Drift Section - Sideways Action Totul despre Drift: Proiecte, Evenimente, Poze, Filme, etc. |
17-11-10, 11:57
|
#46
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by Razvan_DOI
Depinde de unde privesti..de ex
in calificari - more angle = treaba
in battle - more angle = mergi ca melcu pe pista..si asta e cam naspa cand nu-l vezi pe Dobre in oglinzi..pt ca e in punctul mort .. aviz alora patiti
|
HaHaHa! Da, tare asta.
Totusi more angle la cliping point = win! ...dupa...dupa te rogi sa nu pici cu Dobre ) sau na...pliezi oglinzile )
Can't wait 2011 season
|
|
|
21-11-10, 01:36
|
#47
|
Kamikaze Racing Team Member
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,411
Member of: [Moderators] [Kamikaze Racing Team] [Nissan]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by morpheusmaster
HaHaHa! Da, tare asta.
Totusi more angle la cliping point = win! ...dupa...dupa te rogi sa nu pici cu Dobre ) sau na...pliezi oglinzile )
Can't wait 2011 season
|
varianta completa 'how to extra lock. drift tengoku'
https://www.youtube.com/watch?v=KP5zz...ayer_embedded#!
Pentru inceput: distantiere la bielete pentru un unghi mai mare de bracare
daca se pun distantiere pe bieleta originala nu mai ramane filet destul
se pun bielete TEIN cu tot cu capete de bara ca sunt mult mai rezistente si au filet mai mult.
polizeaza din stoper pentru mai mult unghi de bracaj
capete de bara reglabile KAZAMA, corecteaza Ackerman steering geometry
modificarile iti mai dau in plus pana la 1 si 3\4 ture de volan
se face loc in aripa interioara(cu ciocanul ) ) unde o sa agate roata dupa modificari
https://www.youtube.com/watch?v=61vCv...layer_embedded
Īn acest vid sunt afişate modificari mai avansate, precum şi compararea unghiului la masinile d1 cu cele stock
* D1 lock vs stock
* fuzeta modificata pentru o direcţie mai rapida(stock 1.5 ture de volan si 34 grade si fuzeta modificata 1.25 ture si 48 grade de ex.). Ackerman redus
se poarta si fuzete scurtate si apoi sudate la loc, am vazut ca tin dar de exemplu lui Dmitry i-a cedat o fuzeta de genul. la altii am vazut ca tine ok (Dunev).
Cum zicea si Razvan, Nissan are cea mai mare gama de produse aftermarket dintre toate marcile din lume
Pentru BMW-uri eu unu m-as duce la Calin la garaj sa faca el toate modificarile mai ales cand e vorba de directie, de franare sau de distributia greutatii.
__________________
WWW.PERFORMANCEZONE.RO
German engineering, french fleer, italian look ...nothing beats the japanese!
|
|
|
22-11-10, 10:29
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by Keisuke
* fuzeta modificata pentru o direcţie mai rapida
|
salut my man,
despre asta e vb? (ma bag in legatura la sol mai serios in iarna asta si mai fur idei de la voi )
http://www.driftworks.com/shop/suspe...ster-hubs.html
|
|
|
22-11-10, 11:31
|
#49
|
Kamikaze Racing Team Member
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,411
Member of: [Moderators] [Kamikaze Racing Team] [Nissan]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by Razvan_DOI
|
Asta e varianta mai scumpa dar varianta mai ieftina este sa tai din bratul de la fuzeta(sa-l scurtezi). E vorba de bratul unde intra capatul de bara.
https://www.youtube.com/watch?v=61vCv...layer_embedded MIN 2:35 ---->prima fuzeta este stock, a doua are bratul ala ce trebuie taiat mai scurt si a 3-a are bratul mai scurt si fuzeta mai lunga putin (partea roz).
3:21---exact ce ziceam, mai scurt
|
|
|
29-11-10, 20:51
|
#50
|
Stage 4
Join Date: Jun 2009
Posts: 224
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by turb0
Rotti ziceai ca stie exact ce modificari si cum trebuie adaptata suspensia de M3 e36, dar nu cred ca intra el aici.
Scrie tu in mare ( sau chiar detaliat ) ce modificari-adaptari trebuiesc facute suspensiei pentru a fi montata pe o alta masina ( E30 ).
Acest topic este folositor tuturor.
|
E o aberatie asta, nu am spus niciodata asa ceva, suspensia de e36 m3 e aproape la fel de ineficienta ca si cea de e30 pt drift.
Cea mai buna modificare low-cost a suspensiei dupa parerea mea: pe fata arcuri si amortizoare tari pt e30, bineinteles obligatoriu jambe groase de 6 cil, iar pe spate arcuri si amortizoare sport de e36, se monteaza fara modificari. Urmatorul pas este suspensie dedicata
|
|
|
30-11-10, 11:20
|
#51
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by Rotti
suspensia .. e36 m3 .. ineficienta .. e30 pt drift.
|
Eu nu sunt de acord
Sau macar nu sunt de acord pt fatza.
Pe fatza se pot face modificari care fac suspensia f ok pt drift.
Pt spate e simplu..cel mai bun lucru de facut este sa aruncam puntea si sa punem una de la e39 in sus..sau sa ne luam nissan
PS: am mai descoperit o duma Roti, presimt ca iese grav
LE: nu stiu daca am mai zis, E30 este o masina buna pt drift daca modificati TOT
bwahahahahahah
nu, fara misto, e ok baza dar te ia capu' pe tine pana-i dai de cap ei..
Iar E36 ( parerea mea fara suparare pt posesori dar e iarna si o ardem la tastatura) este un troleibuz lung, ingust si greu.
Astept injuraturile, vb.
Last edited by Razvan_DOI; 30-11-10 at 11:26.
|
|
|
30-11-10, 12:45
|
#52
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by Razvan_DOI
Iar E36 ( parerea mea fara suparare pt posesori dar e iarna si o ardem la tastatura) este un troleibuz lung, ingust si greu.
Astept injuraturile, vb.
|
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiimmmmmmm =)))))))) lol lolo looooohooohoool )
Cer scz pt offtopciul total dar noroc de picioare de mam prins de birou ca altfel pe spate eram ) ma Razvane ce imaginatie ai =)) troleibuz lung, ingust si greu.
BELEA!
|
|
|
30-11-10, 20:21
|
#53
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 5,135
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE] [Inferno Motorsport] [Echipa de sprijin] [4Rally]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
pentru multi, printre care si eu, bine ipotetic vorbind .. sa nu inteleaga nimeni altceva, e mai usor sa "incepi" pe bmw, cu un e30/e36, eu m-as fi gandit la e36 ca la asta am prins microbul, la e30 neah, me likey troleibuz asa, din motive ca, poate ai deja ceva cunostinte despre bmw decat despre nissan ca e mai comun, un + pentru incepatori in ale masinii, dar da din cate am citit nissan = win, cu de toate, dar un punct slab care l-am observat, ca trebuie mare grija la motor sau cedeaza, trebuie investit in interne aftermarket si etc, again doar din ce am citit, nu vorbesc in cunostinta de cauza, si un - pentru incepatori e ca nu cred ca sunt foarte multi oameni care sa se priceapa la nissan-uri .. cum sunt sa zicem la bmw, pentru mine e greu cel putin sa ma decid si daca as avea banii in mana sa pornesc un proiect, bmw/nissan, poate isi mai dau cu parerea si altii care sunt "in problema" eu fiind inafara
p.s. be kind i'm new
__________________
There's a simple rule when buying a car. If it's been modified, especially lowered, walk away.
|
|
|
30-11-10, 22:58
|
#54
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by plictisit
pentru multi, printre care si eu, bine ipotetic vorbind .. sa nu inteleaga nimeni altceva, e mai usor sa "incepi" pe bmw, cu un e30/e36, eu m-as fi gandit la e36 ca la asta am prins microbul, la e30 neah, me likey troleibuz asa, din motive ca, poate ai deja ceva cunostinte despre bmw decat despre nissan ca e mai comun, un + pentru incepatori in ale masinii, dar da din cate am citit nissan = win, cu de toate, dar un punct slab care l-am observat, ca trebuie mare grija la motor sau cedeaza, trebuie investit in interne aftermarket si etc, again doar din ce am citit, nu vorbesc in cunostinta de cauza, si un - pentru incepatori e ca nu cred ca sunt foarte multi oameni care sa se priceapa la nissan-uri .. cum sunt sa zicem la bmw, pentru mine e greu cel putin sa ma decid si daca as avea banii in mana sa pornesc un proiect, bmw/nissan, poate isi mai dau cu parerea si altii care sunt "in problema" eu fiind inafara
p.s. be kind i'm new
|
bmw=win in romania...
nissan = win in alte tari
aici ai piese la indemana ...
daca ti se rupe vreo planetara prin suceava sau timisoara da si gaseste planetara de s13
de urs .. pisica... ce crezi , gasesti
sezonu 2011 o sa fie B O M B A !!!
__________________
|
|
|
30-11-10, 23:41
|
#55
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 448
Member of: [Moderators]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by EvLSant0S
bmw=win in romania...
nissan = win in alte tari
aici ai piese la indemana ...
daca ti se rupe vreo planetara prin suceava sau timisoara da si gaseste planetara de s13
de urs .. pisica... ce crezi , gasesti
sezonu 2011 o sa fie B O M B A !!!
|
ai si u dreptate dar ai vazut planetara de nissan rupta??eu nu.
Last edited by mariusKNS; 30-11-10 at 23:43.
|
|
|
01-12-10, 02:00
|
#56
|
Kamikaze Racing Team Member
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,411
Member of: [Moderators] [Kamikaze Racing Team] [Nissan]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by mariusKNS
ai si u dreptate dar ai vazut planetara de nissan rupta??eu nu.
|
ce-i aia planetara ?
P.S. Cred ca o sa vedem planetare rupte de S13 anul asta cate nu am vazut intr-o viata . S-a suparat Rares .
Last edited by Keisuke; 01-12-10 at 02:03.
|
|
|
01-12-10, 03:37
|
#57
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by mariusKNS
ai si u dreptate dar ai vazut planetara de nissan rupta??eu nu.
|
am zis ca idee planetara, ok , pompa de apa ?
plm.. sunt rare..
Quote:
Originally Posted by Keisuke
ce-i aia planetara ?
P.S. Cred ca o sa vedem planetare rupte de S13 anul asta cate nu am vazut intr-o viata . S-a suparat Rares .
|
detaliaza
deci presimt c-o sa fie prea grav campionatu pe 2011, ideea e sa avem si noi macar 6-7 etape grave...
|
|
|
01-12-10, 09:44
|
#58
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by Keisuke
S-a suparat Rares .
|
Sal
Ma bucur mult pt Rares, la masina aia perfecta chiar ca doar o inima mare ii lipsea
|
|
|
01-12-10, 09:45
|
#59
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by EvLSant0S
deci presimt c-o sa fie prea grav campionatu pe 2011, ideea e sa avem si noi macar 6-7 etape grave...
|
exact, ideea e sa avem 6-7 etape pt ca masini sunt multe si grave, si io presimt ca o sa fie fff grav
|
|
|
01-12-10, 23:32
|
#60
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 423
Member of: [Nissan] [MERCEDES] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by Keisuke
ce-i aia planetara ?
P.S. Cred ca o sa vedem planetare rupte de S13 anul asta cate nu am vazut intr-o viata . S-a suparat Rares .
|
Planetara e piesa care cedeaza prima data(se rupe pur si simplu de langa diferential),iar a doua piesa e pompa de apa!
Cica vine omu(Tarnafes) sa seteze masina,si te lasa cu planetara rupta si cu pompa de apa sparta.
Asa ca piese de genu am pe stoc de rezerva.
|
|
|
|
|