Drift Section - Sideways Action Totul despre Drift: Proiecte, Evenimente, Poze, Filme, etc. |
06-12-10, 10:29
|
#76
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by Razvan_DOI
Am avut kw -60 pe fatza pereche arc-amortizor iar pe spate arcuri forjate, intarite si comprimate (ale lui Calin din 2009) si amortizoare intarite = varza si pe fatza si pe spate.
Urmeaza D2 dar nu asta ar fi cea mai mare modificare, toate bratele vor fi reglabile, (cu ajutorul aparatului de sudura si cu unele piese de la poporul chinez prieten) geometria radical schimbata, dupa cateva zeci de ore de studiu  am constatat ca "geometria" actuala a fost o gluma proasta si o ofensa adusa tuturor masinilor de drift adevarate, ampatamentul marit fara distantiere + f multe modificari despre care nu va pot spune si nici nu pot face nimanui pt ca nu stiu cat de safe sunt; eu imi pot permite sa-mi fac pt ca merg doar pe pista si in felul asta nu risc sa omor pe cineva.
Cu bunavointa unui bun prieten, probabil ca va fi gata in ianuarie, va tin la curent.
O sa mai urmeze cura de slabire -100kg calculat, nu din vise, taraba aia de bord aruncata etc..
Si poate ii mai fac o sticareala sa mai castig 3-4 cai 
vb
|
Am scris mai sus ampatament in loc de ecartament..e prea luni  ..scz
|
|
|
07-12-10, 00:26
|
#77
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 448
Member of: [Moderators]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by Razvan_DOI
Am scris mai sus ampatament in loc de ecartament..e prea luni  ..scz
|
bv mah vad ca sunteti in ultima faza cu boala asta driftopatie marfa asha
|
|
|
07-12-10, 04:56
|
#78
|
Kamikaze Racing Team Member
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,411
Member of: [Moderators] [Kamikaze Racing Team] [Nissan]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by Razvan_DOI
Am avut kw -60 pe fatza pereche arc-amortizor iar pe spate arcuri forjate, intarite si comprimate (ale lui Calin din 2009) si amortizoare intarite = varza si pe fatza si pe spate.
Urmeaza D2 dar nu asta ar fi cea mai mare modificare, toate bratele vor fi reglabile, (cu ajutorul aparatului de sudura si cu unele piese de la poporul chinez prieten) geometria radical schimbata, dupa cateva zeci de ore de studiu  am constatat ca "geometria" actuala a fost o gluma proasta si o ofensa adusa tuturor masinilor de drift adevarate, ampatamentul marit fara distantiere + f multe modificari despre care nu va pot spune si nici nu pot face nimanui pt ca nu stiu cat de safe sunt; eu imi pot permite sa-mi fac pt ca merg doar pe pista si in felul asta nu risc sa omor pe cineva.
Cu bunavointa unui bun prieten, probabil ca va fi gata in ianuarie, va tin la curent.
O sa mai urmeze cura de slabire -100kg calculat, nu din vise, taraba aia de bord aruncata etc..
Si poate ii mai fac o sticareala sa mai castig 3-4 cai 
vb
|
Cred ca bucsile tale se rupeau nu din cauza calitatii ci din cauza ca bratele sunt aliniate gresit, asa apar frecari mari la nivelul bucsilor.
La cura aia de slabire te incadrezi si tu?  . Eu am reusit sa slabesc cu sala-bazin-sala-bazin ..dar concluzia mea este ca-i mult mai usor sa punem componente de carbon pe masina decat sa slabesc  .
__________________
WWW.PERFORMANCEZONE.RO
German engineering, french fleer, italian look ...nothing beats the japanese!
|
|
|
07-12-10, 09:01
|
#79
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by Keisuke
Cred ca bucsile tale se rupeau nu din cauza calitatii ci din cauza ca bratele sunt aliniate gresit, asa apar frecari mari la nivelul bucsilor.
La cura aia de slabire te incadrezi si tu?  . Eu am reusit sa slabesc cu sala-bazin-sala-bazin ..dar concluzia mea este ca-i mult mai usor sa punem componente de carbon pe masina decat sa slabesc  .
|
ai dreptate, oricum erau aliniate prost dar la urs forteaza bascula in bucsile alea pt ca are bascula in L cumva..nu e ca la voi..oricum, in viitor va fi geometria ok iar bucsile de teflon sunt deja instalate..daca se rup si astea promit ca te sun sa ma sfatuiesti in legatura cu achizitionarea unui nissan
cat despre cura de slabire..intr-adevar e mult mai usor cu masina..sunt disperat, am 96kg si mi-e teama ca n-o sa mai incap in scaun
Quote:
Originally Posted by mariusKNS
bv mah vad ca sunteti in ultima faza cu boala asta driftopatie marfa asha 
|
s-a agravat driftopatia rau cu iarna asta, trebuie neaparat sa ne tratam dar nu prea avem unde in orasul minunat
Last edited by Razvan_DOI; 07-12-10 at 09:04.
|
|
|
07-12-10, 19:17
|
#80
|
Kamikaze Racing Team Member
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,411
Member of: [Moderators] [Kamikaze Racing Team] [Nissan]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by Razvan_DOI
ai dreptate, oricum erau aliniate prost dar la urs forteaza bascula in bucsile alea pt ca are bascula in L cumva..nu e ca la voi..oricum, in viitor va fi geometria ok iar bucsile de teflon sunt deja instalate..daca se rup si astea promit ca te sun sa ma sfatuiesti in legatura cu achizitionarea unui nissan
cat despre cura de slabire..intr-adevar e mult mai usor cu masina..sunt disperat, am 96kg si mi-e teama ca n-o sa mai incap in scaun
s-a agravat driftopatia rau cu iarna asta, trebuie neaparat sa ne tratam dar nu prea avem unde in orasul minunat
|
Daca se pune asa problema eu zic sa-ti cumperi direct un S13 si-l faci pe ala pana in primavara  ). S13...uh ce bine poate sa arate ..brate reglabile, ii pui direct o suspensie dublu smechera  ) in loc sa iei pe urs...si e si mai ieftina ...gasesti tot ce vrei si ce nu vrei pt masina , motor ai deja sa-i pui ...stiu ca te-am pus pe ganduri si daca iti zic unde sa gasesti o coaje de S13 fara motor trebuie sa-mi dai un suc cand ne vedem  . Sunt sigur ca o sa fie multi doritori sa cumpere caroseria ta de urs unica in tara 
. P.S. cand ajungi la service-ul ala de bmw-uri sa te uiti prin curte ca era ceva S13 albastru parca in partea stanga  .
|
|
|
07-12-10, 23:28
|
#81
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,012
Member of: [Opel]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Razvane te mananca d o japoneza A? 
Ar fi treaba  cei drept. Usor usor ..... toti ajung la coreene :P Bft.
|
|
|
08-12-10, 00:51
|
#82
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Sa ramana consemnat la dosar:
|
|
|
08-12-10, 03:43
|
#83
|
BMW Driver
 Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
wow cat se duce :X
grav
dar ce masina e ?
tarnafes ?
|
|
|
08-12-10, 09:33
|
#84
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by pyranha_1984
Razvane te mananca d o japoneza A? 
Ar fi treaba  cei drept. Usor usor ..... toti ajung la coreene :P Bft.
|
Nu ma mananca mah de nici o japoneza..nu mai stiti de gluma fitze'ai dreaq de golani..ar fi treaba pe dreaq..sau ar fi treaba daca as avea buget 20k sa fac o masina pt ca daca nu bagi bani in ele sunt aceleasi cotete si alea.
Eu raman la dragostea mea din tinerete desi vad ca nu se mai poarta, doar ca va ramane stoc numai parbrizul si daca ma dau decent, pe la sfarsitul anului ii fac un motor care ori va exploda, ori va fi grav. Sper sa reusesc ultima varianta.
Asa ca pun si un anunt care va fi valabil peste 1 an (asta da treaba).
Reducerea va fi substantiala daca il vrea cineva care vine etapa de etapa in CND.
Imi vand motorul care este tipla la compresie si la orice dar din 2012 n-o sa mai apar pe nici un circuit..
..sub 600 de cai
|
|
|
08-12-10, 09:38
|
#85
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Am citit din nou pagina asta si se pare ca ma plictisesc rau.
Scuze de off si promit sa postez mai mult in legatura cu subiectul topicului.
bafta
|
|
|
08-12-10, 12:02
|
#86
|
Kamikaze Racing Team Member
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,411
Member of: [Moderators] [Kamikaze Racing Team] [Nissan]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by Razvan_DOI
Am citit din nou pagina asta si se pare ca ma plictisesc rau.
Scuze de off si promit sa postez mai mult in legatura cu subiectul topicului.
bafta
|
S13 ...distributia maselor smechera...centrul de pivotare este acolo unde trebuie, si cu un motor de \\\M, gandeste-te cat de smechera poate sa fie treaba
|
|
|
08-12-10, 12:18
|
#87
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by EvLSant0S
wow cat se duce :X
grav
dar ce masina e ?
tarnafes ?
|
E S13 lui Vlad_Rally din Sf. Gheorghe. Threadul il gasiti aici https://forum.4tuning.ro/115-masina-m...ml#post3878610
Acum ce a facut el acolo e grav tare da tare de tot dar e o treaba netestata, posibil sa iasa urat la primul sau al 2lea viraj...ramane de vazut. Eu ii tin pumnii.
Quote:
Originally Posted by Razvan_DOI
Am citit din nou pagina asta si se pare ca ma plictisesc rau.
Scuze de off si promit sa postez mai mult in legatura cu subiectul topicului.
bafta
|
Ma daca nu te mai tin eu de vorba pe mail uite ce faci  ) plictisitule  ). Lasa ma, baga mare, threadul a luat o tenta frumoasa avand in vedere ca postam mai "noi astia" pe aici.
P.S. Miam luat arcurile alea la supercombo, astazi astept sa vina pachetul...acestea fiind zise, te las sa citesti asta, postezi o plictiseala  ) si apoi te iau pe mail (mwuhahahaha)
|
|
|
08-12-10, 13:00
|
#88
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by Keisuke
S13 ...distributia maselor smechera...centrul de pivotare este acolo unde trebuie, si cu un motor de \\\M, gandeste-te cat de smechera poate sa fie treaba 
|
Ya man..daca pacatuiesc vreodata si-mi tradez iubirea de-o viata oricum nu ma gandeam la alt model de masina..S13..sexy si totodata practica..o combinatie greu de batut..
|
|
|
08-12-10, 13:04
|
#89
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by morpheusmaster
E S13 lui Vlad_Rally din Sf. Gheorghe. Threadul il gasiti aici https://forum.4tuning.ro/115-masina-m...ml#post3878610
Acum ce a facut el acolo e grav tare da tare de tot dar e o treaba netestata, posibil sa iasa urat la primul sau al 2lea viraj...ramane de vazut. Eu ii tin pumnii.
Ma daca nu te mai tin eu de vorba pe mail uite ce faci  ) plictisitule  ). Lasa ma, baga mare, threadul a luat o tenta frumoasa avand in vedere ca postam mai "noi astia" pe aici.
P.S. Miam luat arcurile alea la supercombo, astazi astept sa vina pachetul...acestea fiind zise, te las sa citesti asta, postezi o plictiseala  ) si apoi te iau pe mail (mwuhahahaha)
|
sa pui poze cu arcurile noi..
chiar imi lipseau mail-urile de la tine
|
|
|
08-12-10, 21:59
|
#90
|
Kamikaze Racing Team Member
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,411
Member of: [Moderators] [Kamikaze Racing Team] [Nissan]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by morpheusmaster
E S13 lui Vlad_Rally din Sf. Gheorghe. Threadul il gasiti aici https://forum.4tuning.ro/115-masina-m...ml#post3878610
Acum ce a facut el acolo e grav tare da tare de tot dar e o treaba netestata, posibil sa iasa urat la primul sau al 2lea viraj...ramane de vazut. Eu ii tin pumnii.
|
Este testata stai linistit, eu am vazut la 2 persoane cofetareala, unu este Dmitry si al doilea este Dunev. La Dunev inca-i tine fara probleme, dar la Dmitry am vazut cum s-a rupt de 2 ori, odata in serbia si odata la cluj, greseala lui a fost la sudura ca nu a asteptat sa se raceasca materialul din cate am inteles.(se sudau bucatele mici si astepta intre fiecare bucatica sa se raceasca fuzeta)
Daca sudura are penetrare buna nu are de ce sa nu tina.
|
|
|
|
|