Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 29-04-06, 20:35   #1081
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Stimati capristi.am o mare dilema.
am 2 planuri de motorizare:
1.V6 2.8i 150 CP stock la care sa-i fac evacuarea independenta,turbo sau compresor,chiptuning,injectoare debit marit,ax came sport
dezavantaje-tre sa trec la electronica,capacitate mare/putere...hm...
2.un 2.0 DOHC 110 CP stock la care sa-i pun evacuare indepententa,2 carburi orizontale pe admisia lustruita,supape marite,axele cu came sport
dezavantaj,plec de la o putere mai mica


ce sa aleg?(cu argumente)
__________________

~~~~~~~~~ F o r d C a p r i ~~~~~~~~~
don't just get older...they just get faster
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 30-04-06, 19:56   #1082
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

si inca una buna.....tractorul are ...compresor,pe curea.baga 8-10 atm. in functie de turatia motorului numa ca tractorul merge cam la 1800 rpm. tine compresoru asta la 6000 rpm? eu nu cred! ideea e ca pe masinile astea agricole,industriale se gasesc kestii interesante.
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 02-05-06, 01:08   #1083
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by TZG@
cat costa capriul albastru? mk1
la ce capri te referi?
si cred k ne cunoastem....
Te-am prins


Codrine stai flexat..si sa analizam:

varianta 1: 2.8i nu poate fi chip-uit, 2 fuckin' old my friend , pt turbo tre sa ai mecanic bun, trebuie unite galeriile spre dreapta masinii si mult de lucru si la ele, dar realizabile, totusi trebuie scazuta compresia motorului(2 garnituri false din Al preferabil si 4 normale NOI), cine iti realizeaza garniturile alea false? trebuie nush ce masinarie care face perfect plane foile alea de Al, am vazut la un Peugeot 205 de Rally facut dincolo. E chinuiala, un prieten vrea sa puna pe 2.3, Turbo de Peugeot 405 Diesel, si e carburat motorul, poate mai usor de lucrat/sau mai greu, dar mai bine alt motor dk se doreste putere.
aceeasi problema si pt Kompresor, cu scaderea compresiei si cu Kompresorul in sine, dk pui de la tractor nush, da cred k mai mare tiganie nu ar exista, ala e facut pt cuplu mare la turatie joasa, in final"DACA" va merge la fel va functiona si la tine...cum ai zis..peste 6.000rpm cine shtie cum se comporta..iar unul original de pus intre chiulase, cauta prin SUA si trebuiesc carburi...si totul se duce la niste preturi astronomice.
Inca ceva la V6-2.8, e monopunct, nu multipunct cum credeai tu dk ai zis de injectoare debit marit (gandindu-ma la vechiul tau V6 2.0 pe injectie..nush ce e acolo cu injectoare si alte cele..dar stiu k 2.8 e monopunct si gata.

varianta 2: tu te referi la DOHC pe carburatie?? k ala are 110CP....si cred k stiu si motorul de care zici , poate suna mai interesant ala dar ai putere mica si trebuie si suporti motor, si cutie, si galerie pt 2 carburi, si carburile si alea de unde Apoi supape marite nush dk mai ai noroc k Dascalu de 2.3 DOHC(alea f rare..mai ales pe la noi) axele cu came da, sunt OK, dar cat costa numai alea..Valeeuuuuuuuuuuuu

In final 2.8 are putere/cuplu, suporti motor ai, la cutie..cred k e acelasi k cel vechi al tau(in forma de V), modificari minime, o axa sport, evacuare independenta(poate furnizez eu ) si gata balciul.
Problema...pompa electrica de benzina si sistem antival la rezervor(vezi problemele lui Vivian)


Sau un V8 si gata necazurile, iar cele ce apar, referitoare la suportii motor/cutie..merita osteneala oricum

Last edited by florin_cars; 02-05-06 at 01:13.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 02-05-06, 09:20   #1084
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

in loc de antival este o "cutie",se monteaza dupa rezervor,in care poti monta si pompa de benzen.
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 02-05-06, 15:22   #1085
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

dupa....inseamna langa, adika dupa iesirea din rezervor?
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 02-05-06, 18:30   #1086
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

mda,dupa iesirea din rezervor.am vazut intr-o revista americana de la gabi!
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 03-05-06, 16:05   #1087
Bytzu
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Bytzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 810
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default re: Club Ford Capri

v6 2.8 ori e carburat sincron ori injectie multipunct kjetronic, adica injectie mecanica; antivalu in rezervor e usor de facut; pompa de benzen de 7 atm 160 cp

hai sa va zic ce am patit la buzau: am ars o garnitura de chiulasa, si pe drumul de intoarcere ( la sufa dupa SGMu) am indoit de toata frumusetea si rotile dupa dreapta
__________________
BMW for ever
Ford for fun
Pejo for citymode
Bytzu is offline   Reply With Quote
Old 03-05-06, 19:47   #1088
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

ce-ai facut frate? ai bulit masina sau cum?
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 04-05-06, 03:08   #1089
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

Bytzu:

codrin deja specificase 2.8 "i"
Quote:
Originally Posted by codrin44
2.8i 150 CP stock
pai injectie mecanica e Monopunct
nu am inteles ce era cu pompa de benzina de 7 atm....scoti cu ea 160CP..sau?

ah..si te-am vazut la TV, ziceai k ai 180CP..din 2.8 6 cil......de unde caii ashtia 30 in plus fata de 150 stock?! vivi zicea ceva de o axa..mai demult..da nu cred k si-a cumparat..sau?!

Last edited by florin_cars; 04-05-06 at 03:11.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 04-05-06, 21:40   #1090
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

inj. monopunct e aia gen carb,nu? adica,mecanica.
si aia multipunct cu injector pe fiecare piston,da?
ei,daca e asa,a mea e multipunct(punct)
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 05-05-06, 17:33   #1091
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

dar tu nu ai 2.8 , stiu k ai ala vechi, din cateva motoare..facut unu, combinatie de 2.0, 2.4 si poate ceva 2.8 luate cate 3 )...
sincer ti-am zis nu stiu ce ai tu acolo..dar ala nu e 2.8 original...
asta e inj de 2.8
http://www.capri.lt/files/Garage/Eng...i-v6-small.jpg
si asta e monopunct, ai si tu asa carcasa peste motor??

Last edited by florin_cars; 05-05-06 at 17:36.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 05-05-06, 17:46   #1092
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

uite varianta de 160CP..nush de unde au mai scos 10CP..dar sunt de 150 si 160 la 2.8i.. http://www.capri.pl/capri/mk3-gb-d-2.8i.php?printable=

Gabi....asta urmeaza in cativa ani cand simti k n-ajung 195CP 2.9 24V T
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 05-05-06, 19:11   #1093
DASCALUGABRIEL
Ford Driver

Stage 5
 
DASCALUGABRIEL's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of:
[Midnight Racers]
[FORD]
Smile re: Club Ford Capri

ce te maninka pi matalutza sa imi viri mortu in casa !
numa ca daca o sa imi permita fondurile vor fi 2 turbine in loc de una si axele cu came de pe BOB vor inlocui axele originale! si inca ceva:galeria de admisie originala restrictioneaza f mult motorul ,undeva in jurul a 5500 de ture,datorita faaptului ca motorul a fost gindit sa mearga in combinatie cu o cutie AOD !
__________________
FORD CAPRI powered by COSWORTH(200HP)
ensured by BROWNING in curind supercharged!
DASCALUGABRIEL is offline   Reply With Quote
Old 05-05-06, 19:15   #1094
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

motoarele din link-uri sunt 2.8 de capri. dar eu am V6-2.0 de sierra cu admisia de 2.8i de pe scorpio si in planul urmator e sa pun si blocul si chiulasele de 2.8.
asa arata al meu
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	t_motorul_vopsit1_157.jpg
Views:	73
Size:	22.3 KB
ID:	97931   Click image for larger version

Name:	t_motorul_vopsit3.jpg
Views:	64
Size:	23.4 KB
ID:	97932  
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 06-05-06, 23:57   #1095
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

aha..pai in cazul asta Codrine..desi am vazut pe net si 2.8i cu injectia din asta, nu stiam k e multipunct, dar cum am vazut pozele tale vechi cu injectoare individuale, ins k al tau ar trebui sa fie multipunct..de pe Scorpio
ah..si V6-2.0 n-am auzit sa existe pe Sierra, doar 2.3 V6, foarte rare/inexistente pe la noi..si in rest, ramasite ale razboiului rece )

deci blocul tau e tot de Capri/Granada/Taunus
florin_cars is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -