Mai am de postat o modificare ce tine de avans.( tin sa precizez ca metoda nu imi apartine, ea este luada de pe un forum concurent)
""Modificarea la corectorul de avans prin depresiune (vacuum) s-a facut in doua etape:
- prima a constat in incercarea de a gasi un arculet putin mai realist pentru scopul lui in sensul ca arcul pus de fabrica este prea "dur"; are constanta elastica prea mare (cel putin asa mi se pare mie) dupa multe experimente am gasit ca cel mai potrivit pare arcul care se gaseste in pompa de benzina (de berlina), arc care tine presata sita pompei (sita se afla sub capacul cu forma de clopot de pe pompa si care este fixat cu un surub).
Dupa inlocuirea arculetului de la capsula vacuum-atica cu cel de la sita pompei de benzina se parea ca sunt pe calea cea buna; in sensul ca a crescut sensibil cuplul in sarcinile partiale mici si la accelerare.
- a doua modificare a costat in montarea unei supape pe furtunul care leaga capsula de avans de carburator, supapa pusa cu sensul de la capsula la carburator.
Efectul este mentinerea un pic mai mult pe faza de accelerare a avansului mai mare care era la mersul in gol, rezultatul cuplu si mai mare.""
Uni au folosit si arculet de la carbunele de la electromotor.
Mai postez pe acest forum doar pentru a ajuta pe cei ce sunt la inceput ( cum sunt si eu) ca restu "avansatilor" au uitat de unde au plecat. Va salut.