Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
re: Club Ford Capri
cere(suporti) si ti se vor da ....Dascalu si-a fabricat un set..copiati dupa cei ai lui Codrin...si el(Dascalu) si-a pus Cosworth..dk pt el sunt buni..tie fara probleme
mai o pereche de tampoane de cauciuc...si gata..altfel modifica si sudeaza mecanicu' la suporti pe traversa de la capra...si tot nu iese k noua
servo ai luat tot de pe Scorpio? impreuna cu motorul? buna treaba
Ideile sunt bune, numa ca m-am trezit eu tarziu. Problema mea e ca mecanicul, pentru a-mi putea pune servo tre sa combine cele 2 travese: mijlocul de la traversa casetei servo si capetele de la traversa originala de Capri. Deja le-a taiat si a modificat suportii tampoanelor.
Pe miercuri, cand ma duc la Baia Mare ar trebui sa fie gata pus motorul, iar pe vineri terminata toata masina (mecanica si electrica).
Intrebare: la Scorpio, galeriile de evacuare se unesc intr-o singura galerie. Pe asta se gasesc 2 catalizatori, toba mijlocie si pe urma toba finala. Eu vreau sa-i construiesc masinii 2 evacuari, cate una pe fiecare linie de cilindri. Ce fac cu catalizatorii? Pun cate unul pe fiecare linie, ii las pe amandoi pe o singura linie (ce se va intampla la verificarea tehnica?)? Ca tobe mijlocii si finale pot sa cumpar tobe de Dacia (m-am gandit la ele ca-s mai ieftine)?
__________________
Vand Ford Capri MKIII 2.4i omologat
dar servo papa oleaca din putere, chiar bine....avand in calcul ca pompa de apa ia cam 10 c.p.; dar la un sprint, dai jos cureaua
Stiu, dar masina asta tre' sa fie un compromis: sa ma bucure pe mine si s-o poata conduce si nevasta-mea. La cati bani am tocat cu capra, daca n-o s-o poata conduce doamna, am presimtirea ca o sa dorm in masina. Si-i cam frig afara .
In plus, nu m-am gandit niciodata la masina asta ca la o masina de mers la curse. 2.4i de Scorpio nici nu prea e motor de curse, iar etajarea cutiei de viteze favorizeaza mai mult croaziera decat sprintul.
Obiectivele mele: masina sa iasa bine dpdv tehnic si cat mai frumoasa.
Pe miercuri, cand ma duc la Baia Mare ar trebui sa fie gata pus motorul, iar pe vineri terminata toata masina (mecanica si electrica).
Intrebare: la Scorpio, galeriile de evacuare se unesc intr-o singura galerie. Pe asta se gasesc 2 catalizatori, toba mijlocie si pe urma toba finala. Eu vreau sa-i construiesc masinii 2 evacuari, cate una pe fiecare linie de cilindri. Ce fac cu catalizatorii? Pun cate unul pe fiecare linie, ii las pe amandoi pe o singura linie (ce se va intampla la verificarea tehnica?)? Ca tobe mijlocii si finale pot sa cumpar tobe de Dacia (m-am gandit la ele ca-s mai ieftine)?
pentru esapamente iti recomand de nova..solentza, pe care le poti gasi la bani putini dar nu noi la un service auto .cele de dacia chiar daca sunt noi nu se compara la calitatea celor de nova . pt detalii iesi pe mess yahoo.panaitescud
nu merg toate si eu am probleme cu carburatorul ...am 3 modele si nici unul nu e identic cu celalalt. o pun de ciorba . maine mai cumpar unul.
Da' pune macar nist poze, sa ne mai claim si noi ochii.
Hai ca joi adaug si eu poze.
Dascaleee, masoara-ti diametrele ceasurilor de bord, ca vine omu' in tara de sarbatori.
are cineva idee de unde fac rost de un cardan de mk1 sau macar de o cruce... (nici nu shtiu cum se desfac crucile),mi-ar trebui cea din spate de la diferential... mai caut si un cot de fonta de la evacuare,de dreapta in special... sau ambele... dak shtie cineva,ceva... mc...
scz pt dubluri a mers greu netu. am aflat sapamana trecuta ca un amic a dus la fier vechi un ford granada cu motor 2.0 v6 acum 2 sapt si pe care a luat 4 mil.. .am fost azi dupa el sa-l iau (cumpar) sa vad ce mai e de el..am vazut motorul si cutia pe el intre o gramada mare de fiare.as fi vrut sa-l iau dar era prea faramat... ce am putut recupera au fost carbul ala un pic ciobit care maine il pun pe masina ,o gelerie de evacuare de dreapta si pompa de benzina . cost 20 ron.cu indulgenta la kg.. ce rau imi pare de grenada .......
mai pun o poza cu capra care mai nou are si soareci
mai am o-ntrebare... sunt intr-o situatie cam anosta cu capriul meu... mi-a expirat itp-ul si i-am schimbat si culoarea masinii... era verde si acum e neagra... dak-mi poate spune cineva cum procedez,fac itp-ul mai intai si apoi ma duc cu ea la rar sau tre' sa le fac ambele la ei?