Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum. |
22-07-06, 00:47
|
#91
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Quote:
Originally Posted by AskingBoy
Rog sa imi scuzati oftopicul, pentru ca imi dau seama ca nu are legatura cu Octavia RS pe dyno.
|
Are legatura, daca va contesta cineva precizia dinamometrului (ceea ce s-a mai intamplat). Vrei sa vezi Seat Leon cu viteza maxima indicata la dyno de 274 km/h!? Orice ventilator ai pune in fata masinii are cel mult 5-10 kW, nici macar o zecime din puterea folosita de vehicul
(Off-topic: nici eu n-am vorbit de eroarea vitezometrului fara sa testez, nu ma incred in presa ca in Biblie dar mi-a iesit cam la fel ca la ei)
~Nautilus
|
|
|
30-07-06, 22:06
|
#92
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of: [Moderators]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
te-am intrebat mai devreme ce masini masurate de tine la noi ti s-au parut neplauzibile ca si putere? Zi-ne exact ca sa le postam sa vada si restul lumii si poate intelegem cu totii unde e neconcordanta.
Quote:
Originally Posted by Doc
Deja am raspuns in privat celui care m-a intrebat si nu ma roade invidia, dar pur simplu nu mi-a pacut atitudinea unor angajati. Nu vreau sa lungesc vorba ca deja este OT tot, dar pana acum am testat mai multe masini chiar daca eu nu am fost acolo si niciodata nu au iesit rezultate ok.
Nu sunt invidios si nu am de ce, pentru ca o stiu si ei, unichip-ul nu a dat rezultate pe multe masini. De multe ori cresterile au fost de 1-2CP, dar sa nu intram in polemici ca nu asta este scopul acestui topic. Vreau sa au in continuare discutiile legate de aceasta Skoda RS.
|
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
Last edited by MasterTuner; 31-07-06 at 15:36.
|
|
|
30-07-06, 22:32
|
#93
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of: [Moderators]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Pe prima pagina a postului sunt testele cu ce a reusit Ceky pe motorul asta. Noi am masurat alte trei stock ce aveau tot 200 cp +- cp. Unul se jura ca a dat 800 de euro unui tip care i-ar fi trimis ECU in Germania la o "mare firma" si cand colo era exact ca celelalte stock. Evident ca nu m-a crezut.
Deci din cate stiu eu asta e cel mai tare fiind si singurul. Asteptam provincia ca sa zic asa.
PS cand ne pui graficele cu TDI de 2 litrii facut de tine in Polonia?
Quote:
Originally Posted by voinea
zbuciumus> a fost vre-un motor 2.0TFSI testat la voi tunat de oricine sa scoata 235-240CP ?
daca da , aceasi masina a avut parte si de test pe nemodifcat ?
multumesc
(ps hai sa revenim la topic)
|
|
|
|
01-08-06, 22:51
|
#94
|
Stage 3
Join Date: Jun 2006
Posts: 130
Member of: [Moderators]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
uite ce face skoda de care se vorbeste:
https://www.youtube.com/watch?v=a1csQxWh5OU
masina stock, nu a rezistat ambreiajul ...
|
|
|
02-08-06, 00:00
|
#95
|
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Subvirator pronuntat la iesirea din viraj sau mi s-a parut mie ? In cati km s-a dus ?
|
|
|
02-08-06, 00:16
|
#96
|
Stage 3
Join Date: Jun 2006
Posts: 130
Member of: [Moderators]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
e boala lor cand ai totul pe fata.
nu pot sa-ti spun decat ca inainte de viraj ai undeva la 140-160, dupa franare nu stiu la cat coboara, dar clar sub 100 caci sunt in treapta 2, iar virajul se abordeaza cu frana de mana trasa chiar la inchidere, altfel pleaca fata si nu o mai poti tine pe trasa. a fost una din cele mai frumoase treceri pe acel viraj.
|
|
|
02-08-06, 17:38
|
#97
|
BMW Specialist
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,268
Member of: [Moderators] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
frumos itradevar....frumos.
|
|
|
03-08-06, 16:33
|
#98
|
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
De ce nu ai luat GTI cu acelasi motor si la aceiasi bani daca mergi la VTM ? GTI este mult mai bine echilibrat si nu este atat de subvirator. Sunt convins ca ai fi scos timpi mai buni !
|
|
|
11-08-06, 00:20
|
#99
|
Stage 3
Join Date: Jun 2006
Posts: 130
Member of: [Moderators]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Quote:
Originally Posted by voinea
2. azi am tunat o masina (nu sunt in tara cu ea sa o facem). Am stat la dyno 4 ore in care am avut 15 softuri pe ea pana la cel mai bun. Totul a costat aprox 100 euro acolo. Nici o problema sa stam atat. Era un centru corect dyno cu o scula MAHA. Ventilatoare ce trag aer de afara in fata si altul ce preia de la acestea si trimite la masina. Periodic ne uda intercoolerul cu apa. Pun doua poze de azi. Rezultatele au fost mai mult decat satisfacatoare. Din pacate subiectul nu e pentru acest topic masina fiind TDI.
|
unele masini, pur si simplu nu se preteaza la suprasolicitare. Au o limita din proiectare. Eu am spart volanta (nu am mai patit nicipodata) cu soft stock pe masina, fara nici un tuning.
Altii sunt si mai ghiniponisti. Uite ce a patit prietenul nostru cu skoda neagra care a facut tuning la "voinea", si de care se vorbea pe aici pe undeva pe topingul asta
numai cand stii ca masina e in service si nu prea ai somn, dar sa stii ca ai blocul motor distrus.
|
|
|
11-08-06, 06:46
|
#100
|
Stage 3
Join Date: Sep 2003
Posts: 132
Member of: [Insomnia]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
skoda neagra a reusit ce nu ne asteptam . un 2.0TDI ce a castigat 100CP. Masina are DSG... dupa cum spune si proprietarul asta a fost sa fie. Schimbam si mergem mai departe
|
|
|
11-08-06, 10:55
|
#101
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of: [Moderators]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Voinea, suna-ma sa-ti explic cum faci un post nou cu masina facuta de tine. AICI E VORBA DE TFSI, NU TDI.
OK?
Quote:
Originally Posted by voinea
skoda neagra a reusit ce nu ne asteptam . un 2.0TDI ce a castigat 100CP. Masina are DSG... dupa cum spune si proprietarul asta a fost sa fie. Schimbam si mergem mai departe
|
|
|
|
11-08-06, 13:17
|
#102
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Quote:
Originally Posted by dr_v
unele masini, pur si simplu nu se preteaza la suprasolicitare. Au
Altii sunt si mai ghiniponisti. Uite ce a patit prietenul nostru cu skoda neagra care a facut tuning la "voinea", si de care se vorbea pe aici pe undeva pe topingul asta
:
|
@zbuciumus...no offence, dar uite cine a amintit mai sus putin de TDi
|
|
|
21-12-06, 13:15
|
#103
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 608
Member of: [Honda]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Ca sa revenim la TFSI cam asa arata acum Skoda RS modificata Dimsport:
https://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=29589
Codul motor la acest model este BWA si dupa cum se stie din acest post au existat ceva probleme legate de intreruperi intre 5000 si 5500RPM. Dupa o luna de munca si teste direct pe masina s-a ajuns la un rezultat mai mult decat spectaculos - 274CP si 405Nm.
|
|
|
25-12-06, 20:45
|
#104
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Quote:
Originally Posted by Doc
Ca sa revenim la TFSI cam asa arata acum Skoda RS modificata Dimsport:
https://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=29589
Codul motor la acest model este BWA si dupa cum se stie din acest post au existat ceva probleme legate de intreruperi intre 5000 si 5500RPM. Dupa o luna de munca si teste direct pe masina s-a ajuns la un rezultat mai mult decat spectaculos - 274CP si 405Nm.
|
Frumose cifre, nu contest nimic sunt doar curios sa stiu cum s-a masurat si unde.
|
|
|
25-12-06, 23:20
|
#105
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 608
Member of: [Honda]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Masuratorilor au fost facute pe Dyno testul Metrotehnica chiar de catre Ceky. In aceeasi zi s-au facut masuratorile si pentru Opel VECTRA OPC modificat la 300CP.
Seby doar stii despre ce Skoda este vorba in acest test.
|
|
|
|
|