08-02-06, 10:36
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,128
|
ala cu sprinteru era horea
|
|
|
13-08-06, 18:55
|
#17
|
TIME SQUAD Member
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,105
Member of: [TIME SQUAD]
|
Re: Stiri
IMPOTENŢĂ DE LA RADARE
un raport al OPC indică faptul că mulţi poliţişti rutieri, care au lucrat minim 6 ore pe maşinile dotate cu radare, au ajuns īn stare avansată de impotenţă un act adiţional la un contract, īncheiat pe şest de MAI, considerat a fi confidenţial şi strategic, prevede dotarea celor expuşi cu lenjerie intimă anti-radar printr-un ordin intern, cei ce lucrează la circulaţie, cu radarele, vor primi, lunar, cīte o pastilă tip Viagra sau echivalentul īn bani
Recent, subsecretarul de stat Gelu Ciubotaru, aflat īn conducerea Oficiului pentru Protecţia Consumatorului (OPC), a intrat īn posesia unui document pe care, datorită gravităţii lui pentru sănătatea unei anumite categorii de angajaţi, l-a făcut public. Este vorba de un raport care descrie reacţiile organismului uman expus la radiaţii electromagnetice, īn acest caz fiind vorba, concret, de aparatele de măsurare a vitezei (radare) utilizate de serviciul de circulaţie rutieră.
Conform raportului, respectivele radare provoacă īn mod ireversibil, prin efect cumulativ, impotenţă. Nu şoferii aflaţi īn trafic sīnt cei mai expuşi, deoarece cantitatea de radiaţii pe care o primesc este de scurtă durată. Problema cea mare este, īnsă, a poliţiştilor.
Raportul conţine inclusiv certificate medicale a peste o sută de cadre de la serviciul de circulaţie din īntreaga ţară, ori la toţi ce au lucrat īntre şase şi opt luni pe maşini dotate cu radar de măsurare a vitezei, constatīndu-se o stare de impotenţă avansată, a declarat Ciubotaru, preocupat de sănătatea acestor oameni. Totodată, Ciubotaru a dezvăluit că afacerea de achiziţionare a aparatelor radar de măsurare a vitezei, făcută pe vremea guvernului PSD, a fost una specifică pentru care, este convins, s-au dat şpăgi mari: Nu este posibil să cumpărăm ceea ce au aruncat alţii, periclitīnd viaţa atītor oameni. Aşa s-au īmbogăţit pesediştii, pe sănătatea poporului. Totodată, el a recunoscut că mai foloseşte şi el, īn autoturism, un CD agăţat la parbriz, pentru bruiere, īnsă numai atunci cīnd se grăbeşte.
Radarele poliţiei sīnt, īn fapt, emiţătoare de unde electromagnetice care lucrează īn banda de frecvenţă Ka, de 10,55 GHz şi utilizează efectul Doppler, măsurīnd diferenţa de fază a semnalului reflectat de autovehicul. Despre acestea, medicul specialist Ghiţă Stelian, director al Spitalului de Urgenţă, ne-a declarat: Efectul nociv al radiaţiei radar este de mult cunoscut. Radiaţia atacă epiceliul subdermal şi afectează spermatogeneza, precum şi corpii cavernoşi penisulari, făcīnd erecţia tot mai dificilă. Personalul militar care lucrează īn radiolocaţie are program scurt şi beneficiază de pensii compensatorii. Oricum, pentru armată, la radare lucrează numai persoane trecute de 45 de ani, care au copii şi care şi-au īncheiat viaţa sexuală. Sīnt cu toţii avertizaţi şi semnează pentru asta. Bănuiam că şi la poliţiştii de la circulaţie o să apară probleme, mai multe dintre soţiile lor au venit să mă īntrebe ce e de făcut. Am ajutat şi eu, cum am putut, chiar dacă nu este strict specialitatea mea". (n.red.- vezi Legea nr.179 din 17.05.2004 privind pensiile de stat şi alte drepturi de asigurări sociale ale poliţiştilor, respectiv art. 2, al. 3 şi 4: Sistemul pensiilor de stat şi alte drepturi de asigurări sociale de care beneficiază poliţiştii acoperă riscurile activităţii de poliţist datorate invalidităţii, bătrīneţii, accidentelor, bolii, maternităţii sau decesului. Aşadar, deşi afecţiunea generată de radare se cunoştea, ea a fost trecută sub tăcere, propunīndu-se o compensare acceptată tacit de militari şI poliţişti).
Despre primirea pastilelor de Viagra, menţionăm că poliţiştii din Piatra Neamţ au fost īndrumaţi la farmaciile din Roman şi Tg.Neamţ, īntrucīt stocurile din municipiu s-au epuizat, deja.
Īn UE vitezomanii sīnt măsuraţi cu laserul
Ciubotaru ar vrea să interzică prin lege utilizarea unor asemenea aparate nocive, mai ales că īn Uniunea Europeană acestea au fost scoase de mulţi ani din uz, fiind īnlocuite cu aparate care utilizează laserul pentru măsurarea vitezei.
Şi prefectul Toader Mocanu este la curent: Ştiu, cunosc problema, am vorbit şi cu cei de la Direcţia de Sănătate Publică, e la fel īn toată ţara. Am īnţeles că s-a intervenit prin sindicatul poliţiştilor şi s-a dat un ordin intern, prin care cei ce lucrează la circulaţie, cu radarele, să primească, lunar, cīte o pastilă tip Viagra sau echivalentul īn bani. Şi poliţiştii de la circulaţie duc o muncă periculoasă, īnsă cineva trebuie s-o facă şi pe asta".
Subcomisarul Dănuţ Ciubotariu, noul şef de la Serviciul de īnmatriculări şi eliberări permise auto, īşi aminteşte de vremea cīnd lucra şi el la circulaţie, pe străzi: După cīteva luni, am simţit că nu mai merge. Nu aveam un argument ştiinţific, ca să zic aşa, dar fiind inginer la bază, am īnţeles imediat că e ceva īn neregulă cu radarul. Mi-am cerut şi obţinut transferul, īnsă nimeni nu mai poate să-mi dea īnapoi ce am pierdut, iar sfatul meu pentru mai tinerii mei colegi este să fie foarte atenţi, a declarat acesta, solicitīnd să nu scriem declaraţia sa pentru a nu-i crea probleme īn familie. Tot el a rīs amar cīnd a auzit de iniţiativa cu pastila lunară de Viagra: Pilula poate ajuta pentru cīteva ore, īntr-o noapte. Īnsă, īn celelalte douăzeci şi nouă de nopţi ce-i spun nevestei?
Jr. Dana Soroceanu, directorul general al Casei de Asigurări de Sănătate (CAS) ştie de existenţa acestui program: Medicamentul se suportă din fondurile Casei, iar, din cīte cunosc, livrările au īnceput chiar cu luna a patra şi se pot ridica de la toate farmaciile cu care Casa are contract, pe baza adeverinţei eliberate de serviciul Circulaţie. Īi sfătuiesc pe beneficiari să se grăbească, pentru că numai īn această lună se poate ridica prescripţia şi pentru luna trecută, de cīnd e valabilă norma".
Efectul radar poate fi bruiat şi amplificat
Vestea cu adevărat proastă e dată, īnsă, de faptul că radiaţia radarelor poate fi amplificată prin efect de rezonanţă, cu rezultate devastatoare asupra sănătăţii poliţiştilor. Acest lucru se obţine punīnd un banal CD sau DVD īn parbriz care bruiază unda reflectată, mărind foarte mult eroarea aparatului radar, şi face imposibilă utilizarea sa ca probă pentru depăşirea vitezei. Īn schimb, măreşte şi expunerea poliţiştilor la radiaţii.
Dr. ing. Mircea Aionesei, directorul grupului de firme Omicron, explică: Intensitatea radiaţiei electromagnetice scade, conform legii de propagare, cu puterea a treia a distanţei. Īn cazul radarului poliţiei, cu putere de 100 W, cei mai expuşi sīnt poliţiştii, adică cei care īl folosesc. Distanţa fiind mică, ei primesc o energie echivalentă cu 60-70 W care poate creşte, prin efect de rezonanţă, foarte mult. Īn mod normal, ar trebui să simtă o fierbinţeală, e ca şi cum ar sta cu testiculele pe un bec electric aprins. Cei măsuraţi, şoferii, primesc la o distanţă de o sută de metri o energie de sub 1 W, echivalentă cu aceea a unui telefon celular, deci neglijabilă.
Profesorul de matematică Corneliu Popescu, actualul preşedinte al Regiei Naţionale a Fondului Piscicol, īşi aminteşte că a calculat, cu ani īn urmă, efectul CD-ului asupra undei radar reflectate: Am utilizat distribuţiile Dirac aplicate pe cavităţi rezonante. Totul depinde de granulaţia CD-ului, deci a cavităţilor rezonante. La CD-urile de calculator, efectul este cel mai mic, la DVD-uri, īn schimb, creşte. Oricum, eu am cīştigat un proces, la tribunal, de depăşire a vitezei, dovedind că acurateţea cu care a fost făcută măsurătoarea avea erori mai mari decīt plaja admisă. Popescu a recunoscut că şi astăzi foloseşte la maşină un compact disc special, double side, adică inscripţionat pe ambele feţe, primit de la un membru al unei delegaţii venite din Uniunea Europeană. Ei nu mai au ce face cu aşa ceva, că īi măsoară cu laserul. Omul l-a folosit, īnsă, ani buni, are granulaţie ridicată. Din cīte am īnţeles, se vīnd şi īn Romānia, a mai declarat Popescu, nearătīndu-se deloc īngrijorat de problemele de potenţă pe care CD-ul său, atīrnat de oglinda retrovizoare, le poate crea poliţiştilor rutieri.
|
|
|
13-08-06, 18:55
|
#18
|
TIME SQUAD Member
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,105
Member of: [TIME SQUAD]
|
Re: Stiri
Măsuri oficiale şi originale
O măsură disperată a fost luată, pe şest, de conducerea Ministerului Administraţiei şi Internelor care a comandat un studiu pentru a analiza ce i-ar putea proteja pe poliţişti de impotenţă. Aşa a apărut un act adiţional la un contract, considerat a fi „confidenţial şi strategic“ de către Biroul de Presă al MAI. De fapt, susţin surse din MApN, este vorba de o „adăugire originală“ la sporul de haine. Este vorba de Ordinul nr.346/ 13.06.2005, de a cărui existenţă am aflat din surse demne de încredere. Dacă poliţiştii şi cei din armată sînt, de voie-de nevoie, îmbrăcaţi cu ce le dă statul, SRI-ul primeşte, de regulă, sporul în bani. Anexa la contract prevede însă, în mod egal, pentru toţi, protecţie anti-radar; pentru bărbaţi, două perechi de chiloţi boxer kaki la 2 luni, pentru femei, burtiere kaki. Lenjeria respectivă este, de fapt, dublată în interior cu o ţesătură, extrem de costisitoare, care are în structură plumb, cu rol protector. Ţesătura de plumb, realizată de către firma americană „QI Collection“, este extrem de scumpă şi, susţin surse neoficiale, că un intermediar, un anume domn V. Stoenescu, fost general de securitate, care a intervenit în cadrul contractului, a făcut să crească înfiorător preţul lenjeriei anti-radar.
Pentru radarele de tip vechi, extrem de periculoase, este posibil să se încerce folosirea unor piese de lenjerie dublate cu kevlar, ne-a declarat, destul de amuzat de altfel, unul dintre cercetătorii de la Institutul de Fizică Atomică de pe platforma Măgurele, fizicianul Ştefăniţă Ganea. Singura problemă rămîne greutatea, destul de mare pentru un obiect de lenjerie, mai ales dacă e purtat de un poliţist în misiune. Punînd lucrurile în balanţă, e limpede, însă, că nici nu se pune problema să se renunţe la folosirea ei.
Fizicianul ne-a atras atenţia că lucrurile nu sînt foarte curate nici în legătură cu aparatele anti-radar care sînt comercializate în România. El este de părere că studiul care a ajuns la OPC este, de fapt, trunchiat şi că din el lipsesc concluziile legate de starea şoferilor obişnuiţi: „Gîndiţi-vă ce panică s-ar crea dacă s-ar da publicităţii rezultatele reale asupra potenţei şoferilor. Şi ce afacere ar fi cu lenjeria asta anti-radar. Deja, vreo doi tipi din poliţie mă băteau la cap să-i ajut să facă mai multă, să o poată vinde pe sub mînă“.
CD-uri de bruiere se găsesc în comerţ
Interesîndu-ne, am aflat că CD-ul de bruiere se comercializează, într-adevăr, şi în România, fiind importat de firma ProSpeed din Bucureşti. Produsul este cunoscut sub denumirea de Cop Balls Killer şi constă într-un CD de granulaţie ridicată, cu pistele inscripţionate după o matrice spirală, menită să crească efectul de rezonanţă. Denumirea comercială a produsului, destul de dificil de tradus în româneşte, este dată de resentimentele profunde ale americanilor pentru poliţiştii rutieri. De altfel, un studiu realizat de fundaţia Gallup relevă faptul că 92,7% dintre şoferii americani care au cumpărat CD-ul CBK au făcut-o motivaţi să se răzbune pe poliţiştii care le dau amenzi, faţă de doar 7,3% dintre automobilişti a căror principală motivaţie este de a se proteja la excesul de viteză. CD-ul amplifică efectul radiaţiei radar reflectate de pînă la zece ori, introducînd şi o eroare majoră în sistemul de măsură. Astfel, spre exemplu, un automobil care are pus în parbriz un astfel de CD care trece cu o sută de kilometri la oră, va fi măsurat cu o mie de kilometri la oră, viteză, bineînţeles, imposibilă. Proporţional scade, însă, şi timpul pînă la care se instalează impotenţa la poliţiştii care utilizează aparatele radar. Contactaţi la telefonul 0331/401029, reprezentanţii firmei ne-au vîndut prin poştă, contra ramburs, astfel de CD-uri, mult mai ieftine şi mai eficiente decît actualele detectoare radar (foto), la numai 5 RON bucata, plus taxele de expediţie. Însă, au devenit foarte reticenţi ulterior, cînd le-am cerut un punct de vedere pentru ziar. Nu s-a putut, încă, afla un punct oficial de vedere pentru a stabili dacă utilizarea acestor CD-uri e sau nu legală.
Mai mulţi şoferi, din care unii au, deja, CD-uri obişnuite agăţate în parbriz, s-au arătat foarte interesaţi de noul produs, fără a fi preocupaţi de sănătatea agenţilor de circulaţie care folosesc radare, cei mai expuşi în acest caz.
|
|
|
14-08-06, 17:01
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,014
Member of: [Fiat]
|
Re: Stiri
hahhahaha asa merita bulangii!! din spaga numa viagra sa isi cumpere=)))
|
|
|
14-08-06, 19:13
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Stiri
sursa: Monitorul de Neamt
http://www.monitorulneamt.ro/stiri/?...1&articol=3779
eu unu vreau sa imi comand? mai sunt amatori sa nu platinm nush cate taxe de transport...
totusi mi se pare ciudat ca google nu a auzit de "cop balls killer"
__________________
Last edited by tekno; 14-08-06 at 19:17.
|
|
|
14-08-06, 20:24
|
#21
|
Stage 1
Join Date: Feb 2005
Posts: 21
|
Re: Stiri
Quote:
Originally Posted by tekno
|
esti sigur sau doar te intrebi ?
Last edited by tekno; 14-08-06 at 20:55.
|
|
|
14-08-06, 20:45
|
#22
|
TIME SQUAD Member
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,105
Member of: [TIME SQUAD]
|
Re: Stiri
|
|
|
14-08-06, 20:54
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Stiri
Quote:
Originally Posted by Andrei
Quote:
Originally Posted by tekno
|
esti sigur sau doar te intrebi ?
|
din gresala am pus semnu intrebarii
|
|
|
15-08-06, 01:21
|
#24
|
TIME SQUAD Member
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,105
Member of: [TIME SQUAD]
|
Re: Stiri
care-i morala? luati-va oglinda mare si cand ii radar o puneti in geam si...ii si pica OO-le la ala jos )))
|
|
|
16-08-06, 09:32
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 908
Member of: [Moderators] [TIME SQUAD]
|
Re: Stiri
Quote:
Originally Posted by Piry
|
Adevarul e ca sunt si becuri "neelectrice"...bine ca nu e un bec de sudura...
|
|
|
26-08-06, 20:20
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,298
|
Re: Stiri
in februarie 2007 se va lansa noua versiune a fiat-ului 500
va avea un motor 1.3 multijet...va semana ca a lui fiat 500 fata spatele ca cel vechi
va avea umpic mai multe chile
pentru mai multe detalii luat noua revistra mol (ii gratuita)
|
|
|
27-08-06, 11:35
|
#27
|
Observator 4tuning
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [4Tuning International] [VW] [Nissan] [Mitsubishi] [Toyota] [MERCEDES]
|
Re: Stiri
azi 27 aug ! 2 evenimente
Irish kit and custom motorshow 2006
&
Street Devils motorfest
kit &custom e langa dublin(40 km)
Devils e cam la 200 km
sper sa ajung la amandoua
poze o sa fie pe https://forum.4tuning.ro/230-4tuning-international.html
__________________
Fresh Touring Origination
|
|
|
03-09-06, 04:05
|
#28
|
Observator 4tuning
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [4Tuning International] [VW] [Nissan] [Mitsubishi] [Toyota] [MERCEDES]
|
Re: Stiri
DEDIC URMATOARELE RANDURI PT TOTI BAIETII CARE STIU SI INTELEG SEMNIFICATIA LOR
MERITA
Cand ma aplecam pe banca sa scriu, imi impungea capul pieptului. Era o
>cheie banala de bloc, auriu coclit, cu gust metalic si sarat. Nu i se
>vedea decat snurul din elastic subtire, care evada de sub gulerul
>uniformei pepite. Cheile erau ascunse pe sub haine, lipite de piele si
>de respiratiile noastre nauce. Din cand in cand, sufocati de panica,
>ne pipaiam sa vedem daca mai sunt acolo. Traiam tot timpul cu spaima
>ca "am pierdut cheia". Se intampla..., urmau ore intregi de stat pe
>betonul din fata blocului, nemancati, in asteptarea parintilor care
>aveau sa ne pedepseasca pentru efortul de a schimba yala de la
>intrarea in casa. Cheile erau cea mai de pret avutie a noastra. Si
>nimeni nu trebuia sa afle ca le purtam legate de gat. Eram speriati cu
>scenarii apocaliptice, in care hotii de apartamente ii urmareau pe cei
>vorbareti si-i atacau chiar in fata usii. Intre noi nu ne mai feream.
>Cand ne schimbam pentru ora de sport, cheile varate sub maiourile
>tetra ne asezau sub acelasi poloboc crestetele chiluge. Pe atunci era
>normal sa ai la gat "medalia de la casa", asa cum azi e normal sa-ti
>atarne de grumaz un mobil... ADUSI DE BARZA. N-am trait mai bine sau
>mai rau decat copiii de azi. Am trait. Pe noi ne-a adus barza si ne-a
>asezat, ca pe niste coconi, in vatra cuminteniei si a asteptarii. Am
>crescut infasati ca sarmalutele, printre gamelele de tabla si olitele
>de care eram legati la cresa. Eram frumosi, aveam pampoane rosii
>prinse-n crestete, sub barbie, de carucioare. Am supravietuit
>deochiului si timpului blestemat in care ne-a fost dat sa ne nastem.
>Visele noastre, pazite de ochiul pestelui de sticla de pe televizor,
>erau bantuite de miros de portocala si de baloane de guma "Tipi-Tip".
>Citeam pe ascuns "Elevul Dima dintr-a saptea" si "Boccaccio", iar la
>vedere "Ciresarii" si Jules Verne. Noi nu ne trimiteam SMS-uri, ne
>fluieram sa iesim afara. "Mama lu' Cutaaaare... Il lasati pe Cutare
>afara?" Baietii isi scriau cu pixul pe tricouri numele fotbalistului
>preferat. Jucau fotbal pe terenuri decupate din cartoane, iar fiecare
>nasture avea un nume. Cei care "driblau" erau la fel de pretiosi ca si
>o minge "Artex". Jucam "Tara, tara, vrem ostasi" si "Flori, fete sau
>baieti", de-a "v-ati-a" si "arimjimjim, aramjamjam"... Saream
>elasticul si sotronul desenat cu un ciob de caramida pe asfaltul din
>fata blocului. RATIA DE FERICIRE. Singurii nostri roboti erau cei
>construiti din pachete de tigari lipite. Aveam papusi fara sex, ca
>ingerii, si bara de batut covoare de langa bloc, unde fetele faceau
>"exercitii la paralele", imitand-o pe Nadia. Pocneam cu bolovanul
>capsele adunate in staniolul de la ciocolata chinezeasca si suflam
>cornete de hartie prin tevi. Nu aveam Playstation, Nintendo, X box,
>jocuri video, 99 de canale de televiziune prin cablu, dolby surround,
>celulare personale, calculatoare, chat pe internet. Dar aveam
>prieteni... Verile noastre aveau miros de brifcor si gust de susan. Ne
>smulgeam matricolele cusute de pe bratul uniformei si alergam
>bezmetici, ca fluturii in sticla. Ne balaceam cu picioarele intr-o apa
>nesfarsita, de pe pontonul nici unei sperante. Luam "Pepsi" pe sub
>mana de la cantina partidului si mergeam in fiecare vara in cate o
>tabara de pionieri. Stateam la cozi, "inaintasii" care tin randul,
>stateam in frig, stateam pe intuneric si aveam cartele. Dar nu stiu
>cum de s-a intamplat, am reusit, asa copii cum eram, sa ne luam ratia
>de fericire. Cate-o portie mica de fiecare, sa ajunga la toata
lumea...
>
>
>DESENE. Noi n-am avut DVD player, ne uitam la diafilme proiectate pe
>perete. Acelasi ecran fara plasma, unde, in serile in care se oprea
>curentul, umbrele mainilor inchipuiau animale la lumina lampii cu gaz.
>Jucam "fazanul" si construiam masini si palate din placutele metalice
>de la "Mecano". Doar cinci minute pe zi, inainte de telejurnal, ne
>uitam la "Mihaela si Azorel", alb-negru, si stiam doar ca Donald arata
>ca ratoiul-jucarie din cauciuc, cu bluza de marinar. Am supravietuit
>serialului "Dallas" si-am inventat un joc in care numaram in engleza:
>"Uan, ciu, sfri/Pamela vrea copii/ Si Bobby nu o lasa/ca este prea
>frumoasa". Aveam clasoare cu timbre si colectie de surprize cu
>fotbalisti de la "Turbo". Ne jucam de-a printesele (un fel de "real
>life role play game"), beam apa minerala "Aurora" (un fel de MD
>de-acum) si mancam inghetata "Polar" (fara inlocuitori). Ne coloram
>guma de mestecat cu varfuri de creioane, ca sa creada lumea ca-i
>straina, si ne umpleam pauzele de scoala cu biscuiti "Voinicel"...
>Aveam sugativa si pic cu care ne stergeam singuri greselile. Nu luam
>niciodata "foarte bine" la scoala, dar eram incoronati la fiecare
>serbare cu coronite uriase din garofite roz. MAJORATE. N-aveam sali de
>cinema cu sunet dolby, dar faceam cozi la filme ca sa vedem "Liceeni"
>sau "Declaratie de dragoste". Ascultam muzica la maguri si casuri
>aduse de la rusi si inregistram melodii straine de la "Vocea
>Americii". Noi, unbelievable, n-am avut manele... Si nu ne faceam
>dedicatii muzicale in direct, primeam/trimiteam bilete in care ni se
>cerea/ceream prietenia. Noi n-aveam bloguri pe net, completam oracole
>pline de poze decupate din almanahul "Cinema" si scriam in loc de
>mail-uri lungi scrisori de dragoste. Adidasii "originali" aveau trei
>dungi laterale, iar scurtele evadari, miros de tigara de la polonezi
>si de nechezol. Singura casa de moda renumita era solarul de la mare,
>unde veneau bisnitarii. Noi nu ne-am dat niciodata beep-uri, aveam la
>colt de strada telefoane cu fise, cu receptoare prinse-n furca. Ne
>faceam majoratele si mixam Depeche Mode si CC Catch cu bluzurile de la
>Modern Talking. Eram imperbi si trimbulinzi, fara sa stim prea bine ce
>inseamna asta. Eram misto si faini, niciodata cool. RITUAL. Parintii
>nostri lucrau in schimburi, unul venea, altul pleca. Pranzul de
>duminica era o sarbatoare sfanta, pentru ca atunci ne strangeam cu
>totii in jurul mesei. N-aveam baby-sitter, n-aveam after-school-uri si
>nici internet-cafe-uri. In fiecare dimineata, inainte de a pleca la
>scoala, inghiteam stoici dumicatii de paine integrala unsa cu unt
>sarat, din care tasneau broboane de apa. Ne puneam ghiozdanele de
>carton in spate, bentita elastica pe cap si apoi, ultimul ritual
>inainte de a iesi pe usa, cheia agatata de gat. Pentru cateva secunde,
>metalul rece ne anchiloza miscarile. Noi n-am trait mai bine sau mai
>rau. Am trait. DULCE
PS : NU IMI APARTZINE .. AM PRIMIT-O
|
|
|
03-09-06, 13:21
|
#29
|
TIME SQUAD Member
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,105
Member of: [TIME SQUAD]
|
Re: Stiri
si ce fel de stire ii asta?
|
|
|
07-09-06, 10:40
|
#30
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 942
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Stiri
Penalizarile Codului Rutier
Joi, 07.09.2006
Peste 12 zile, fiecare abatere savarsita de soferi va fi penalizate cu puncte de penalizare care se vor adauga amenzii.
de Mircea Mester
Noul Cod Rutier, care va intra in vigoare din 20 septembrie, vine sa amplifice urmarile faptelor neregulamentare savarsite de conducatorii auto in timpul mersului.
Principalele schimbari sunt reprezentate de introducerea punctelor de penalizare, care se vor aduna in cazul mai multor infractiuni cumulate (si care sunt sanctiuni complementare amenzii in sine), si de faptul ca pietonii vor purta intreaga responsabilitate in urma unui accident care a avut loc din cauza acestora. In plus, amenzile de pana la 700 RON vor putea fi platite direct politistului. Daca nu veti avea grija unde parcati masina aveti toate sansele ca aceasta sa va fie ridicata. Veti fi sanctionati, de asemenea, daca nu veti circula cu luminile de intalnire in timpul zilei.
Iata, pe scurt, directivele noului regulament de circulatie.
DOUA PUNCTE DE PENALIZARE PENTRU:
- folosirea fazei lungi la intilnirea cu un autovehicul care circula din sens invers.
- vorbitul la mobil in timpul sofatului, cu exceptia celor prevazute cu dispozitive de tip "maini libere".
- sofatul fara centura de siguranta atasata; - depasirea cu 10-20 km/h a vitezei maxime admise.
- circulatia pe un sector de drum pe care accesul este interzis.
- nerespectarea regulilor privind manevra de intoarcere, mersul inapoi, schimbarea benzii de circulatie sau a directiei de mers.
- nerespectarea obligatiei de a folosi luminile de intalnire si pe timpul zilei, pe autostrazi, drumuri expres si pe drumuri nationale europene.
- stationarea neregulamentara.
- refuzul de a inmana politistului actul de identitate, permisul de conducere, certificatului de inmatriculare sau de inregistrare.
TREI PUNCTE DE PENALIZARE PENTRU:
- oprirea nejustificata sau circulatia pe banda de urgenta a autostrazilor.
- depasirea cu 21 -30 km/h a vitezei maxime admise.
- nerespectarea regulilor privind manevra de intoarcere, mersul inapoi, schimbarea benzii de circulatie sau a directiei de mers, daca prin aceasta s-a produs un accident.
- nepastrarea distantei corespunzatoare fata de vehiculul din fata, daca prin aceasta s-a produs un accident;
- nerespectarea semnificatiei indicatorului "ocolire", instalat pe refugiul statiilor de tramvai.
- patrunderea intr-o intersectie atunci cand circulatia in interiorul acesteia este blocata.
PATRU PUNCTE DE PENALIZARE PENTRU:
- nerespectarea semnificatiei indicatorului "STOP".
- depasirea cu 31 -40 km/h a vitezei maxime admise.
- circulatia in timpul noptii sau ziua, pe timp de ceata, ninsoare abundenta sau ploaie torentiala, cu un autovehicul fara lumini sau fara semnalizare corespunzatoare.
conducerea unui autovehicul sau tractarea unei remorci atunci cand dovada inlocuitoare a certificatului de inmatriculare sau de inregistrare este eliberata fara drept de circulatie sau durata acesteia a expirat.
SASE PUNCTE DE PENALIZARE PENTRU:
- refuzul de a permite imobilizarea vehiculului sau verificarea tehnica a acestuia.
- nerespectarea semnificatiei semnalelor regulamentare ale agentilor de cale ferata care dirijeaza circulatia la trecerile la nivel cu calea ferata.
- depasirea cu 41 -50 km/h a vitezei maxime admise.
- conducerea unui vehicul inmatriculat sau inregistrat care nu are montata una dintre placutele cu numarul de inmatriculare sau de inregistrare.
- circulatia sau stationarea pe spatiul interzis care separa sensurile de circulatie pe autostrada.
stationarea ori parcarea autovehiculelor pe autostrada in alte locuri decat cele special amenajate si semnalizate.
- nerespectarea semnificatiei indicatoarelor Trecere la nivel cu o cale ferata simpla fara bariere, Trecere la nivel cu o cale ferata dubla fara bariere sau Oprire, instalate la trecerea la nivel cu o cale ferata.
- schimbarea directiei de mers prin viraj spre stanga, daca prin aceasta se incalca marcajul longitudinal continuu care separa sensurile de circulatie.
- patrunderea intr-o intersectie dirijata prin semafoare, daca prin aceasta se produce blocarea circulatiei in interiorul intersectiei.
Valoarea unui punct de penalizare este de 10% din salariul minim brut pe economie, adica circa 35 RON. La 15 puncte penalizare, carnetul se suspenda pentru 30 de zile. O recidiva in urmatoarele 12 luni inseamna o nou suspendare a carnetului, dar pe o perioada de 60 de zile. Punctele se anuleaza la sase luni de la savarsirea infractiunii penalizate.
|
|
|
|
|