Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini tunate

Reply
 
Thread Tools
Old 18-03-06, 18:24   #31
einstein1984

Stage 5
 
einstein1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

Race, tu ai vazut vreo schema de DSG ca sa stii ce vorbesti? Nu prea cred. Masina aia are o cutie cu arbori cu axe fixe (adica nu sunt planetare) si 2 (doua ) ambreiaje (adica nu are hidrotransformator). Adica timpii de schimbare sunt 0 (da, zero secunde), schimband treptele in flux de putere. Oricum, poate i-ti imaginezi ce insemna o schimbare gresita de trepte la 300 km/h (in loc de a sasea dai a 3-a).
Koenigsegg sau Saleen nu pot pune putere la sol decat dupa 100 km/h , cand genereaza suficienta forta deportanta ca sa apese gumele spate pe sol. Pentru suta aia in 3 secunde a rupt un ambreiaj si un set de cauciucuri spate.
Bugatti e singurul cu gume garantate sa depsesca 400 km/h , facute special pentru el.
Gabybyte me, cate masini ai proiectat tu ca sa stii cate ore de munca au intrat in proiectarea lui Bugatti?
einstein1984 is offline   Reply With Quote
Old 18-03-06, 18:56   #32
neXus
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 975
Member of:
[Crazy Drivers]
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

nu vreau sa par carcotas, dar stiam ca vitezele de schimbare a treptelor se masoara in milisecunde. Asa, mai toate cutiile automate mai performante schimba in mai putin de un sfert de secunda... Dar cutiile DSG ating performante de ordinul a 90 ms, ceea ce este foarte foarte foarte rapid.
neXus is offline   Reply With Quote
Old 18-03-06, 19:06   #33
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

Nu maestre,sunt strict confidentiale aceste scheme si nu am avut acces la ele.Noroc cu tine ca ma mai luminezi.
Pierderile de putere sunt mai mari la orice fel de cutie automata/robotizata fata de o cutie clasica manuala.Ma refer la puterea pierduta prin frecare si rotatia diferitelor axe.Ca parca vorbeam doar de viteza maxima...pe circuit s-a vazut ce poate oricum.
Ar trebui sa fi mai imbecil decat The_Mask sa schimbi a 3-a in loc de a 6-a la o cutie manuala in H.
Problema cu tractiunea e mult mai complexa decat spui tu.Cauta in cat scoate sfertul Veyron,dar ma indoiesc sincer ca va fi sub 9 secunde.

The_Mask baiatule,tu n-ai contribuit cu nimic contructiv la discutia asta,cu nici o parere obiectiva,nici un argument,nici o infirmare a unui argument...nimic decat "eu sunt un dobitoc care crede orice campanie de marketing,deci sigur am dreptate".Vezi-ti de cosurile de pe fata,si cere-i voie lu' taticu sa-ti mai dea si tie Passat-ul ala TDI (facut de acceasi firma care produce Veyron) ca poate reusesti sa scapi de stigmatul "ultimul virgin din clasa".Lasa discutiile tehnice pentru altii care mai stiu si altceva decat "asa e...nu stiu de ce,dar asa e".

Discutia nu prea mai are rost...ar trebui sa ne inchinam toti in fata magnificului Veyron,masina cu masa de camion,tractiune integrala luata de pe un sedan (premium ce e drept ),cutie de viteze luata de pe un hatchback compact,motor facut prin alipirea altor doua mai mici si aerodinamica unui dulap.A,si pretul unei vile de lux (perfect justificat prin dinamica de exceptie pe circuit ).Supercar-ul perfect,intr-adevar !
Race is offline   Reply With Quote
Old 18-03-06, 19:42   #34
neXus
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 975
Member of:
[Crazy Drivers]
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

Ai perfecta dreptate Race, dar e cel mai rapid camion/dulap din istorie si primul care a depasit bariera celor 400 km/h.
neXus is offline   Reply With Quote
Old 18-03-06, 20:12   #35
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

These are the fastest cars based on acceleration (in seconds) from 0 to 60 MPH.
The fast and furious
2.6 - 1994 Dauer 962 LeMans
2.7 - 2000 Chevrolet Camaro ZL1 Concept
2.7 - 2000 Dodge Hennessey Viper Venom 800TT
2.7 - 1999 Leblanc Caroline
2.7 - 1993 Dauer 962 Le Mans
2.8 - 1996 Renault Espace F1
2.9 - 1991 Audi Avus Quattro
2.9 - 1997 Callaway C7 Corvette
2.9 - 1997 Dodge Viper GTS-R
3.0 - 2003 Bugatti 16/4 Veyron
nu stiu cat de adevarate sunt datele

p.s. An F1 car can go from 0 to 160 kph and back to 0 in 4 seconds.
__________________
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 18-03-06, 20:18   #36
neXus
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 975
Member of:
[Crazy Drivers]
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

ce? Ce? CEE? Espace F1 se afla acolo? Si e si masina de familie pe deasupra... BRAVOOOO RENAULT!!!
neXus is offline   Reply With Quote
Old 18-03-06, 20:21   #37
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

Quote:
Originally Posted by neXus
ce? Ce? CEE? Espace F1 se afla acolo? Si e si masina de familie pe deasupra... BRAVOOOO RENAULT!!!
citeste aici daca nu crezi , e vorba de un espace cu motorul F1
https://forum.4tuning.ro/18-masini-tunate/14433-renault-espace-f1.html
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 18-03-06, 20:25   #38
neXus
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 975
Member of:
[Crazy Drivers]
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

Nu mane, stiu de Espace F1, dar nu ma asteptam sa figureze asa bine in top. La ce gabarit... si cu o aerodinamica de mobilier de bucatarie... sunt foarte placut surprins. Totusi, as fi sperat ca Renault sa apara eventual cu un model de curse dedicat pe lista aceea, nu cu o jucarie (ca altceva nu-i poti spune) de oameni mari.
neXus is offline   Reply With Quote
Old 18-03-06, 20:51   #39
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

Quote:
Originally Posted by neXus
Nu mane, stiu de Espace F1, dar nu ma asteptam sa figureze asa bine in top. La ce gabarit... si cu o aerodinamica de mobilier de bucatarie... sunt foarte placut surprins. Totusi, as fi sperat ca Renault sa apara eventual cu un model de curse dedicat pe lista aceea, nu cu o jucarie (ca altceva nu-i poti spune) de oameni mari.
pai e motorul de f1 montat pe un family car
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 18-03-06, 20:56   #40
neXus
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 975
Member of:
[Crazy Drivers]
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

de F1 de F1, dar tot e uimitoare performanta... mai ales ca masinile F1 sunt rapide si datorita greutatii reduse, aerodinamicii, pneurilor etc...
Asta e frigider supersonic.
neXus is offline   Reply With Quote
Old 18-03-06, 20:59   #41
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

Quote:
Originally Posted by neXus
de F1 de F1, dar tot e uimitoare performanta... mai ales ca masinile F1 sunt rapide si datorita greutatii reduse, aerodinamicii, pneurilor etc...
Asta e frigider supersonic.
au schimbat cred ca mai mult decat motoru , singurul lucru care nu lasa masina sa prinda viteze uimitoare fiind aerodinamica ei si a catorva kg in plus
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 18-03-06, 21:03   #42
einstein1984

Stage 5
 
einstein1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
Thumbs down Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

Aerodinamica nu are treaba cu acceleratia la suta.
Race, esti departe tata. Pierderile in transmisie automata apar in hidrotransformator, nu in frecarea intre axe. Difereanta de randament intre o cutie manuala si una manuala robotizata sunt nule, deoarece numai sistemul de schimbare a treptelor difera, nu si mecanismul reductor. Poate vrei sa aprofundezi, recomand Automobilul Modern de Ioan Mircea Oprean, editura academiei 2003. Si apropo, la cutiile moderne, hidrotransformatorul (sa explic ce e ala si care e conditia lui de functionare?) se blocheaza in treapta a 2-a. Daca tu crezi ca transmisia lui Bugatti are treaba cu cea de Golf sau audi nu are rost sa mai continui.
Cand Bentley castiga Le Mans in 27 parca, Ettore Bugatti spunea " Domnul Bentley face cele mai rapide camione din lume" (Bentley motor de 6 litri, Bugatti 1,5 litri). Acrii sunt strugurii aia, acriiiiiii!
Uite o schema din aia strict secreta si spune-mi si mie ce are in comun cutia asta cu una automata cu angrenaj planetar:
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	32auditt-dsg.jpg
Views:	119
Size:	91.5 KB
ID:	77531  
einstein1984 is offline   Reply With Quote
Old 18-03-06, 21:12   #43
neXus
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 975
Member of:
[Crazy Drivers]
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

Einstein da vad ca esti AS la tehnica, si fecilitari pentru asta. Ce facultate faci? Ea e de vina, sau pura pasiune?
neXus is offline   Reply With Quote
Old 18-03-06, 21:33   #44
einstein1984

Stage 5
 
einstein1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

Multumesc, sunt student la UPB, Transporturi, Sectia autovehicule rutiere, Specializarea Transmisii automate. anul 4.
Eram pasionat de prin clasa a 5-a dar mai multe de invatat. Dar macar am invatat sa nu fac misto de munca unor oameni daca nu inteleg ce si de ce au facut. Dar in Romania, la masini si fotbal se pricepe toata lumea.
einstein1984 is offline   Reply With Quote
Old 18-03-06, 21:40   #45
neXus
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 975
Member of:
[Crazy Drivers]
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

Aveti cutii de viteze dezmembrate pe acolo? ca tare as vrea si eu sa vad cum arata prin interior. Pana acum n-am avut ocazia sa vad, si fac harakiri daca ma prinde taica-meu ca-i dezbarnez masina ca sa ma uit la cutie...
Io la fotbal recunosc ca is bata, la masini...ce sa zic? Sper sa nu fiu asa de bata. Numai ca nu am avut de unde sa iau materiale cu tehnologii etc, ca si alea imi plac mult mult mult.
De ex, nu-mi pot da seama concret care e diferentza intre sistemul pompa-injector si rampa comuna, doar cateva pareri auto-formate... da... is bata...
neXus is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -