Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 11-10-16, 08:10   #7441
aurelian_mz_rt125

Stage 1
 
aurelian_mz_rt125's Avatar
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 23
Default Re: Club Ford Capri

salut
am de vanzare un set de lampi spate pentru Capri MK1 facelift.
pe mine m-au ajuns 236 setul cu transportul pana in germania si inca 20 euro pana acasa deci un total de 256 euro.
le dau cu 200 euro sau 900 lei
le vand exact asa cum le-am cumparat in cutia in care le-am primit.
daca sunteti interesati lasati reply aici sau mesaj privat.
multumesc
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	lampa dreapta.png
Views:	29
Size:	276.8 KB
ID:	3169657   Click image for larger version

Name:	lampa stanga.png
Views:	21
Size:	268.3 KB
ID:	3169658   Click image for larger version

Name:	$_57.JPG
Views:	30
Size:	73.0 KB
ID:	3169659  

Click image for larger version

Name:	$_57 (1).JPG
Views:	21
Size:	65.9 KB
ID:	3169660  
aurelian_mz_rt125 is offline   Reply With Quote
Old 17-10-16, 09:03   #7442
aurelian_mz_rt125

Stage 1
 
aurelian_mz_rt125's Avatar
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 23
Default Re: Club Ford Capri

usor negociabil .
aurelian_mz_rt125 is offline   Reply With Quote
Old 03-11-16, 01:33   #7443
androneolimpiu

Stage 1
 
Join Date: Nov 2016
Posts: 18
Default Re: Club Ford Capri

Salutare tuturor! M-am alaturat si eu forumului deoarece am achizitionat un mk3 de curand si mi se pare ca nu il mai foloseste nimeni tinand conte vechimea postarilor. S-a mutat pe undeva? Poate ceva grup pe facebook? Daca vede asta cineva si stie cum se poate intra in contact cu comunitatea posesorilor de Ford Capri de pe aceste meleaguri va rog sa imi spuneti si mie. Multumesc anticipat!
androneolimpiu is offline   Reply With Quote
Old 03-11-16, 10:13   #7444
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Salut,
nu s-a mutat nicaieri Club Ford Capri.
Nu prea mai exista de fapt. Multii dintre cei care aveau Capri si postau aici cu ceva timp in urma au renuntat sa isi mai finalizeze masinile fie din lipsa de fonduri (pt cheltuieli pe piese si manopera), fie din lipsa de timp (servici, familie, copii mici, etc) sau din lipsa de interes (s-au mai 'maturizat' si le-a pierit entuziasmul).

Pana una-alta da detalii despre masina ta, ce motor are, in ce stare este, etc. Poate mai vor apare si alti proprietari noi de Capri sau poate le mai revine interesul celor vechi...

Daca ai nevoie de piese poate ai noroc sa te ajute careva.

Bafta !
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 03-11-16, 17:31   #7445
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

Prezent, a spus cineva Capra?

Feisbuci a stricat toate forumurile 😕


Olimpiu, detalii si poze te rugam.



Costi, grila de la mine e bine, tot in bot la locul ei? Mai pui o poza din fata te rog?
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 04-11-16, 08:03   #7446
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Da, grila de la tine e tot in bot la locul ei si inca a facut senzatie si anul asta.

De doua saptamani am tras Capri pe dreapta si am trecut la 'masina de iarna' pt urmatoarele 6 luni. La primavara o sa-i vina din nou randul la Capri. Fiindca motorul pe injectie electronica de Sierra este ok, masina e foarte convenabila in exploatare zilnica, performantele sunt peste multe masini mai recente si asta face ca in trafic Capri sa starneasca admiratie, uimire sau invidie... Pt unii care cred ca automat masinile vechi sunt rable (ca dor au avut si ei masina veche si stiu ei cum e cu vechiturile ) e scandalos cand realizeaza ca un Capri vechi e foarte sprinten, atat de sprinten ca nu se pot tine dupa el . Altii cand vad ce bot lung are masina au impresia ca sub capota e cine stie ce motor imens . Frecvent am fost intrebat de consum si cand le-am spus ca e la fel ca la masinile lor 1,6-1,8-2,0 nu prea ma credeau; o masina cu bot asa lung si cu evacuare groasa si dubla trebuie sa consume nu gluma (in opinie generala)

Cei aprox 10 ani care au trecut de cand am reconditionat si exploatat capra si-au lasat amprenta asupra masinii. E nevoie de cateva interventii minore la tablarie (lovituri cu portiere din parcari de la idioti care nu sunt atenti cand cobora din masinile lor) si cateva interventii mai energice la spoilere fiindca a aparut rugina la ele...

Si vroiai sa vezi o poza :
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	mustang-ul-asta-de-peste-1-000-de-cai-dispare-cat-8856839f4ff1871d17-940-0-1-95-1.jpg
Views:	31
Size:	71.8 KB
ID:	3171611  

Last edited by capricosti; 04-11-16 at 08:08.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 04-11-16, 09:36   #7447
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

Stiam ca rezista capra ta, am mai auzit-o si ma bucur, e cea mai plimbata din Romania zic eu

Cat despre poza, o vazusem cu 3-4 mnute inainte sa-ti vad mesajul tau dar mai mult, am si ondus una pe pista acum 4 luni, dar cu siguranta puterea era pe la/sub jumate, nu stiu daca pot posta aici filmul de la bord.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 04-11-16, 19:21   #7448
androneolimpiu

Stage 1
 
Join Date: Nov 2016
Posts: 18
Default Re: Club Ford Capri

Deci mai e lume activa! Ma bucur. Acum ca m-am prins si cum se da upload la poze pot veni cu un raspuns. Din cate stiu eu are un motor V6 de 2 litri, care ar fi fost reconditionat cu 5000 de km inainte de demontarea masinii, deci teoretic ar trebui sa fie ok, cel putin asa a spus omul de la care am luat-o. ůstarea dupa cum se vede.... va avea nevoie de multa munca ca sa o fac sa merga, e aproape goala pe interior, ca am inceput sa tot scot chestii din ea ca sa ii fac o frectie cu o perie de sarma ca sa vad ce e cu adevarat, insa dupa cum arata situatia s-ar putea sa am nevoie de un tinichigiu bun, sau bani multpentru panouri noi si un aparat de sudura. Interiorul, pare ok, tocmai ce am terminat de spalat o cutie de ele. Si ii lipsesc multe cum ar fi lampile spate, 2 faruri, bara fata si spate si ceva ornament de pe mijloc, cel in care era pus un ceas cred. A venit cu 3 cutii de viteze (2 de 5 si una de 4), inca nu stiu care sa o bibilesc ca nu stiu mare lucru despre masini, asta fiind prima mea masina. Cu cat ma uit mai mult la ea mai vad cate o buba, aripile fata sunt sudate de partea din fata, nu cred ca e normal... si sunt sudate gresit.... usa stanga nu se aliniaza bine cu stalpul, am mai gasit o gaura de rugina intr-un lonjeron cred ca ii spune, o piesa a caroseriei mai zdravana de care pare ca se prind foile de arc pe spate.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	14938007_1325794944126808_166950216_n.jpg
Views:	31
Size:	71.1 KB
ID:	3171656   Click image for larger version

Name:	14937883_1325794854126817_760745085_n.jpg
Views:	29
Size:	66.6 KB
ID:	3171657   Click image for larger version

Name:	14958680_1325794877460148_853505202_n.jpg
Views:	31
Size:	68.4 KB
ID:	3171658  

Click image for larger version

Name:	14962253_1325794850793484_22340506_n.jpg
Views:	35
Size:	67.7 KB
ID:	3171659   Click image for larger version

Name:	14962306_1325794870793482_804392341_n.jpg
Views:	25
Size:	74.4 KB
ID:	3171660  
androneolimpiu is offline   Reply With Quote
Old 05-11-16, 08:01   #7449
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
..................

