Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini tunate

Reply
 
Thread Tools
Old 29-07-06, 19:50   #181
einstein1984

Stage 5
 
einstein1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

Avand in vedere ca marea majoritate a oamenilor care au banii sa cumpere asa ceva nu sunt in stare sa mearga decat in linie dreapta, se cheama ca e masina perfecta. Poate ca nu e cea mai rapida masina pe viraje, dar e SIGURA!!!
Tocmai am vazut un episod din Top gear, sezonul8, in care un Koeniggsesg fara eleron pe spate il scoate pe The Stig de pe traseu (pentru prima oara se pare). Iar la franarea de la 300 km/h, se rasuceste ca un titirez cu Jeremy la volan (fara eleron, fara abs, fara TCS, ce altceva se putea intampla). E drept, dupa ce i-au pus eleronul, a batut recordul absolut al Zondei F pe circuitul Top Gear (deh, vreo 200 CP in plus ajuta, dar cu eleron nu mai atinge 280 km/h....). Daca enzo si MC12 au facut ture pe acel circuit cu the stig, nici un propietar de Bugatti nu si-a lasat odorul din mana pentru asta.....
einstein1984 is offline   Reply With Quote
Old 29-07-06, 19:53   #182
sil4tuning

Purtator cuvant SUN RACERS

Stage 5
 
sil4tuning's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,846
Member of:
[Sun Racers]
[Opel]
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

nu uita de K ...iti trebuie casti dubla antifonare la urechi ....casca > dopuri si alte chestii care sa iti infunzi urechile ca sa poti merge cu ea ...
repet ...masina sport de azi are triplu climatronic cristale de la pedala la tavan cu candelabru cu 7 culori un ecran panoramic pe care sa vezi ca bou unde mergi ca de ..gps ....harta iti sta in gat ...degeaba ai gps ca nu stii sa il folosesti ...si tot asa ...
__________________

CDTI

Last edited by sil4tuning; 29-07-06 at 19:57.
sil4tuning is offline   Reply With Quote
Old 29-07-06, 19:56   #183
sil4tuning

Purtator cuvant SUN RACERS

Stage 5
 
sil4tuning's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,846
Member of:
[Sun Racers]
[Opel]
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

Quote:
Originally Posted by einstein1984
nici un propietar de Bugatti nu si-a lasat odorul din mana pentru asta.....
stii de ce nu ?
si app ...stiti cine este stig nu ?
sil4tuning is offline   Reply With Quote
Old 29-07-06, 20:08   #184
AK-ZER

Stage 5
 
AK-ZER's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 617
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

Quote:
Originally Posted by sil4tuning
si referitor la titlul topicului ...toate super masinile care le stim > carerra gt enzo slr saleen lambo .....detroneaza un veyron ...sa stiti asta !
veyron castiga numai la top speed si la cristale bagate in dorsal ...atat ...
treaba adevarata sta pe circuit si manevrare ...veyron este numai un cazan mare scump plin de diamante opulent ..dar rapid ...si asta numai in linie dreapta ..
sincer nu cred k veyron-ul e rapid numai in linie dreapta.. dk te uitai mai sus vedeai critica lui gordon murray ..care spune k e mai bun p circuit decat p sosea un-d nu se simte forta lui imensa.. shi in alte publicatii de afara am vazut k veyron era vazut de unii din presa auto cu experienta in domeniu mashinilor sportive k un elise cu ft multa putere.. elise fiind printre cele mai bune "driver's car" din cate exista pt sosea... binentels k exagera.. dar totushi cred k este peste nivelul lui lambo, SLR, etc. shi cam la acelashi nivel cu zonda f shi carrera GT p circuit.. cat despre faza cu diamantele de la bord.. nu crek tb sa le iei in nume de rau.. McLaren avea kile de aur.. shi nu numai pt k era eficient sa-l foloseasca ..ci shi pt exclusivitate..
sigur k o sa fie depasit in curand shi la performante p sosea shi p circuit de alte mashini supersport gata sa iasa la atac.. veyronul are aprox 1900 kg.. shi 1050 hp.. fata de ariel atom2 care are ~450 kg shi 300hp sau koenigsegg CCX ~1100kg shi 806 hp..deci e cam grasutz.. cam asta o sa-l ingroape in "batalia" pt cea mai rapida mashina.
__________________
there was a time when cars were cars, and men were men who drove cars
AK-ZER is offline   Reply With Quote
Old 29-07-06, 20:12   #185
sil4tuning

Purtator cuvant SUN RACERS

Stage 5
 
sil4tuning's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,846
Member of:
[Sun Racers]
[Opel]
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

multa lume nu intelege un lucru ...se faceau masini mai puternice din motoare mai mici de acum 10 ani ....dar nu sa vrut ...pt ca nu exista piata de desfacere ...acum exista ..acum se face orice ..vrei 1000 ..na 1000....vrei 1500 ..ai 1500..
tot de acum 10 ani se mergea cu 400 cu masini modificate si ieftine sub 100 k E ....buggati trage cu dinti de premiu pt cea mai rapida masina din lume > pt ca doar pt asta e pretu de 1 300 000 E > acesta este pretul adevarat pt una noua !
si tot vb lumea ...din ce in ce mai insistent ...exista o comanda pt RO > B
sil4tuning is offline   Reply With Quote
Old 29-07-06, 23:34   #186
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

Multa lume nu intelege un lucru, si anume ca nu e o problema deosebita a construi o masina cu un motor gigantic care sa atinga 400 km/h, ci a face ca acea masina sa poata fi condusa de un sofer obisnuit prin trafic, zi de zi, nu de un pilot antrenat pe o pista timp de cateva zeci de minute. Ai nevoie de cutie de viteze care sa tina cativa ani, nu o cursa, de gume care sa reziste macar o vara, de suspensie care sa nu inceapa sa vibreze fiindca arcul se comprima mai incet decat parcurge masina 1 metru, de o caroserie in care sa incapa comod 2 oameni de statura normala si nu hobbiti, de un rezervor de carburant destul de mare ca sa mergi cateva zeci sau sute de km si nu pana la linia standurilor, si asa mai departe... faptul ca VAG au realizat un Veyron care sa poata fi condus ca un GTI e intr-adevar un record. Toti concurentii mai au de invatat pana sa repete performanta

~Nautilus

PS off-topic pt AK-ZER: foitele de aur folosite la McLaren F1 pt izolare termica totalizau 25 g, mai putin ca lantzul de la gatul soferului
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 30-07-06, 09:45   #187
GabiByte

Stage 5
 
GabiByte's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

Quote:
Originally Posted by einstein1984
Avand in vedere ca marea majoritate a oamenilor care au banii sa cumpere asa ceva nu sunt in stare sa mearga decat in linie dreapta, se cheama ca e masina perfecta. Poate ca nu e cea mai rapida masina pe viraje, dar e SIGURA!!!
Tocmai am vazut un episod din Top gear, sezonul8, in care un Koeniggsesg fara eleron pe spate il scoate pe The Stig de pe traseu (pentru prima oara se pare). Iar la franarea de la 300 km/h, se rasuceste ca un titirez cu Jeremy la volan (fara eleron, fara abs, fara TCS, ce altceva se putea intampla). E drept, dupa ce i-au pus eleronul, a batut recordul absolut al Zondei F pe circuitul Top Gear (deh, vreo 200 CP in plus ajuta, dar cu eleron nu mai atinge 280 km/h....). Daca enzo si MC12 au facut ture pe acel circuit cu the stig, nici un propietar de Bugatti nu si-a lasat odorul din mana pentru asta.....
Top Gear e Top Gear. Pe nurburgring nu a avut nici un fel de probleme, pentru ca acolo curbele sunt mai apropiate de cele de pe sosele. Cu eleron e drept ca pe un circuit cu viraje stranse ar scoate mai bine, dar in rest merge si fara.
__________________
<a href="http://copycenter.alfasoft.ro">Copy Center Cluj</a>
GabiByte is offline   Reply With Quote
Old 30-07-06, 18:29   #188
einstein1984

Stage 5
 
einstein1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

1 Ce a zis Nautilus e absolut corect, si nu a prea fost realizat de altcineva pana acum (pate de Mercedes McLaren cu SLR).
2 Nu stie nimeni cine e noul STIG, dar cu suzuki Liana a fost mai rapid decat pilotii de F1. Vechiul STIG, cel cu combinezon negru, s-a dat singur de gol si era un pilot de teste pentru F1. Detalii aici: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Stig
3 GabyByte, cu 800 CP ai nevoie de orice element care confera siguranta in plus. Daca nu avem ABS sau TCS, macar un eleron nenorocit, ca si Loganurile au!
einstein1984 is offline   Reply With Quote
Old 03-08-06, 22:40   #189
27mrc

Stock
 
27mrc's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 6
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

pai si cu ce opresti masina la 400 de km/h ???
27mrc is offline   Reply With Quote
Old 03-08-06, 22:48   #190
PaRaDoX

Stage 3
 
PaRaDoX's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 147
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

Puey vezi tu cand ai 400 de km/h deschizi usa scoti piciorul si il pui pe sosea. In vreo 3 kilometrii ai franat si ai ramas si fara papuc si fara jumate de picior.Dar nu plange fii fericit. Doar ai condus un Bugatii veyron. yeah right)))
__________________
Si ma intreb pentru ce vei opta, un S class din 98' ori 15 Logan la mana a opta.
PaRaDoX is offline   Reply With Quote
Old 03-09-07, 00:07   #191
vladdaman

Stage 5
 
vladdaman's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,374
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PEUGEOT]
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

parerea mea e ca veyron este ceea mai echilibrata masina construita vreodata, chit ca e mai grea decat seria 7 pe care il posed, masina aia poate sa franeze de la viteze extraordinar de mari fara sa aiba lag-uri in frana, poate sa accelereze mai rapid ca orice...si poate fi condusa nu neaparat de un pilot de f1, este mult mai usor de manevrat decat una dintre masinile prezentate ca si competitori, si poate sa te duca din punctul a in punctul b nu doar extraordinar de repede dar si in style...luxul ei e unu pe care cred ca nu prea putem sa il intalnim la o masina super sport, si nici la multe masini de lux...categoria limousine...totul este gandit la rece nu exista erori, masina poate fi pornita prin atingerea unui buton si nu reglarea tuturor instalatiilor de pe ea, nu trebuie sa stai 5 min sa o pornesti cum trebuie la un mclaren, zgomotul interior nu este derajant, greutatea ei este mare din cauza ca este dorita siguranta pe curbe atat la viteze mici cat si mari, aerodinamica ei este de exceptie...picatura de apa, si parerea mea este ca la performante, da poate fi detronata dar nu de o masina...prin masina nu intelegi doar 4 roti un volan si un scaun si inca 100 000 de sacrifici facute pentru reducerea greutatii chiar si cu 100 de grame
veyron este dupa parerea mea o adevarata capodopera a automobilismului, si nu cred ca ar trebui sa fiti asa de carcotasi avand in vedere ca probabil foarte putini dintre voi ati mers cu o masina facuta super sport mai mult de 100 de km...si daca ati mers 100 de km cred ca nu ati mai reusit sa mergeti in picioare dupa, chestie pe care nu cred ca ai cum sa o patesti mergand 1000 de km in veyron, poate ca o sa cobori si o sa ai ceea mai mare durere de inima ca nu e a ta masina dar alte dureri poti sa ai doar daca faci accident, deci ca un overall masina asta, supercarul asta nu cred ca poate fi comparat cu jegurile aduse de voi in discutie si cred ca este cu adevarat singura masina de nota 10!
__________________
the cars i've owned: audi a4 1.8i, audi a4 2.5 tdi quattro, bmw 316i e46, bmw 323ci e46, bmw 725 tds, fiat brava 1.8 16v, mitsubishi 3000gt mk1, mitsubishi 3000gt mk3, nissan 200sx s14a, opel vectra 2.2dti, peugeot 205 1.3i, peugeot 406 coupe 3.0, peugeot 607 3.0 v6, volvo s60t5 2.3t, clio sport...still here:kia pro ceed, infiniti fx35, bora VR6 4M, audi a3
vladdaman is offline   Reply With Quote
Old 03-09-07, 19:28   #192
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

Hahhahhaahahahahahah!! Batuta De Americani!!!!! Ahhahahaahah... De Americani!!!!!! Care Chipurile Sunt Cei Mai Tampiti Dupa Majoritatea Celor De Pe Acest Forum....

Hahhahahahaahhaahahahhaha
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 03-09-07, 19:39   #193
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

Quote:
Originally Posted by sil4tuning View Post
multa lume nu intelege un lucru ...se faceau masini mai puternice din motoare mai mici de acum 10 ani ....dar nu sa vrut ...pt ca nu exista piata de desfacere ...acum exista ..acum se face orice ..vrei 1000 ..na 1000....vrei 1500 ..ai 1500..
tot de acum 10 ani se mergea cu 400 cu masini modificate si ieftine sub 100 k E ....buggati trage cu dinti de premiu pt cea mai rapida masina din lume > pt ca doar pt asta e pretu de 1 300 000 E > acesta este pretul adevarat pt una noua !
si tot vb lumea ...din ce in ce mai insistent ...exista o comanda pt RO > B
si asta, dar eu zic ca si faptul ca noi ca entusiasti reusim sa scoatem masini asa de puternice si performante singuri, i-a facut pe producatorii mari sa ridice stafeta, ca sa ramana in fata... cand poti sa modifici o masinuta de 4 cylindrii sa fie mai rapida decat un V8, si cand poti sa pui suspensii si sisteme de frane de ultima ora pe aproape orice masina, poti sa incepi sa vezi cum producatorii se sperie, si simt nevoia sa raspunda... si dupa mine au raspuns...a cum o gramada de masini v6 au intre 200-270 de cai putere, 4 cilindrii acum scot usor 160-200 cai, etc, etc...toata lumea a trebuit sa mareasca nivelul de putere ca sa ramana competitivi.... acuma incearca sa se diferentieze prin a crea multa putere si a fi cat de cat economice la consum, si cam asta e singurul lucru care-i tine in fata noastra, dar parca vad ca vine unu mai destept si ne da un sistem aftermarket, sau un alt fel de a realiza asta singuri
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 03-09-07, 19:49   #194
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

cat de ne-rafinati ar fi americanii, trebuie recunoscut ca la capitolul putere, au fost mai mereu in fata... SIGUR, cu motoare mult mai uriase decat ar fi fost nevoie, sunt complet de acord cu asta, dar macar la sfarshitul zilei, de obicei, au numere de putere mai mari decat ceilalti...

in 95 de exemplu, cand dodge neon DOHC scotea 150 de cai, honda civic avea vreo 100, si nu exista mai nimic de 4 cilindrii care sa bata neonul ( in america de nord cel putin)... acum DODGE scoate versiuni SRT pentru mai toate masinile, inclusind la SUV (grand cherokee SRT si la truck (Ram SRT-10)... Daca nu era cu noul Caliber SRT4, ar fi putut sa zica ca toata gama lor ofera motoare cu peste 400 de cai putere!!

va dati seama??? ce alt producator poate sa-ti spuna ca-ti face orice masina vrei cu 400+ cai putere? si nici caliber-ul nu e rau... cu 300 de cai putere, nu am auzit de alt hatchback care sa vina stock cu atat de mult!

deci lasand totul la o parte, americanii din totdeauna au vrut multa multa putere, si au fost ok sa sacrifice greutate, pret, rafinament si consum ca sa aiba aceasta... deci revenind la topic-ul acesta, nu ma mira de loc ca la capitolul viteza in linie dreapta, s-a gasit tot un producator american sa bata Veyron-ul....
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 05-09-07, 10:14   #195
bogddanel

Stage 5
 
bogddanel's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 394
Default Re: Detronarea lui Bugatti Veyron

cand te gandesti la trecut, la nume precum charger, challanger, cuda, sau alte zeitatzi, nu mi se pare anormal k americani sa lase putzin in spate italienii
dar nici italienii nu sunt amaratzi, ferrari, lambo, maseratti,si cu voia voastra,alfa romeo
cu sigurantza sunt multe de spuse despre aceste masini de super viteza, dar sa nu uitam k americanii, asa cum sunt ei, au banii necesari sa investeasca in proiectarea acestor masini, si in ziua de azi dak ai bani, ai km totul...
__________________
Visez mult, dar este visul meu...
bogddanel is offline   Reply With Quote
- Copyright 2025 4Tuning -