Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini tunate

Reply
 
Thread Tools
Old 18-03-06, 21:48   #46
einstein1984

Stage 5
 
einstein1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

Sper ca la engleza stai mai bine. Poti sa afli aici o gramada de chestii, la nivel de incepator : http://auto.howstuffworks.com/ Pentru altele, pune la dictionar auto un post si vei primi raspunsuri.
einstein1984 is offline   Reply With Quote
Old 18-03-06, 22:17   #47
The_Mask

Stage 5
 
The_Mask's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

Bugatti Veyron

Acceleration: 0-100km/h: 2.9s
0-300km/h 13s

Multumit Race? Cat crezi k o sa scoata pe 1/4 mile? peste 9?
The_Mask is offline   Reply With Quote
Old 18-03-06, 22:43   #48
neXus
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 975
Member of:
[Crazy Drivers]
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

Merci mult einstein! Daca la un lucru ma pricep, acela e limba engleza!
neXus is offline   Reply With Quote
Old 18-03-06, 22:44   #49
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

Quote:
Originally Posted by neXus
Merci mult einstein! Daca la un lucru ma pricep, acela e limba engleza!
da ce pricepi atuncia ?
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 18-03-06, 23:49   #50
g_unit

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 340
Member of:
[Crazy Drivers]
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

putina euforie intr'un veyron pe circuit...ce ati fi facut sa fiti si voi in masina?

http://videos.streetfire.net/Player....2746EB920&p=12
__________________
UPCOMING...SOMETHING REALLY HOT...
g_unit is offline   Reply With Quote
Old 19-03-06, 03:37   #51
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

einstein1984,cu laude despre scoala sa impresionezi pustii de liceu daca vrei.Si eu fac Politehnica,si stiu foarte bine ce valoare are acea diploma si cum se invata,asa ca scuteste-ma.Referitor la Politehnica din Bucuresti circula o zicala:"cum intri in Politehnica,pe dreapta sunt facultatile,iar pe stanga Transporturile"...mediteaza la asta.Nu mai recomanda carti,ca daca vreau informatiile din ele le gasesc pe Internet,nu traducerea lor in romana de un profesor obscur care si-a obtinut doctoratul plagiind cu nesimtire.Iarasi,citatele cum e cel cu masinile si fotbalul pastreaza-le pentru copiii de gradinita.Daca ai ceva de spus spune si gata,nu e nevoie sa te lauzi intai pentru a da greutate cuvintelor (in ochii unora).

Din toata teoria ta cu mecanisme planetare si hidrotransformatoare (care habar n-am ce sunt,ca n-am facut o scoala in domeniu care sa ma invete sa spun cuvinte astfel incat sa par cult) eu am inteles ca te referi la o cutie hidramata clasica cu vascocuplaje,care blocheaza pe rand elementele unor mecanisme planetare.Cand am adus eu vorba despre asa ceva ?! Tot timpul am vorbit despre cutii robotizate (DSG) vs cutii manuale clasice.
Presupun ca un expert ca tine stie deja ca mai multe piese in miscare inseamna putere irosita,la imbinarile dintilor pinioanelor,pentru a roti axele,pentru frecarea axelor in lacasuri/rulmenti...Ma rog,te lauzi cu scoala de profil si habar n-ai de diferenta dintre Cx si Cd,asa ca totul e posibil.

The_Mask,datele alea sunt publicate peste tot...dar apreciez efortul tau de a le posta oricum Insa nu e nici un sfert de mila pe acolo,asa ca mai cauta.
Race is offline   Reply With Quote
Old 19-03-06, 09:56   #52
einstein1984

Stage 5
 
einstein1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

O cutie robotizata transmite miscarea prin exact acelasi numar de pinioane ca si una cu comanda manuala. Daca tot le stii tu pe toate, posteaza cifre de randament pentru un 3 arbori clasic si pentru DSG.
Si daca nu ai habar cine e domnul profesor Oprean, mai bine taci. Omul asta a uitat mai multe despre transmisii decat ai stiut tu vreodata.
Cd ul ala al tau nu apare in literatura de specialitate romaneasca, pentru ca e o marime absoluta. Comparatiile se fac cu marimi specifice (Cx ul de exemplu). Poate ai auzit de Stoicescu, are o carte : "Dinamica autovehiculelor". Tu pe unde inveti, automatica? Ca prea vorbesti de sus!
einstein1984 is offline   Reply With Quote
Old 19-03-06, 10:05   #53
einstein1984

Stage 5
 
einstein1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

Cum nu mai pot edita, post consecutiv. Sorry!
"I think where Eaton, Farago, and myself lie in agreement, though, is that manuals are dead. The lines between an "automatic" and a "manual" will be erased over the next decade or so (maybe less), with mechatronic systems doing the dirty work through a combination of electric and hydraulic actuators. The time is right, and many would argue that it's been right now for at least of couple of decades. In many cases, wider gear ranges and wet-clutch launch systems will replace the torque converter; frankly, this has already happened to some extent with progressively-locking multiplate locking converters. At this point, everything's "automatic," and that term ceases to hold any specific meaning."
Sursa, un articol foarte interesant: http://www.autoblog.com/2006/03/07/e...ssion-debate/2
einstein1984 is offline   Reply With Quote
Old 19-03-06, 10:29   #54
einstein1984

Stage 5
 
einstein1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

Si daca pierderile in DSG sunt atat de mari, de ce poate u GOLF cu DSG sa accelereze mai repede si sa consume mai putin decat unul cu transmisie cu comanda manuala? Si timpii de schimbare sunt de 40 de milisecunde, fata de vreo 500 cat poate scoate un pilot antrenat. Se poate si mai repede, dar confortul ar fi mult redus.
einstein1984 is offline   Reply With Quote
Old 20-03-06, 09:52   #55
sandrin

Stage 5
 
sandrin's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,303
Member of:
[SEAT]
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

parerea mea ca Veyron e cel mai tare, si nu cred ca poate fi detronat.
La top gear pe antena 3 zice ca bugatii scoate 2,5 suta.
sandrin is offline   Reply With Quote
Old 20-03-06, 20:59   #56
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

Quote:
Originally Posted by sandrin
parerea mea ca Veyron e cel mai tare, si nu cred ca poate fi detronat.
La top gear pe antena 3 zice ca bugatii scoate 2,5 suta.
si zicea ca de se intrece cu un McLaren F1 pana la 300 km/h , il lasa sa prind 200 de km/h si tot castiga bugatiu . "dat iz a rili fest car"
__________________
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 24-03-06, 14:37   #57
Mantus_a
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
Mantus_a's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 312
Member of:
[Crazy Drivers]
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

aici sunt niste poze cu un veyron cineva sa puna poze si cu celelalte masini
Mantus_a is offline   Reply With Quote
Old 24-03-06, 14:46   #58
Mantus_a
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
Mantus_a's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 312
Member of:
[Crazy Drivers]
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

astea sunt cateva poze
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	bugatty3.jpg
Views:	58
Size:	377.1 KB
ID:	79011   Click image for larger version

Name:	bugatty4.jpg
Views:	50
Size:	346.9 KB
ID:	79012   Click image for larger version

Name:	bugatty5.jpg
Views:	46
Size:	394.6 KB
ID:	79013  

Mantus_a is offline   Reply With Quote
Old 24-03-06, 21:53   #59
GabiByte

Stage 5
 
GabiByte's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

GabiByte is offline   Reply With Quote
Old 24-03-06, 22:24   #60
bad_boy2k

Stage 5
 
bad_boy2k's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 900
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

stii ce prietene...am urmarit tot topicul si am vrut sa ma abtin de la exprimarea unei pareri..dar aici cam intreci masura. si ce dak motorul e facut din 2?! tot motor e! si ce dak cutia e INSPIRATA dupa DSG care, intamplator, e o cutie destul de buna cu preselectia treptelor cu tot. ce dak are cx-u care-l are?! treaba e ca depaseste 400 si e prima! care sa o faca stock! si ce dak are 4 turbine?! tu stii de ce prosche 911 turbo a trecut de la o turbina la 2?! tu stii ce inseamna sa creezi un motor otto cu o eficienta de 33% !???? cand toata lumea face pana in 30?? gandeste-te ca motorul dezvolata 3000 de cai din combustibilul care intra in el, 1000 se pierd pt racire, 1000 se duc pe tzeava sub forma de gaze si 1000 o fac sa zburde! nu-ti place?! f bine! nu mai arunca cu *** in oamenii care si-au dat o parte din viata sa o creeze, tu care nici makar n-ai vazut-o in realitate, daramaite sa incerci sa faci orice fel de masina!!
a, si povestea ca motorul e facut din 2 W8-uri...este doar poveste! nimeni nu poate lua 2 motoare si sa le uneasca si sa faca din rahat, bici! doar arhitectura a fost preluata si a rezultat un motor w16 de 8L. sunt FOARTE MULTE de facut ca sa poti "uni" 2 motoare... gandeste-te ca trebuie recalculat aproape tot pentru ca, repet, doar conceptul a fost preluat!!! pentru a evita dezvoltarea unui motor nou care ar fi durat mult mai mult.
nu lua acest post ca o ofensa la adresa ta. toti avem dreptul al opinie si critica, insa nu la batjocora!
salutari si respect!
__________________
It's the SOUND that simply amazes you...
<<SQ SYSTEM UNLOAD = 100%>>
sa pun si io rezultatele la EMMA aciulea?? neaa..
bad_boy2k is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -