Quote:
Originally Posted by mike_4tuning
Aveti idee ce rol are aceea supapa?
|
Acea "supapa" de fapt e un robinet fin de aer.
Persoana care l-a montat pe masina s-a gandit sa inlocuiasa diuza calibrata de pe furtunul de recirculare a gazelor de carter cu un "ceva reglabil".
Din acel robinet poti saraci amestecul in asa fel incat motorul sa mearga mai rotund in cazul in care amestecul de ralanti este alandala (jicloare decalibrate).
------------------------------------------------------------------------
Ca imbunatatire considerabila a sistemului de dozare a amestecului pot doar sa va recomand un carburator dublucorp progresiv cu soc automat in functie de temperatura lichidului de racire. (mikuni-solex 26/32 sau 28/32 DITA desi la modelul asta vaccum-ul pentru delcou e cam greu de rezolvat)
Alta imbunatatire usor de realizat ar fi: bujii cu filet lung si polizat surplusul de filet astfel electrodul va fi pozitionat mai catre mijlocul camerei de ardere si compresia va creste putin prin volumul dezlocuit de bujie in camera. Tot la aprindere fisele cu rezistenta mica (nu, nu Ferite-Urziceni si nici altceva cu deparazitare), rotor fara deparazitare (surpriza Doduco are 4kOhm) si o bobina buna (Denso, "de Oltcit", Ducellier, etc).
Marirea compresiei catre 10:1 prin rabotarea chiulasei este o operatiune simpla si de efect. Totusi pentru a nu prezenta probleme in exploatare motorul va trebui sa aiba instalatia de racire dimensionata corect si perfect functionala precum si calitatea benzinei ar trebui sa fie 95 "pe bune".(nimeni nu garanteaza ultima)
Sper sa va ajute putin