Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Zona tehnica Dacia

Zona tehnica Dacia Zona tehnica, secrete, tips&tricks Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 29-06-12, 17:25   #91
bandera

Stage 5
 
bandera's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 317
Default Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare

salutare, interesante discutiile de aici.. am si eu o poblema si as vrea raspunsuri, am dat carburatoru jos sa l curat un weber 32icev si am vazut ca are urechea rupta de la capacu pompei de sprit, in caz ca nu o pot adapta pe asta de la un carb carfil sa o pun pe asta rupta are ceva? atasez si poza cu capacu de la carfil si cel de weber.. este o mica mare diferenta intre ele da o sa il pun cu tot cu garnitura lui pe asta de carfil, oricum nu il pun acum pe masina.. astept pareri si sugestii. ms
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	290620123130.jpg
Views:	141
Size:	864.9 KB
ID:	2481655  
__________________
bandera is offline   Reply With Quote
Old 29-06-12, 17:55   #92
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare

Quote:
Originally Posted by bandera View Post
salutare, interesante discutiile de aici.. am si eu o poblema si as vrea raspunsuri, am dat carburatoru jos sa l curat un weber 32icev si am vazut ca are urechea rupta de la capacu pompei de sprit, in caz ca nu o pot adapta pe asta de la un carb carfil sa o pun pe asta rupta are ceva? atasez si poza cu capacu de la carfil si cel de weber.. este o mica mare diferenta intre ele da o sa il pun cu tot cu garnitura lui pe asta de carfil, oricum nu il pun acum pe masina.. astept pareri si sugestii. ms
2 bucatele de tabla una prinsa la un cap de urechea din dreapta sus iar ceea de-a 2-a prinsa de urechea din stanga jos, iar ele sa se uneasca in jurul urechi rupte prinse cu surub aman2. Obligatoriu sa se suprapuna, iar unde se suprapun in directia gauri pus surub si prins de carb...cred ca asa ar fi o metoda provizorie sa pastrezi capacul de weber.salut
__________________
most beautiful sound is more RPM:X:X
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 29-06-12, 18:05   #93
bandera

Stage 5
 
bandera's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 317
Default Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare

Quote:
Originally Posted by mike_4tuning View Post
2 bucatele de tabla una prinsa la un cap de urechea din dreapta sus iar ceea de-a 2-a prinsa de urechea din stanga jos, iar ele sa se uneasca in jurul urechi rupte prinse cu surub aman2. Obligatoriu sa se suprapuna, iar unde se suprapun in directia gauri pus surub si prins de carb...cred ca asa ar fi o metoda provizorie sa pastrezi capacul de weber.salut
ms frumos, o sa incerc sa vad daca merge cel de carfil si dak nu il pot adapta.. o sa incerc sa fac cum mi ai zis.. capacu de la pompa de sprit trebuie sa stea strans bn acolo, cred.. el cand lam desfacut avea o saiba acolo unde e rupta urechea, si nu statea strans bn..

Last edited by bandera; 29-06-12 at 18:10.
bandera is offline   Reply With Quote
Old 29-06-12, 23:55   #94
cheluakame

Stage 5
 
cheluakame's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
Default Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare

Quote:
Originally Posted by mike_4tuning View Post
Lucrul asta cu bujia incandescenta ar scadea randamentu...Temperatura aerului optima este in jur de 20-35 grade. Aer rece / benzina calda...
Da, si pe timp de iarna cand aerul are 0 sau sub 0 grade?
Printr-un Almanah Tehnium era data o schema cu niste rezistente de nichelina pe timp de iarna. Conectata la un temporizator sau un buton pe care sa il actionezi in loc de soc.
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world
cheluakame is offline   Reply With Quote
Old 30-06-12, 17:40   #95
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare

Quote:
Originally Posted by cheluakame View Post
Da, si pe timp de iarna cand aerul are 0 sau sub 0 grade?
Printr-un Almanah Tehnium era data o schema cu niste rezistente de nichelina pe timp de iarna. Conectata la un temporizator sau un buton pe care sa il actionezi in loc de soc.
Atunci filtrul cu directionare de aer vara/iarna dc mai este? Ceea ce spui tu cred ca este buna in cazul unui filtru de aer sport, ce nu vine in carcasa originala.
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 30-06-12, 18:12   #96
cheluakame

Stage 5
 
cheluakame's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
Default Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare

Quote:
Originally Posted by mike_4tuning View Post
Atunci filtrul cu directionare de aer vara/iarna dc mai este? Ceea ce spui tu cred ca este buna in cazul unui filtru de aer sport, ce nu vine in carcasa originala.
... Chestia aia cu rece/cald este inutila si la pornire si in mers. La pornire, cred ca trebuie cam 1 minut ca fonta aia sa ajunga la o anumita temperatura, iar dupa ce se incalzeste, iti baga aer mult prea cald, pe cand chestia asta, iti este utila in primele 30 secunde-1 minut pana isi ia mersul motorul, si apoi oprita, sa traga aer rece.
cheluakame is offline   Reply With Quote
Old 28-06-13, 19:54   #97
fLus

Stage 2
 
fLus's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 72
Talking Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare

Miroase a benzina pe aici
fLus is offline   Reply With Quote
Old 06-07-13, 14:41   #98
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare

Dupa cateva discutii cu oameni mai in varsta ce au avut dacii am mai dat despre cica un omogenizator de combustibil dar nu prea mi-a dat multe detalii despre cum s-ar folosi....postez cateva poze cu el....singurul lucru care il stiu despre el este ca omogenizeaza mai bine combustibilul si ca se leaga la acceleratie.....
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Fotografie-0001.jpg
Views:	91
Size:	431.9 KB
ID:	2812348   Click image for larger version

Name:	Fotografie-0002.jpg
Views:	58
Size:	409.6 KB
ID:	2812349   Click image for larger version

Name:	Fotografie-0003.jpg
Views:	63
Size:	389.0 KB
ID:	2812350  

Click image for larger version

Name:	Fotografie-0004.jpg
Views:	44
Size:	470.1 KB
ID:	2812351   Click image for larger version

Name:	Fotografie-0005.jpg
Views:	53
Size:	502.3 KB
ID:	2812352   Click image for larger version

Name:	Fotografie-0006.jpg
Views:	44
Size:	497.3 KB
ID:	2812353  

Click image for larger version

Name:	Fotografie-0007.jpg
Views:	45
Size:	463.2 KB
ID:	2812354   Click image for larger version

Name:	Fotografie-0008.jpg
Views:	40
Size:	603.8 KB
ID:	2812355   Click image for larger version

Name:	Fotografie-0009.jpg
Views:	46
Size:	372.7 KB
ID:	2812356  

Click image for larger version

Name:	Fotografie-0010.jpg
Views:	34
Size:	451.3 KB
ID:	2812357  
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 06-07-13, 15:04   #99
bandera

Stage 5
 
bandera's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 317
Default Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare

este o pata calda modificata la accelerat sa traga un surplus de aer cred. trage putin mai bine cu ia masina dar iti creste consumu.. in caz ca ti o pui pe masina fai o sita ceva gen un filtrulet ca daca nu ii pui furtun sa ia aer din filtru iti ajung gunoaie pe piston si faci camasiile varza
bandera is offline   Reply With Quote
Old 06-07-13, 19:52   #100
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare

Quote:
Originally Posted by bandera View Post
este o pata calda modificata la accelerat sa traga un surplus de aer cred. trage putin mai bine cu ia masina dar iti creste consumu.. in caz ca ti o pui pe masina fai o sita ceva gen un filtrulet ca daca nu ii pui furtun sa ia aer din filtru iti ajung gunoaie pe piston si faci camasiile varza
ma gandeam sa o pun sa traga din capacul de la culbutori sau cum ai zis tu din filtru de aer....inca nu am probat-o ca imi e mila sa dereglez carburatoru ca merge foarte bine....dar cine stie...
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 25-07-14, 23:40   #101
bv58bar

Stage 5
 
bv58bar's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
Default Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare

salut!
banuiesc ca se incadreaza aici:
motorul meu merge rotund pe o plaja de 3-4 ture ale surubului de amestec
cum trebuie sa-l las?
cat mai desurubat sau cat mai strans?
__________________
Membru cu rugina turbata...
bv58bar is offline   Reply With Quote
Old 29-07-14, 11:01   #102
jack daniels

Stage 5
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 806
Default Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare

Quote:
Originally Posted by bv58bar View Post
salut!
banuiesc ca se incadreaza aici:
motorul meu merge rotund pe o plaja de 3-4 ture ale surubului de amestec
cum trebuie sa-l las?
cat mai desurubat sau cat mai strans?
Poti incepe cu el strans si urmareste tranzitia motorului de la mersul in gol la progresie/accelerare. Daca smuceste la decelerare/accelerare, ii poti marii treptat amestecul din surub pana tranzitia este mai lina.
O alta varianta ar fi sa masori amestecul cu o sonda lambda wide band sau cu analizorul de gaze la o statie ITP ....dar aici implica o cheltuiala.
jack daniels is offline   Reply With Quote
Old 06-08-14, 12:57   #103
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare

Quote:
Originally Posted by bv58bar View Post
salut!
banuiesc ca se incadreaza aici:
motorul meu merge rotund pe o plaja de 3-4 ture ale surubului de amestec
cum trebuie sa-l las?
cat mai desurubat sau cat mai strans?
In primul rand te inarmezi cu rabdare cafea si tutun....pe urma o pornesti frumos si te joci cu surubelul de la strans la desfacut si invers pana cand accelerarile bruste ( relantii- 4-5mii rpm ) masina raspunde cel mai bine.... eu asa reglam dacia....daca arinderea este reglata ok cred ca prin metoda asta vei obtine rezultate. Mai era o metoda spusa din batrani....strangi surubul pana incepe sa se balbaie si desfaci 2 ture jumate.....eu personal cred ca este mai ok prima varianta deoarece mai exista si uzuri....
La treaba cu dusul si reglat la rar am patito si nu am fost multumit cu reglajul in functie de noxe.....o alta metoda ar fii bujia colortune dar este cam costisitoare.... Stima si cred ca am fost de ajutor.
App motorul sa fie cald

Last edited by mike_4tuning; 06-08-14 at 13:00.
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -