30-05-08, 14:16
|
#3736
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by cv-03-btf
nu pot sa ma abtin.... si ma laud..!!!! de cand o vanez...!!! desi nu voi fi "inteles " de cei cu motoare pe carburatie... cine o recunoaste primul are o bere...sau sprite ( ca sa nu se spuna ca fac discriminare ..!!!)
|
diferente foarte mari de cand am montat-o.. banuiam eu ca e posibil ca pompa sa nu fie la toate capacitatile ei.... dar de cand am pus acumulatorul de presiune... nu ma da " in nas.." motorul sare imediat..... si se aude un sunet grav din filtru... k ..
|
|
|
30-05-08, 16:26
|
#3737
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,158
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by cv-03-btf
nop...
este un acumulator de presuine..... dispozitivul inmagazineaza presiunea de la pompa si o elibereaza... cand consuma mai mult motorul....
|
si acum cat cat consuma ???
|
|
|
30-05-08, 22:03
|
#3738
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by panaitescud
si acum cat cat consuma ???
|
pai 5 litri imi ajung 6..7 zile... o pornesc si turez de cateva ori pe zi...!!!! )
|
|
|
01-06-08, 12:37
|
#3739
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
re: Club Ford Capri
|
|
|
01-06-08, 14:26
|
#3740
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,158
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
pt o racire mai buna ce-mi recomandati ? radiator original sau de cielo . cel vechi curge ca o stropitoare nu are rost sa-l mai repar,,
http://cgi.ebay.co.uk/FORD-CAPRI-RAD...QQcmdZViewItem
__________________
|
|
|
01-06-08, 23:58
|
#3741
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
re: Club Ford Capri
pai compara dimensiunile si vezi care ofera un volum mai mare...Cielo, BMW, Mercedes sau ce-o fi..nu conteaza neaparat..cu cat mai mare, cu atat mai bine
|
|
|
02-06-08, 01:35
|
#3742
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Club Ford Capri
ax Atlas super modificat... si ce se vede nu e tot
Numai ce se vede la exterior costa lejer peste 3000 euro... deh, ap-urile sunt scumpe.
|
|
|
02-06-08, 07:33
|
#3743
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by florin_cars
pai compara dimensiunile si vezi care ofera un volum mai mare...Cielo, BMW, Mercedes sau ce-o fi..nu conteaza neaparat..cu cat mai mare, cu atat mai bine
|
Totusi Florine... ascultam mai demult o discutie in care cineva afirma ca radiatoarele cu volum mai mic ( a nu se citi cu suprafata mai mica ) sint mai indicate.... motivand ca o cantitate mai mica de apa poate fi gestionata mai precis in ce priveste temperatura ideala de functionare a motorului.......Dar si eu as opta pentru un radiator cu volum mare...daca pierzi o cana de apa.. nu-ti scade volumul la jumatate...glumesc..!!!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXX
ah ... silencer power... Felicitari ...!!!! sper ca e al tau ..!!!
Last edited by cv-03-btf; 02-06-08 at 07:38.
|
|
|
02-06-08, 14:17
|
#3744
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Club Ford Capri
Intr-adevar, daca ai un radiator mai mic pentru care ai unu sau doua ventilatoare care pot sa faca fata la temperatura maxima a apei specifica acelui motor, avand un control mai bun asupra racirii, decat un radiator supradimensionat, care isi face treaba peste masura in anumite conditii, apa neajungand la o temperatura optima pentru buna functionare a motorului.
Nu este axul meu, din pacate. Pe de alta parte, acest ax este pentru un motor ce dezvolta peste 300-400 cp, iar in cazul meu nu poate fi vorba de asa ceva. Dar acest ax este un bun exemplu pentru cei care vor sute de cai in conditii de fiabilitate si siguranta (pe partea mecanica).
Capacul de la diferential are niste prinderi speciale, concepute pentru niste brate stabilizatoare care se prind de caroserie.
Last edited by Silencer Power; 02-06-08 at 14:20.
|
|
|
02-06-08, 14:24
|
#3745
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Club Ford Capri
Apropo de stabilizare, am prins o licitatie pe ebay.de pentru niste brate inferioare cu prinderi (suplimentare) pentru brate stabilizatoare ce se monteaza spre spatele masinii (am postat o poza in acest topic cu ceva timp in urma). Ei bine, licitatia a ajuns la aproape 400 euro. Din cate am vazut pe websiteurile din Anglia sunt extrem de multe sisteme stabilizatoare pentru Escorturi, care se potrivesc si la Capri.
Last edited by Silencer Power; 02-06-08 at 14:26.
|
|
|
02-06-08, 23:05
|
#3746
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,158
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
lamurit ....deci ..originalul
|
|
|
03-06-08, 18:09
|
#3747
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by cv-03-btf
cine are la vanzare clapita cu care se deschide capota..??? dar cotiera de la bancheta spate mk1/mk2.>??
|
din interior sau exterior?
|
|
|
03-06-08, 18:22
|
#3748
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
re: Club Ford Capri
buna intrebare , ma tot gandeam si eu, greu cu militia
|
|
|
03-06-08, 22:53
|
#3749
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
|
re: Club Ford Capri
florine... tu sa taci.... si asa te asteapta destui mascati... vrei sa migreze catre tine..??? deci este vorba despre clapa / butonul cu care se deschide capota la mk2/mk3.. aceea din stanga jos la bord... iar cotiera... este aceea din mijlocul spatarului de la bancheta spate... plz....!!
|
|
|
04-06-08, 17:52
|
#3750
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
clapeta am demontat-o eu. sa vad pe unde e si o trimit!
|
|
|
|
|