Drift Section - Sideways Action Totul despre Drift: Proiecte, Evenimente, Poze, Filme, etc. |
08-12-10, 22:01
|
#91
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by Keisuke
Este testata stai linistit, eu am vazut la 2 persoane cofetareala, unu este Dmitry si al doilea este Dunev. La Dunev inca-i tine fara probleme, dar la Dmitry am vazut cum s-a rupt de 2 ori, odata in serbia si odata la cluj, greseala lui a fost la sudura ca nu a asteptat sa se raceasca materialul din cate am inteles.(se sudau bucatele mici si astepta intre fiecare bucatica sa se raceasca fuzeta)
Daca sudura are penetrare buna nu are de ce sa nu tina.
|
Sa speram ca Vlad stie ce ai zis tu 
Poze cu arcurile (pt DOIu)
|
|
|
09-12-10, 10:50
|
#92
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by morpheusmaster
Sa speram ca Vlad stie ce ai zis tu 
Poze cu arcurile (pt DOIu)
|
tipla 
pai stiu cum arata ca am schimbat vreo 40 de perechi de-a lungul timpului, eu ziceam poze cu arcurile in sensul ca as vrea sa vad masina cu arcurile montate
|
|
|
09-12-10, 12:27
|
#93
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by Razvan_DOI
tipla 
pai stiu cum arata ca am schimbat vreo 40 de perechi de-a lungul timpului, eu ziceam poze cu arcurile in sensul ca as vrea sa vad masina cu arcurile montate 
|
eu am fost mai plastic =)) (fail!)
|
|
|
13-12-10, 13:11
|
#94
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Salut,
Sper ca se incadreaza la discutii tehnice.
Ma uitam pe pozele de la etape si a fost foarte distractiv sa vad cum a "evoluat" dpdv estetic.
Aviz celor care o sa vina cu masini de show la anul 
Pun 2 poze.. inainte si dupa
|
|
|
13-12-10, 13:12
|
#95
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by Razvan_DOI
Aviz celor care o sa vina cu masini de show la anul 
Pun 2 poze.. inainte si dupa 
|
Bite me!  ) Hai ca'ti fac un mail acu =))
|
|
|
20-03-11, 15:20
|
#96
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 784
Member of: [BMW]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Salut.....ma bag si eu in discutia asta.......sunt fan inrait bmw E30,pt drift mi se pare o alegere buna avand in vedere ca se gasesc piese garla si ieftine dar pe masura ce evoluezi(ca sofer ma refer) vrei mai mult si aici mi se pare ca lucrurile se complica deoarece intervin multe modificari mai majore,gen iti pui V8,automat un rollcage si o punte zdravana gen aia de E39 etc,ca sa eviti schimbatul de planetare,toate astea necesita bani,dar nu ar fi mult mai simplu sa luam o japoneza si punem kit-uri dedicate pt masina respectiva?
Poate cineva are un calcul deja facut la un urs pt drift si inca o alta persoana un calcul la o japoneza.
Chiar ar fi interesanta o comparatie la capitolul bani si consider ca mai multe persoane ar aprecia acesta comparatie,avand in vedere in ce tara traim.........
|
|
|
22-03-11, 13:05
|
#97
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
La capitolul bani is de parere ca investesti mult mai mult intr'o japoneza.
Eu am facut pentru mine un calcul simplu.
Sa iti aduci un s14 decent din afara (volan stanga) , sa il inmatriculezi (pe taxa veche, acum nici nu ma gandesc)...te ajungea minim 6000e. Am zis decent, volan stanga...deci cam atat face. Cu drum cu taxe cu masina cu tot tot tot...MINIM.
Apai un urs...la fel de decent il iei undeva la 2000 (poti da si 500e daca vrei o coaja)...iar pana la 6000e, CARE E PRET DE ACHIZITIE pt s14 deci nu vorbim de "modificari"...ai loc minim 4000e de investit. Si ai in ce'i baga si ce face cu ei.
Iar in final ai un ursulet mai mult decat capabil de drift vs un s14 in care abea acum urmeaza sa bagi bani.
Deci la capitolul financiar iesi mult mai bine cu ursu, zic eu.
|
|
|
27-11-11, 18:37
|
#98
|
Stage 2
Join Date: Nov 2011
Posts: 73
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Buna ziua pentru toti! Sunt nou pe aici dar am o mica nelamurire , unghiul de cadere negativ . in afara de suspensiile speciale de drift ce modificari mai trebuie la un bmw e36 pentru unghiul de cadere negativ pe fata ,chiar si pe spate ? as dori raspunsurile detaliate de la ce-i profesionisti si care stiu , chiar si poze !
Last edited by Aiftimoaie ANREI; 27-11-11 at 18:57.
|
|
|
18-04-12, 10:28
|
#99
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 784
Member of: [BMW]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
pt E36 iti fabrici si tu niste bascule ca in poza atasata de mine,bine ar fi sa ai o suspensie cu arcuri de diametru mic,gen reglabile,si faci niste flanse cu care vei putea sa reglezi inclinatia jambei(respectiv tija amortizorului sa fie inspre interiorul comp motor)....voi posta niste poze si cu flansele cand vor fi gata
|
|
|
|
|