Sincron daca nu vrei sa mergi cu ea la consum, sau carburatoare moto impreuna cu o axa mai agresiva.
Urmeaza sa fac eu asta pe motorul de dacie 1.3 , carburatoare motor si axa de ts pentru inceput.
Prin fasneata ma refer sa raspuna mai bine la accelerari.Pt putere cred ca cel mai bine mergi pe carburator sincron.
Dupa cateva colindari pe net am mai dat de anumite modificari (din pacate nu am dat si de pozele respective) facute de catre un baiat la o dacie.Sper sa ajute la ceva. Va salut
__________________
most beautiful sound is more RPM:X:X
Tu ai motor de 1.3 sau 1.4 ? In afara de carburator ai si alte modificari interne?( axa cu came, volanta usurata,viblochen usurat...) Ce dimensiune au anvelopele si jantele din ce sunt tabla sau aliaj? Filtru sport? Evacuare (ma refer daca ai serpisori ) toba intermediara?
Eu am motor de 1,4 acum... am avut inainte de 1,3 si cam tot acelasi lucru era. Motorul e stock (nu e cel de dacie), celelalte amanunte nu conteaza prea mult, este evident ca niste roti grele cresc consumul sau niste cauciucuri prea inalte fac acelasi lucru, daca scoti toba intermediara motorul merge mai lin, gazele se duc mai usor.
__________________
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla....
Eu am motor de 1,4 acum... am avut inainte de 1,3 si cam tot acelasi lucru era. Motorul e stock (nu e cel de dacie), celelalte amanunte nu conteaza prea mult, este evident ca niste roti grele cresc consumul sau niste cauciucuri prea inalte fac acelasi lucru, daca scoti toba intermediara motorul merge mai lin, gazele se duc mai usor.
Prin scoaterea intermediarei nu se pierde cuplu motor?
Teava ar trebui sa aiba cam acelasi diametru ?Daca ai scoate si finala ? Ma refer ca din intermediara te duci cu o teava pana in capat.Se obtine ceva ?
Teava ar trebui sa aiba cam acelasi diametru ?Daca ai scoate si finala ? Ma refer ca din intermediara te duci cu o teava pana in capat.Se obtine ceva ?
Singurul lucru care il obtii este doar un zgomot mare. Ca sa faci tot traseul din teava( fara intermediara si finala) trebuia sa faci si admisia ca sa se simta cv. Logic ca sa iasa gazele mai repede trebuie sa si intre mai repede.Iar daca tot vrey sa incerci teava goala cap-coada ideal ar fi sa faci si rost si de niste serpisori.