Discutia despre pick-up-ul asta cu steroizi o sa continue la nesfarsit.Genial marketingul VW la faza asta,n-am ce zice.
Quote:
inovatiile pe care le-a aduc el...raman in istorie
|
Sa fim seriosi ! Se produc de zeci de ani masini de 2 tone cu tractiune integrala si aerodinamica de dulap.
Quote:
In primul rand felicitari lui axel. e primul om din Romania care stie cate ceva de skyline
|
Stai linistit ca sunt o groaza de fani ai orezariei care stiu destule despre ea.Nu vad de ce asta e un lucru de lauda.
Quote:
Veyron-ul este limitat la acea vitza
|
Da,e limitat...de frecarea cu aerul generata de forma care pare conceputa sa ruleze in vid cu rezervor de oxigen.
Quote:
UN MCLAREN PORNESTE DE PE LOC, AJUNGE LA 120MPH=200KMH ATUNCI BUGATTI PORNESTE DE PE LOC SI AJUNGE MAI REPEDE LA 200MPH=320KMH!!!!
|
De unde ai scos tampenia asta ?!
McLaren F1 0-120 mph:10,5 s
McLaren F1 0-200 mph:28 s
printr-un calcul simplu:McLaren F1 120-200 mph:17,5 s
Veyron 0-200 mph:22 s
Ti se pare tie ca 17,5>=22 ?!
Quote:
COSTA 700.000 LIRE STERLINE DAR 5000.000 LIRE CA SA FIE FABRICATA
|
Era vorba de 5 milioane EURO.Si e pura abureala.
Quote:
Mi se pare o aberatie ca o masina cu doua motore V8 si 1001 Cp sa fie luata d jafurile alea
|
"Jafurile alea " sunt supercar-uri adevarate,nu pick-up-uri fara bena cu putere imensa.
Quote:
Ce nas da sa conduc un Veyron .... sa mai fie si tunat cu neoane , praguri , Nos
|
Ce sa mai zic la faza asta ? Fara comentarii...
Nu vi se pare ciudat ca singurul lucru testat si ras-testat la masina aia a fost viteza maxima ? In rest,doar date de la fabricant sau estimari.In plus,in singurul test facut pe circuit,a fost batut de supercar-uri reale (Carrera GT,CCR,Zonda F).
Timpul pe sfert de mila declarat e 10,8 s.CCX are 9,9 s...nici nu e de mirare...523 HP/tona fata de 683 HP/tona.Asta la motor,ca pana la roti Veyronul pierde mai multa putere comparativ cu CCX.
E de laudat un supercar mai lent pe circuit,mai lent in acceleratii,dar cu viteza maxima mai mare
Desi pentru asta eu as prefera un TGV...