Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum. |
28-06-06, 21:38
|
#61
|
Stage 3
Join Date: Jun 2006
Posts: 130
Member of: [Moderators]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
PS, sper ca nu am suparat pe nimeni, am relatat chiar foarte pe larg toata istoria.
O sa-l sun si pe Florin si pe Ceky sa-i anunt ca am postat un reply.
Concluzia care trebuie trasa la acest topic? Octavia II RS nu e acelasi lucru cu Golf V GTI deci nu merge acelasi soft.
Posesorii de Octavia RS asteptati sa apara soft dedicat pt. flash tuning.
|
|
|
28-06-06, 22:50
|
#62
|
Stage 3
Join Date: Jan 2005
Posts: 156
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Nu e chiar atat de mare diferenta la greutate intre GTI si RS maxim 50 de kilograme,in nici un caz 300 de kile.La mine in talon la Octavia 2 RS sunt trecute 1480 kg,iar din cate am auzit cam 1400-1430 are GTI,sa confirme Speeder sau cine are GTI.
P.S Ti-am vazut masina in parcare la Spitalul Militar Central.Am exact aceasi culoare ca a ta. Lucrezi acolo?
|
|
|
29-06-06, 01:40
|
#63
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 2,156
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
1480 in talon la mine
|
|
|
09-07-06, 15:25
|
#64
|
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
1489Kg la mine !
|
|
|
11-07-06, 21:35
|
#65
|
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Pana la urma...ce se intampla cu acest motor ? De ce se lasa "calarit" asa de greu ? Este doar prea nou sau are niste componente care limiteaza destul de rau cum ar fi intake sau evacuare ? Si eu, ca multi altii, intentionez sa remapez dar sunt in ceata pentru ca vad foarte multa nesiguranta si rezultate variate. Toate motoarele facute pana acum, ori au avut probleme dupa scrierea softului, ori nu au atins nici pe departe specificatiile pretinse de producatorul softului in materie de putere si cuplu. Zbuciumus, Ceky, Sebastian, Dragos si toti cei care lucrati in domeniu, aveti banuieli si opinii legate de acest subiect ? Dar despre softurile din state produse de APR, GIAC sau REVO stiti ceva ? Lor le merge mai bine ? Vad ca ei deja dezvolta kituri turbo pe baza lui k04 si alte pompe de benzina. In ce priveste admisia de aer sunt rezultate contradictorii si acolo. Carbonio pare fi alegerea majoritara acolo dar si asta e contestata de multi ca neaducand mari castiguri peste cea stock !
|
|
|
12-07-06, 01:51
|
#66
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Confuziile si nesiguranta apar fiindca multi din cei care isi fac remapare nu testeaza masina pe dyno inainte si dupa.
~Nautilus
|
|
|
12-07-06, 04:36
|
#67
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 2,156
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
plus k la gti e mai 'complicat' din cate am citit eu
|
|
|
13-07-06, 21:43
|
#68
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of: [Moderators]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Astept un propietar care nu are angoase ca i se vor taia 5 fire, cam tot atatea cate se taie si la o alarma si 1/2 cat la un sistem audio, sa vina sa-i punem Unichip pe motorul acesta.
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
|
|
|
14-07-06, 01:11
|
#69
|
Stage 3
Join Date: Sep 2003
Posts: 132
Member of: [Insomnia]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Quote:
Originally Posted by zbuciumus
Astept un propietar care nu are angoase ca i se vor taia 5 fire, cam tot atatea cate se taie si la o alarma si 1/2 cat la un sistem audio, sa vina sa-i punem Unichip pe motorul acesta.
|
eu am alarma pe CAN-BUS (ca si alti proprietari de VAG noi). Nu se taie nici un fir de la masina. Doar se conecteaza
2. azi am tunat o masina (nu sunt in tara cu ea sa o facem). Am stat la dyno 4 ore in care am avut 15 softuri pe ea pana la cel mai bun. Totul a costat aprox 100 euro acolo. Nici o problema sa stam atat. Era un centru corect dyno cu o scula MAHA. Ventilatoare ce trag aer de afara in fata si altul ce preia de la acestea si trimite la masina. Periodic ne uda intercoolerul cu apa. Pun doua poze de azi. Rezultatele au fost mai mult decat satisfacatoare. Din pacate subiectul nu e pentru acest topic masina fiind TDI.
|
|
|
14-07-06, 13:22
|
#70
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of: [Moderators]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Acelasi lucru te costa 50 de euro la noi la MasterTuner pe Bd Timisoara si nu mai cheltuiai atatia bani pe motorina. Iar ca idee rezolutia lui MAHA e sub ce are dyno-ul nostru, asta neinsemnand ca MAHA nu e foarte OK. Sa vii dupa sa facem un test si pe al nostru ca sa vezi ce vreau sa spun.
|
|
|
14-07-06, 15:06
|
#71
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Nu ma pot abtine dar de ce Dyno-ul vostru trebuie sa fie mereu mai bun decit oricare apare !!!!
Cu respect,
Ceky
|
|
|
14-07-06, 17:38
|
#72
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of: [Insomnia] [Honda] [SUBARU]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Quote:
Originally Posted by zbuciumus
Acelasi lucru te costa 50 de euro la noi la MasterTuner pe Bd Timisoara si nu mai cheltuiai atatia bani pe motorina. Iar ca idee rezolutia lui MAHA e sub ce are dyno-ul nostru, asta neinsemnand ca MAHA nu e foarte OK. Sa vii dupa sa facem un test si pe al nostru ca sa vezi ce vreau sa spun.
|
a cheltuit banii pe motorina ca sa-i faca ceva cineva ce in romania nu prea putea sa-i faca nimeni...si oricum cred ca a vrut sa scoata in evidenta faptul ca pentru mai putin de 100 de euro masina a stat 4 ore pe dyno...ceea ce la noi in tara nu se intampla in mod clar si evident...doar romani suntem
|
|
|
15-07-06, 09:33
|
#73
|
Stage 3
Join Date: Sep 2003
Posts: 132
Member of: [Insomnia]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
exact asta era treaba. Cu 100euro s-a stat sa facem peste 20 de dyno-teste in astea 4 ore pana softul a fost finalizat 99.9% ok.
si de ce zice ceky despre lauda aparaturii proprii pe care nu o ratezi niciodata... polonezii astia de la Masters Tuners (uimitor asa ii chema) + cei cu dinamometrul (era firma diferita dar faceau si ei tuning) numeau testerul dyno fabricat in polonia (Vtech parca se numeste si il aveti si voi) , il numeau "crap" si ca nu da valorile corecte. Acum sa nu crezi ca am ceva cu voi, e bine sa existe testere dar sa nu uitam ca le putem compara cu niste cantare de CP si uneori la unii cumperi mere mai multe la 4kg decat la altii. Totdeauna e bine sa compari masinile in aceeasi zi cu test de la original la rezultat final tunat si atunci sa te bucuri de rezultate.
|
|
|
16-07-06, 17:40
|
#74
|
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Quote:
Originally Posted by voinea
Totdeauna e bine sa compari masinile in aceeasi zi cu test de la original la rezultat final tunat si atunci sa te bucuri de rezultate.
|
Korekt. In felul asta, chiar daca un dyno indica ceva mai mult sau mai putin decat in realitate, presupun ca diferenta inainte-dupa este relevanta !
|
|
|
17-07-06, 13:17
|
#75
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of: [Moderators]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Domnilor, ideea principala e ca suntem off topic. Daca vreti sa vorbim despre dyno-uri exista topic predestinat. Asta are alt nume. Cand ne pui si graficele?
|
|
|
|
|