Drift Section - Sideways Action Totul despre Drift: Proiecte, Evenimente, Poze, Filme, etc. |
22-01-10, 13:57
|
#16
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Ai dreptate, poate nu m-am exprimat bine, eu am zis ca esti depunctat daca reiei aderenta, adica ideea e sa fii tot timpul in derapaj iar la VTM cu cat derapezi mai mult cu atat pierzi timp.
Cert e (cel putin pt mine  ) ca setarile sunt diferite intre VTM si drift.
Bafta in pregatirea masinii.
|
|
|
05-02-10, 17:13
|
#17
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 806
Member of: [Unknown Racers]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
unghiul mai mare se obtine si altfel, nu numai inlocuind caseta, ci modificand capetele ce intra in caseta....[/QUOTE]
eu am e36.as vrea tare mult sa stiu cum fac chestia asta.
|
|
|
05-02-10, 19:30
|
#18
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
se pun distantiere.. max 5mm pe fiecare parte...
|
|
|
08-02-10, 13:28
|
#19
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,007
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
FRANA DE MANA PROFESIONALA DE DRIFT {D2RACING} GASITI PE STOC LA EXELIXIS IN PIPERA LA NUMAI 150 EURO.
PLUS MULTE ALTE PIESE DEDICATE DRIFTULUI
WWW.EXELIXIS.RO
STR.EROU NITA PINTEA NR 4
TEL 0311065990
Last edited by YCSNHT; 08-02-10 at 13:32.
|
|
|
12-03-10, 00:10
|
#20
|
Stage 2
Join Date: Oct 2009
Posts: 32
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Si frana de mana hidraulica poate fi facuta cu buget redus. O pompa de frana de la dezmebrari cu circuitul cat mai simplu, furtune flexibile (eventual cele moto cu invelis metalic - sport......desi 2 furtune noi costa 2 mil). Se poate folosi chiar si o pompa de frana moto (moto, nu scuter).
|
|
|
25-09-10, 19:19
|
#21
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Ok, driftac incepator sau nici macar atat am luat acest thread la puricat. Am inteles urmatoarele:
1) Suspensie dedicata >>> bun bun...dar ce firma? Am citit ca astia pe afara (europe) se axeaza pe SPAX PSX sau GAZ. Tot de pe la ei am inteles ca neaparat coilover (merge pe principiul facem treaba buna sau nu mai facem deloc)
2) Diferential sudat
3) RollCage. La fel, as vrea sa merg pe o solutie profi sau semiprofi...Wiechers, Omp sau....? Aluminium or steel? Eu zic aluminiu...ca e mai usor...dar oare nu'i mai torsionabil?  rigidizeaza la fel de bine?
4) Frana de mana hidraulica. In final toate's aceiasi apa si acelasi pamant...prea mare smecherie nu'i acolo in afara de diferenta de brand, right? Intrebarea e, kitul e plug&play...adica am tot tot tot ce am nevoie sa'l pun pe masina sau mai am nevoie de x/y/z pentru montaj final?
...revin.
Ms fain celor care au scris aici.
|
|
|
25-09-10, 23:03
|
#22
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,012
Member of: [Opel]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by draagood
Si frana de mana hidraulica poate fi facuta cu buget redus. O pompa de frana de la dezmebrari cu circuitul cat mai simplu, furtune flexibile (eventual cele moto cu invelis metalic - sport......desi 2 furtune noi costa 2 mil). Se poate folosi chiar si o pompa de frana moto (moto, nu scuter).
|
`Pompa normala d la dezmembrari nu e buna... deoarece nu are supapa de sens, in fine cert e ca se gaseste si pompa singura, apoi faci suportu si maneru (batzu).
Last edited by pyranha_1984; 25-09-10 at 23:04.
Reason: :P
|
|
|
26-09-10, 10:09
|
#23
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
1) Haiu si Calin sunt f multumiti de D2 aia de drift - pt mine e de ajuns, am trecut-o pe lista de achizitii
2) Da, dif sudat
3) Aluminium exclus, daca ai bani de OMP e treaba, sunt f usoare si rezistente, sunt dintr-un anumit aliaj, nu sunt din fier mort.
Daca o sa ai peste 250 de cai n-are rost sa dai bani pe rollcage, il pui home made si ai cam 20-30 kg in plus care nu te deranjeaza daca ai motor potent si cu banii aia faci altceva; insa daca ai pe la 200 de caluti greutatea devine f importanta.
4)Frana de mana e ok tot D2, gasesti la exelixis, vezi sa fie pompa de 7,5 - adica cu debit mai mare, e bine s-o iei completa dar fara fitingaraie si furtune racing etc..pt ca alea costa mult, pui conducte normale si ai rezolvat
Bafta la setari peste iarna.
Dar mare grija sa nu cadeti in pacatul in care am cazut eu:
Modifici masina non-stop si te dai de 5 ori pe an.
Cel mai important este sa te dai (cum si unde..asta nu mai stiu)
O parere pur personala..la drift proportia masina-pilot..cred ca 25% masina si 75% pilotul.
De ex eu cu masina pregatita pt drift cu distributia maselor schimdata si etc..bla bla..peste 300 de cai samd, mi-o iau relaxat de la un 325 12v..de exemplu JAC, nu mai zic de Mouse si altii.
|
|
|
26-09-10, 11:32
|
#24
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by Razvan_DOI
1) Haiu si Calin sunt f multumiti de D2 aia de drift - pt mine e de ajuns, am trecut-o pe lista de achizitii
2) Da, dif sudat
3) Aluminium exclus, daca ai bani de OMP e treaba, sunt f usoare si rezistente, sunt dintr-un anumit aliaj, nu sunt din fier mort.
Daca o sa ai peste 250 de cai n-are rost sa dai bani pe rollcage, il pui home made si ai cam 20-30 kg in plus care nu te deranjeaza daca ai motor potent si cu banii aia faci altceva; insa daca ai pe la 200 de caluti greutatea devine f importanta.
4)Frana de mana e ok tot D2, gasesti la exelixis, vezi sa fie pompa de 7,5 - adica cu debit mai mare, e bine s-o iei completa dar fara fitingaraie si furtune racing etc..pt ca alea costa mult, pui conducte normale si ai rezolvat
Bafta la setari peste iarna.
Dar mare grija sa nu cadeti in pacatul in care am cazut eu:
Modifici masina non-stop si te dai de 5 ori pe an.
Cel mai important este sa te dai (cum si unde..asta nu mai stiu)
O parere pur personala..la drift proportia masina-pilot..cred ca 25% masina si 75% pilotul.
De ex eu cu masina pregatita pt drift cu distributia maselor schimdata si etc..bla bla..peste 300 de cai samd, mi-o iau relaxat de la un 325 12v..de exemplu JAC, nu mai zic de Mouse si altii.
|
Nu teee subestima Razvane. Practice make's it better!!! Si in timp o sa se vada in clar totul.
1) D2 sound's good dar am vazut ca si pretul e pe masura.
3) RollCage, la mine o sa fie ceva in genu "ce am luat de pe mere am dat pe pere"  detaliez eu la un cico.
4) Hidraulica cred ca o sa fie prima investitie la cap "performance" care o vede ursulik. Pe ea si pe un dif sudat ma bazez pana'n iarna  (pe ud mai mult)
Tinem aproape
|
|
|
27-09-10, 11:39
|
#25
|
Inferno Motorsport Member
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,380
Member of: [Inferno Motorsport]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
salut!
hai sa-ti zic pasii pe care i-am facut eu:
1- am intarit amortizoarele masinii sa pot sa merg si pe strada si sa ma si dau la drift.
2- diferential blocant
3- roti de tabla.
asta a fost inceputul meu. m-am dat pe unde am putut si m-am antrenat.
apoi a urmat stagiul 2:
1- amortizoarele intarite la blana
2- frana de mana hidraulica
3- diferential open sudat.
trebuie sa corelezi foarte bine puterea motorului-raportul cutiei de viteze-raportul grupului.
deja eu m-am dat de 3-4 ori cu setarile de la ultimul stagiu si nu mai imi ajunge. ma gandesc serios la o suspensie d2 sau k-sport de drift, un alt motor mult mai puternic si un alt model de caroserie la care voi folosi cu sigurata roll cage.
__________________
sal
Last edited by cozo; 27-09-10 at 11:43.
|
|
|
02-10-10, 02:53
|
#26
|
 Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 2,497
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
la ce s-a scris mai adaug, unghiul de cadere pe fata se face (-) iar pe spate un pic (+), fata capata aderenta, spatele pierde.
Mai e ceva dar nu tehnic, drift Bible, de Keitschi Tsuchyia, e superba si se explica foarte bine, sunt cateva tehnici de drift pentru incepatori si nu doar.
Tehnic, folositi si benzina cu cifra octanica mai mare, 101 ca exemplu, fara capoata in fata ai si aer mai mult p/u motor, iar daca nu, fa-i o admisie mai usoara cu priza de jos ce vine la frine. Butuc volan, si o pozitionare cit mai in spatele masinii. Penntru cei cu BMW, transferati bateria de acumulatoare in spate pentru o centrare mai buna. Poate s-a scris, tabla la spatiul p/u roata de rezerva = taiat, sudat. Cat despre bracaj, japonezii au o metoda simpla, taie capul de bara si il sudeaza sub alt unghi. La BMW inca nu am vazut sa faca cineva, sau nu vor sa divulge secretul  Caseta de directie e mai buna cea de pe E46, are mai putin rotatii de volan. Nu uitati ca in regulament e scris sa ai si stingator de cel putin 2 litri, ganditi-va la pozitionarea lui iara-si pentru echilibrare mai buna.  Bafta tuturor, eu am inceput cautarea unui coupe E36, daca merge totul cum trebuie veti vedea si participanti din RM
|
|
|
02-10-10, 12:26
|
#27
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by JD_RFTR
la ce s-a scris mai adaug, unghiul de cadere pe fata se face (-) iar pe spate un pic (+), fata capata aderenta, spatele pierde.
Mai e ceva dar nu tehnic, drift Bible, de Keitschi Tsuchyia, e superba si se explica foarte bine, sunt cateva tehnici de drift pentru incepatori si nu doar.
Tehnic, folositi si benzina cu cifra octanica mai mare, 101 ca exemplu, fara capoata in fata ai si aer mai mult p/u motor, iar daca nu, fa-i o admisie mai usoara cu priza de jos ce vine la frine. Butuc volan, si o pozitionare cit mai in spatele masinii. Penntru cei cu BMW, transferati bateria de acumulatoare in spate pentru o centrare mai buna. Poate s-a scris, tabla la spatiul p/u roata de rezerva = taiat, sudat. Cat despre bracaj, japonezii au o metoda simpla, taie capul de bara si il sudeaza sub alt unghi. La BMW inca nu am vazut sa faca cineva, sau nu vor sa divulge secretul  Caseta de directie e mai buna cea de pe E46, are mai putin rotatii de volan. Nu uitati ca in regulament e scris sa ai si stingator de cel putin 2 litri, ganditi-va la pozitionarea lui iara-si pentru echilibrare mai buna.  Bafta tuturor, eu am inceput cautarea unui coupe E36, daca merge totul cum trebuie veti vedea si participanti din RM 
|
In mare stii ce vorbesti dar vezi ca nu vrei sa pierzi aderenta pe spate.
Si pozitia stingatorului nu e tocmai relevanta  ) e bine doar sa il ai aproape de tine
Lasand gluma deoparte, va asteptam la anul si din Republica Moldova.
|
|
|
02-10-10, 13:53
|
#28
|
 Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 2,497
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
nu am inteles de ce ai selectat unele cuvinte cu "bold", am gresit ceva?
|
|
|
03-10-10, 00:14
|
#29
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,617
Member of: [Echipa de sprijin]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Foarte interesant topic, pentru noi ( Posesorii de E30 ) dar si pentru toti ceilalti ce vor sa-si faca masina de drift, sau un 'mix' intre o masina de strada si una de drift.
Suspensia de M3 e36 pe E30 ajuta la ceva ?! Se vorbea pe un topic dar se poate continua aici. ( bineinteles, cu adaptarile de rigoare, etc )
|
|
|
03-10-10, 11:56
|
#30
|
 Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 2,497
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
mai bine ilocuiesti toate bucsele si ce mai e pe suspensie cu unele de la Poweflex, decit sa dai bani pe suspensie de E36 si nici idee nu am care anume componentde vrei sa le bagi pe e30...
|
|
|
|
|