Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Drift Section - Sideways Action

Drift Section - Sideways Action Totul despre Drift: Proiecte, Evenimente, Poze, Filme, etc.

Reply
 
Thread Tools
Old 03-10-10, 13:08   #31
turb0

Stage 5
 
turb0's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,617
Member of:
[Echipa de sprijin]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Razvan ar sti mai bine sa ne puna in tema.
turb0 is offline   Reply With Quote
Old 04-10-10, 09:56   #32
Razvan_DOI

Stage 5
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Quote:
Originally Posted by turb0 View Post
Foarte interesant topic, pentru noi ( Posesorii de E30 ) dar si pentru toti ceilalti ce vor sa-si faca masina de drift, sau un 'mix' intre o masina de strada si una de drift.

Suspensia de M3 e36 pe E30 ajuta la ceva ?! Se vorbea pe un topic dar se poate continua aici. ( bineinteles, cu adaptarile de rigoare, etc )
Bineinteles ca ajuta, si ajuta mult mai mult decat daca ai pune doar bucse powerflex (care nu sunt chiar ce se vor a fi, eu am rupt de-a dreptu' bucsile de bascula powerflex din gama celor rigide in 2 weekenduri, si da, erau montate corect)
Daca ai unde sa pui suspensia de M3 E36 (pt ca trebuie facute modificari) e foarte bine, in special pentru ca vrei masina si de drift si de strada

Si daca este posibil, sa incercam sa nu mai postam balarii, cum ar fi echilibrarea masinii prin pozitionarea stingatorului de 2L..daca nu stim, e bine sa intrebam si nu sa postam ca batute in cuie niste lucruri despre care credem noi ca sunt ok
bafta

PS: Cel mai bine este sa va dati cu masinile si sa vedeti ce setari vi se potrivesc, daca le modificati dupa teorie puteti sa aveti surpriza sa construiti o masina care nu vi se potriveste.
Razvan_DOI is offline   Reply With Quote
Old 04-10-10, 10:30   #33
turb0

Stage 5
 
turb0's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,617
Member of:
[Echipa de sprijin]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Rotti ziceai ca stie exact ce modificari si cum trebuie adaptata suspensia de M3 e36, dar nu cred ca intra el aici.

Scrie tu in mare ( sau chiar detaliat ) ce modificari-adaptari trebuiesc facute suspensiei pentru a fi montata pe o alta masina ( E30 ).

Acest topic este folositor tuturor.
turb0 is offline   Reply With Quote
Old 04-10-10, 12:50   #34
Razvan_DOI

Stage 5
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Nu stiu daca stie Roti (e f posibil sa stie pt ca stie multe), si nici eu n-am facut niciodata modificarea asta, stiu doar ca este posibil pt ca am vazut-o pe alte masini..trebuie sa gasesti pe cineva care a facut, nu poti s-o pui tu dupa ce iti spune unul si altul.
Sigur e vorba de sudura si etc..nu e bolt-on..de exemplu sigur bascula de fata nu va mai veni pe suportul original si atunci trebuie modificat iar pe spate cred ca e si mai complicat.
spor

Last edited by Razvan_DOI; 04-10-10 at 12:53.
Razvan_DOI is offline   Reply With Quote
Old 04-10-10, 13:12   #35
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Intrebare de necunoscator: Decat sa te chinui sa'ti adaptezi, montezi si sa te complici cu o suspensie de M3 E36 (care nu cred ca este totusi that drift spec) nu mai bine iti montezi un SPAX PSX dedicata pt e30? F multi o recomanda pentru ca este midle ranged priced si cu rezultate peste medie.
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 04-10-10, 20:43   #36
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

acuma nu stiu eu cat de mult v=ati dat cu masinile, prin parcari, prin sensuri giratorii, sau prin diferite viraje,... dar discutia a avoluat foarte mult....

degeaba se vorbeste de modificari majore, daca nu se vorbeste de antrenamente, ... poti sa cheltui 10000 de euro pe omasina si cand ajungi sa te dai cu ea, vorba lui razvan, nu se potriveste , sau nu stii sa te dai cu ea....

antrenamentul face mult mai mult decat masina... si de fiecare data cand veti ajunge sa spuneti ca "suspensia nu e destul de buna, rorile nu sunt destul de late, puterea nu e unde vreau" abia atunci inseamna ca ati ajuns la una din limitele masinii.... dar pana atunci.... mergeti si va dati... puneti o suspensie intarita, pe masini, grup sudat si benzina.... si mergeti si va distrati.... abia apoi vorbiti de modificari majore....
__________________
got smoke, will travel
bakal is offline   Reply With Quote
Old 04-10-10, 23:55   #37
pyranha_1984

Stage 5
 
pyranha_1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,012
Member of:
[Opel]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Quote:
Originally Posted by bakal View Post
acuma nu stiu eu cat de mult v=ati dat cu masinile, prin parcari, prin sensuri giratorii, sau prin diferite viraje,... dar discutia a avoluat foarte mult....

degeaba se vorbeste de modificari majore, daca nu se vorbeste de antrenamente, ... poti sa cheltui 10000 de euro pe omasina si cand ajungi sa te dai cu ea, vorba lui razvan, nu se potriveste , sau nu stii sa te dai cu ea....

antrenamentul face mult mai mult decat masina... si de fiecare data cand veti ajunge sa spuneti ca "suspensia nu e destul de buna, rorile nu sunt destul de late, puterea nu e unde vreau" abia atunci inseamna ca ati ajuns la una din limitele masinii.... dar pana atunci.... mergeti si va dati... puneti o suspensie intarita, pe masini, grup sudat si benzina.... si mergeti si va distrati.... abia apoi vorbiti de modificari majore....
Bine zis
pyranha_1984 is offline   Reply With Quote
Old 05-10-10, 00:32   #38
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Quote:
Originally Posted by pyranha_1984 View Post
Bine zis
Pai cand ne exemplifici prin puterea exemplului? (propriu preferabil) )
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 05-10-10, 11:52   #39
pyranha_1984

Stage 5
 
pyranha_1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,012
Member of:
[Opel]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Bai c sa zic.... sta bine a mea (pt inceput)...am fost ieri sa ma invart putin .
Binenteles nestiind eu cu spate mai am sa mananc cauciucuri si sa bem benzina ..dar pt inceput e buna , singura pb care o am sunt scaunele, pana imi iau scaune sport. Astea ma arunca din ele (vb vine) :P dar nu e ca unul scoica.
pyranha_1984 is offline   Reply With Quote
Old 16-11-10, 23:16   #40
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

OK. Hai sa lamurim o problema once & for all. (daca nu suntem secretosi)

MARIREA UNGHIULUI DE BRACAJ LA e30!

Azi am vizionat filmul ASTA (la PYR pe thread) si acolo Razvan (Doi) zicea "nu toate". Am considerat ca e mai bine sa continuam discutia aici...si sa vedem mai exact ce poti face pentru a mari unghiul la roata.

Ok, eu singura modificare care o stiu in aceasta privinta e clasica "caseta de pisica"...care'ti mai da ceva acolo...in rest am vazut unghiuri si unghiuri...dar mai exact...daca nu e un secret...ce poti face? Si de unde poti cumpara capete k distantierele se pot face )
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 17-11-10, 00:33   #41
NightClubRacer

Stage 5
 
NightClubRacer's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

cel mai bun topic, am gasit o gramada de informatii utile ca si eu vreau sa ma implic intr-un proiect de drift cu un e30. O sa citesc cu atentie topicu asta!
__________________
DMX Custom's since 2005!
NightClubRacer is offline   Reply With Quote
Old 17-11-10, 10:09   #42
Razvan_DOI

Stage 5
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Quote:
Originally Posted by morpheusmaster View Post
OK. Hai sa lamurim o problema once & for all. (daca nu suntem secretosi)

MARIREA UNGHIULUI DE BRACAJ LA e30!

Azi am vizionat filmul ASTA (la PYR pe thread) si acolo Razvan (Doi) zicea "nu toate". Am considerat ca e mai bine sa continuam discutia aici...si sa vedem mai exact ce poti face pentru a mari unghiul la roata.

Ok, eu singura modificare care o stiu in aceasta privinta e clasica "caseta de pisica"...care'ti mai da ceva acolo...in rest am vazut unghiuri si unghiuri...dar mai exact...daca nu e un secret...ce poti face? Si de unde poti cumpara capete k distantierele se pot face )
Salut
Un motiv pt care am zis 'nu toate' este pt ca acolo sunt modificari facute cu piese bolt-on iar pt E30 nu gasesti asa ceva, de-aia e mai provocator sa costruiesti un E30 de drift decat sa iei o japoneza, sa-i pui legatura la sol toata bolt-on si sa iesi pe pista.
Unii considera asta super ok..depinde de fiecare..eu daca nu mai am ce face la masina, incep sa fac alta..prb e un fel de boala la creierii capului..
Al 2lea motiv ar fi acela ca e destul de greu sa mergi cu unghi f mare de bracare, incepator fiind.
E ok sa ai unghiul marit si la inceput, dar nu la maxim..parerea mea.
S-au facut modificari la unele E30-uri de drift la care acum 2 ani nici macar nu visa nimeni (de ex masina lui Calin este o opera de arta si este facuta extrem de inteligent..majoritatea vad un body-kit si un motor dar..) si mai urmeaza proiecte mai extreme care vor fi gata cu siguranta in primavara la debutul campionatului.

Dupa alt derapaj de la subiect (scuze) as trage 2 concluzii.
1 Cea mai usoara modificare si foarte eficienta este cea cu distantierele la bieletele de directie..dar mare atentie!!! ganditi-va cum puteti pune alte capete pt ca la cele originale va ramane putin filet si nimeni nu vrea sa ramana fara directie..
2 Daca vreti modificari majore vorbiti cu cei care au mai facut asa ceva.
Dar aici deja devine f complicat si destul de costisitor..nu va ganditi ca rezolvati totul cu 100-200eur ca la nissan.
Si ca sa inchei (in sfarsit) ca totul sa fie ok in legatura cu unghiul de bracaj al E30-ului, pe langa 15000 de modificari trebuie sa ai o suspesie dedicata frumosului sport ca sa iasa totul ca la carte.
Si in completarea concluziilor : trebuie sa iti placa mult ca sa faci chiar tot ce trebuie facut la masina asta.
bafta cu modificarile peste iarna, ne vedem la lupte

Last edited by Razvan_DOI; 17-11-10 at 10:20.
Razvan_DOI is offline   Reply With Quote
Old 17-11-10, 10:38   #43
pyranha_1984

Stage 5
 
pyranha_1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,012
Member of:
[Opel]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Adika ... una/alta Nu va bagati daca nu stiti in ce intrati ... si aici ma refer si la costuri. L inceput toata lumea zice : am urs pun motor si ma dau. Gresit ..... pt un minim urs d drift care se vrea a se da ... e bn d stiut ca fara 5 6 7 mii ..... nu intrii .
Numai vb de Cel al lui Doił.
Daca vrei sa te invarti merge cu un urs stock... (pt cerculete).
Bft.
pyranha_1984 is offline   Reply With Quote
Old 17-11-10, 10:39   #44
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

(ca o completare)

Am cautat pe net subiectul (nu aprofundat) si pe forumuri zaream ca toti ziceau de caseta de e36 M3...intrebare: difera caseta de e36 d caseta de e36 M3? (normal, servo included) ...altii zic de caseta de Z3 deja e haos ) cert e ca nu aia de e30

Oricum, cred ca se subintelege ca modificarile astea sunt pentru un nivel mediu spre avansat. Marirea unghiului de bracaj implica marirea unghiului care'l ai in drift...ce naspa suna in Romana...altfel spus drift angle (mai bine asa)...ei...eu nu cred ca stai sa te gandesti la "drift angle" si nebunii de astea cand tu n'ai o suspensie calumea...n'ai o cusca...un motor )...sau nu esti in stare sa faci un 8...chestii de genu.

Ca incepator deja'mi stiu "wishlistul" dar banui ca odata ce vrei sa faci performanta si toate sunt check'd check'd check'd, clar vrei mooooore angle!!! Ca intro oarecare masura in battleuri se vede asta clar

adica...nuj...da in drift, more angle = WIN! (always WIN)

Last edited by morpheusmaster; 17-11-10 at 10:56.
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 17-11-10, 11:36   #45
Razvan_DOI

Stage 5
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Quote:
Originally Posted by morpheusmaster View Post

adica...nuj...da in drift, more angle = WIN! (always WIN)
Depinde de unde privesti..de ex
in calificari - more angle = treaba
in battle - more angle = mergi ca melcu pe pista..si asta e cam naspa cand nu-l vezi pe Dobre in oglinzi..pt ca e in punctul mort .. aviz alora patiti
Razvan_DOI is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -