Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Drift Section - Sideways Action

Drift Section - Sideways Action Totul despre Drift: Proiecte, Evenimente, Poze, Filme, etc.

Reply
 
Thread Tools
Old 08-12-10, 21:01   #91
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Quote:
Originally Posted by Keisuke View Post
Este testata stai linistit, eu am vazut la 2 persoane cofetareala, unu este Dmitry si al doilea este Dunev. La Dunev inca-i tine fara probleme, dar la Dmitry am vazut cum s-a rupt de 2 ori, odata in serbia si odata la cluj, greseala lui a fost la sudura ca nu a asteptat sa se raceasca materialul din cate am inteles.(se sudau bucatele mici si astepta intre fiecare bucatica sa se raceasca fuzeta)
Daca sudura are penetrare buna nu are de ce sa nu tina.
Sa speram ca Vlad stie ce ai zis tu

Poze cu arcurile (pt DOIu)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	08122010491.jpg
Views:	78
Size:	477.7 KB
ID:	1773619   Click image for larger version

Name:	08122010492.jpg
Views:	61
Size:	515.4 KB
ID:	1773620  
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 09-12-10, 09:50   #92
Razvan_DOI

Stage 5
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Quote:
Originally Posted by morpheusmaster View Post
Sa speram ca Vlad stie ce ai zis tu

Poze cu arcurile (pt DOIu)
tipla
pai stiu cum arata ca am schimbat vreo 40 de perechi de-a lungul timpului, eu ziceam poze cu arcurile in sensul ca as vrea sa vad masina cu arcurile montate
Razvan_DOI is offline   Reply With Quote
Old 09-12-10, 11:27   #93
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Quote:
Originally Posted by Razvan_DOI View Post
tipla
pai stiu cum arata ca am schimbat vreo 40 de perechi de-a lungul timpului, eu ziceam poze cu arcurile in sensul ca as vrea sa vad masina cu arcurile montate
eu am fost mai plastic =)) (fail!)
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 13-12-10, 12:11   #94
Razvan_DOI

Stage 5
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Salut,
Sper ca se incadreaza la discutii tehnice.
Ma uitam pe pozele de la etape si a fost foarte distractiv sa vad cum a "evoluat" dpdv estetic.
Aviz celor care o sa vina cu masini de show la anul
Pun 2 poze.. inainte si dupa
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	timisoara.jpg
Views:	259
Size:	130.4 KB
ID:	1779034   Click image for larger version

Name:	suceava.jpg
Views:	267
Size:	101.1 KB
ID:	1779035  
Razvan_DOI is offline   Reply With Quote
Old 13-12-10, 12:12   #95
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Quote:
Originally Posted by Razvan_DOI View Post
Aviz celor care o sa vina cu masini de show la anul
Pun 2 poze.. inainte si dupa
Bite me! ) Hai ca'ti fac un mail acu =))
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 20-03-11, 14:20   #96
Blitz-Krieg

Stage 5
 
Blitz-Krieg's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 784
Member of:
[BMW]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Salut.....ma bag si eu in discutia asta.......sunt fan inrait bmw E30,pt drift mi se pare o alegere buna avand in vedere ca se gasesc piese garla si ieftine dar pe masura ce evoluezi(ca sofer ma refer) vrei mai mult si aici mi se pare ca lucrurile se complica deoarece intervin multe modificari mai majore,gen iti pui V8,automat un rollcage si o punte zdravana gen aia de E39 etc,ca sa eviti schimbatul de planetare,toate astea necesita bani,dar nu ar fi mult mai simplu sa luam o japoneza si punem kit-uri dedicate pt masina respectiva?
Poate cineva are un calcul deja facut la un urs pt drift si inca o alta persoana un calcul la o japoneza.
Chiar ar fi interesanta o comparatie la capitolul bani si consider ca mai multe persoane ar aprecia acesta comparatie,avand in vedere in ce tara traim.........
Blitz-Krieg is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 12:05   #97
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

La capitolul bani is de parere ca investesti mult mai mult intr'o japoneza.

Eu am facut pentru mine un calcul simplu.

Sa iti aduci un s14 decent din afara (volan stanga) , sa il inmatriculezi (pe taxa veche, acum nici nu ma gandesc)...te ajungea minim 6000e. Am zis decent, volan stanga...deci cam atat face. Cu drum cu taxe cu masina cu tot tot tot...MINIM.

Apai un urs...la fel de decent il iei undeva la 2000 (poti da si 500e daca vrei o coaja)...iar pana la 6000e, CARE E PRET DE ACHIZITIE pt s14 deci nu vorbim de "modificari"...ai loc minim 4000e de investit. Si ai in ce'i baga si ce face cu ei.

Iar in final ai un ursulet mai mult decat capabil de drift vs un s14 in care abea acum urmeaza sa bagi bani.

Deci la capitolul financiar iesi mult mai bine cu ursu, zic eu.
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 27-11-11, 17:37   #98
Aiftimoaie ANREI

Stage 2
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 73
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Buna ziua pentru toti! Sunt nou pe aici dar am o mica nelamurire , unghiul de cadere negativ . in afara de suspensiile speciale de drift ce modificari mai trebuie la un bmw e36 pentru unghiul de cadere negativ pe fata ,chiar si pe spate ? as dori raspunsurile detaliate de la ce-i profesionisti si care stiu , chiar si poze !

Last edited by Aiftimoaie ANREI; 27-11-11 at 17:57.
Aiftimoaie ANREI is offline   Reply With Quote
Old 18-04-12, 09:28   #99
Blitz-Krieg

Stage 5
 
Blitz-Krieg's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 784
Member of:
[BMW]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

pt E36 iti fabrici si tu niste bascule ca in poza atasata de mine,bine ar fi sa ai o suspensie cu arcuri de diametru mic,gen reglabile,si faci niste flanse cu care vei putea sa reglezi inclinatia jambei(respectiv tija amortizorului sa fie inspre interiorul comp motor)....voi posta niste poze si cu flansele cand vor fi gata
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	432320_324892277560117_100001180436002_903556_345942644_n.jpg
Views:	102
Size:	41.7 KB
ID:	2403174  
Blitz-Krieg is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -