Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > PORSCHE > Masina mea Porsche

Reply
 
Thread Tools
Old 28-01-13, 13:22   #1
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Smile Porsche 924 1980 125 CP

Dupa cautari indelungi am gasit o masina care sa-mi placa cat de cat.
Propriu-zis inca nu este a mea - dar am antamat bilet de avion si tot ce trebuie pentru a deveni a mea.
924 clasic (asa am vrut sa nu fie cu nicio modificare) Anul 1980 125 CP cutie de viteze: dog-leg
Ar trebui sa fie fara rugina (asa a fost prezentata cel putin)

Are o mica problema la cutie in vit 2 (intra mai greu). Este in olanda si tocmai a luat ITP-ul luna asta. (APK se numeste la ei).








Last edited by Motanul; 28-01-13 at 13:39.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 28-01-13, 15:16   #2
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,141
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Reparatia la cutie o sa fie un pic interesanta

Iti trebuie bucsele de la timonerie si depinzand de cat e de uzata cutia, sincron sau sincron si mai cateva piese pt treapta a 2-a...acel inel "dogteeth"

mai multe poze ai?
cum o aduci in ro?

Last edited by morghen; 28-01-13 at 15:19.
morghen is offline   Reply With Quote
Old 28-01-13, 16:34   #3
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Bucuria mea ar fi sa o aduc personal si pe roti. Sa vedem in ce se transforma. Are anvelope de vara si trebuie sa-i cumpar de iarna ca sa trec prin germania, austria, ungaria si nu in ultimul rand in romania.

Omul a zis ca nu este o problema de mers cu ea asa. Doar daca conduci in forta sau o brutalizezi. Daca mergi domol si o gadili putin intra in vit. 2.
Partea proasta este ca si el a zis ca cel mai probabil este de la sincroane - nu de la timonerie.

O sa fac poze destule cand o aduc in tara. Maine am avion.

Last edited by Motanul; 28-01-13 at 16:40.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 28-01-13, 23:59   #4
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,141
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

drum bun, fa multe poze si inregistreaza cat mai multe filmulete.
fi atentu cu a 2-a, calca ambreajul de doua ori inainte sa bagi in viteza !!
morghen is offline   Reply With Quote
Old 29-01-13, 04:47   #5
mark_uss
Xtreme Club Emotion Member

Stage 5
 
mark_uss's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 468
Member of:
[Xtreme Club Emotion]
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Drum bun.
mark_uss is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 22:34   #6
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Smile Re: Porsche 924 1980 125 CP

Am reusit sa aduc masina intr-o bucata.

Revin maine cu mai multe detalii ca acum sunt dupa 1100 km.

Puncte pro:
Masina merge drept si daca las volanul liber.
Motorul trage la dupa 3-4.000 ture mult peste asteptarile mele
Caroseria arata bine in general

Puncte contra:
Cutia va trebui ori reparata ori schimbata
Ambreiajul foarte probabil de schimbat

In rest mici detalii de remediat.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 07:47   #7
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Mai adaug la to do list:
1. Anvelopele sigur nu au dimensiuni bune; ar fi 2 argumente:
a. Ating in contraaripa
b. Masina arata o viteza pe indicator mult mai mica decat in realitate.
(partea cea mai proasta este ca am cumparat si anvelope de iarna pe aceleasi dimensiuni - propietarul a vandut-o cu anvelope de vara)
2. Stergatoarele au un contact imperfect. (cand semnalizez dreapta - stergatorul uneori porneste; extrem de rar se intampla). Ce legatura au - semnalizatorul cu blocul de stergatoare nu stiu). Daca pun semnalizatorul pe stanga se opreste stergatorul.
3. Diuzele de la stropitor nu merg toate si sunt orientate prost
4. Tamburii sunt rosii si nu imi plac (o sa ii fac gri)
5. La scaunul soferului nu merge reglajul spatarului (este blocat cred)
etc (de ordin estetic sunt multe)

Orice sugestie despre o cutie de viteze functionala pentru 924 este bine-venita.

Cine poata sa-mi trimita documentatie de 924 (sa vad in primul rand dimensiunile anvelopelor) am introdus adresa mea de email in "Instant Messaging")

Last edited by Motanul; 01-02-13 at 07:54.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 08:46   #8
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Am pus cateva poze:










Motanul is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 16:26   #9
khamsin

Stage 5
 
khamsin's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 347
Member of:
[PORSCHE]
[Old School Cars]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Quote:
Originally Posted by Motanul View Post
Mai adaug la to do list:
1. Anvelopele sigur nu au dimensiuni bune; ar fi 2 argumente:
a. Ating in contraaripa
b. Masina arata o viteza pe indicator mult mai mica decat in realitate.
(partea cea mai proasta este ca am cumparat si anvelope de iarna pe aceleasi dimensiuni - propietarul a vandut-o cu anvelope de vara)
2. Stergatoarele au un contact imperfect. (cand semnalizez dreapta - stergatorul uneori porneste; extrem de rar se intampla). Ce legatura au - semnalizatorul cu blocul de stergatoare nu stiu). Daca pun semnalizatorul pe stanga se opreste stergatorul.
3. Diuzele de la stropitor nu merg toate si sunt orientate prost
4. Tamburii sunt rosii si nu imi plac (o sa ii fac gri)
5. La scaunul soferului nu merge reglajul spatarului (este blocat cred)
etc (de ordin estetic sunt multe)

Orice sugestie despre o cutie de viteze functionala pentru 924 este bine-venita.

Cine poata sa-mi trimita documentatie de 924 (sa vad in primul rand dimensiunile anvelopelor) am introdus adresa mea de email in "Instant Messaging")
la toate 924 si la prima generatie de 944 vitezometrul indica mai putin decat in realitate . cei de la auto motor und sport chiar au facut un test cu ele
khamsin is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 16:30   #10
khamsin

Stage 5
 
khamsin's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 347
Member of:
[PORSCHE]
[Old School Cars]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Quote:
Originally Posted by Motanul View Post
Mai adaug la to do list:
1. Anvelopele sigur nu au dimensiuni bune; ar fi 2 argumente:
a. Ating in contraaripa
b. Masina arata o viteza pe indicator mult mai mica decat in realitate.
(partea cea mai proasta este ca am cumparat si anvelope de iarna pe aceleasi dimensiuni - propietarul a vandut-o cu anvelope de vara)
2. Stergatoarele au un contact imperfect. (cand semnalizez dreapta - stergatorul uneori porneste; extrem de rar se intampla). Ce legatura au - semnalizatorul cu blocul de stergatoare nu stiu). Daca pun semnalizatorul pe stanga se opreste stergatorul.
3. Diuzele de la stropitor nu merg toate si sunt orientate prost
4. Tamburii sunt rosii si nu imi plac (o sa ii fac gri)
5. La scaunul soferului nu merge reglajul spatarului (este blocat cred)
etc (de ordin estetic sunt multe)

Orice sugestie despre o cutie de viteze functionala pentru 924 este bine-venita.

Cine poata sa-mi trimita documentatie de 924 (sa vad in primul rand dimensiunile anvelopelor) am introdus adresa mea de email in "Instant Messaging")
cutia de viteze este cea de audi 100 .
chiar eu am schimbat una si sa potrivit perfect. merge si pe 944 doar ca acolo trebuie o mica modificare la ax.
khamsin is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 19:12   #11
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,141
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

din cate am inteles are dogleg, deci cea de audi 100 nu se potriveste.
morghen is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 20:31   #12
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Confirm ca am dogleg.
Acum daca o schimb cu totul ar mai fi probleme? Din ce vad eu in cel mai rau caz ar trebui schimbata si timoneria. Oricum am gasit preturi bune si la cele de porsche.

Primul DIY (am inceput si eu cu ceva usor sa-mi creasca moralul).
1. stropitor parbriz (2 din cele 4 orificii erau blocate cu mizerie; iar cele 2 care mergeau bateau prost apa se scurgea in vas pentru ca supapa de sens era montata in pozitie gresita si primele 3 secunde baga aer )

Maine intra in vizor stergatoarele (sunt prea scurte - o sa caut in documentatie ce dimensiuni trebuie sa aiba; o sa scot si o sa repozitionez bratul sofer care este pus prost).

PS: o sa ma documentez cu anvelopele - sa bata in contraaripa sigur nu a fost o chestie proiectata; Poate o fi gresit offsetul la jante. Acum am documentatie si o sa fie usor de gasit ce este in neregula

Ce cod de piesa si din ce an ar trebui sa fie cutia de viteze de audi 100? Sa o tin ca back-up solution.

Last edited by Motanul; 01-02-13 at 20:42.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 21:37   #13
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,141
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

ti-am trimis un PM
morghen is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 22:58   #14
khamsin

Stage 5
 
khamsin's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 347
Member of:
[PORSCHE]
[Old School Cars]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Quote:
Originally Posted by Motanul View Post
Confirm ca am dogleg.
Acum daca o schimb cu totul ar mai fi probleme? Din ce vad eu in cel mai rau caz ar trebui schimbata si timoneria. Oricum am gasit preturi bune si la cele de porsche.

Primul DIY (am inceput si eu cu ceva usor sa-mi creasca moralul).
1. stropitor parbriz (2 din cele 4 orificii erau blocate cu mizerie; iar cele 2 care mergeau bateau prost apa se scurgea in vas pentru ca supapa de sens era montata in pozitie gresita si primele 3 secunde baga aer )

Maine intra in vizor stergatoarele (sunt prea scurte - o sa caut in documentatie ce dimensiuni trebuie sa aiba; o sa scot si o sa repozitionez bratul sofer care este pus prost).

PS: o sa ma documentez cu anvelopele - sa bata in contraaripa sigur nu a fost o chestie proiectata; Poate o fi gresit offsetul la jante. Acum am documentatie si o sa fie usor de gasit ce este in neregula

Ce cod de piesa si din ce an ar trebui sa fie cutia de viteze de audi 100? Sa o tin ca back-up solution.
scuze , nu am citit atent . tu ai 016 Z, cea care are diferentialul in spatele cutiei de viteze. acolo treaba este putin mai complicata pt ca iti trebue alta timonerie ai alt cuplaj de prindere ca sa pui cea de audi 100( c2).
oricum sfatul meu este sa incerci sa o repari pe aceasta care o ai fiindca este cea mai buna cutie care a fost pusa pe 924 ( trebuie doar sa ai grija la masarier, acesta a fost principalul motiv pt. care au schimbat-o) . daca vei pune una normala vei vedea ca masina nu mai accelereaza la fel
khamsin is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 08:52   #15
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Nu am stiut acest amanunt (ca difera si timoneria si prinderea in diferential la dog leg versus normala Porsche). Asta imi complica un pic existenta.
Din pacate in Bucuresti gasesc doar normale (era cel mai comod sa iau de aici). O sa vad ce gasesc in afara. (UK). Nu ma grabesc cu luarea unei decizii privind cutia acum.
Luni vreau sa o inmatriculez si dupa asta vedem.

Nu sunt samsar sa vand masina fara sa mentionez tot ce este defect la ea (cum a facut Olandezul de la care am luat masina la modul cel mai grosolan cu putinta) asa ca bag aici tot ce consider eu ca trebuie reparat la ea fara sa am nimic de pierdut (inclusiv cele mai mici detalii observate pana acum):

Lista to do list:
1. OK Stropitor parbriz
2. OK schimbat termostat si inlocuit lichidul de racire

3. Stergatoare
4. Verificat Dimensiuni jante-anvelope; eventual montat distantieri pe fata
5. o infundatura prag dr-fata
6. o infundatura prag dr-spate
7 racord aer alternator de reparat-inlocuit
8 conducata cu cauciuc imbatranit ?? (poza 4 - nu stiu ce reprezinta la acest moment)
8 oglinzi exterioare (prea mici; nu stiu daca sunt originale; au geam drept nu wide angle)
9 cheder geam sofer - un pic ciupit (in rest arata foarte bine)
10 lampa stop dr-spate - usor crapata
11 Joc volan
12 sablat/vopsit negru tot ce arata inestetic (vopsea cojita) cand deschizi capota (servofrana, masca curea motor, suport vas de expansiune, parghii faruri)
13 lampa semnal stanga fata - usor crapata
14 Schimbat cutia; eventual si kitul de ambreiaj














Last edited by Motanul; 02-02-13 at 09:16.
Motanul is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -