Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > PORSCHE > Masina mea Porsche

Reply
 
Thread Tools
Old 03-02-13, 18:53   #31
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Capacul de la vasul cu lichid de frana nu e cel original.
Lasa conducta aia asa cum e deocamdata, nu e crapata ea in sine ci protectia ei.
Ocupa-te de alte chestiuni si lasa conducta pe mai tarziu...daca nu curge nu ai de ce sa o schimbi deocamdata. Acolo sunt presiuni mari..deci nu poti sa pui orice furtun acolo.
morghen is offline   Reply With Quote
Old 03-02-13, 20:38   #32
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Quote:
Originally Posted by mark_uss View Post
cred ca mai am eu un schimbator( maciulia cel putin) ..daca il vrei ti-l dau . free . e de 944
Doar maciulia imi trebuie -ca levierul ala gros nu vad ce ai putea sa-i faci sa se strice vreodata. Te gasesc in cernavoda sau ai drum si prin Bucuresti?
Daca are acelasi desen ca la mine (dog leg e perfecta).

@ morghen
furtunul ala categoric nu este prioritate. Dar as vrea la un moment dat sa-l schimb.

Mai am o nelamurire: la mine ceasurile din consola (ceas, pres ulei, incarcare baterie) sunt in intuneric noaptea cand am farurile aprinse. (mai exact sunt in bezna si nu vad ce indica)
La fel si intrerupatorul pentru faruri, degivrare, avarii etc. Degivrarea este singura la care se aprinde un beculet doar dupa ce este ON.

Doar la ventilatie, caldura am lumini sa le vad pe unde sunt.
Asa trebuie sa fie?

Last edited by Motanul; 03-02-13 at 20:40.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 03-02-13, 21:04   #33
mark_uss
Xtreme Club Emotion Member

Stage 5
 
mark_uss's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 468
Member of:
[Xtreme Club Emotion]
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

o sa il iau din Cernavoda si o sa te caut (locuiesc in Bucuresti).sa zic 2 saptamani daca ai rabdare ( sunt in Brazilia)
mark_uss is offline   Reply With Quote
Old 03-02-13, 21:14   #34
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

ceasurile alea trebuie sa lumineze.
morghen is offline   Reply With Quote
Old 05-02-13, 10:34   #35
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Quote:
Originally Posted by mark_uss View Post
o sa il iau din Cernavoda si o sa te caut (locuiesc in Bucuresti).sa zic 2 saptamani daca ai rabdare ( sunt in Brazilia)
Multumesc anticipat.
Nu am nicio graba cu maciulia. Este doar o problema de ordin estetic (am tras sa-l scot si abia dupa asta am vazut ca partea de jos este incompleta.

Cu luminitele ma gandeam si eu ca este anormal - dar am zis sa intreb sa fiu sigur. M-am uitat mai atent la sigurante si una este arsa. Nu am avut timp sa cumpar sigurante si sa o inlocuiesc. (poate fi ceva foarte simplu).

Mai nou ma preocupa si servofrana - nu este asistata; sau este asistata prea putin (este posibil sa nu functioneze deloc - servoasistarea).

Maine sunt programat la mecanic si vreau sa mai sterg din lista - macar problemele lectrice. (la timonerie cel mai probabil o sa fac doar o constatare; ma indoiesc ca o sa gasesc piese "pe loc''). Nu ma grabesc - vreau sa pun ce trebuie si sa iasa bine.

Lista de remedieri creste asadar:

1. OK Stropitor parbriz
2. OK schimbat termostat si inlocuit lichidul de racire
3. OK Stergatoare noi
4. OK racord aer alternator de reparat-inlocuit

5. o infundatura prag dr-fata
6. o infundatura prag dr-spate
7. Schimbat anvelope cu 185/60 R15
8 conducata alimentare cu cauciuc imbatranit de inlocuit
9 oglinzi exterioare Geam wide angle si eventual carcasa stanga
10 cheder geam sofer - un pic ciupit (in rest arata foarte bine)
11 lampa stop dr-spate - usor crapata
12 Joc volan
13 sablat/vopsit negru tot ce arata inestetic (vopsea cojita) cand deschizi capota (servofrana, masca curea motor, suport vas de expansiune, parghii faruri)
14 lampa semnal stanga fata - usor crapata
15 Reglat timoneria (cutia si kitul de ambreiaj sunt OK)
16 Nuca noua pentru dogleg (cea de pe masina are baza crapata).
17 Inlocuit capacul de la rezervorul de lichid de frana
18 Schimbat garniturile de la pompa de frana (frana este cam moale).
19 Verificat functionarea servofranei
20 O parte din ceasurile de bord nu sunt luminate noaptea (inclusiv plafoniera care in prima parte a drumului din Olanda a functionat)
21 Stergatorul are un contact imperfect (uneori merge si in pozitia neutru).
22 Schimbat cureaua de distributie

1. Nu am reusit sa dau fata de usa jos (din cauza cablurilor de la oglinzi).
Nu stiu cum se demonteaza. Pe partea cu oglinda nu am reusit (imi era teama sa nu crap geamul daca insist; carcasa oglinzii am dat-o jos - pe partea cu reglajul mecanic nu am identificat de unde se poate desface).
2. cureaua de distributie se schimba usor? Este nevoie de scule speciale; Exista vreun DIY?

Last edited by Motanul; 05-02-13 at 10:48.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 05-02-13, 18:35   #36
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Azi am fost cu timoneria la constatare;
Mecanicul a spus ca trebuie data jos toba si tunelul. Se pare ca nu este chiar asa cum a zis el (astept confirmare).

La partea din fata se lucreaza usor prin cabina (sunt sub fusta schimbatorului); iar la partea din spate poti sa ajungi pe langa toba de esapament.

Pun si niste poze facute azi: (la prima vedere pare ca la timonerie s-a lucrat de curand + proprietarul mi-a spus ca si la cutie s-au schimbat de curand tampoanele cu unele sh f. bune)



Motanul is offline   Reply With Quote
Old 05-02-13, 19:28   #37
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Nu trebuie dat jos tunelul...e absurd asa ceva...ar trebui sa dai jos si puntea spate si cutia in acest caz.
Timoneria are niste sigurante care se dau jos si apoi se pot schimba acele bucse uzate.
Spune-i mecanicului sa se mai uite odata.
morghen is offline   Reply With Quote
Old 05-02-13, 21:28   #38
khamsin

Stage 5
 
khamsin's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 347
Member of:
[PORSCHE]
[Old School Cars]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

pot sa-ti confirm si eu ca nu trebuie date dar am mai observat doua probleme de semnalat .
1- arcul de la timonerie ,s-ar putea ca din cauza lui sa nu-ti fi revenit pe N ( imaginea 201302050037)
2- ar trebui sa schimbi semeringurile de la planetare si sa verifici nivelul uleiului la cutie pentru ca se vede cam mult ulei pe cutie si pe planetare
khamsin is offline   Reply With Quote
Old 06-02-13, 07:24   #39
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Partea de unde ies planetarele este diferentialul din ce am inteles (nu cutia de viteze). Deci ar trebui sa inlocuiesc semeringurile de la planetare din diferential propriu-zis (chiar daca diferentialul si cutia sunt solidarizate intr-o bucata).

Diferentialul si cutia au acelasi ulei? (stiu ca de regula sunt separate).
Oricum - ca regula trebuie verificat uleiul la amandoua inainte de un verdict final.

Tampoanele de la cutia de viteze si planetarele sunt foarte bune. Pe spate masina nu are nimic de schimbat (sunt unele bucsi imbatranite - dar nici un joc).
Pe fata ar fi un pic joc in caseta la cremaliera; Ca sa fie ideala ar trebui schimbate toate racordurile de frana (imbatranit cauciucul), cateva de benzina (nu curg - dar sunt imbatranite); pe fata este joc mic in pivotul de pe bascula stanga si ambele amortizoare.

Caseta de directie are surub de reglaj?

Last edited by Motanul; 06-02-13 at 07:34.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 06-02-13, 07:46   #40
khamsin

Stage 5
 
khamsin's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 347
Member of:
[PORSCHE]
[Old School Cars]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

da,folosesc acelasi ulei si comunica intre ele( de aceea ti-am spus sa verifici uleiul in cutie)
khamsin is offline   Reply With Quote
Old 06-02-13, 08:52   #41
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Ok - este bine de stiut.
La cremaliera a umblat cineva? Am inteles ca se poate regla dintr-un surub
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 06-02-13, 12:33   #42
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Se poate regla dar nu mult...in sensul ca daca joaca din caseta cel mai probabil e ca uzura nu e egala pe toata lungimea cremalierei...doar pe centru...si daca tu strangi surubul ala..nu o sa mai joace pe centru..dar pe laterale o sa stranga foarte tare si nu mai poti vira la fel de mult....plus ca merge foarte greu.

In concluzie se poate strange putin..dar nu poti scapa de tot de joc doar prin strangere.
morghen is offline   Reply With Quote
Old 06-02-13, 13:28   #43
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Multumesc pentru info. Deja merge un pic greu pe capete; Solutia ramasa este sa o schimb cu una noua (sau macar axul central sa il pun nou).
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 06-02-13, 19:29   #44
Issues

Stage 5
 
Issues's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 323
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

sincer... cit te-a costat masina, adusul ei si cit mai costa inmatricularea?
Issues is offline   Reply With Quote
Old 06-02-13, 19:32   #45
mark_uss
Xtreme Club Emotion Member

Stage 5
 
mark_uss's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 468
Member of:
[Xtreme Club Emotion]
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Iti da issues o honda probabil ceva sau o sa iti spuna ca e nasola

Tine-te Motane
mark_uss is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -