in sensul ca in restul saptamanii sunt in sibiu. n-are niciun fel de problema la motor. eu vreau sa o imbunatatesc, fiind o masina a anilor 80-90,deci tehnologie invechita.
m-am apucat de multe, dar am fost prins cu niste proiecte de atestat pentru vara-mea.
nici bordul electronic n-am avut timp sa-l termin.imi merge doar turometrul, iar vitezometrul imi afisa bine pana la 80km/h, apoi oricat de mult acceleram, nu mai crestea valoarea afisata.
Acum ca au venit caldurile, ma reapuc de treaba. Saptamana viitoare sper sa montez si filtrul de aer, daca are timp tata sa-mi sudeze o carcasa. Si bara intre telescoape.
Problema ei e la vopsea, e matuita si a crapat chitul intr-un loc. Dar la partea cu vopsitul..abia dupa ce voi face toate transformarile ce le am in cap
In viitorul apropiat,dupa ce termin cu bara si filtrul, urmeaza eliminarea manerelor de la usi. Si sa ma gandesc in ce mod vreau sa le fac sa se deschida: lambo, suicide, gullwing sau sa culiseze inspre spatele masinii. Mi-e greu sa aleg, corsa cu lambo s-a mai vazut, suicide nu pare de efect decat pentru cunoscatori, la gullwing trebuie sa tai si din plafon, iar culisatul ar insemna sa-mi mai ocup spatiul interior (care si asa e mic) cu niste balamale grosolane.
Intre timp trebuie sa ma apuc de "computerul" de injectie. Acum e pe carburatie si vreau sa fac conversie la injectie, dar ideea e sa-mi fac eu toata electronica de comanda de la 0. Asta o sa dureze mult,oricum..datorita putinului timp liber pe care il am.
Apropo,daca stiti pe cineva care vinde ieftin pompa de benzina pentru injectie (preferabil externa rezervorului) si regulator de presiune din rampa, vreau niste preturi,sunt interesat.