25-03-06, 23:37
|
#76
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 900
|
Re: Detronarea lui Bugatti Veyron
cer scuze de greseala...."cromata" nu "cormata" :PP
nu am mai putut edita.
p.s.:dragsterele au PESTE 5000 de cai
peace
|
|
|
25-03-06, 23:44
|
#77
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 340
Member of: [Crazy Drivers]
|
Re: Detronarea lui Bugatti Veyron
deci...eu nu mam referit la crom...ci pur si simplu la o vopsea care sa permita o alunecare cat mai usoara...legat de solzi..vb de masinile de acum...+ ca ar insemna foarte mult...3...imi pare rau ca nu citestie pe internet....se facuse o statistica, care spunea ca mai mult de 72% din pilotii de F1 se plang de fortele si vitezele la care sau ajuns..iartama te rog...dar 72% inseamna enorm...nu zic ca nu au redus...si costurile...dar o parte din banii au fost investiti in aerodinamica..deci prea mult nu sa castigat...legat de accindentu lui ralf...eu ma nu refeream la cel de anu asta...cand datorita gumelor michelin..nu a luat statu nici un monotost incaltat cu astfel de gume...ci de cel de acum 2 ani...
hai ca deja facem off topic..la greu...uitate la filmu care l'am pus cu 2 pagini in urma...sa vezi ce lin merge masina...
salut
__________________
UPCOMING...SOMETHING REALLY HOT...
|
|
|
26-03-06, 00:17
|
#78
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 900
|
Re: Detronarea lui Bugatti Veyron
nu ma referam la tine cand am zis de crom, ci la idiotzii aia 2 care se cred comentatori.
lol...anu asta au fost 2 curse, bahrain si malaesia. normal ca cel de acum 2 ani...
intr-adevar, fortele sunt foarte mari, dar nu masinile incontrolabile.
cat despre costuri... dezvolatrea aerodinamica este mult mai ieftina decat schimbarea a 50 de motoare pe masina per sezon. asta era o practica mai acu ceva ani...timpii au ramas aceeasi daca ai observat, deci cum spunea un inginer de acolo, FIA impune limitari ca sa ii stimuleze pe ingineri sa se autodepaseasca
iar despre piloti..se stie ca sunt adevarati atleti.
salutari
__________________
It's the SOUND that simply amazes you...
<<SQ SYSTEM UNLOAD = 100%>>
sa pun si io rezultatele la EMMA aciulea?? neaa..
|
|
|
26-03-06, 00:26
|
#79
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 340
Member of: [Crazy Drivers]
|
Re: Detronarea lui Bugatti Veyron
mie numi place ...asa de mult F1...sunt mult prea electronice masinile...totu e stiu de un calculator...nu am e farmecu care era in ani 80'...perioada de glorie a formulei 1...nu mai este asa de evident talentu...pilotilor le e mai greu sa se afirme....diferente mari intre monoposturi..legat de comentatori..NU COMENTEZ...acel..dan mihai alexandrescu..numai arfele ce sunt de el...MIE O SILA...yachyyyyy
|
|
|
26-03-06, 13:20
|
#80
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
|
Re: Detronarea lui Bugatti Veyron
In curse se se foloseste 4wd acolo unde e nevoie, adica la Raliuri. Si cum masinile WRC sunt conduse pe aceleasi drumuri ca si Bugatti, adica drumuri publice, de munte de ex, e normal sa foloseasca cea mai eficienta tehnologie pentru acea situatie ( locomotivele au tractiune 16x16 si nu le blameaza nimeni).
Cat despre electronica, daca renuntam la ea revenim la anii 60, si nu e bine.
|
|
|
26-03-06, 13:38
|
#81
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
|
Re: Detronarea lui Bugatti Veyron
Hehe, daca am renunta la electronice s-ar lua curbele in powerslide. La puterea aia masiva, daca ii fuge fundu, ai vazut in nenumarate cazuri ce se intampla.
einstein, alea is 4wd ca daca nu ar fi pe drumurile cu aderenta slaba ar avea accident. Pe drumuri normale, tot RWD castiga. Oricum pe drum normal, acelea se pot seta sa fie RWD, dar nu sunt sigur de asta, s-ar putea sa gresesc, ca off-road is pe 50-50 ma gandesc. Bugatti nu are aceleasi setari ale suspensiei ca si cele de acolo, ma refer in special la inaltimea botului fata de sol.
__________________
<a href="http://copycenter.alfasoft.ro">Copy Center Cluj</a>
|
|
|
26-03-06, 13:45
|
#82
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 340
Member of: [Crazy Drivers]
|
Re: Detronarea lui Bugatti Veyron
ganditiva logic...de ce toate masinile de DRAG ...au spate???pentru ca pe pista uscata curata si cu slick'uri domina...in toate cursele de pe circuite masinile au tractiune stape...deoarece..una e sa distribui putearea la o singura axa...si alta e la doua...deci..revenind la electronica fara acel launch control..si steering control..si traction control..am avea parte de adevarate dovezi de tinere talente...
bafta
|
|
|
26-03-06, 14:10
|
#83
|
Stage 3
Join Date: Mar 2006
Posts: 94
|
Re: Detronarea lui Bugatti Veyron
Quote:
Originally Posted by g_unit
ganditiva logic...de ce toate masinile de DRAG ...au spate???pentru ca pe pista uscata curata si cu slick'uri domina...in toate cursele de pe circuite masinile au tractiune stape...deoarece..una e sa distribui putearea la o singura axa...si alta e la doua...deci..revenind la electronica fara acel launch control..si steering control..si traction control..am avea parte de adevarate dovezi de tinere talente...
bafta
|
adevarat, dar gandestete ca si pe uscat cu slikuri ai probleme la caii aia, pe cand cu 4WD nu ai probleme atat de mari la puterea aia.. vorbesc din propria experienta, dar nu la 1000 de cai ci pe la 500(cu doua Nissan Skyline R33 unul GT-R adica 4WD si unul GTS adica RWD), cred ca este de ajuns... si inca ceva sistemul de tractiune al Skyline-ului a fost si este revolutionar vorbind de GT-R, acest sistem ii permite sa cupleze tractiunea fata in momnetul in care are nevoie, aceasta operatie este facuta intr-o fractiune de sec., deci nici nu ai timp sa simti ca fata nu a fost activa, asta fiind controlat electronic, iar cand nu este nevoie are doar spate... dupa parerea mea este cel mai performant 4WD de la ora actuala...
edit: masini de drag sunt si cu 4WD de exemplu masina de drag top secret sau cea HKS care sunt detinatoare de record pe 402 m peace
__________________
Sky is the limit
Skyline R34
Membru Japan Team [damn PROUD of it]
ACT A FOOL!!
|
|
|
26-03-06, 14:20
|
#84
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 340
Member of: [Crazy Drivers]
|
Re: Detronarea lui Bugatti Veyron
da alex..asa.e..skyline are cea mai perfomanta tractiune la ora actuala...d'aia ti'am zis..daca iti permiti baga bani in ea...pentru ca nu vei avea concurent...din surse proprii stiu ceva de genu...r34 gt-r ar fii cea mai rapida masina 4wd la ora actuala de strada...pe stock trecand lejel de 300
|
|
|
26-03-06, 14:29
|
#85
|
Stage 3
Join Date: Mar 2006
Posts: 94
|
Re: Detronarea lui Bugatti Veyron
Quote:
Originally Posted by g_unit
da alex..asa.e..skyline are cea mai perfomanta tractiune la ora actuala...d'aia ti'am zis..daca iti permiti baga bani in ea...pentru ca nu vei avea concurent...din surse proprii stiu ceva de genu...r34 gt-r ar fii cea mai rapida masina 4wd la ora actuala de strada...pe stock trecand lejel de 300
|
da stiu si asta, dar din pacate eu nu am GT-R ci GT-T adica nu am 4WD ci RWD asa ca m-am gandit sa o vand pe asta si sa-mi iau GT-R peace
|
|
|
26-03-06, 14:31
|
#86
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 340
Member of: [Crazy Drivers]
|
Re: Detronarea lui Bugatti Veyron
Quote:
Originally Posted by AleX-34
da stiu si asta, dar din pacate eu nu am GT-R ci GT-T adica nu am 4WD ci RWD asa ca m-am gandit sa o vand pe asta si sa-mi iau GT-R peace
|
adica...vrei sa faci un mig 21 pe 400m???
|
|
|
26-03-06, 14:36
|
#87
|
Stage 3
Join Date: Mar 2006
Posts: 94
|
Re: Detronarea lui Bugatti Veyron
Quote:
Originally Posted by g_unit
|
nici decum cred ca m-ai inteles greit eu vreau o masina de pista si tot in acelasi timp sa se poate merge cu ea si pe strada... uita-te la masini tuning sub cat. Nissan si ai sa vezi Mine's R34 GT-R...... cam asa ceva sunt si filmuletze cu masina pe google movie... sa vezi si tu cum tureaza masina si ce poate peace ...
ps ala da monstru
|
|
|
26-03-06, 14:41
|
#88
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
|
Re: Detronarea lui Bugatti Veyron
si Imprezia si Evo functioneaza pe acelasi principiu.
As sugera sa iti cauti alte surse, ca nemodificata, la 276cp, atinge 250.
GTS e R31 daca nu ma insel, care model mai vechi decat R33. In linie dreapta e mai rapid la aceeasi putere si greutate similara. Pe viraje daca are un diferential calumea si stii sa o controlezi si acolo poate fi mai buna.
Oricum misto masina ai. Ai ceva date tehnice la ea?
|
|
|
26-03-06, 14:50
|
#89
|
Stage 3
Join Date: Mar 2006
Posts: 94
|
Re: Detronarea lui Bugatti Veyron
Quote:
Originally Posted by GabiByte
si Imprezia si Evo functioneaza pe acelasi principiu.
As sugera sa iti cauti alte surse, ca nemodificata, la 276cp, atinge 250.
GTS e R31 daca nu ma insel, care model mai vechi decat R33. In linie dreapta e mai rapid la aceeasi putere si greutate similara. Pe viraje daca are un diferential calumea si stii sa o controlezi si acolo poate fi mai buna.
Oricum misto masina ai. Ai ceva date tehnice la ea?
|
cred ca e o mica neintelegere aici... pentru ca eu nu am mentionat daca e standard sau nu... doar ca e un R33 GTS sau GTS25T cum vrei tu sa-i spui ca-i tot aia... acum eu nu sunt cu evo sau impreza, ca daca eram nu mai aveam Skyline nu?? diferential calumea adica cum?? infranat... poate dar depinde si de cat de multa franare ai pe el ca daca ai prea mult stii bine ca atunci trag ambele roti la fel de mult si la prima curba ti-a fugit si n-ai facut nimic altceva decat sa iei un pom sau stalp.... dif-urile astea se folosesc fie la drag 100% franare sau Drifting in jur 60-80% franare... nici decum pe pista si daca da foarte putin, ma refer la o cifra de 30% maxim 40%......
apropo de date tehnice uita-te in categoria masina mea sub Nissan si gasesti tot despre ea
|
|
|
26-03-06, 14:58
|
#90
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
|
Re: Detronarea lui Bugatti Veyron
Eu ziceam ca diffu sa fie setat sa nu distribuie acelasi procentaj de putere care il distribuie in varianta nemodificata. Daca nu e setat corespunzator ai wheelspin de se afuma toata strada. Pentru drifturi tre sa aplice mai multa putere, ca sa isi piarda aderenta. Asa e logic. Chiar acuma ma uit sa vad datele, ca nu am mai vazut user cu skyline pe aici si is chiar curios.
|
|
|
|
|