nuj cum sa spun... dar ma simt oarecum vinovat pt acest accident.
inainte cu maxim 5minute sa se intample acest accident... m-am intalnit cu protagonistii la semafor (arcul de triumf).
aveau cauciucul lasat rau pe dreapta spate si janta indoita... initial am spus ca stiu despre problema si ca la o asemenea masina (range rover sport) au run-flaturi.
tovarasul meu din dreapta mi-a spus sa ii anunt ca au pana pe spate dar am ezitat.. argumentand k e run flat, k nu e kiar pe janta, ca dak eu am senzor de presiune pneuri sigur are si el la bomba aia de masina... in sf, m-a convins si am deschis geamul ca sa le spun de pana.
masina se afla la 5-7m de masina mea.. manelele erau in blana, aveau si geamuri fumurii nu puteam sa strig la ei k oricum nu auzeau nimik din cauza muzicii...
s-a pus verde. eu am luat-o inainte pe kiseleff si ei de pe banda 4 au facut stanga spre cashin. (directia 1 mai)
dupa 2 ore am fost anuntat de un accident "cum nu am mai vazut" pe 1mai cu un 4x4.. care s-a intamplat in urma cu .. 2 ore..
curios, m-am dus acolo si am intzepenit cand am vazut masina...
1-nu ma asteptam vr-odata sa vad un RRsport in halul ala.
2-nu mi-a venit sa cred k era aceeasi masina de la semafor.
3-am ramas uimit de faptul ca o masina poate smulge un copac (mare, gros) din radacini.
politistii gresesc in declaratii. nu aveau cum sa traga frana de mana k nu este pe maneta ca la celelalte masini... ci pe buton, care din cunostintele mele nu poate fi activata la viteze mari din motive de siguranta.
http://www.autocult.com.au/img/galle...geddon1572.jpg (butonul de frana de mana este cel din spatele schimbatorului.. (P) )
sa va spun cum s-a intamplat...
probabil cei din masina nu stiau de pana de pe spate.. si pe 1mai i-au dau talpa la masina.
la un moment dat cauciucul a dejantat (a sarit de pe janta) si atunci s-a pierdut controlul la masina... aceasta circuland cu mult peste limita legala (de pe autostrada).
pt sustinerea ipotezei sunt urme vizibile pe asfalt de zgarieturi cu cel putin 150m pana la locul accidentului,in directia accidentului; garieturi facute de janta care in timp ce rula se spargea... (diferite bucati din janta fiind gasite pana la locul accidentului).
de altfel singura janta distrusa este cea cu pana... din care nu a mai ramas decat zona de prindere a prezoanelor... restul fiind bucati pe carosabil.
sincer imi pare rau de ceea ce s-a intamplat, ma consider vinovat din punct de vedere moral, si ma gandesc oare dak s-ar mai fi intamplat accidentul dak i-as fi anuntat ca au pana pe dreapta... oare ii mai dadeau talpa.. oare mai dejanta.
aveti mare grija la viteza... si la mesajele pe care le transmite masina. una e sa depasesti viteza intr-o depasire.. si alta e sa alergi de nebun.