Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 08-08-13, 23:21   #5386
gyovannniy

Stage 3
 
gyovannniy's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 121
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

vi s/a intamplat sa va mearga motorul de asa natura incat pare ca merge in 5 pistoane? sa consume cat o vaca si sa mearga greu de tot si trepidat?
gyovannniy is offline   Reply With Quote
Old 09-08-13, 13:23   #5387
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by by_alex_zeu View Post
Pai ce treaba are regulatorul de presiune cand se incalzeste motorul???nu cred ca asta ar fi problema....ai mai auzit de asa ceva pana acum???
N-am auzit, doar am vazut/inlocuit/reparat... Ti-am dat o idee de cauza care poate duce la mersul inecat - asa pare din descrierea ta - la rece si la cald. Verificarea e extrem de simpla, scoti un nenorocit de furtun care nici nu e prins in colier, se trage afara cu 2 deshte, dar daca preferi sa scrii romane pe forum sperand la "solutii in plic" (eventual si fara sa deschizi capota, doar din tastatura), I rest my case si regret - iarasi - ca am postat!
Vad ca ai cerut la donatii capac + rotor delco, spor la Lego!

Last edited by john17; 09-08-13 at 13:28.
john17 is offline   Reply With Quote
Old 09-08-13, 14:05   #5388
Florian328

Stage 5
 
Florian328's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,071
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by Ms-02-TPI View Post
din cate stiu ...
S1 - nonvanos(M50)
S2 - Vanos simplu (M50)
S3 - Vanos simplu (M52)

Mai departe nu stiu ,,,, sper sa nu gresesc
eu la 2.8 m52 din 95 aveam trecut in carte 206 s1 si asa era si la 2.0 non vanos tot cu 206 s1...acel S ar fi norma de poluare din c mi sa zis la RAR kand a trb sa omologhez motorul...sa imi caut un S3(am gasit din 98 luna a10a) k este euro 3 si il poate omologa euro2 cum aveam eu trecut in cartea measinii k dak as fi luat s2 era posibil sa o scoata euro 1....in lege la ei scrie destul de clar k trb sa ai acelasi tip de motor si draci cu coarne sa ii stranga de gat
__________________

.....B M W 328I.....
Florian328 is offline   Reply With Quote
Old 09-08-13, 19:17   #5389
Ms-02-TPI

Stage 5
 
Ms-02-TPI's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 846
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Pai la 2.5 e asa

25 6 S1 sau S2, ma rog

la 2.0 e 20 6 s1 sau S2 ...

2.5 nu este m52... s-a trecut la 2.8

asa ca cu RAR-ul de la noi nu mi-e rusine . Un prieten avea pe urs 4 usi, masina era coupe si culmea ca si pusca la serii )) iara altcineva la o mazda i-o facut-o astia 4x4 masina fiind tractiune fata asa ca nu ma mai mira nimic.
__________________
Ms-02-TPI is offline   Reply With Quote
Old 09-08-13, 21:51   #5390
by_alex_zeu

Stage 3
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 115
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
N-am auzit, doar am vazut/inlocuit/reparat... Ti-am dat o idee de cauza care poate duce la mersul inecat - asa pare din descrierea ta - la rece si la cald. Verificarea e extrem de simpla, scoti un nenorocit de furtun care nici nu e prins in colier, se trage afara cu 2 deshte, dar daca preferi sa scrii romane pe forum sperand la "solutii in plic" (eventual si fara sa deschizi capota, doar din tastatura), I rest my case si regret - iarasi - ca am postat!
Vad ca ai cerut la donatii capac + rotor delco, spor la Lego!
uite o sa incerc maine si asta...chiar sunt curios ar fi perfect daca asta ar fi problema...te cinstesc
by_alex_zeu is offline   Reply With Quote
Old 11-08-13, 09:46   #5391
Bryan

Stage 5
 
Bryan's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Revin si cu o problema tehnica, de ce naiba tot raman fara benzina, daca eu mai am benzina (nici nu s-a aprins becul rosu) ?

De 2 ori am ramas. Acul era lipit de zona rosie (adica aprox 8-9 litri), dar becul rosu se aprindea cand acul cobora cam pe la jumatatea zonei rosii. Am mers cu masina pana si cu becul aprins iar acum am ramas de 2 ori fara benzina si nici macar nu am ajuns sa se aprinda becul. Noroc ca prima data aveam 1 litru jumate de benzina prin masina si a 2-a oara eram aproape de Peco. Oare nu imi mai indica bine (asa dintr-o data) sau am alta problema ? ca deja mi-e frica sa mai merg mult cu ea, trebuie sa o tin mereu cu rezervoru minim 1 treime
Bryan is offline   Reply With Quote
Old 11-08-13, 09:49   #5392
Roby_m

Stage 5
 
Roby_m's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 927
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Sau ai problema cu sonda din rezervor sau cu ceasurile.
Roby_m is offline   Reply With Quote
Old 11-08-13, 10:08   #5393
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Iar daca mergi mereu cu benzina putina in rezervor curand o sa fie problema si cu pompa...
john17 is offline   Reply With Quote
Old 11-08-13, 12:01   #5394
gyovannniy

Stage 3
 
gyovannniy's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 121
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
Iar daca mergi mereu cu benzina putina in rezervor curand o sa fie problema si cu pompa...

eu am mai mers si pe rosu si nu putin si nu am avut probleme cu pompa. problema lui e cel mai probabil cu sonda din rezervor. nu mai functioneaza. o scoti si ori o repari ori o schimbi.mai intai o scoti si incerci sa o manevrezi cu mana,consctata la firele masinii si privesti si ceasul cu contactul aprins. e simplu . eu am facut asa la un 406 si si/a revenit. oricum bafta. daca e din ceasuri e mai grav dar eu personal nu as crede asta.

P.S. masina mea mergea in 5 pistoane pentru ca la unul din ele am gasit bujia cu un electrod ,ea initial avand 2. al doilea cine mai stie pe unde o fi. ori e prin catalizator ori a ramas in motor. am schimbat bujia si acum merge bine. sper sa nu imi fi zgariat cilindrul.
gyovannniy is offline   Reply With Quote
Old 11-08-13, 12:13   #5395
Bryan

Stage 5
 
Bryan's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Eu acum 2 luni mergeam si 5 maxi 10 km cu becul aprins si nu ramaneam fara. Acum nici nu mai apuc sa ajung la bec aprins ca raman.

Acum mi-am amintit ca eu acum vreo 1 luna am scos pompa de sub bancheta sa verific ceva (am desurubat filetul ala mare rotund si am ridicat-o afara). Cred ca de atunci s-a intamplat ceva si nu mai indica bine. In fine, o sa am grija sa am mereu macar 1/3 din rezervor si nu o sa mai raman fara..
Bryan is offline   Reply With Quote
Old 14-08-13, 07:37   #5396
Bryan

Stage 5
 
Bryan's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Cum strang si eu cablu de acceleratie pentru ca pedala pe prima portiune de 1 centimetru nu trage deloc de cablu, nu se intampla nimic se cunoaste la picior ca nu trage de cablu decat dupa ce apas mai mult. De unde se strange ?

Alta intrebare, daca merg cu releul de incalzire al sondei lambda scos o sa-mi consume mai mult ? l-am scos pentru ca de fiecare data cand trec prin balti o ia razna masina merge f prost, si pana se usuca merge doar cu releul ala scos si parca nici nu mai trage asa bine

m43b16
Bryan is offline   Reply With Quote
Old 14-08-13, 12:28   #5397
andrey_

Stage 4
 
andrey_'s Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 213
Member of:
[VW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Salut. Imi poate spune cineva daca traseul de evacuare de la 2.5 este la fel cu cel de 1.8? ma refer la forma. Stiu ca cel de 2.5 este cu 2 tevi, stiu ca la galerie difera. Eu vreau sa tai cele 2 tevi de la mine de la galerie (1. si sa incerc sa le sudez la cele de 2.5. dar ma intereseaza ca forma traseului sa fie la fel....
__________________
andrey_ is offline   Reply With Quote
Old 14-08-13, 22:22   #5398
Cristi B.

Stage 5
 
Cristi B.'s Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 547
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by Bryan View Post
Cum strang si eu cablu de acceleratie pentru ca pedala pe prima portiune de 1 centimetru nu trage deloc de cablu, nu se intampla nimic se cunoaste la picior ca nu trage de cablu decat dupa ce apas mai mult. De unde se strange ?
m43b16
Ai verificat clapeta din admisie? Nu ai depuneri acolo?
Cristi B. is offline   Reply With Quote
Old 15-08-13, 02:33   #5399
Bryan

Stage 5
 
Bryan's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Am reusit sa strang cablul, e f simplu este o piulita de plastic in capat doar o desurubezi si gata .este si un tutorial pe google.

Oricum am in plan sa curat si clapeta de acceleratie pentru ca asa e recomandat din cand in cand dar momentam nu am chei
Bryan is offline   Reply With Quote
Old 15-08-13, 15:00   #5400
Bryan

Stage 5
 
Bryan's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Care sunteti din Craiova da-ti-mi si mie va rog un nr de tel de la un mecanic care sa-mi repare si mie geamurile (au cazut de pe macara, s-au rupt clemele alea ) nu imi vine sa cred ca nu gasesc pe nimeni, mor de cald in masina Gabi de la Mofleni nu se baga la geamuri, mihaita PVM nu mai repara, altu imi promite ca le face si nu mai raspunde la telefon si tot asa..
Bryan is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -