25-01-08, 09:19
|
#121
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 4,203
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Stiri
eu vreau cielo.
eu imi dorecsc cielo.
sa`si doreasca alti nexia sau masini.
eu imi doresc cielo
crezi ca din cielo nu poate iesi masina?
bani sa fie ca iasa bomba
__________________
Sa fi Om e o Intamplare, sa fi Domn e un Lucru Mare ! ! !
|
|
|
25-01-08, 09:53
|
#122
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,950
Member of: [SKODA]
|
Re: Stiri
fiecare i la ce viseaza.. inca un cielo.. ))
omg
|
|
|
01-02-08, 03:43
|
#123
|
Cluj Street Racing Member
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 450
|
Re: Stiri
Quote:
Originally Posted by DACIA-Wrc
eu vreau cielo.
eu imi dorecsc cielo.
sa`si doreasca alti nexia sau masini.
eu imi doresc cielo
crezi ca din cielo nu poate iesi masina?
bani sa fie ca iasa bomba
|
Da...BOMBA
....pe roti.....care tot ticaie.....pana face......BoOm?....PoC?
|
|
|
06-02-08, 19:23
|
#124
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 557
|
Dakar in Transilvania
Chiar acuma am citit in ziar ca in perioada 20-26 aprilie Dakar-ul va avea loc in Ungaria si in Romania. Iata detalii:
https://forum.4tuning.ro/showthread.p...=dakar+romania post #97
Adaug cateva detalii care nu sunt scrise acolo:
Participantii Dakar din Ungaria au avut ideea de a organiza Dakar-ul un Ungaria si in Romania, acest eveniment inseamna mult pentru tarile noastre din punct de vedere turistic si cooperativ. Iddea i-a placut organizatorului, si a decis sa plateasca 80% din 1.000.000 EUR, care sunt cheltuielile Romaniei pentru organizare si drumuri. Iar cele 20% sunt platite de Ungaria
Strangeti banii baieti, si luati-va cate un sac de baterii pentru aparate foto/video ca vom avea la ce sa ne uitam!
|
|
|
06-02-08, 22:31
|
#125
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 4,203
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Stiri
perfect deacord cu tine.
dar mai bine facem imprumut la banca
|
|
|
12-02-08, 09:16
|
#126
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 4,203
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Stiri
Romania gazduieste ceea ce trebuia sa fie raliul Dakar!
publicat pe 12 Februarie 2008
Organizatorii celebrului raliu Dakar au stabilit ca evenimentul, sub un alt nume, va fi gazduit anul acesta de Romania si Ungaria.
Toata lumea, de la participanti la fani, a fost dezamagita ca celebrul raliu Dakar a fost anulat in acest an din cauza amenintarilor teroriste de pe continentul african.
Cum organizarea pentru editia din acest an era aproape gata cand a fost luata decizia de anulare a competitiei, organizatorul evenimentului, Amaury Sport Organisation a hotarat sa creeze un inlocuitor pentru acest raliu. Aceasta decizie a fost luata in special pentru a da posibilitatea echipelor sa concureze, dupa ce acestea au cheltuit foarte multi bani pentru dezvoltare si pregatire. In plus, sponsorii au piedut si ei multi bani dupa ce raliul a fost amanat si aveau nevoie de expunere mediatica.
Competitia care inlocuieste raliul Dakar in acest an se numeste Central Europe Rally si se va tine in Romania si Ungaria. Debutul raliului va avea loc in data de 20 aprilie, iar finalul este programat pe 26 aprilie.
Startul se va da la Budapesta, iar traseul include si zone din Romania, finalul fiind programat tot in Ungaria.
Central Europe Rally este inclus in programul "Dakar Series", program care isi propune sa mai includa alte cateva raliuri de acest gen, ca o alternativa la raliul Dakar.
|
|
|
12-02-08, 09:17
|
#127
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 4,203
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Stiri
Cea mai ieftina masina din lume va veni si in Europa
publicat pe 12 Februarie 2008
Indienii de la Tata Motors au afirmat ca vor aduce modelul Nano si in Europa.
Planul indienilor este pe termen lung, pentru ca nu e vorba de actuala generatie a modelului de 2.500 de dolari. Tata Motors vrea sa aduca pe piata din Europa succesorul lui Nano, in 2012.
Indienii spun ca urmasul lui Nano va fi proiectat in asa fel incat sa respecte normele de poluare Euro 5 si sa treaca testele de siguranta conform standardelor europene.
Actuala generatie a lui Nano este destinata in primul rand pietei locale si in al doilea rand pietelor din Africa, America de Sud si Asia.
Se pare ca Nano nu indeplineste deocamdata standardele europene de siguranta si emisii de noxe, astfel incat Tata Motors vrea sa intre in Europa cu succesorul acestui model.
Nano este echipat cu un propulsor construit din aluminiu, cu doi cilindri, de 623 cc, care dezvolta 33 CP. Motorul este alimentat prin injectie multipunct de benzina si este controlat de un sistem electronic de management. Propulsorul este amplasat in spate si tractiunea este tot pe puntea spate.
|
|
|
12-02-08, 09:19
|
#128
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 4,203
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Stiri
Renault a prezentat primul sau SUV 4x4: Koleos
publicat pe 12 Februarie 2008
Francezii spun ca modelul Koleos este un crossover, dar de fapt el intra pe piata cumparatorilor de SUV-uri.
Pana acum, Renault nu si-a facut deloc probleme ca nu are un SUV in gama pentru ca acest segment a fost si este acoperit de partenerul de alianta, Nissan. Acum ceva timp insa, francezii si-au spus ca ar fi cazul sa intre si ei in segmentul profitabil al SUV-urilor, asa ca au inceput dezvoltarea modelului Koleos, pe care l-au expus la mai multe saloane auto cu titlul de concept.
Acum, Renault a prezentat pozele si informatiile modelului de serie Koleos, desenat de francezi, cu platforma tehnica asigurata de Nissan si asamblat la uzina Renault din Korea. Renault s-a axat pe versatilitate in designul interiorului, Koleos fiind, conform producatorului, un crossover spatios, confortabil si cat se poate de practic.
Platforma tehnica imprumuta puntea spate independenta de la Nissan X-Trail, garda la sol fiind de 206 mm (188 mm pentru versiunile turbodiesel). Unghiul de atac are 27 de grade, iar cel de degajare inregistreaza 31 de grade. Sistemul de tractiune integrala este cel de pe Nissan X-Trail. La Koleos, distributia puterii intre punti se face automat. In mod normal, pe sosea, toata puterea este dirijata catre rotile fata. Daca aderenta acestora scade, rotile spate primesc pana la 50% din puterea disponibila, acest sistem conferindu-i lui Koleos, spun francezii, excelente abilitati offroad. In plus, sistemul 4x4 contribuie intr-o mare masura si la siguranta activa deoarece, electronica imparte eficient cuplul intre roti cand "simte" urme de sub sau supravirare, pentru a corecta traiectoria, chiar inainte ca ESP-ul sa intervina. Soferul are la dispozitie si un buton de la care poate bloca transmisia pe modul 4x4, fara a mai lasa electronica sa decida acest lucru, dar de asemenea de la acelasi buton transmisia poate fi blocata si in modul 4x2.
Koleos mai dispune si de Hill Start Assist, pentru plecarea din rampa, dar si Hill Descent Control pentru coborarea pantelor la viteza mica, fara a mai fi nevoie ca soferul sa dozeze franarea. Pentru orientarea mai buna in offroad, Koleos ofera, prin intermediul sistemului de navigatie, barometru si altimetru, dar si informatii despre unghiul de inclinare laterala a masinii.
Renault ofera pentru Koleos propulsorul de 2.0 litri dCi in doua variante de putere: 150 CP si 175 CP. Pentru cei ce prefera motoarele pe benzina este disponibil un propulsor de 2,5 litri si 170 CP. In echiparea standard se ofera o cutie manuala cu 6 trepte, dar pentru anumite piete va mai fi disponibila, optional, o cutie cu variatie continua.
Vanzarile vor debuta in Europa la mijlocul acestui an, Koleos fiind oferit atat in versiune 4x4 cat si in versiune 4x2.
|
|
|
16-02-08, 08:11
|
#129
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 477
Member of: [Crazy Drivers]
|
Re: Stiri
Driblarea amenzii
http://www.citynews.ro/PONT-Cum-poti...latie-+20+3843
va prezinta o metoda cum sa scapati, fara sa incalcati legea, de amenzile date de Politia rutiera, Politia de ordine publica, Jandarmeria sau orice alta institutie a statului abilitata sa aplice sanctiuni contraventionale, celebrele amenzi.
De exemplu, un sofer este amendat de catre un agent de circulatie, mult prea zelos, ca a depasit linia continua. Amenda legala prevazuta de legea care reglementeaza circulatia pe drumurile publice este de 225 de lei, echivalentul a 4,5 puncte amenda si 6 puncte de penalizare.
Dupa constarea contraventiei de catre agentul de circulatie, acesta are obligatia sa va intrebe daca aveti de facut observatii. Sfatul citynews.ro este sa spuneti ce anume observatii aveti de facut, cea mai des folosita de foarte multa lume este urmatoarea "constatarea nu corespunde adevarului" care trebuie mentionata de politist.
Urmatorul pas legal care trebuie facut de politist este sa va intrebe daca doriti sau nu sa semnati procesul verbal si sa luati un exemplar.
Putina lume stie ca ordonanta de urgenta a Guvernului 2/2001, privind regimul juridic al contraventiilor, lasa multe portite pentru ca amenda sa nu mai fie achitata niciodata.
Daca soferul depistat ca a incalcat Codul Rutier refuza sa semneze procesul verbal, agentul este obligat sa aduca un martor, cu care, atentie, se va putea face doar dovada refuzului de catre conducatorul auto de a semna procesul verbal si a primi un exemplar, nu de atestare a savarsirii contraventiei.
In fata acestei situatii, procesul verbal va fi trimis la domiciul soferului, unde trebuie sa ajunga in maxim de 30 de zile. Articolul 27 din OUG 2/2001, prevede ca una din cele doua posibilitati de comunicare a procesului verbal va fi prin posta, cu confirmare de primire. Acest lucru presupune ca destinatarul / soferul sau pietonul trebuie sa semneze de primire a procesului verbal. Daca nu este acasa sau daca locuieste la alta adresa decat cea din buletin o perioada de zece zile sau pur si simplu nu merge la Posta sa ridice procesul verbal si sa semneze, documentul va fi trimis inapoi la Politie. Posta pastreaza corespondenta vreme de 10 zile.
In acest caz Politia Rutiera fie retrimite documentul prin Posta fie aplica cea de-a doua varianta de comunicare prevazuta de acelasi articol 27, "prin afisare la domiciliul sau la sediul contravenientului. Operatiunea de afisare se consemneaza intr-un proces verbal semnat de cel putin un martor".
Portita legala de scapare care se afla in Ordonanta 2/2001, este prevazuta de art. 14. Acest articol stabileste ca "executarea sanctiunii amenzii contraventionale se prescrie daca procesul-verbal de constatare a contraventiei nu a fost comunicat contravenientului in termen de o luna de la data aplicarii sanctiunii" (adica data cand a fost scris / intocmit de politist).
Cu alte cuvinte, daca Politia nu poate face dovada ca v-a comunicat procesul verbal in termen de 30 de zile, sub semnatura dvs., amenda de 225 de lei nu mai poate fi executata de catre Directia Finantelor Publice.
Alte sfaturi pentru a evita amenda pentru camerele radar de pe drumul Cluj - Turda:
- Pentru radarele fixe puteti alege un nume dintr-un necrolog, din orice ziar, al unei persoane care a decedat dupa data depistarii si comunicati Politiei, ca si asa nu au cum sa constatate ca nu e asa. Acest nume il puteti trece in invitatia pe care o primiti de la Politia Rutiera de a comunica numele persoanei care a condus autoturismul depistat ca a circulat peste limita legala. De mentionat ca fotografiile facute de camerele radar surprind autoturismul doar din spate, deci identificarea soferului dupa fata nu poate fi efectuata. In acest caz, Politia Rutiera NU poate aplica sanctiunea si NU poate face dovada ca persoana decedata trecuta de dvs. in invitatie a condus sau nu autoturismul.
- Trimiteti instiintarea cu plata la destinatar, adica sa plateasca Politia cand primeste scrisoarea cu datele persoanei careia i-ati incredintat masina. In acest caz Politia nu va achita taxele si plicul se intoarce la dvs. Asa aveti dovada ca ati comunicat, dar pe banii Politiei, care nu vrea sa platesca si scapati!
__________________
|
|
|
16-02-08, 10:30
|
#130
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 4,203
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Stiri
asta ai pus`o si dincolo
|
|
|
17-02-08, 19:01
|
#131
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 477
Member of: [Crazy Drivers]
|
Re: Stiri
Sa se stie peste tot
|
|
|
21-02-08, 22:27
|
#132
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 4,203
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Stiri
nu stiu daca intereseaza pe cineva dar o zic.
azi am fost in lomb sa caut ceva...si dimineata mi`o zis unu de acolo o venit un camion cu spoilere noi noute pentru diferite masini.
pentru calibra fara era la 35 euro (culoarea fibrei foarte bine lucrate, sunt noi noute...ca un magazin sa desfintat)
pragurile erau de la 15 euro pana la 35 euro bucata ce`l mai scump.
sunt spoilere pentru vectra A,B
Kadett
Zafira
Calibra
Bmw (o gramada de modele, nu m`o interesat nu m`am uitat dar am vazut)
Mercedes (nu stiu ce modele)
capote pentru opel erau cateva.
aripi din fibra...nu mi`am dat seama pentru ce masini dar predominant era opelul.
spoilere spate , defapt pentru ce este fata este si spate.
pragurile se vand pereche !
mi se pare o stire interesanta tinand cont ca`s noi si ce`l mai scump spoiler era de calibra pentru fata la 60 euro NOI NOUTE
sunt 2-3 modele din fiecare.
daca careva ii intereast parerea mea ii sa mearga cat mai urgemt pe acolo.
|
|
|
|
|