.............., am si condus una pe pista acum 4 luni, dar cu siguranta puterea era pe la/sub jumate, nu stiu daca pot posta aici filmul de la bord.
Tinand cont ca Mustangul din poza are 1000 cp inseamna ca o masina cu jumate de putere are vreo 500 cp.
Pai eu credeam ca te-ai dus afara la munca si cand colo tu te distrezi stricand banii pe condus masini tari pe circuite Daca nu poti pune filmuletul pune macar niste poze cu masina de 500 cp sa vedem daca ne place si noua
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 05-11-16, 08:46   #7450
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by androneolimpiu View Post
Deci mai e lume activa!
.#.......... Din cate stiu eu are un motor V6 de 2 litri, care ar fi fost reconditionat ....
.#........va avea nevoie de multa munca ca sa o fac sa merga,
.#....... s-ar putea sa am nevoie de un tinichigiu bun.....
.#..... ii lipsesc multe cum ar fi lampile spate, 2 faruri, bara fata si spate .#........ 3 cutii de viteze (2 de 5 si una de 4),.....
.#..... nu stiu mare lucru despre masini, asta fiind prima mea masina.......
.#.... aripile fata sunt sudate de partea din fata, nu cred ca e normal... si sunt sudate gresit.... usa stanga nu se aliniaza bine cu stalpul, am mai gasit o gaura de rugina intr-un lonjeron cred ca ii spune, o piesa a caroseriei mai zdravana de care pare ca se prind foile de arc pe spate.
Nu te baza prea mult pe ce spune vanzatorul, chiar daca motorul a fost reconditionat (?cuzineti, segmenti, simeringuri ?) nu inseamna ca treaba a fost facuta bine... Si in afara de reconditionat motorul, ca sa si functioneze bine e nevoie macar de un carburator bun, ala original e in mod sigur 'kaput' dupa ani lungi de uzura si improvizatii . Ar mai fi delcoul si fisele de bujii care pot fi in aceiasi situatie (ori vechi si uzate ori adaptari de doi bani facute in trecut). In plus, daca este motor V6 de 2000 cmc nu te poti astepta din partea lui sa rupa asfaltul cu ce i-o mai fi ramas din cei 90 cp initiali. Daca e motor de 2300 cmc merita sa-l pui la punct pt ca are in plus aproape 25 cp si daca investesti (300-400 euro) intr-un carburator nou o sa ai si performanta cu el.

Pune-i cutia cu 5 trepte pt ca e mai noua si mai avantajoasa la mers in afara orasului.

La Capri e normal sa fie sudate aripile pe fata, asa veneau din fabrica.

Nu stiu cat ai dat pe masina, dar ca s-o aduci la normal o sa ai nevoie de bani multi si meseriasi cu adevarat buni. Alfel va ramane doar o rabla putin cosmetizata. Nu e suficient doar entuziasmul si priceperea ta ca sa o aduci la viata.
Citeste postarile vechi de topicul asta si o sa vezi ca au mai fost si altii in situatia ta: masini aproape epave cumparate cu bani putini dar care nu au mai fost niciodata finalizate din cauza cheltuielilor necesare pt piese, tinichigii, mecanici auto, etc.
Au fost si cateva masini re-aduse la viata pt o durata foarte scurta, dar pt ca functionau prost (lucru facut de mantuiala, probleme la motor, carburatie, distributie, transmisie, frane, etc) au fost trase pe dreapta si lasate sa rugineasca in tihna pe timp nelimitat sau vandute ...

Last edited by capricosti; 05-11-16 at 08:49.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 05-11-16, 19:37   #7451
androneolimpiu

Stage 1
 
Join Date: Nov 2016
Posts: 18
Default Re: Club Ford Capri

Costi, multumesc de sfaturi! Eu am dat pe masina 2500 de lei, si ma astept sa mai bag in ea vreo 2000-2500 de euro ca sa o fac functionala si prezentabila. Chiar daca omul a spus ca motorul a fost reconditionat (pistoane si cuzineti la vibrochen si biele) planuiesc sa il desfac un pic sa il iau un pic la verificat. Stiu din experienta de la motocicleta, care se apropie de finalul reconditionarii, ca ai sansa sa gasesti orice minuni inauntru. Cat despre motor, da intradevar la cat o mai fi ramas din cei 90 initiali probabil ca va fi cam lensa masina. Insa momentan ma intereseaza sa o fac functionala si ok dpvd estetic. Poate alt motor cu alta ocazie. Eu am luat-o pe asta pentru ca are fiscalul la zi (A fost radiata la cerere). Mai gasisem una cand am luat-o pe sta care avea motor de Scorpio 2.8 injectie cu cutie automata la 850 de euro, dar care fusese si modificata etc, fara fiscal, inmatriculata pe numele nu stiu cui etc. Aia nu cred ca mai putea fi inmatriculata.... Dupa calculele mele partea de tablarie, in conditiile in care nu pot salva nici un panou ar fi cam 3000 de lei, sa zic inca 1000 manopera la tichigiu si restul la vopsit si alte chestii care mai lipsesc la ea, in conditiile in care nu aflu ca de fapt mi s-a dat un motor fara pistoane
androneolimpiu is offline   Reply With Quote
Old 06-11-16, 08:50   #7452
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Atunci e in regula.
Sumele mentionate de tine sunt ok. Pretul de achizitie de 2500 lei este de invidiat.
In privinta estimarii cheltuielior viitoare suma de 2000-2500 euro e rezonabila ca s-o faci prezentabila si functionala(tinichigerie, vopsire, faruri, stopuri).
Ia in calcul si montarea de telescoape noi, remedierea problemelor la trenul de rulare (pivoti, bucse, rulmenti, frane, etc), si dupa cum am mai spus, un carburator original nou sau reconditionat profesional.

Last edited by capricosti; 06-11-16 at 08:53.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 06-11-16, 10:37   #7453
androneolimpiu

Stage 1
 
Join Date: Nov 2016
Posts: 18
Default Re: Club Ford Capri

Am mentionat sumele la care ma gandesc pentru ca mi se pare ca eram luat de visator care nu stie in ce se baga. Am fost asa cand am inceput motocicleta ce e drept. Momentan inca fac inventar sa vad daca imi e mai rentabil sa mai iau una de piese pe viitor sau sa achizitionez piesele lipsa, care cred ca pot ajunge destul de scumpe la cum vreau eu bara nichelata si grila de MK2... Dar hai sa zicem ca aceeste chestii le pot face si pe viitor. Am sa revin cu un set de poza dupa ce am sa dau o perie de sarma pe ea pentru a vedea cat de mari sunt de fapt gaurile de rugina. Pana una alta, cam asa arata panourile pentru usi, asa fiind cel mai ponosit Ce am mai reusit sa achizitionez la pret ok zic eu este un set de jante. Dupa documentarea mea nu sunt Ford, dar din cate vad sunt inspirate din seria Ford RS din perioada respectiva. Ce imi place la ele e ca au un offset mai central, iar cele care au venit pe masina sunt 2 de un fel si 2 de altul.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	usa.jpg
Views:	21
Size:	92.0 KB
ID:	3171752  
androneolimpiu is offline   Reply With Quote
Old 06-11-16, 11:04   #7454
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by androneolimpiu View Post
..........Ce am mai reusit sa achizitionez la pret ok zic eu este un set de jante. Dupa documentarea mea nu sunt Ford, dar din cate vad sunt inspirate din seria Ford RS din perioada respectiva. Ce imi place la ele e ca au un offset mai central, iar cele care au venit pe masina sunt 2 de un fel si 2 de altul.
Pai daca nu sunt de Ford s-ar putea sa nu-ti potriveasca pe masina. Ai incercat sa le probezi ?
Pt Ford trebuie sa fie 4x108 distanta la prezoane, si gaura de centrare 63,3mm (daca e mai putin de 63,3 nu se pot monta, iar daca este peste 63,3 se pot pune inele de centrare). Nu stiu cum e cu offsetul mai central, dar pt Capri e nevoie de ET mic, undeva la vreo 15-20 mm.
Daca ET-ul este prea mare exista riscul sa-ti frece rotile din fata pe telescoape.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 06-11-16, 11:17   #7455
androneolimpiu

Stage 1
 
Join Date: Nov 2016
Posts: 18
Default Re: Club Ford Capri

Sunt PCD 4x108 R13 6J, latimea cred ca e la fel ca cele originale. Iar can ma refer la offset am zis mai central fata de cele originale. E tot pozitiv dar cred ca e 1 cm sau ceva de genul. Am sa verific si gaura din centruu, aia nu mi-a trectut pin cap sa o verific. Cel de la care le-am luat cred ca si el le-a avut tot pe Capri.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	jante.JPG
Views:	31
Size:	63.1 KB
ID:	3171766   Click image for larger version

Name:	wheel_offset.jpg
Views:	23
Size:	18.0 KB
ID:	3171767  

Last edited by androneolimpiu; 06-11-16 at 11:19.
androneolimpiu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -