Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 15-05-13, 11:35   #5311
Sparkle_81
BMW Driver

Stage 5
 
Sparkle_81's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

In el are rulment si carbuni. Desfa si repara. Cel putin sti ca e refacut de tine decat sa iei altul care o sa pice dupa un timp.

Succese.
Sparkle_81 is offline   Reply With Quote
Old 15-05-13, 11:38   #5312
LordCaddy

Stage 5
 
LordCaddy's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 561
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Multumesc pt lamuriri!
LordCaddy is offline   Reply With Quote
Old 17-05-13, 08:44   #5313
Alex4u
Dacia Driver

Stage 5
 
Alex4u's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,595
Member of:
[DACIA]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Va salut am si eu o problema cu m43b18 ..dimineata cand e racoare sau seara merge impecabil porneste ft bn trage bn nu am treaba
cand e cald afara si mai sta si in caldura cand o pornesc oscileaza cateva secunde relantiul apoi nu trage de loc merge de parca e infranata
abia se accelereaza ft greu..daca ma puteti ajuta cu o parere ca asa e ft greu sa o verifici toata
__________________
Ex: Dacia 1310 - 1987
Opel astra - 2006
Bmw e36 - 1995 ...

.(O O)\_(||||)(||||)_/(O O).
|.....o //...............\\ o.....|
.\____/==========\____/.
Alex4u is offline   Reply With Quote
Old 17-05-13, 21:09   #5314
alzisor

Stage 3
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 84
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

ca si iedee, poate fi din cauza amestecului de carburant, probabil ceva nu lucreaza corect (sonda lambda, debitmetru, senzorul de la clapeta de acceleratie) si amestecul este sarac, putina benzina. Si a mea are toane din astea, am verificat, toate par ok dar are momente cand nu trage cum ar trebui. Ambreiajul este nou deci nu e de acolo.
alzisor is offline   Reply With Quote
Old 18-05-13, 06:11   #5315
Alex4u
Dacia Driver

Stage 5
 
Alex4u's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,595
Member of:
[DACIA]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

pai ambreiajul nu ca nu patineaza..problema este la ea ca se accelereaza greu ea in ture
Alex4u is offline   Reply With Quote
Old 18-05-13, 16:08   #5316
dutzurel

Stage 4
 
dutzurel's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 261
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Stie cineva ce se potriveste de pe un e34 din 95 pe un e36?
dutzurel is offline   Reply With Quote
Old 24-05-13, 19:58   #5317
gyovannniy

Stage 3
 
gyovannniy's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 121
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

salut. are cineva un ghid sau videoclip ori imi poate explica cum pot schimba parbrizul la o pisicutza din 93 sedan? am cumparat parbrizul azi si adezivul plus solutia respectiva. duminica incerc sa il demontez pe al meu care este crapat si sa il inlocuiesc.
gyovannniy is offline   Reply With Quote
Old 24-05-13, 21:26   #5318
Daniel_Toa

Stage 5
 
Daniel_Toa's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,019
Member of:
[Moderators]
[BMW]
[DACIA]
[VW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by gyovannniy View Post
salut. are cineva un ghid sau videoclip ori imi poate explica cum pot schimba parbrizul la o pisicutza din 93 sedan? am cumparat parbrizul azi si adezivul plus solutia respectiva. duminica incerc sa il demontez pe al meu care este crapat si sa il inlocuiesc.
Vezi ca e o sarma speciala , si la capete ai manere . Inainte de toate dai grila din fata aia de plastic jos , stergatoarele jos ( cu brat cu tot ) scoti chederele daca ai , stalpii aia din fata din material textil , da i oglinda jos . Pe urma prin masticul deja existent pe masina da i o gaura , introduci sarma respectiva , si o persoana trage de un capat iar cealalta de celalalt capat , exact cum ai taia un copac mai mare . Pe urma tai masticul ramas pe caroserie , degresezi atat caroseria cat si parbrizul nou . Dupa care pui mastic uniform pe parbriz pe margine , il las 5 minute si cu doua ventuze lipite pe ambele capete la parbriz ( gen alea de se folosesc la firmele de termopane ) , il pui pe masina . Dupa 12-24 de ore , pui chederele la loc, stergatoarele , stalpii si oglinda si gata . Dar sfatul meu , pentru 100-150 de lei merita pus intr un service auto specializat .
Daniel_Toa is offline   Reply With Quote
Old 27-05-13, 18:44   #5319
alzisor

Stage 3
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 84
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

daca esti genul descurcaret fa cum a zis colegu mai sus, cu mare grija sa nu te infigi in caroserie cu sarma. daca nu prea te pricepi NU te apuca, nu e chiar usor de inlocuit.

Sa cureti cu un cutter masticul de pe caroserie, nu trebuie perfect dar sa nu ramana gros ca iti va sta mai afara parbrizul nou, sa pui chederul la parbriz inainte de a monta parbrizul pe masina (pui chederul nou, dai cu mastic pe sticla sau caroserie, cum doresti, lasi 5-10 minute, cred ca scrie si pe tub, si il pui pe pozitie definitiv)

Foarte important !!! dupa ce l-ai pozitionat corect, il lipesti de caroserie cu scotch de hartie sau powertape ca altfel o ia la vale. Dupa 2-3 ore poti sa si pleci cu masina ca e inchegat, doar sa eviti gropile si urcatul de borduri si sa nu o speli 24 de ore.
alzisor is offline   Reply With Quote
Old 02-06-13, 21:40   #5320
gyovannniy

Stage 3
 
gyovannniy's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 121
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by alzisor View Post
daca esti genul descurcaret fa cum a zis colegu mai sus, cu mare grija sa nu te infigi in caroserie cu sarma. daca nu prea te pricepi NU te apuca, nu e chiar usor de inlocuit.

Sa cureti cu un cutter masticul de pe caroserie, nu trebuie perfect dar sa nu ramana gros ca iti va sta mai afara parbrizul nou, sa pui chederul la parbriz inainte de a monta parbrizul pe masina (pui chederul nou, dai cu mastic pe sticla sau caroserie, cum doresti, lasi 5-10 minute, cred ca scrie si pe tub, si il pui pe pozitie definitiv)

Foarte important !!! dupa ce l-ai pozitionat corect, il lipesti de caroserie cu scotch de hartie sau powertape ca altfel o ia la vale. Dupa 2-3 ore poti sa si pleci cu masina ca e inchegat, doar sa eviti gropile si urcatul de borduri si sa nu o speli 24 de ore.
multumesc mult dar deja il montasem. l.am scos pe cel vechi cu sarma normala subtire.adevarul este ca l/am cam facut praf pentru ca am vrut sa scot chederul intreg pentru ca ma grabeam si altul nou ar fi ajuns in 2 zile,am curatat adezivul vechi de pe caroserie,am aplicat adezivul nou pe parbriz si l/am lipit imediat. numai ca inainte de a aplica adezivul am folosit o solutie care se da inainte pe suprafetele care se lipesc. l/am pozitionat si l/am lipit direct. fara banda de scotch sau alte lucruri. chederul l/am pus inainte. am lasat masina o zi si peste alte 3 zile am bagat/o in spalatorie si nu intra nici pic de apa. nu mi se pare mare inginerie. am riscat putin dar m/a ajutat mult si adezivul care a fost foarte bun.
gyovannniy is offline   Reply With Quote
Old 07-06-13, 19:07   #5321
gyovannniy

Stage 3
 
gyovannniy's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 121
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

aveti idee de ce am relantiul mic la 320 i? cand e rece sta pe la 700-800 iar cand se incalzeste coboara la 500.am schimbat debimetrul si nimic. am deblocat motorasul de relanti si nimic. ma gandesc la sonda lambda. si se potriveste sonda lambda la la nonvanos la vanos?
gyovannniy is offline   Reply With Quote
Old 08-06-13, 00:27   #5322
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

La 6 pistoane la rece sta relantiu la 900 rpm si coboara ulterior la 600 rpm ... daca nu oscileaza si nu consuma mult masina las-o asa ... nu are nimic.. poa sa mai fie o eroare de la ceasuri...
__________________

BMW Motorsport

Tractiunea spate e la fel de periculoasa pe cat de prost, ingamfat si dornic de afirmare este soferul...
sprinter is offline   Reply With Quote
Old 08-06-13, 09:42   #5323
gyovannniy

Stage 3
 
gyovannniy's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 121
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by sprinter View Post
La 6 pistoane la rece sta relantiu la 900 rpm si coboara ulterior la 600 rpm ... daca nu oscileaza si nu consuma mult masina las-o asa ... nu are nimic.. poa sa mai fie o eroare de la ceasuri...

pai treaba e ca se cam da la consum si nu merge si nici nu trage asa cum tragea cand avea relantiul la 700, plus de asta m/a dat inapoi de la rar cu gazele. ce/i drept cam scoate gaze,nu exagerat dar scoate. pot spune ca inainte sa scada relantiul la un mers linistit la drum intins scoteam un consum pana in 7 ori acum a urcat la 8 sau 9. referitor la oscilatia relantiului nu oscileaza daca te uiti la ceasuri dar se aude o oscilatie mica. asta ma determina sa cred ca ori e sonda labda ori regulatorul de relanti.
gyovannniy is offline   Reply With Quote
Old 08-06-13, 22:29   #5324
m_c_fast

Stage 5
 
m_c_fast's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 592
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

sal...are cineva un tabel cu valorile compresilor la motoarele bmw..?
m_c_fast is offline   Reply With Quote
Old 09-06-13, 16:31   #5325
GJ-77-WVW

Stage 5
 
GJ-77-WVW's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 443
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Salut!

Ma puteti ajuta si pe mine sa aflu un cod la un cassetofon original bmw e36??

Multumesc.
GJ-77-WVW is offline   Reply With Quote
- Copyright 2019 4Tuning -