Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Cluj

Reply
 
Thread Tools
Old 12-12-05, 11:25   #1
Piry
TIME SQUAD Member

Stage 5
 
Piry's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,105
Member of:
[TIME SQUAD]
Default Stiri

Va rog sa postati cele mai interesante stiri din lumea auto, de asemenea articole tuning, piese, kituri, tot ce se poate incadra.
Piry is offline   Reply With Quote
Old 12-12-05, 12:33   #2
Piry
TIME SQUAD Member

Stage 5
 
Piry's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,105
Member of:
[TIME SQUAD]
Default

Fast and Furious 3: Tokyo Drift va fi lansat in data de 16 Iulie 2006 (asta in statele unite ale americii) dar va ajunge in Romania pe la inceputul lui august.

eu personal abia astept si nici nu vreau sa-mi imaginez ce frumos o sa fie...parcarea de la republica plina de \"tiuninguri\"

da oricum ii clar ca o sa mergem in grup, majoritatea de aici de pe forum la premiera!! VRUUUUUM si cand iesim de la film numa politia ne mai opreste
Piry is offline   Reply With Quote
Old 12-12-05, 13:19   #3
tekno

Stage 5
 
tekno's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of:
[Old School Cars]
Default

Dany Ungur va concura de anu viitor pe un Impreza STi de grupa N la Balkan Petrolium Racing Team
tekno is offline   Reply With Quote
Old 12-12-05, 17:04   #4
DACIA-Wrc

Stage 5
 
DACIA-Wrc's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 4,203
Member of:
[DAEWOO]
Default

in ianuarie imi duc avionu la sudat si la reconditionat si la...tot ultima noutate venita din partea mea
DACIA-Wrc is offline   Reply With Quote
Old 12-12-05, 23:09   #5
DaNuTzU'

Stage 5
 
DaNuTzU''s Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,014
Member of:
[Fiat]
Default

heheheh
la republica va fac io rezervari si cine merita intra pe gratis


iara is offtopic nu sariti pa mine!!
DaNuTzU' is offline   Reply With Quote
Old 13-12-05, 19:23   #6
andreinui

Stage 5
 
andreinui's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 378
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[TIME SQUAD]
Default

andreinui is offline   Reply With Quote
Old 17-12-05, 23:14   #7
DACIA-Wrc

Stage 5
 
DACIA-Wrc's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 4,203
Member of:
[DAEWOO]
Default

ii inchis drumu dintre bistrita si vatra-dornei
doar drumari lucreaza...si nu se intra decat cu 4x4 si doar dc au lanturi lasa politia masinile sa treaca, asa o zis la stirile europa fm de la ora 23.00
__________________
Sa fi Om e o Intamplare, sa fi Domn e un Lucru Mare ! ! !
DACIA-Wrc is offline   Reply With Quote
Old 19-12-05, 15:28   #8
tekno

Stage 5
 
tekno's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of:
[Old School Cars]
Default

mitsubishi se retrage din WRC pana in 2008

calendarul competitional pe 2006

CNR

I 1-2 Aprilie Raliul BRASOVULUI BRASOV
II 6-7 MAI Raliul MARAMURESULUI BAIA MARE
III 27-28 MAI Raliul PIETRICICA PIATRA NEAMT
IV 17-18 IUNIE Raliul AVRAM IANCU CLUJ NAPOCA
V 8-9 IULIE Raliul HARGHITEI MIERCUREA CIUC
VI 29-30 IULIE Raliul SIBIULUI SIBIU
VII 26-27 AUGUST Raliul MUSCEL CAMPULUNG
VIII 16-17 SEPTEMBRIE Raliul BUCURESTIULUI BUCURESTI
14-15 OCTOMBRIE Raliul HUNEDOAREI DEVA


VITEZA IN COASTA

I 7-9 APRILIE CAMPULUNG
II 28-30 APRILIE Memorialul Laci BALINT BRASOV
III 20-21 MAI RESITA
IV 10-11 IUNIE BALVANYOS
V 30 IUNIE -2 IULIE SF.GHEORGHE
VI 21-23 IULIE ABRUD
VII 1-3 SEPTEMBRIE TG.JIU
VIII 22-24 SEPTEMBRIE RASNOV
__________________
tekno is offline   Reply With Quote
Old 20-12-05, 10:30   #9
Nytro

Stage 2
 
Nytro's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 47
Default 1.4.............170cp

Cei de la wolkswagen au realizat un nou motor pt golf 5 este un 1.4 care scoate 170cp cu ajutorul unei turbine si a unui compresor mecanic si consuma 6l\\100km si va vi disponibil din februarie 2006.


sursa top gear nr. 7
Nytro is offline   Reply With Quote
Old 20-12-05, 12:37   #10
Piry
TIME SQUAD Member

Stage 5
 
Piry's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,105
Member of:
[TIME SQUAD]
Default

Noul F600 Hygenius reprezinta cel mai nou produs dintr-o serie de vehicule folosite pentru cercetari stiintifice si indica tendinta spre care se indreapta masinile pe viitor. Propulsat de sistemul cu celula de combustibil ce are emisii zero, masina compacta are o putere de 85 kW/115 CP si consuma echivalentul a 2.9 litri de combustibil la 100 km.

F600 Hygenius atinge o putere maxima de 85 kW/115 CP ce se combina cu un moment de rotatie de 350 N/m. Celula de combustibil genereaza o putere constanta de 60 kW/ 82 CP si un moment de rotatie de 250 N/m. Fara nici un surplus de energie stocat in puternica baterie litium-ion, sistemul functioneaza in acelasi mod ca si tractiunea hibrida, selectand cea mai buna sursa de putere pe care sa o utilizeze in functie de situatia din trafic. La parcare, de exemplu, motorul electric isi ia puterea numai din baterie, iar in timpul accelerarii se utilizeaza atat celula de combustibil cat si energia din baterie. Motorul electric are totodata functie de generator si incarca bateria prin recuperarea energiei din timpul functionarii.

Celula de combustibil serveste totodata ca sursa mobila de energie: puterea sa electrica de 66 kW este chiar suficienta pentru a furniza energia necesara. Pasagerii vehiculului beneficiaza totodata de remarcabilele rezerve de energie, ca de exemplu suporturile pentru pahare care utilizeaza puterea electrica a celulei de combustibil pentru a mentine bauturile la o temperatura rece sau calda. Energia celulei de combustibil permite dispozitivelor electrice sa fie utilizate la orice nivel al standardului de voltaj, oferind pasagerilor independenta totala. Tot ce au de facut este sa conecteze aparatul la o priza.
Vehiculul cu patru usi ofera confort si versatilitate. In ciuda lungimii compacte de doar 4348 mm, nivelele de spatiu din interior sunt impresionante, ridicandu-se la standardele clasei de lux. Distanta dintre scaunele din fata si cele din spate masoara 945 mm si poate fi extinsa cu inca 400 mm datorita posibilitatii de culisare individuala a scaunelor din spate.

Gazda unor solutii de design ingenioase, F600 Hygenius reprezinta o masina de familie ideala. De exemplu, scaunul pasagerului din fata si scaunele individuale din spate incorporeaza o noua tehnologie ce permite folosirea spatarelor in diferite pozitii. Acestea se pot pivota in fata si in spate astfel incat sa se poate fixa sistemul Isofix in pozitia \"fata in fata\".
Camerele video montate in exteriorul oglinzilor au grija la trafic atat pentru partea laterala cat si pentru spatele vehicului, chiar si atunci cand acesta este parcat. Daca o alta masina sau bicicleta se apropie din spate, sistemul va bloca automat usile pentru scurt timp, astfel incat sa se evite riscul unei coliziuni in cazul in care acestea ar fi deschise. Pe sosea, sistemul video monitorizeaza traficul, avertizand soferul de apropierea unui vehicul din spate si schimbarea benzii de mers.

Portierele din fata ale vehiculului sunt prevazute cu cea mai noua tehnologie si sunt concepute astfel incat accesul in si din masina sa se faca cat mai usor posibil atunci cand aceasta este parcata in spatii restranse: usile se deschid in sus prin inclinare, ceea ce inseamna ca ocupa mai putin spatiu in lateral decat masinile cu deschidere obisnuita.

Pentru a permite o operare rapida si sigura a multiplelor functii, inginerii de la Mercedes au dezvoltat un concept ce are la baza principiul de operare utilizat si la noul Mercedes-Benz S Class. Acest concept ajuta la o mai buna menevrabilitate a vehiculului prin pozitionarea comenzilor in centrul panoului de bord. Aceste sisteme, ca de exemplu: radio, aerul conditionat, telefonul si navigarea, pot fi usor utilizate atat de sofer cat si de pasagerul din fata.
Farurile cu LED-uri sporesc vizibilitatea soferului pe timp de noapte si ajuta la evitarea accidentelor. LED-urile sunt distribuite prin trei module de proiectare.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1_orig_294.jpg
Views:	128
Size:	60.0 KB
ID:	58127   Click image for larger version

Name:	2_orig_281.jpg
Views:	72
Size:	66.7 KB
ID:	58128   Click image for larger version

Name:	3_orig_138.jpg
Views:	112
Size:	135.0 KB
ID:	58129  

Click image for larger version

Name:	4_orig_943.jpg
Views:	91
Size:	101.9 KB
ID:	58130  
Piry is offline   Reply With Quote
Old 20-12-05, 12:38   #11
Piry
TIME SQUAD Member

Stage 5
 
Piry's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,105
Member of:
[TIME SQUAD]
Default

tot la masina asta s-a mai folosit o noutate mondiala:
DaimlerChrysler a folosit un nou concept pentru a cerceta potentialul bionic in dezvoltarea autovehiculelor. A reusit astfel sa obtina rezultate remarcabile in ceea ce priveste consumul de combustibil si emisiile de noxe prin combinarea unei tehnologii de motor diesel cu metode inovante de control al emisiilor. Proiectul Mercedes-Benz va avea premiera oficiala anul acesta la simpozionul anual de inventii DaimlerChrysler din Washington.
In conceperea masinii bionice, inginerii de la Centrul Tehnologic Mercedes-Benz si Departamentul de Cercetare DaimlerChrysler au cautat pentru prima data un exemplu specific in natura care sa se apropie de ideea unei masini aerodinamice, sigure, confortabile atat in detalii cat si in forma si structura. Exemplul a constat in forma unui peste tropical.

In ciuda formei cubice, acest peste tropical are o directie foarte buna si reprezinta o aerodinamica perfecta. Pentru a utiliza acest mare potential in dezvoltarea autovehiculelor, specialistii de la DaimlerChrysler au creat pentru inceput un model cu o forma bazata substantial pe forma acestui peste.
DaimlerChrysler a folosit avantajele acestui studiu in procesul dezvoltarii masinii bionice Mercedes-Benz, o masina compacta cu functionalitate completa ce masoara 4.24m si ofera spatiu pentru patru pasageri plus bagaje.

La excelenta aerodinamica si structura foarte usoara se adauga motorul diesel de 103 kW/140 CP si inovanta tehnologie SCR (Reducere Catalitica Selectiva) ce contribuie la reducerea consumului de combustibil si a emisiilor de noxe. Consumul combinat al conceptului este de 4.3 litri la 100 km - 20% mai putin decat o masina de serie. In momentul de fata, DaimlerChrysler testeaza tehnologia SCR la nivel international. Acest lucru inseamna ca, prin ajutorul fluidului \"AdBlue\", emisiile de oxid de nitrogen ale motorului diesel cu injectie directa pot fi reduse cu pana la 80%. Scopul acestei metode este acela de a se evita dezavantajele consumului de combustibil prin optimizarea proceselor de combustie din motor. DaimlerChrysler intentioneaza sa utilizeze pe viitor potentialul acestui proces si pentru microbuze.

\"AdBlue\" este o solutie apoasa ce se pulverizeaza in sistemul de evacuare in cantitati precise, in functie de starea de operare a motorului. Acesta transforma oxizii de nitrogen in nitrogen si apa. Rezervorul pentru acest fluid este pozitionat in nisa rotii de rezerva, iar capacitatea sa este suficienta pentru o distanta corespunzatoare intervalului de serviciu al unui model Mercedes diesel obisnuit. Conceptul bionic este echipat totodata cu un filtru de particule.

Pestele tropical care a stat la baza conceperii acestui proiect reprezinta si un exemplu de rigiditate. Pielea acestuia este formata din numeroase parti hexagonale si osoase ce asigura rigiditate maxima la o greutate minima, protejandu-l efectiv de raniri.

Cercetatorii de la DaimlerChrysler au examinat aceasta structura bionica si au transferat acest principiu la proiectul Mercedes-Benz cu ajutorul unui procedeu special de calculare. Procedeul are la baza principiul de formare osoasa ce permite o rigiditate crescuta cu pana la 40%. Daca intreaga caroserie este calculata in functie de acest principiu bionic, greutatea totala este redusa cu pana la o treime.
Piry is offline   Reply With Quote
Old 22-12-05, 10:25   #12
Piry
TIME SQUAD Member

Stage 5
 
Piry's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,105
Member of:
[TIME SQUAD]
Default

sper ca ati observat ca are consum 2.9 litrii / 100 km
Piry is offline   Reply With Quote
Old 05-01-06, 02:09   #13
Piry
TIME SQUAD Member

Stage 5
 
Piry's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,105
Member of:
[TIME SQUAD]
Default

Spune-mi ce masina ai si vei afla cine esti!

\"Masina pe care o ai reprezinta cel mai bun mod de a-ti face publicitate modului tau de a fi sau venitului pe care il castigi lunar\", spune psihologul Carlton Kendrick. Un analist care studia influentele auto declara ca \"masina reprezinta o extensie a ceea ce ti-ai dori sa fi, indiferent daca acest lucru inseamna un om de succes, o persoana publica sau un om diferit de ceilalti\".

Conform unui sondaj realizat de Roper, aproape jumatate dintre americani considera ca masina se potriveste cu personalitatea lor. In ziua de astazi exista atatea marci, modele, marimi, culori si accesorii. Orice neinitiat poate intelege ca daca automobilul ar fi doar un mijloc de transport am conduce toti aceeasi masina. \"Orice om exprima ceva prin propria masina chiar daca nu incearca sa faca acest lucru\", declara Stephen Roulac, analist al strategiilor de afaceri.

Marea majoritate a oamenilor aleg o masina in mod rational. Psihologul Charles Kenny ar spune ca nu este chiar asa. \"Alegerea unei masini se face in partea dreapta a creierului, partea emotionala si irationala.
Acesta alegere este influentata de o groaza de nevoi pe care noi nu le constientizam. De aceea, atunci cand mergem la un dealer sa cumparam o masina din clasa subcompacta ne trezim ca, in final, alegem o masina de curse.\" De exemplu SUV-urile dau impresia ca esti un om independent si mai presus de toate. Decapotabilele dau senzatia de libertate.

\"Aproape 25% dintre cei care au permis de conducere poseda masini puternice. Oamenii adora motoare si cauciucuri cat mai mari. Anumite persoane aleg masini care arata bine dar care se comporta la fel cum arata. Altii pun mare pret pe confort\", spune James Hazen, psiholog la Wexford.

Culorile, accesoriile si originalul influenteaza, de asemenea. \"Oameni care poseda un Corvette sunt diferiti de cei care opteaza pentru masini de culoare neagra\", continua Hazen. Persoanele care poseda minivan-urile albe doatate cu GPS sunt stresati de faptul ca s-ar putea rataci. Total diferiti de acestia sunt cei ce detin decapotabile.

Masina noastra reflecta nu numai cine suntem, dar si ceea ce dorim sa fim in fata celorlalti. Vehiculul iti ofera un anumit statut, insa acesta poate fi perceput diferit in ochii familiei, prietenior sau a necunoscutilor.

Bentley si Maserati sugereaza un succes enorm in afaceri. Toyota Prius impune respect. Tinerii care se pregatesc sa intre in afaceri nu ar trebui sa conduca masina parintilor. O masina sport intuieste un comportament James Bond. Femeile si barbatii cu un venit mediu, care conduc decapotabile, arata ca viata nu s-a terminat si merita traita.

Soferii care conduc masini in stil retro ca Mini Cooper sau PT Cruiser incearca sa recapete exhuberanta pe care o ai cand esti tanar si fara griji. In orice etapa a vietii mesajul pe care il transmite masina este natural, normal si sanatos. Exprimarea unei identitati unice ne face umani iar acest lucru este realizat cu succes de autoturisme.
Piry is offline   Reply With Quote
Old 08-02-06, 10:13   #14
Piry
TIME SQUAD Member

Stage 5
 
Piry's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,105
Member of:
[TIME SQUAD]
Default

O suta de\"driveri\" si 15 organizatori de curse
Masinile firmelor C&D si Mirox, folosite in curse ilegale


Curse ilegale de masini, sub nasul Politiei Rutiere



Plictisiti doar de prezentarile auto ale diferitelor televiziuni, tinerii din ziua de astazi isi doresc mult mai mult decat atat. A devenit o moda ca fenomenul automobilistic – cu viteza, masini bune, cai putere –, sa nu ramana doar o dorinta sau imagini vizionate la TV, ci ca tinerii sa ia parte „pe viu\" la diferitele evenimente de gen.

Parca rupte dintr-un circuit de Formula 1, strazile orasului nostru sunt explorate in fiecare noapte de tineri dornici de „ilegal\" si senzatii tari, ale caror prejudecati uita orice limita.

Analizand aria sociala cuprinsa de „febra automobilistica\", vom regasi in mare parte copii de bani gata, pentru care caii putere, precum si eventualele contraventii autoritatilor imputernicite sa combata aceste evenimente care in mare parte sunt ilegale, nu reprezinta un impediment.

Intervievandu-l pe unul dintre participantii la aceste confruntari de „indemanare si curaj\" (care de fapt se traduce prin teribilism), aflam ca totul se desfasoara absolut aleatoriu, fara sa existe un traseu bine pus la punct, intreaga actiune fiind ordonata dupa bunul plac al participantilor sau al liderului de grup.

Totul foarte palpitant pentru tinerii inconstienti, care nu se gandesc ca isi pot face singuri rau in cursele nebune ce nu tin cont la ce cifra a ajuns acul de la kilometraj.

Astfel fireasca vine intrebarea: autoritatile sunt de acord cu astfel de fenomene? Raspunsul a venit imediat, afland ca odata cu schimbarea noului cod rutier, „organizarea sau participarea la concursuri neautorizate, precum si blocarea cu intentie a drumurilor publice cu obiecte sau vehicule ori de catre una ori mai multe persoane, daca aceasta pune in pericol siguranta circulatiei ori se

aduce atingerea dreptului la libera circulatie a celorlalti participanti la trafic se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la 2 ani\". Particularizand, putem spune pe buna dreptate ca baietii de bani gata, cu exces de adrenalina, si-au gasit un nou tip de distractie extrema: curse ilegale de masini.

Avand la dispozitie adevarati bolizi ai soselelor, respectivii tineri au adus la exasperare Politia Rutiera din Constanta, dar aceeasi Politie Rutiera cam tace malc atunci cand persoanele prea curioase intreaba daca au fost prinse asemenea specimene de automobilisti ai noptii.

Tinerii cu imaginatie fraieresc si patronii, si politistii de la Rutiera

Pe de alta parte, vitezomanii sunt uniti si au o strategie eficienta pentru a scapa de uniforma cu reflectorizante. Il iau pe „nu\" in brate si, cu mult tupeu, povestesc cum ca se aflau pur si simplu in zona, de curiozitate, sau din intamplare.

Oricum, pe listele Politiei sunt inregistrati, numai anul acesta, aproape o suta de „driveri\" si 15 organizatori de curse auto ilegale. In nebunia asta, limita de varsta si de viteza nu exista.Traseele sunt alese in cazul unei asa-zise organizari, in zonele deschise de la marginea Constantei, unde gura-casca si uniforma apar mai rar.

Veteranii acestor organizari povestesc ca atunci cand Politia Rutiera este pe faza si reuseste sa afle de vreo cursa ilegala, vanatoarea se desfasoara dupa un scenariu banal si, se vede, nu prea eficient.

„Echipajul de Politie se ascunde intr-o curba, porneste aparatul radar impreuna cu camera de luat vederi atasata si se pune la panda\", ne-a descris unul dintre inraitii curselor ilegale de masini, care din motive lesne de inteles a vrut sa isi pastreze anonimatul, metoda „expirata\" pe care o folosesc politistii.

Ca titlu de noutate in aceasta „distractie\" a copiilor de bani gata, ne permitem sa ii anuntam pe patronii care lasa autoturismele pe mana angajatilor si in timpul liber, ca nu putine au fost cazurile in care driver-ii si-au testat curajul nebun la volanul unei masini luate din patrimoniul firmei la care lucreaza.

Un exemplu concret in cele amintite anterior il reprezinta firmele de distributie C&D Impex, precum si Mirox, ale caror autoturisme Matiz Daewo, precum si auto Mercedes-Sprinter se dovedesc mult mai utile in cursele nocturne, necesitatea de distributie fiind lasata pe locul doi.

Este interesanta transformarea echilibrului rutier bine organizat si sustinut pe timpul zilei in imaginea de Vest Salbatic pe patru roti pe timp de noapte, pe bulevardele municipiului nostru. Cert este ca alternativele sunt limitate… Euro bate leul sau prinde un Porsche cu un Vento.
Piry is offline   Reply With Quote
Old 08-02-06, 10:13   #15
Piry
TIME SQUAD Member

Stage 5
 
Piry's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,105
Member of:
[TIME SQUAD]
Default

Un exemplu concret in cele amintite anterior il reprezinta firmele de distributie C&D Impex, precum si Mirox, ale caror autoturisme Matiz Daewo, precum si auto Mercedes-Sprinter se dovedesc mult mai utile in cursele nocturne, necesitatea de distributie fiind lasata pe locul doi.

Este interesanta transformarea echilibrului rutier bine organizat si sustinut pe timpul zilei in imaginea de Vest Salbatic pe patru roti pe timp de noapte, pe bulevardele municipiului nostru. Cert este ca alternativele sunt limitate… Euro bate leul sau prinde un Porsche cu un Vento.
Piry is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -