai rapida: Continental GT Speed. publicat pe 3 August 2007
Clientii care isi doresc un Continental GT, dar au o problema cu faptul ca si vecinul din vila alaturata are unul, se pot orienta catre cel mai nou model Continental: GT Speed.
GT Speed este practic un upgrade al lui Continental GT si se distinge printr-o putere mai mare a propulsorului W12 biturbo, de 6 litri. Inginerii au schimbat unele repere ale motorului cu unele mai usoare, au reprogramat sistemul electronic de gestiune astfel incat motorul dezvolta cu 9% mai multa putere si cu 15% mai mult cuplu decat cel de pe Continental GT.
Puterea maxima obtinuta dupa aceste modificari este de 610 CP/6.000 rpm (fata de 560 CP), iar cuplul a ajuns la valoarea de 750 Nm/1.750 rpm (650 Nm pentru Continental GT). Performantele au crescut corespunzator, acceleratia de la 0 la 100 km/h fiind de 4,5 secunde (4,8 secunde pentru Continental GT). 200 km/h sunt atinsi in 10,2 secunde, iar viteza maxima a crescut de la 318 km/h la 326 km/h.
Modificari au fost aduse si suspensiilor, pentru o tinuta de drum mai ferma. Greutatea masinii a scazut cu 35 kg, dar ramane la un nivel foarte mare: 2,35 tone.
Cu 610 CP, Continental GT Speed este cel mai puternic Bentley de pana acum si primul care reuseste sa treaca de 320 km/h.
|
|
|
|
|