Quote:
Originally Posted by TZG@
cat costa capriul albastru? mk1
|
la ce capri te referi?
si cred k ne cunoastem....
Te-am prins
Codrine stai flexat..si sa analizam:
varianta 1: 2.8i nu poate fi chip-uit, 2 fuckin' old my friend
, pt turbo tre sa ai mecanic bun, trebuie unite galeriile spre dreapta masinii si mult de lucru si la ele, dar realizabile, totusi trebuie scazuta compresia motorului(2 garnituri false din Al preferabil si 4 normale NOI), cine iti realizeaza garniturile alea false? trebuie nush ce masinarie care face perfect plane foile alea de Al, am vazut la un Peugeot 205 de Rally facut dincolo. E chinuiala, un prieten vrea sa puna pe 2.3, Turbo de Peugeot 405 Diesel, si e carburat motorul, poate mai usor de lucrat/sau mai greu, dar mai bine alt motor dk se doreste putere.
aceeasi problema si pt Kompresor, cu scaderea compresiei si cu Kompresorul in sine, dk pui de la tractor nush, da cred k mai mare tiganie nu ar exista, ala e facut pt cuplu mare la turatie joasa, in final"DACA" va merge la fel va functiona si la tine...cum ai zis..peste 6.000rpm cine shtie cum se comporta..iar unul original de pus intre chiulase, cauta prin SUA si trebuiesc carburi...si totul se duce la niste preturi astronomice.
Inca ceva la V6-2.8, e monopunct, nu multipunct cum credeai tu dk ai zis de injectoare debit marit
(gandindu-ma la vechiul tau V6 2.0 pe injectie..nush ce e acolo cu injectoare si alte cele..dar stiu k 2.8 e monopunct si gata.
varianta 2: tu te referi la DOHC pe carburatie?? k ala are 110CP....si cred k stiu si motorul de care zici
, poate suna mai interesant ala dar ai putere mica si trebuie si suporti motor, si cutie, si galerie pt 2 carburi, si carburile si alea de unde
Apoi supape marite nush dk mai ai noroc k Dascalu de 2.3 DOHC(alea f rare..mai ales pe la noi) axele cu came da, sunt OK, dar cat costa numai alea..Valeeuuuuuuuuuuuu
In final 2.8 are putere/cuplu, suporti motor ai, la cutie..cred k e acelasi k cel vechi al tau(in forma de V), modificari minime, o axa sport, evacuare independenta(poate furnizez eu
) si gata balciul.
Problema...pompa electrica de benzina si sistem antival la rezervor(vezi problemele lui Vivian)
Sau un
V8 si gata necazurile, iar cele ce apar, referitoare la suportii motor/cutie..merita osteneala oricum