Din cate am observat nu s-a discutat mai in amanunt despre urmatoarele:
-carburatoare-cele mai bune modele pe partea de reglare a lor acasa fara a necesita banc.
-care sunt cele mai fiabile (care au un raspuns al acceleratiei mai bun cele progresive sau cele cu deschidere simultana_
-care sunt cele mai economice (aici difera in functie de mai multe aspecte)
-jiglere-cele mai bune combinatiii intre cele de aer/benzina "ex 135benzina-170 aer" (nu ma pricep foarte bine)
-metode de calcul (am gasit cateva voi posta poze/ texdoc)
-Economie-metode prin care putem reduce consumul de carburant " ex: marirea temperaturi combustibilului inainte de intrarea lui in carburator prin intermediul unei spirale de cupru in jurul furtunului de la lichidul de racire.."
-Reglare a carburatoarelor din experientele fiecarora.
Sper ca este de ajutor topicul deschis de mine si astept cu nerapdare parerile/incercarile voastre legate de batrana dacie.
Datele furnizate de mine au fost luate dintr-un manule "automobilul de la A la Z editura militara carte aparuta in anul 1985