Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 11-06-08, 17:27   #61
raduku

Stage 5
 
raduku's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 384
Default Re: ford vs peugeot

Intradevar,cea mai vanduta nu e intotdeauna cea mai buna.Nu cred ca in occident pretul conteaza cel mai mult.Dar,saltul spectaculos pe care Peugeot l-a facut in vanzari este un semn ca sunt pe drumul cel bun.Logan nu apare in primii 10.
P.S. Nu mai lua ca exemplu piata auto din Romania,asta nu-i piata ce avem noi.Mai avem de asteptat vreo 20 de ani si in acest domeniu.
__________________
Proud Suzuki owner.
Future owner of Lancia Delta-Meravigliosa Creatura.
raduku is offline   Reply With Quote
Old 11-06-08, 18:21   #62
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: ford vs peugeot

subscriu la ce-a spus raduku.
Autovit nu e locul unde sa mergi sa-ti faci o idee despre preturi. Daca nu vrea nimeni sa inteleaga ca o masina buna nu se ia la reduceri...asta este.
__________________

Official Porsche hater.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 11-06-08, 19:56   #63
DARE_DEVIL

Stage 2
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 71
Default Re: ford vs peugeot

Imi cer scuze pt o eroare scrisa de mine acolo la postul anterior unde am scris 4 luni de fapt erau 4 saptamani .
DARE_DEVIL is offline   Reply With Quote
Old 11-06-08, 20:31   #64
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: ford vs peugeot

Traiesti in Romania si masina daca e noua o cumperi de aici .... poate o sa ai ocazia sa vezi un Peugeot nou nout cumparat din Franta, apoi sa faci lista cu diferente. Cel mai elocvent exemplu il face Renault vis a vis de ce am zis. Peugeot a inceput sa creasca datorita colaborarii cu Ford, BMW de unde a luat tehnologie si o aplica destul de bine, insa singurul Peugeot care mi-a placut si am ramas foarte placut surprins a fost 607 V6 benzina 210 cai .... o masina senzationala care si astazi arata si merge impecabil, de micul 206 in schimb nu am atatea cuvinte de lauda, din contra o consider o masina care daca o iei de noua sa o tii maxim 50k km sau SH maxim 20 apoi data mai departe (no offence posesorilor si exceptie face RCul care este foarte tare).
PS: piata din Romania este un marker destul de bun, avand in vedere populatia, cota economiei si faptul ca e o tara in dezvoltare, aceste aspecte fac din ea o tara propice comercializarii auto, grupul VAG cel putin este foarte interesat de ea.
PPS: in Europa de Est marcile de lux (Aston, Lamborghini de Ferrari nu discut) nu au filiale, culmea e ca tara asta mica au.
PPPS: autohtonul Logan paradoxal este cumparat si "afara", am avut ocazia sa dau de el in locuri neasteptate (mai putin UK), in Ungaria cel putin se vinde foarte bine.
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 11-06-08, 20:49   #65
Craxy
VW Driver

Stage 5
 
Craxy's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 714
Member of:
[VW]
Default Re: ford vs peugeot

nu mai vorbiti de 206 cum am spus mai sus am renuntat la el avand in vedere ca gasesc si 307 deci vreau sa vb despre 307 si focus(dar nu asta nou ala din 2000-2005)
__________________
"APLICAM TOTI LEGEA JUNGLEI DESI STAM INTRE BETOANE..."
Craxy is offline   Reply With Quote
Old 11-06-08, 21:35   #66
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: ford vs peugeot

Quote:
Originally Posted by NWZeu View Post
Traiesti in Romania si masina daca e noua o cumperi de aici .... poate o sa ai ocazia sa vezi un Peugeot nou nout cumparat din Franta, apoi sa faci lista cu diferente. Cel mai elocvent exemplu il face Renault vis a vis de ce am zis. Peugeot a inceput sa creasca datorita colaborarii cu Ford, BMW de unde a luat tehnologie si o aplica destul de bine, insa singurul Peugeot care mi-a placut si am ramas foarte placut surprins a fost 607 V6 benzina 210 cai .... o masina senzationala care si astazi arata si merge impecabil, de micul 206 in schimb nu am atatea cuvinte de lauda, din contra o consider o masina care daca o iei de noua sa o tii maxim 50k km sau SH maxim 20 apoi data mai departe (no offence posesorilor si exceptie face RCul care este foarte tare).
PS: piata din Romania este un marker destul de bun, avand in vedere populatia, cota economiei si faptul ca e o tara in dezvoltare, aceste aspecte fac din ea o tara propice comercializarii auto, grupul VAG cel putin este foarte interesat de ea.
PPS: in Europa de Est marcile de lux (Aston, Lamborghini de Ferrari nu discut) nu au filiale, culmea e ca tara asta mica au.
PPPS: autohtonul Logan paradoxal este cumparat si "afara", am avut ocazia sa dau de el in locuri neasteptate (mai putin UK), in Ungaria cel putin se vinde foarte bine.
Peugeot a vandut tehnologie lui bmw pentru motoare diesel, nu a luat, nu vorbiti aiurea.
206 e o masina extraordinara, din moment ce a inceput fabricatia in 1998 si inca se produc, ori Peugeot nu e o companie in dificultati financiare sau mai stiu eu ce... stiu francezii ce fac acolo, daca mentin in continuare 206.
Romania are o piata auto haotica din punct de vedere al preturilor si al inteligentei cumparatorilor. Masini slabe si vechi au preturi enorme, masini bune si mai noi se vand la preturi mai mici.
Cat despre Logan, las-o moarta, in 3 ani de zile de facut ture Romania-Germania nu cred c-am vazut mai mult de 3 la o tura. Vest-europenii nu au incredere intr-o masina noua de 8.000 de euro, asta ti-o spun din experienta, din ce-am povestit cu oamenii, nu din reviste.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 11-06-08, 21:52   #67
DARE_DEVIL

Stage 2
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 71
Default Re: ford vs peugeot

Am un prieten aici cu un peugeot 206 HDI de 92 de cai putere ( versiunea din afara , la noi in ro nu sa importat).....masina are o stabilitate incredibila si un consum mic.Masina are actual vreo 55000 de km si nimic nu trancane in ea cu toate ca drumurile din zona moldovei nu sunt asa de bune.Nu sa inlocuit nimic la ea...se simte doar un usor patinaj la ambreiaj daca pleaca mai tare de pe loc ( poate si din cauza rotilor de 195/55/r15)...in rest accelereaza mai bine ca un 206 hdi de 2.0....nu aveti motive de judecat 206 -le.am vazut si taxi-uri 206 care au la bord si 160 de mii si in afara de elementele de suspensie nu a cazut mai nimic la masinile respective....cat despre 307 iti recomand sa te feresti de 1.4 hdi pentru ca mi se pare un model submotorizat
DARE_DEVIL is offline   Reply With Quote
Old 11-06-08, 22:07   #68
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: ford vs peugeot

Care este tehnologia vanduta de Peugeot ? Astept sa zici exact ... rampa comuna de injectie (care nu este brevetul lor)... etc, detaliu tehnic nu poveste ... motorul de 1.6 benzina turbo este facut in colaborare cu BMW care a implementat tehnologia biturbo, pe care o folosesc de ceva ani la diesel (a se citi principul celor 2 turbine nu ansamblul). La diesel ma refer la celebrul 1.6TDcI sau HDI cum vrei sa ii zici (90 si 110 cai) colaborare PSA-Ford, deoarece BMW la aceste motoare joaca in alta liga ....

PS: astept exemplu si pentru M47TUD20.

Last edited by NWZeu; 11-06-08 at 22:11.
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 11-06-08, 22:35   #69
raduku

Stage 5
 
raduku's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 384
Default Re: ford vs peugeot

Hai sa o luam cu inceputul.Piata din Romania e varza.Spune-mi tu cate reprezentante oficiale avem in romania.In afara de Renault si Nissan? Nu dealeri,nu a treia mana.Cat despre diferenta de pret dintre o masina cumparata din afara si Romaniaexista situatii cand masina e mai ieftina dincolo sau cand e mai scumpa.depinde si din ce tara iti cumperi masina.Daca ti-o achizitionezi din Danemarca,fii sigur ca dai aproape inca o data valoare masinii pe taxe.
Despre Peugeot,despre care spui ca aplica tehnologie Ford sau BMW(nu stiu de unde ai scos asa ceva) tin sa-ti spun ca ei furnizeaza motoarele pentru modelul Fiesta si C-max parca, cat si pentru,stupoare,Mini-marca a grupului BMW.
Cat despre Logan in Ungaria,amice ungurii au o parere extrem de proasta despre Renault despre care afirma ca are cel mai prost raport calitate-pret/Bine,nici Peugeot sau Citroen nu stau stralucit.Opel Ford si Skoda stau foarte bine in Ungaria,Ssangyoung e in crestere,Lancia e in crestere,iar liderul la vanzari ei,stupoare,nu e VW,e Suzuki,cam de 13 ani e pe primul loc la vanzari.
Nu cred ca Romania,tara cu cel mai mic salar din UE si,implicit cu cea mai mica putere de cumparare este asa de importanta pt VAG.Faptul ca ei vand in Romania 30-40 de mii de bucati pe an,e fix-pix la ce vanzari are VAG per ansamblu.
Despre serviciile post garantie oferite in Romania,pot sa-ti spun ca sunt printre cele mai execrabile din lume.Neprofesionisti la tot pasul,hoti cat cuprinde si,pe deasupra,neseriosi si nepoliticosi.Am avut de 2 saptamani necazuri cu masina si am vazut ce inseamna politica:clientul nostru-stapanul nostru.
Pe aceasta cale tin sa le multumesc celor din echipa mobila Suzuki Ungaria pentru profesionalismul,seriozitatea si unctualitatea de care au dat dovada.Romanii 4 zile s-au uitat si au admirat masina,iar ungurii in 5 ore au reparat-o.
raduku is offline   Reply With Quote
Old 11-06-08, 22:46   #70
raduku

Stage 5
 
raduku's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 384
Default Re: ford vs peugeot

Quote:
Originally Posted by NWZeu View Post
C

PS: astept exemplu si pentru M47TUD20.
La asta ce exemplu astepti.Sa ne certam ca si la gradinita care e mai puternic motor?Cat despre tehnilogia cu 2 turbine,cu sistem paralel de turbine,japonezii au inceput sa monteze asa ceva pe motoarele lor.Cealalta tehnologie twin-turbo ,cea in care una dintre turbine e folosita la turatii mici iar cealalta intra in functie la turatie mai mare,tot japonezii au aplicat-o prima data.
raduku is offline   Reply With Quote
Old 11-06-08, 23:04   #71
raduku

Stage 5
 
raduku's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 384
Default Re: ford vs peugeot

Quote:
Originally Posted by raduku View Post
La asta ce exemplu astepti.Sa ne certam ca si la gradinita care e mai puternic motor?Cat despre tehnilogia cu 2 turbine,cu sistem paralel de turbine,japonezii au inceput sa monteze asa ceva pe motoarele lor.Cealalta tehnologie twin-turbo ,cea in care una dintre turbine e folosita la turatii mici iar cealalta intra in functie la turatie mai mare,tot japonezii au aplicat-o prima data.
Nu faceam referire la motoarele pe benzina.La alea BMW sta bine de tot.Eu ma refeream strict la motoarele diesel.
raduku is offline   Reply With Quote
Old 11-06-08, 23:28   #72
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: ford vs peugeot

Quote:
Originally Posted by NWZeu View Post
Care este tehnologia vanduta de Peugeot ? Astept sa zici exact ... rampa comuna de injectie (care nu este brevetul lor)... etc, detaliu tehnic nu poveste ... motorul de 1.6 benzina turbo este facut in colaborare cu BMW care a implementat tehnologia biturbo, pe care o folosesc de ceva ani la diesel (a se citi principul celor 2 turbine nu ansamblul). La diesel ma refer la celebrul 1.6TDcI sau HDI cum vrei sa ii zici (90 si 110 cai) colaborare PSA-Ford, deoarece BMW la aceste motoare joaca in alta liga ....

PS: astept exemplu si pentru M47TUD20.
Motorul de 3 litri diesel de pe bmw este constructie PSA. Motoarele pe benzina de 1595 cmc de la bmw sunt construite in parteneriat cu Toyota.
Cat despre diesel-ul 1,6 HDI, ala a fost creat dupa ce colaborarea psa-bmw a incetat.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 12-06-08, 00:02   #73
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: ford vs peugeot

Iti raspund pe etape si sper sa intelegi fara sa ma mai interpretezi!
Incep cu terminologii - "a furniza motor, a folosi motor" se refera la un model de autoturism al unei companii X care foloseste un motor al companiei Y - exemplu Ssangyoung foloseste (folosea) motoare Mercedes (nu vorbesc de companii ce apartin aceluiasi trust ... a se vedea exemplul VAG), mai jos iti voi oferi contraexemplul pentru tine, unde X=FORD si Y=PSA.
Un alt exemplu consta in masini fabricate integral pe aceeasi paltforma intre mai multe trusturi, niste exemple sunt:
1 - 107, C1, Aygo (PSA-Toyota)
2 - Ducato, Boxer, Jumper (PSA-FIAT (GM) )


Ce este legat de FORD: aceasta companie nu foloseste motoare PSA, in schimb foloseste motoare dezvoltate in colaborare cu grupul PSA, in speta 1.4 TDcI si 1.6TDcI pe mai multe aplicatii incepand Fiesta, Fusion, Focus, etc, in grupul PSA le gasesti sub nomenclatura HDI ... motoarele de 2 litrii Duratorq nu au nici o legatura cu cele PSA.

Legat de BMW - iti dau un citat al unui oficial PSA:
Quote:
Since 2004, cooperation between PSA Peugeot Citroën and BMW Cooperation has brought further progress in petrol engine design, resulting in improved performance and pollution control. For example, the new 1.6l engines developed through this cooperation feature the latest technology in terms of architecture, fuel supply and injection.
Ti-am zis si un exemplu foarte elocvent motorul de 1.6 cu doua turbine ce dezvolta 175 de cai, tehnologia este aplicata pe motorul de 3 litrii diesel de multi ani, acest motor fiind declarat cel mai bun motor de aceasta cilindree.

Noile motoare FORD pe benzina de cilindree 1.6 au o evolutie a tehnologiei VVTi dezvoltata de Toyota.
Spuneai de reprezentata oficiala .... FORD spre exemplu are, au cumparat ROMCARul.

Suplimentar iti ofer alte detalii ca sa fie ODATA si pentru TOTDEAUNA inteles, orice tentativa de raspuns pe aceasta tema (FORD - PSA) fara acoperire o consider o gluma si o voi considera offtopic:

Quote:
Ford Motor Company si PSA Peugeot Citroen au anuntat a patra faza a proiectului de cooperare pentru motorul diesel, cu lansarea a doua familii noi de motoare usoare si eficiente, create pentru vehiculele lor comerciale.

Programul a fost lansat initial in 1998. De atunci, mai mult de 4 milioane de motoare au fost produse, transformand colaborarea Ford Motor Company - PSA Peugeot Citroen in cel mai mare producator de motoare din lume.

Etapa 1, a cooperarii: un motor de 1.4 l, common-rail turbo diesel folosit pentru Ford Fiesta, Ford Fusion, Peugeot 206 si 307, Citroen C2 si C3. De asemenea un motor de 1.6 l, common-rail diesel precum si varianta de 1.4 l , folosite de asemenea de cele doua companii. (199

Etapa 2: un motor de 2.0 l, 4 cilindri common-rail turbo-diesel 16 valve, anuntat la inceputul lui 2003.

Etapa 3: Daca primele doua faze au fost conduse de PSA Peugeot Citroen, faza 3 a fost condusa de Ford Motor Company, ce a rezultat in proucerea unui motor performant V6, 6 cilindri, 24 valve, anuntat in iunie 2003. Primul produs ce a beneficiat de acest motor a fost Jaguar S-Type, iar apoi Peugeot 607. Au urmat: Land Rover Discovery, Range Rover Sport si noul Jaguar XJ iar pe viitor va fi folosit si pentru Peugeot 407 Coupe si Citroen C6.

Etapa 4 a acestei cooperari a necesitat o investitie comuna de 332 milioane de euro pentru dezvoltarea celor doua noi motoare si a fost lansata de Lewis Booth, Vice Presedinte Ford Europa si Jean-Martin Folz, Presedinte la PSA Peugeot Citroen. Amandoi au descris cooperarea lor ca "unul dintre cele mai de succes programe de dezvoltare auto".

Ford Motor Company va produce un motor disel de 2.2l pentru vehiculele comerciale, respectiv Transit, iar PSA Peugeot Citroen pentru lina sa LCV (Boxer si Jumper). Se vor produce si motoare usoare si medii la fabrica sa de la Dagenham, cu o rata de 200.000 unitati pe an.
Exemplele folosite anterior, Dacia, VAG au fost folosite in scop demonstrativ, daca vrei sa vezi piata auto din Romania urmareste rapoartele APIA. Dacia a exportat multe masini in UE, nu ma refer la o tara anume, cat de bine/prost vazute sunt chiar nu ma intereaza, cert e ca au avut o cifra de vanzari neasteptata pentru "pretentiile" ridicate Logan.
Legat de VAG, in cazul in care nu stii se afla intr-o situatie financiara delicata, retine VAG, nu am intrat in detalii referitoare la o marca anume a grupului, si da, vezi cifra de vanzari, estimeaza un profit si vezi ca Romania este o piata interesanta (pentru un Passat sau Golf stai in asteptare 2 luni minim).

Ai spus asta anterior:
Quote:
Despre serviciile post garantie oferite in Romania,pot sa-ti spun ca sunt printre cele mai execrabile din lume.Neprofesionisti la tot pasul,hoti cat cuprinde si,pe deasupra,neseriosi si nepoliticosi.Am avut de 2 saptamani necazuri cu masina si am vazut ce inseamna politica:clientul nostru-stapanul nostru.
sunt perfect de acord doar ca adaug ca sunt problemele astea si la masini AFLATE in garantie.

Inchei acest post si sper sa fii atins toate punctele din ultimele mesaje postate. In completare: orice tentativa de raspuns sa fie precisa si documentata, daca doar impartasim idei o facem pe privat, multumesc.
PS: puerilitatea 206 extraordinar nu o comentez ... fiecare cu parerile si gusturile lui asa ca nu imi impune acest lucru ca nu rezolvi nimic.
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 12-06-08, 00:09   #74
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: ford vs peugeot

Quote:
Originally Posted by ionut_cluj View Post
Motorul de 3 litri diesel de pe bmw este constructie PSA.
Asta sa inteleg ca ai scris gresit .... sau mai stiu eu ce ... PSA 6 cilindrii in linie ... eu zic ca nu, ca foloseste piese sau unele lucruri caracteristice PSA nu zic nu, insa sa fie motor PSA este o gluma.
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 12-06-08, 00:31   #75
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: ford vs peugeot

foarte interesant postul tau, dar n-are nicio legatura cu ce discutam aici.
BMW a cumparat motoare de la Toyota, a dezvoltat motoare in colaborare cu PSA, Ford, Opel, Chrysler folosesc motoare produse de, sau in colaborare cu PSA, Caddilac, Opel(modele mici), Suzuki folosesc motoare Fiat... nu stiu de ce te ataci asa, de parca ai lucra la ei sau ai vreun castig material de pe urma acestor discutii.
Cat despre parerile tale in legatura cu 206, nu ma intereseaza catusi de putin, eu am unul si stiu ce masina e. Altfel, calitatea Peugeot vorbeste de la sine, si-am vazut cat de bine s-a descurcat bmw in clasa compacta...

Cat despre VAG, acum cativa ani era in pragul falimentului, beneficiaza de unele legi favorabile in Germania, si cam atat. Nu-s nici cele mai bune marci, dar nici cele mai slabe din lume. Nu-mi trezesc absolut nicio emotie, n-am avut, nu am, si nici nu doresc sa am vreodata vreo masina din grupul asta. Tot ce-mi doresc e sa vad Lamborghini cat mai repede sub patronat italian.

Si sa nu uit: In cea mai importanta categorie de sporturi auto, WRC, PSA face legea, nu minunatele motoare bmw.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -