Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > PORSCHE > Masina mea Porsche

Reply
 
Thread Tools
Old 02-02-13, 08:39   #16
khamsin

Stage 5
 
khamsin's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 347
Member of:
[PORSCHE]
[Old School Cars]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

8-este conducta de alimentare cu benzina iar cauciucul ce se vede crapat este pt a o proteja.
9- oglinzile sunt chiar cele originale ,din acea perioada.
14-inainte sa cumperi alta cutie ar trebui sa o desfaci pe asta ca sa vezi care este problema si cat te costa pt ca iti reamintesc e pacat de ea sa o schimbi cu cea de audi 100.
khamsin is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 08:46   #17
khamsin

Stage 5
 
khamsin's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 347
Member of:
[PORSCHE]
[Old School Cars]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

daca iti trebuie stopuri am eu ieftine :https://forum.4tuning.ro/478-anunturi...rez-944-a.html
khamsin is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 08:59   #18
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Din ce am gasit eu in documentatie 924 simplu ar fi trebuit sa aiba jante pe 14 si dimensiuni anvelope:
5½Jx14 165 HR 14
6Jx14 185/70 HR 14

Eu din pacate am jante de 924 turbo care ar fi trebuit sa fie echipate cu:
6Jx15 185/70 R 15

Eu am 6jx15 cu 195/65 R15

Pentru cei interesati aici gasiti un calculator foarte bun al diametrului rotii in functie de dimensiunile anvelopei:
http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg4.html

Eu ar fi trebuit sa am diametru 1853.59 la 185/70 R14
Acum am pe masina: 1913.61 la 196/65 R15
Daca as fi pus anvelopele recomandate pentru turbo as fi avut diametrul 1930.19 (adica eroarea de vitezometru era si mai mare decat este acum).

Cel mai bun compromis ar fi sa pun anvelope de 195/60 R15 si diametru 1854.79 (diferenta aratata de vitezometru ar fi de doar 0,06 mph fata de anvelopele recomandate de producator pentru aceasta masina).

Pe langa faptul ca imi atinge contraaripa pe fata am si reprize mai proaste datorita centimetrului ala in plus la diametru.
Daca as monta distantieri as scapa de atinsul aripii - dar tot as fi penalizat la demaraj. (deci la un moment dat va trebui sa inlocuiesc anvelopele - ambele seturi).

Last edited by Motanul; 02-02-13 at 09:05.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 09:27   #19
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Quote:
Originally Posted by khamsin View Post
8-este conducta de alimentare cu benzina iar cauciucul ce se vede crapat este pt a o proteja.
9- oglinzile sunt chiar cele originale ,din acea perioada.
14-inainte sa cumperi alta cutie ar trebui sa o desfaci pe asta ca sa vezi care este problema si cat te costa pt ca iti reamintesc e pacat de ea sa o schimbi cu cea de audi 100.
Am renuntat deja la ideea de a monta cutia de audi 100. Tind sa renunt si la cea cu cutia de porsche normala daca nu merge pe diferentialul meu.
Scopul definit acum este sa gasesc una dogleg functionala. (o sa verific intai daca se poate face ceva cu cea de pe masina - desi ma indoiesc ca merita reparata cand una noua functionala costa ~90 euro pe ebay la un user cu 100% feedback pozitiv si cu mii de piese vandute zilnic; are o stiva cu ~10 cutii de 924).

Daca alea sunt oglinzile originale - cu ele raman categoric (am crezut ca sunt carcase after-market). O sa caut atunci doar oglinda wide-angle.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 09:38   #20
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Quote:
Originally Posted by khamsin View Post
daca iti trebuie stopuri am eu ieftine :https://forum.4tuning.ro/478-anunturi...rez-944-a.html
Le voi schimba fara indoiala la un moment dat; Doar ca acum am multe cheltuieli mari de facut cu masina si stopurile nu sunt o prioritate. (Prioritati sunt: inmatriculare, ITP, taxe, impozite si nu in ultimul rand cutia de viteze si kitul de ambreiaj de reparat).

PS: Ce ulei imi recomandati sa ii pun?
Am gasit in manual ca am nevoie de 5l de ulei API class SP/CC or SG multi-grade oils,
Mai exact ce ulei este recomandat?


Asta merge?
Vāscozitate: 5W-40
Performanţe: API SJ/SL/SM/CF, ACEA A3/B3, A3/B4

Dupa ce finalizez inmatriculare, motor, cutie, asigurari intru in detalii (stopuri, chedere si vopsea sarita)..

Last edited by Motanul; 02-02-13 at 10:07.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 10:14   #21
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

cutie: cauta un dogleg care sa fii sigur ca e cat de cat ok, dar ai grija sa fie pt 924, nu pt 924 turbo...alea de 924 turbo au treptele foarte inalte in comparatie cu dogleg pt 924 normal si in plus nu poti sa o montezi ca merg pe cardan de dimensiuni diferite.

Nu are sens sa cauti cutie tip audi pt ca sunt prea multe lucruri de schimbat, inclusiv puntea spate cred ca trebuie schimbata(nu cred ca intra cutia tip audi de bratele de sustinere pt dogleg), sau daca nu schimbata, sigurat trebuie data jos sa sa schimbi cardanul.


cosmetice: cumpara de la noi cat poti, ajuti si tu piata noastra interna.

cauciucuri: nu pune talon pe 70, e o prostie, o sa ai o barca, ce ai gasit tu este specificatia pt tarile cu drumuri nasoale. daca pui jantele originale pe 14" pune 185/60/14.
Dar eu te sfatuiesc sa tii jantele astea, care nu sunt de 924 turbo, sunt optionale pt 924.
Deci, te sfatuiesc sa tii jantele ce le ai acum, sunt destul de rare, si sa pui 185/60/15.

ulei:

NU BAGA 10w sau 5w foloseste 15W40 sau 15W50 de la Mobil, sau daca iti permiti, de la Motul(300V competition)
morghen is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 10:42   #22
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Cauciucuri: Cum sa pun talon de 70 cand eu ma plang ca asta de 65 este mare .
De 60 am zis ca vreau sa pun (195/60 R15).

185/60/15 ar fi un diametru total ar rotii un pic mai mic (asta ar fi bine la demaraj, ar mai corecta un pic din eroarea mare a vitezometrului - dar ar fi naspa pentru gropile de pe meleagurile natale).

Ref. la ulei:
La momentul asta sunt bulversat; Este tot ce pot sa spun.
Masina a avut 5w40 si majoritatea siteurilor cu motor de cautare pentru indicativ de motor recomanda 0W40 sau 5W40. (adica acelasi tip de ulei). Ca exceptie am gasit un singur site care recomanda si 10W40 si 15W40.
Si eu ma gandeam sa pun 15W - dar vreau sa ma asigur ca nu sunt probleme cu el.

Last edited by Motanul; 02-02-13 at 10:52.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 11:57   #23
khamsin

Stage 5
 
khamsin's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 347
Member of:
[PORSCHE]
[Old School Cars]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

cu 15 iti va merge mai greu cutia la temperaturi scazute
khamsin is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 12:01   #24
khamsin

Stage 5
 
khamsin's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 347
Member of:
[PORSCHE]
[Old School Cars]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

are dreptate morgen cu jantele. iti trebuie doar cauciucuri cu talie mai joasa decat ai si poate nu chiar asa de late ( macar pe fata)
khamsin is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 14:26   #25
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Quote:
Originally Posted by khamsin View Post
cu 15 iti va merge mai greu cutia la temperaturi scazute
cred ca vrea ulei pt motor.
la cutie e 90W parca.
morghen is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 15:05   #26
khamsin

Stage 5
 
khamsin's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 347
Member of:
[PORSCHE]
[Old School Cars]
Default

ooo asa-i .am ramas cuplat pe cutie greseala mea

d,a intr-adevar 0 sau 5 este prea subtire si iti va consuma din el

Last edited by morghen; 02-02-13 at 15:37.
khamsin is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 17:09   #27
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Apropo de cutie am vesti bune.

Am fost la mecanic si problema in mare a fost utilizatorul si timoneria.
Am venit din Olanda in romania cu vit 3,4,5. (1 si 2 functionau - dar nu am stiut eu sa ajung la ele ).
Eroarea a aparut pentru ca punctul neutru nu a fost acolo unde ar fi trebuit sa fie (intre 2 si 3) si era intre 4 si 5. Eu dadeam stanga + jos si intram in vit 3.

Miercuri sunt programat sa repar timoneria.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 17:38   #28
khamsin

Stage 5
 
khamsin's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 347
Member of:
[PORSCHE]
[Old School Cars]
Default

: D

chiar ma bucur ca a fost doar atat

Last edited by morghen; 03-02-13 at 18:49.
khamsin is offline   Reply With Quote
Old 03-02-13, 18:14   #29
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Arrow Re: Porsche 924 1980 125 CP

Azi am mers si m-am obisnuit cu cutia de viteze folosind toate treptele

Refac lista cu ce este de facut la masina:

1. OK Stropitor parbriz
2. OK schimbat termostat si inlocuit lichidul de racire
3. OK Stergatoare noi
4. OK racord aer alternator de reparat-inlocuit

5. o infundatura prag dr-fata
6. o infundatura prag dr-spate
7. Schimbat anvelope cu 185/60 R15
8 conducata alimentare cu cauciuc imbatranit de inlocuit
9 oglinzi exterioare Geam wide angle si eventual carcasa stanga
10 cheder geam sofer - un pic ciupit (in rest arata foarte bine)
11 lampa stop dr-spate - usor crapata
12 Joc volan
13 sablat/vopsit negru tot ce arata inestetic (vopsea cojita) cand deschizi capota (servofrana, masca curea motor, suport vas de expansiune, parghii faruri)
14 lampa semnal stanga fata - usor crapata
15 Reglat timoneria (cutia si kitul de ambreiaj sunt OK)
16 Nuca noua pentru dogleg (cea de pe masina are baza crapata).
17 Am impresia ca s-a inlocuit capacul de la rezervorul de lichid de frana
(al meu este simplu - fara avertizare nivel lichid scazut; in plus sunt 2 fire lasate in aer exact langa capac). Pun si o poza cu un 924 tot din 1980 care are.
18 Schimbat garniturile de la pompa de frana (frana este cam moale).

PS: conducta aia de combustibil cu protectia crapata (punctul 8 este in presiune deosebita sau este una cu presiune de benzina normala? Ca sa stiu ce caut ca de inlocuit oricum vreau sa o inlocuiesc.

Imagini cu o masina din 1980 care se vinde la peste 10.000 euro pentru ca are doar piese originale; Am vazut si masini extrem de scumpe care au capac rezervor frana negru ca la mine (dar din 1977, 1978 etc). Ideea este ca daca a avut - vreau sa pun (si la prima vedere pare ca a avut).





Imagini cu masina mea:


Last edited by Motanul; 03-02-13 at 18:24.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 03-02-13, 18:20   #30
mark_uss
Xtreme Club Emotion Member

Stage 5
 
mark_uss's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 468
Member of:
[Xtreme Club Emotion]
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

cred ca mai am eu un schimbator( maciulia cel putin) ..daca il vrei ti-l dau . free . e de 944
mark_uss is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -