Acum am inteles despre ce articulatii cardanice este vorba. Din spusele mecanicului caseta trebuie ori reparata ori schimbata (eu prefer sa cumpar una noua).
Azi am facut mai multe la masina:
1. Montat corect suportul de motor dreapta (sus era montat gresit - doar intr-o piulita
2. Schimbat rotula brat inf st (a fost mai greu pentru ca era bascula originala - un minim 10 ani de cand nu s-a umblat la ea; un surub s-a rupt ...; noroc ca au avut scule si totul a iesit cum trebuie)
3. Schimbat uleiul + filtrul de ulei
4. Schimbat curea de distributie + rola intinzatoare (si aici au fost mici surprize
)
5. Schimbat simering de la fulia arborelui cotit
5. Lasat la sablat-vopsit negru Scutul motor + protectia de la cureaua de distributie
Revin maine cu poze before-after
Am achizitionat garniturile de baie de ulei dar nu m-am mai apucat sa le schimb ca era prea mult de lucru (dat puntea fata jos). Ma gandesc sa le schimb cand voi schimba amortizoarele si caseta de directie.
PS: La cutie nu am mai facut absolut nimic (nici macar nu am mai verificat nivelul uleiului).
Discul de ambreiaj este nou - placa de presiune si rulmentul nu.