Drift Section - Sideways Action Totul despre Drift: Proiecte, Evenimente, Poze, Filme, etc. |
01-12-10, 23:33
|
#61
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 423
Member of: [Nissan] [MERCEDES] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
HA HA ,Rares trebe sa-si faca stoc DUBLU.TRIPLU
|
|
|
02-12-10, 13:25
|
#62
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Rares cu S13 "RAR" de MM, nu? Are topic ceva? Unde pot citi/afla mai multe detalii? SECRETOSILOR! Ce motor i'a pus? sr20 det ?
|
|
|
02-12-10, 13:52
|
#63
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by morpheusmaster
Rares cu S13 "RAR" de MM, nu? Are topic ceva? Unde pot citi/afla mai multe detalii? SECRETOSILOR! Ce motor i'a pus? sr20 det ?
|
Pai sr20det avea si se pare ca s-a saturat de el (ca multi altii..vezi tarnafes, mate, iulica etc).
Probabil ca nu spune nimeni pt ca e mai nimerit sa spuna el daca vrea..sau poate vrea sa surprinda la inceputul campionatului..mai sunt o gramada de baieti care tac si fac, se anunta cateva masini de-a dreptul monstruoase..numai eu stiu 2 peste 600 de caluti pana acum, +full drift spec, nu carute cu motoare puternice (ca a mea sezonul trecut)..
.. si atunci, iti dai seama ca lumea schimba sr20'ul..
..care n-ar avea probleme mari, numai ca nu are putere mare, are cuplul unei masini de tuns iarba, prezinta probleme de fiabilitate, ii trebuie upgrade costisitor dupa care tot sus va trage si va avea probleme de racire dar..in rest e ok motorul
|
|
|
02-12-10, 14:18
|
#64
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,178
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by Razvan_DOI
... bucse powerflex (care nu sunt chiar ce se vor a fi, eu am rupt de-a dreptu' bucsile de bascula powerflex din gama celor rigide in 2 weekenduri, si da, erau montate corect)...
|
ce bucse ai folosit dupa aceea?
|
|
|
02-12-10, 14:32
|
#65
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by bmw_fear
ce bucse ai folosit dupa aceea?
|
de m3e36 iar acum din teflon, se vad ambele in poza
|
|
|
02-12-10, 23:09
|
#66
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 423
Member of: [Nissan] [MERCEDES] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
[QUOTE=Razvan_DOI;3863620]Pai sr20det avea si se pare ca s-a saturat de el (ca multi altii..vezi tarnafes, mate, iulica etc).
Probabil ca nu spune nimeni pt ca e mai nimerit sa spuna el daca vrea..sau poate vrea sa surprinda la inceputul campionatului..mai sunt o gramada de baieti care tac si fac, se anunta cateva masini de-a dreptul monstruoase..numai eu stiu 2 peste 600 de caluti pana acum, +full drift spec, nu carute cu motoare puternice (ca a mea sezonul trecut)..
.. si atunci, iti dai seama ca lumea schimba sr20'ul..
..care n-ar avea probleme mari, numai ca nu are putere mare, are cuplul unei masini de tuns iarba, prezinta probleme de fiabilitate, ii trebuie upgrade costisitor dupa care tot sus va trage si va avea probleme de racire dar..in rest e ok motorul
Nu crfed ca MC Mate e un exemplu concludent ,sau va face drift cu Audi A6 dizel???????
https://forum.4tuning.ro/117-masina-m...6-2-5-tdi.html
|
|
|
03-12-10, 02:42
|
#67
|
Kamikaze Racing Team Member
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,411
Member of: [Moderators] [Kamikaze Racing Team] [Nissan]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by EvLSant0S
am zis ca idee planetara, ok , pompa de apa ?
plm.. sunt rare..
si de alea avem )
detaliaza
deci presimt c-o sa fie prea grav campionatu pe 2011, ideea e sa avem si noi macar 6-7 etape grave...
|
o sa fie interesant proiectul lui rares, costisitor , dar fain
daca nu avem mergem in alte tari sa ne dam, ce ne opreste ? (in afara de cash )
Sr20det-ul nu este avantajat pe circuitele noastre mici, in rest e bomba. imi vine in minte sr-ul lui dragos, care-si face treaba fara nici o problema si fara modificari extreme, doar soft .
__________________
WWW.PERFORMANCEZONE.RO
German engineering, french fleer, italian look ...nothing beats the japanese!
|
|
|
03-12-10, 09:37
|
#68
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
[/QUOTE]Nu crfed ca MC Mate e un exemplu concludent ,sau va face drift cu Audi A6 dizel???????
https://forum.4tuning.ro/117-masina-m...6-2-5-tdi.html[/QUOTE]
Sunt convins ca o sa-si faca alta masina de drift pt ca este unul din cei care au luat microbul si nu mai poate scapa indiferent ce-ar face, numai ca nu sezonul asta; iar masina va fi in 6 pistoane, de-aia l-am dat exemplu..
Masina de strada e irelevanta (in cazul in care nu faci bahaos si pe strada)..eu am skoda dar o privesc ca pe un accesoriu oarecare care ma duce dintr-un loc in altul..in schimb sunt indragostit iremediabil de masina mea de drift..asta e diferenta, masina de strada e o chestie care te ajuta, iar masina de curse are suflet.
despre sr20..no offense..am glumit la plictiseala ..este un motor ok daca este facut cum trebuie..vezi Dragos, Hai, Onofrei etc
bafta si ne vedem pe pista
Last edited by Razvan_DOI; 03-12-10 at 09:47.
|
|
|
03-12-10, 09:46
|
#69
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by Keisuke
-daca nu avem mergem in alte tari sa ne dam, ce ne opreste ? (in afara de cash )
-Sr20det-ul nu este avantajat pe circuitele noastre mici, in rest e bomba. imi vine in minte sr-ul lui dragos, care-si face treaba fara nici o problema si fara modificari extreme, doar soft .
|
-Pai la voi chiar nu e problema pt ca sunteti aprope de Ungaria..norocosilor.
Si oricum parca e mai fun sa ne dam si ca intre prieteni p-aici pe la noi..si sa ne incordam pe-afara doar din cand in cand.
-Stiu ca e ok sr20u'..faceam glumite..
bafta Ciuli, aud ca iti pregatesti si tu masina cum trebuie..felicitari.
|
|
|
04-12-10, 01:14
|
#70
|
Kamikaze Racing Team Member
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,411
Member of: [Moderators] [Kamikaze Racing Team] [Nissan]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by Razvan_DOI
-Pai la voi chiar nu e problema pt ca sunteti aprope de Ungaria..norocosilor.
Si oricum parca e mai fun sa ne dam si ca intre prieteni p-aici pe la noi..si sa ne incordam pe-afara doar din cand in cand.
-Stiu ca e ok sr20u'..faceam glumite..
bafta Ciuli, aud ca iti pregatesti si tu masina cum trebuie..felicitari.
|
Pai faci odata drumul si aduci masina in nord si o tot lasi aici , dar sunt convins ca o sa fie si la noi organizat cel putin la fel de bine ca inainte, vorba lui santos, vreo 7 etape.
Este in garaj acum sky-u, il pregatesc de anul competitional 2011 ...o sterg de praf, schimb uleiul, imi fac colectia de cd-uri,trebuie sa-mi bobinez un dif din woofer(bine ca mi-ai amintit,) poate mai spal si filtrul de aer,fac usurare prin curatarea ambalajelor din masina ...e intensa treaba .
P.S. tu cu santos sa va cumparati suspensia pentru 2011 ca am auzit eu ca pe voi nu va lasa fara cea mai smechera suspensie din cartier :P
|
|
|
04-12-10, 01:59
|
#71
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
pai bine ma, daca nici SR- urile nu-s bune, eu ce sa mai zic de CA18DET-ul meu... bine , la mine e un moft sa zicem, de inca tin motorul pe masina, dar la anu, vreau sa incerc niste setari noi... si mai vedem noi ce si cum...
__________________
got smoke, will travel
|
|
|
04-12-10, 11:32
|
#72
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by Keisuke
..poate mai spal si filtrul de aer,fac usurare prin curatarea ambalajelor din masina ...e intensa treaba .
P.S. tu cu santos sa va cumparati suspensia pentru 2011 ca am auzit eu ca pe voi nu va lasa fara cea mai smechera suspensie din cartier :P
|
ma bucur s-aud ca faci tuning extrem
da, am aruncat la gunoi toata legatura la sol pt ca m-a luat greata cand m-am uitat pe sub masina..bucse rupte, bara de torsiune lipsa , amortizoare curse etc..cah , luna asta ma apuc s-o refac in principiu cu aparatul de sudura iar apoi urmeaza suspensia..cum ai spus, bineinteles cea mai smachera din cartier
bafta multa, va pup
ps..spune-i lui Rares ca are masina perfecta in opinia mea..felicitari.
|
|
|
05-12-10, 20:14
|
#73
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,178
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
ce suspensie ai folosit si ce urmeaza sa folosesti?
|
|
|
05-12-10, 23:45
|
#74
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by bmw_fear
ce suspensie ai folosit si ce urmeaza sa folosesti?
|
Razvane sper ca nu te deranjeaza ca rasp eu (poti sa ma corectezi daca am gresit).
Man...a avut arcuri sport (acu nu stiu ce arcuri da sport sigur ) si amortizoare super intarite gen low budget solution...
urmeaza (asta stiu sigur...acu poate s'a razgandit) D2 DRIFT SPEC, solutie profi...e cea mai cea pt e30...
|
|
|
06-12-10, 09:30
|
#75
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
|
Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai
Quote:
Originally Posted by bmw_fear
ce suspensie ai folosit si ce urmeaza sa folosesti?
|
Am avut kw -60 pe fatza pereche arc-amortizor iar pe spate arcuri forjate, intarite si comprimate (ale lui Calin din 2009) si amortizoare intarite = varza si pe fatza si pe spate.
Urmeaza D2 dar nu asta ar fi cea mai mare modificare, toate bratele vor fi reglabile, (cu ajutorul aparatului de sudura si cu unele piese de la poporul chinez prieten) geometria radical schimbata, dupa cateva zeci de ore de studiu am constatat ca "geometria" actuala a fost o gluma proasta si o ofensa adusa tuturor masinilor de drift adevarate, ampatamentul marit fara distantiere + f multe modificari despre care nu va pot spune si nici nu pot face nimanui pt ca nu stiu cat de safe sunt; eu imi pot permite sa-mi fac pt ca merg doar pe pista si in felul asta nu risc sa omor pe cineva.
Cu bunavointa unui bun prieten, probabil ca va fi gata in ianuarie, va tin la curent.
O sa mai urmeze cura de slabire -100kg calculat, nu din vise, taraba aia de bord aruncata etc..
Si poate ii mai fac o sticareala sa mai castig 3-4 cai
vb
|
|
|
|
|