Porsche 924 1980 125 CP
Dupa cautari indelungi am gasit o masina care sa-mi placa cat de cat.
Propriu-zis inca nu este a mea - dar am antamat bilet de avion si tot ce trebuie pentru a deveni a mea. 924 clasic (asa am vrut sa nu fie cu nicio modificare) Anul 1980 125 CP cutie de viteze: dog-leg Ar trebui sa fie fara rugina (asa a fost prezentata cel putin) Are o mica problema la cutie in vit 2 (intra mai greu). Este in olanda si tocmai a luat ITP-ul luna asta. (APK se numeste la ei). https://s14.postimage.org/l8v59myct/1_1.jpg https://s14.postimage.org/3y9bvcw31/1_2.jpg https://s14.postimage.org/qpiehrh4d/1_13.jpg https://s14.postimage.org/t843ig2ul/1_17.jpg |
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Reparatia la cutie o sa fie un pic interesanta :)
Iti trebuie bucsele de la timonerie si depinzand de cat e de uzata cutia, sincron sau sincron si mai cateva piese pt treapta a 2-a...acel inel "dogteeth" mai multe poze ai? cum o aduci in ro? |
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Bucuria mea ar fi sa o aduc personal si pe roti. Sa vedem in ce se transforma. Are anvelope de vara si trebuie sa-i cumpar de iarna ca sa trec prin germania, austria, ungaria si nu in ultimul rand in romania.
Omul a zis ca nu este o problema de mers cu ea asa. Doar daca conduci in forta sau o brutalizezi. Daca mergi domol si o gadili putin intra in vit. 2. Partea proasta este ca si el a zis ca cel mai probabil este de la sincroane - nu de la timonerie. O sa fac poze destule cand o aduc in tara. Maine am avion. |
Re: Porsche 924 1980 125 CP
drum bun, fa multe poze si inregistreaza cat mai multe filmulete.
fi atentu cu a 2-a, calca ambreajul de doua ori inainte sa bagi in viteza !! |
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Drum bun.
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Am reusit sa aduc masina intr-o bucata.
Revin maine cu mai multe detalii ca acum sunt dupa 1100 km. Puncte pro: Masina merge drept si daca las volanul liber. Motorul trage la dupa 3-4.000 ture mult peste asteptarile mele Caroseria arata bine in general Puncte contra: Cutia va trebui ori reparata ori schimbata Ambreiajul foarte probabil de schimbat In rest mici detalii de remediat. :D |
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Mai adaug la to do list:
1. Anvelopele sigur nu au dimensiuni bune; ar fi 2 argumente: a. Ating in contraaripa b. Masina arata o viteza pe indicator mult mai mica decat in realitate. (partea cea mai proasta este ca am cumparat si anvelope de iarna pe aceleasi dimensiuni - propietarul a vandut-o cu anvelope de vara) 2. Stergatoarele au un contact imperfect. (cand semnalizez dreapta - stergatorul uneori porneste; extrem de rar se intampla). Ce legatura au - semnalizatorul cu blocul de stergatoare nu stiu). Daca pun semnalizatorul pe stanga se opreste stergatorul. 3. Diuzele de la stropitor nu merg toate si sunt orientate prost 4. Tamburii sunt rosii si nu imi plac (o sa ii fac gri) 5. La scaunul soferului nu merge reglajul spatarului (este blocat cred) etc (de ordin estetic sunt multe) :arrow: Orice sugestie despre o cutie de viteze functionala pentru 924 este bine-venita. Cine poata sa-mi trimita documentatie de 924 (sa vad in primul rand dimensiunile anvelopelor) am introdus adresa mea de email in "Instant Messaging") |
Re: Porsche 924 1980 125 CP
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Quote:
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Quote:
chiar eu am schimbat una si sa potrivit perfect. merge si pe 944 doar ca acolo trebuie o mica modificare la ax. |
Re: Porsche 924 1980 125 CP
din cate am inteles are dogleg, deci cea de audi 100 nu se potriveste.
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Confirm ca am dogleg.
Acum daca o schimb cu totul ar mai fi probleme? Din ce vad eu in cel mai rau caz ar trebui schimbata si timoneria. Oricum am gasit preturi bune si la cele de porsche. Primul DIY (am inceput si eu cu ceva usor sa-mi creasca moralul). 1. stropitor parbriz (2 din cele 4 orificii erau blocate cu mizerie; iar cele 2 care mergeau bateau prost 8) apa se scurgea in vas pentru ca supapa de sens era montata in pozitie gresita si primele 3 secunde baga aer :rolleyes2) Maine intra in vizor stergatoarele (sunt prea scurte - o sa caut in documentatie ce dimensiuni trebuie sa aiba; o sa scot si o sa repozitionez bratul sofer care este pus prost). PS: o sa ma documentez cu anvelopele - sa bata in contraaripa sigur nu a fost o chestie proiectata; Poate o fi gresit offsetul la jante. Acum am documentatie si o sa fie usor de gasit ce este in neregula ;) Ce cod de piesa si din ce an ar trebui sa fie cutia de viteze de audi 100? Sa o tin ca back-up solution. |
Re: Porsche 924 1980 125 CP
ti-am trimis un PM
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Quote:
oricum sfatul meu este sa incerci sa o repari pe aceasta care o ai fiindca este cea mai buna cutie care a fost pusa pe 924 ( trebuie doar sa ai grija la masarier, acesta a fost principalul motiv pt. care au schimbat-o) . daca vei pune una normala vei vedea ca masina nu mai accelereaza la fel |
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Nu am stiut acest amanunt (ca difera si timoneria si prinderea in diferential la dog leg versus normala Porsche). Asta imi complica un pic existenta.
Din pacate in Bucuresti gasesc doar normale (era cel mai comod sa iau de aici). O sa vad ce gasesc in afara. (UK). Nu ma grabesc cu luarea unei decizii privind cutia acum. Luni vreau sa o inmatriculez si dupa asta vedem. Nu sunt samsar sa vand masina fara sa mentionez tot ce este defect la ea (cum a facut Olandezul de la care am luat masina la modul cel mai grosolan cu putinta) asa ca bag aici tot ce consider eu ca trebuie reparat la ea fara sa am nimic de pierdut (inclusiv cele mai mici detalii observate pana acum): Lista to do list: 1. OK Stropitor parbriz 2. OK schimbat termostat si inlocuit lichidul de racire 3. Stergatoare 4. Verificat Dimensiuni jante-anvelope; eventual montat distantieri pe fata 5. o infundatura prag dr-fata 6. o infundatura prag dr-spate 7 racord aer alternator de reparat-inlocuit 8 conducata cu cauciuc imbatranit ?? (poza 4 - nu stiu ce reprezinta la acest moment) 8 oglinzi exterioare (prea mici; nu stiu daca sunt originale; au geam drept nu wide angle) 9 cheder geam sofer - un pic ciupit (in rest arata foarte bine) 10 lampa stop dr-spate - usor crapata 11 Joc volan 12 sablat/vopsit negru tot ce arata inestetic (vopsea cojita) cand deschizi capota (servofrana, masca curea motor, suport vas de expansiune, parghii faruri) 13 lampa semnal stanga fata - usor crapata 14 Schimbat cutia; eventual si kitul de ambreiaj https://s11.postimage.org/z2ojq7vlb/20130201_0019.jpg https://s11.postimage.org/5c60i6zzj/20130201_0001.jpg https://s11.postimage.org/5dfybm1tb/20130201_0006.jpg https://s11.postimage.org/um0s5a6r3/20130201_0009.jpg https://s11.postimage.org/6jjyaeq3z/20130201_0010.jpg https://s11.postimage.org/tz1vfr9v3/20130201_0015.jpg https://s11.postimage.org/9g6zaovxr/20130201_0016.jpg |
All times are GMT +2. The time now is 11:26. |
- Copyright 2024 4Tuning