Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum. |
18-07-06, 08:53
|
#76
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 721
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Quote:
Originally Posted by voinea
numeau testerul dyno fabricat in polonia (Vtech parca se numeste si il aveti si voi) , il numeau "crap" si ca nu da valorile corecte.
|
Crap este un soi de peste parca... nu inteleg ce legatura are pescuitul cu standul V-Tech
|
|
|
18-07-06, 09:06
|
#77
|
Stage 3
Join Date: Sep 2003
Posts: 132
Member of: [Insomnia]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Crap is a term meaning either poor quality or feces. The former meaning is sometimes considered mildly vulgar; the latter meaning is oftentimes considered mildly or moderately vulgar, but could be, on occasion, viewed as strongly vulgar by means of scatological and sensory-provoking use of the word.
In its former meaning it also connotes inaccurate, of little factual substance, lies, hype, or quackery. It can be partnered with "bull" to enhance the power of the word.
The word is considered by many people to be less offensive than "shit", which holds similar meanings and can be used nearly interchangably. Some people find the word crap offensive, even if not intended to mean feces, and will use the minced oath "crud" instead, as in "Oh, crud!" Alternatively, for some people, crap retains its association with feces to a greater extent than shit, and is therefore more offensive than the latter.
end-offtopic
|
|
|
18-07-06, 10:21
|
#78
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of: [Moderators]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Voinea, eu personal nu te inteleg. Vii si spui ca esti la un dyno MAHA din afara tarii unde e foarte bine si ieftin si tu tocmai tunezi un TDI si schimbi 15 softuri... toate astea pe un topic care are ca singura chestiune comuna faptul ca e tot o Skoda. Cand ai venit cu clientii tai la noi pe dyno eu zic ca ti-am dat tot concursul. Eu nu inteleg ce urmaresti sa ne arati scriind aici asta:
-ca esti tare si tunezi masini in afara
-ca ai descoperit un dyno MAHA(vezi ca e unul la Casa Auto in Bucuresti de muulti ani)
-ca ai gasit unii care cred ca dyno-ul Vtech e slab
-ca tre sa mergi in Polonia ca sa tunezi un TDI
-ca eu sunt scump si prost si merita sa pleci in Polonia pentru dyno
Eu in locul tau deschideam un topic nou cu testele intai si poze dupa. Daca nu stii cum sa deschizi unul nou iti explic eu.
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
|
|
|
18-07-06, 14:46
|
#79
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,480
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Nu e cam multa mancatorie?
Nu credeti ca asa va indepartati clientii?Am urmarit topicul de la inceput si cred ca este unul plin de cearta si ranchiuna.
De ce nu lasati oamenii sa aleaga?Credeti ca daca va mancati unii pe altii veti rezolva ceva - din discutiile voastre de aici,nimeni nu mai stie ce anume sa creada si atunci opteaza pentru altceva.
Nu vreau sa supar pe nimeni dar e aberant tot topicul asta- numai certuri si invidie.
Ma mir ca dl Gratian nu ia ceva masuri- inainte le cam lua
__________________
C 20 Let - Turbo POwer
|
|
|
19-07-06, 14:36
|
#80
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 608
Member of: [Honda]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
O intrebare am si eu, daca dyno de la Master Tuner este asa de bun, de ce de fiecare data cand am testat o masina valorile nu au corespuns nici macar cu cele date de fabricant. Pe langa asta, la fiecare test facut acolo am gasit un alt baiat care pe deasupra era si incepator. Cand am intrebat cum e posibil sa dea alta valoare decat cea afisata in talon (masina noua 15.000km) mi-a raspuns ca este din cauza producatorului masinii. Tin sa mentionez ca valoarea inscrisa era cu 30CP mai mica decat cea din talon.
Ultima oara am avut o astfel de experienta cu un baiat care dupa test a iesit si mi-a spus ca ia fost mila sa duca masina mai sus. In plus de aste se mira si de valorile km/h afisate sus pe panou. Vi se pare normal?
Eu personal am zis ca nu mai fac teste la acest dyno. Am impresia ca niciunul nu este precis din cele 3 cunoscute.
|
|
|
19-07-06, 16:31
|
#81
|
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Cel mai tare test ramane ala cu cronometrul Ce conteaza puterea sau cuplul cand in timpul unei curse mai sunt si alte variabile ca de exemplu greutatea ? Daca pui mana si faci 80-120km/h sau orice alt interval (presupunand ca ai scula buna de masurat timp vs viteza reala) stii timpul si ala e cel mai relevant pentru ca la el se raporteaza toate masinile din lumea asta !
|
|
|
19-07-06, 16:46
|
#82
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
e posibil sa am insel dar sunt cateva chestii valabile cred la toate dynourile:
- viteza afisata nu tine cont de frecarile cu aerul
- viteaza afisata nu depinde de eroarea bordului (o compratie intre ce afiseaza dyno si ce se indica masina pe bord chiar nu are rost)
|
|
|
19-07-06, 19:17
|
#83
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 608
Member of: [Honda]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Pai eu stiam, dar se pare ca angajatul master tuner nu. Eu de altfel la un RS ma asteptam ca viteza max sa treaca de 300km/h, el s-a speriat cand a ajuns la 280km/h.
|
|
|
20-07-06, 16:37
|
#84
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of: [Moderators]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Quote:
Originally Posted by Doc
O intrebare am si eu, daca dyno de la Master Tuner este asa de bun, de ce de fiecare data cand am testat o masina valorile nu au corespuns nici macar cu cele date de fabricant. Pe langa asta, la fiecare test facut acolo am gasit un alt baiat care pe deasupra era si incepator. Cand am intrebat cum e posibil sa dea alta valoare decat cea afisata in talon (masina noua 15.000km) mi-a raspuns ca este din cauza producatorului masinii. Tin sa mentionez ca valoarea inscrisa era cu 30CP mai mica decat cea din talon.
Ultima oara am avut o astfel de experienta cu un baiat care dupa test a iesit si mi-a spus ca ia fost mila sa duca masina mai sus. In plus de aste se mira si de valorile km/h afisate sus pe panou. Vi se pare normal?
Eu personal am zis ca nu mai fac teste la acest dyno. Am impresia ca niciunul nu este precis din cele 3 cunoscute.
|
Despre ce masini e vorba, ca m-ai facut curios?
|
|
|
20-07-06, 21:37
|
#85
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
1. viteza afisata la test e viteza cu care masina a invartit rolele, care ar corespunde cu viteza maxima reala intr-o singura situatie, si anume cand ai rula in vid (cu motorul alimentat cu oxigen din butelie), pe o autostrada care fuge odata cu masina ta adica nu s-ar tine cont de aerodinamica, de fortele de frecare de la roti etc
2. eroarea vitezometrului, la o masina moderna, e de cel mult 5-7 km/h si e fixa, nu procentuala. Au testat-o jurnalistii auto, cu GPS contra vitezometru, si la 160 km/h ai cel mult 7 km/h in minus... umfla putin mai tare anvelopele si eroarea se compenseaza. Nu-i crezi nici pe ei, du-te la indicatorul electronic de la Arcul de Triumf, cand il repun in functiune... cred ca am repetat asta pe 10 forumuri diferite si tot se mai gaseste cineva sa pomeneasca de erori
~Nautilus
Last edited by Nautilus; 20-07-06 at 21:41.
|
|
|
20-07-06, 22:36
|
#86
|
Stage 1
Join Date: Jul 2006
Posts: 14
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Eu nu am inteles nimic....daca valorile nu ies ca cele din talon se poate ca masina respectiva sa nu faca ce zice fabricantu'....plauzibil,nu?Apoi,de fiecare data cand ai fost era un baiat incepator?Din cate stiu eu la Master Tuner sunt 3 baeti,incluzandul pe domnul Zbuciumus....Masina cu care ai fost este Skoda Octavia RS de 15 000 de km ,si care a scos cu 30 cp sub ceea ce dadea fabricantul,sau sub ceea ce te asteptai tu?Iar despre viteza maxima de care vorbesti,sa spui si in ce treapta de viteza s-a facut testul.Cred ca situatia s-ar clarifica,cat de cat,daca s-ar afisa graficul cu testul,pt ca dc angajatul respectiv l-a intrerupt la 5 000 rpm at se poate sa iasa sub ce este in talon,dar dc nu e asa at problema este alta.Am vazut ca la home page-ul tau este un site despre OBD Tuning.Dc masina respectiva este facuta cu acest procedeu,limitarea masinii poate fi scoasa,si at saracu om o fi crezut ca ii indoaie clientului masina...Oricum,asa cum si eu am fost incepator intr-ale muncii,sper ca cei de la Master Tuner sa nu il cocoseze pe acel incepator,pt ca el poate fii doar un pretext in astfel de discutii
Cu stima....domnilor
|
|
|
20-07-06, 22:58
|
#87
|
Stage 3
Join Date: Jun 2006
Posts: 130
Member of: [Moderators]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
nu te superi Doc, dar cred ca te roade rau invidia.
se pare ca de fapt esti chiar concurent cu Florin, caci te ocupi si tu de tuning.
poate ti-e ciuda ca nu ai si tu o scula din asta
Eu am fost cu 3 masini diferite la Master Tuner si toate au iesit cam cum se lauda fabricantul. E vorba de Octavi II RS despre care s-a si deschis topingul, un Ford escort RS care a scos 150CP si un peugeot 206 S16 cu electronica putin modificata care a scos pe dyno 140CP. Toate masinile mele, deci fara interese sa iasa mai bine sau mai rau, asa cum e cazul tau.
Sa-ti mai zic ceva: dynamometru de la master tuner este atat de sensibil incat se simt chiar si micile interventii cum ar fi scoaterea filtrului de aer sau silentserul de la toba finala. Deci eu zic ca este scula!
Florin - zbuciumus e un tip profi, eu zic la toata lumea sa-l testeze, pe mine nu m-a dezamagit. Omu chiar stie ce face.
|
|
|
21-07-06, 01:29
|
#88
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 608
Member of: [Honda]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Deja am raspuns in privat celui care m-a intrebat si nu ma roade invidia, dar pur simplu nu mi-a pacut atitudinea unor angajati. Nu vreau sa lungesc vorba ca deja este OT tot, dar pana acum am testat mai multe masini chiar daca eu nu am fost acolo si niciodata nu au iesit rezultate ok.
Nu sunt invidios si nu am de ce, pentru ca o stiu si ei, unichip-ul nu a dat rezultate pe multe masini. De multe ori cresterile au fost de 1-2CP, dar sa nu intram in polemici ca nu asta este scopul acestui topic. Vreau sa au in continuare discutiile legate de aceasta Skoda RS.
|
|
|
21-07-06, 07:47
|
#89
|
Stage 3
Join Date: Sep 2003
Posts: 132
Member of: [Insomnia]
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
zbuciumus> a fost vre-un motor 2.0TFSI testat la voi tunat de oricine sa scoata 235-240CP ?
daca da , aceasi masina a avut parte si de test pe nemodifcat ?
multumesc
(ps hai sa revenim la topic)
|
|
|
21-07-06, 14:15
|
#90
|
Stock
Join Date: Sep 2005
Posts: 6
|
Re: SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 FSI CU SOFT DIMSPORT
Quote:
Originally Posted by Nautilus
2. eroarea vitezometrului, la o masina moderna, e de cel mult 5-7 km/h si e fixa, nu procentuala. Au testat-o jurnalistii auto, cu GPS contra vitezometru, si la 160 km/h ai cel mult 7 km/h in minus... umfla putin mai tare anvelopele si eroarea se compenseaza. Nu-i crezi nici pe ei, du-te la indicatorul electronic de la Arcul de Triumf, cand il repun in functiune... cred ca am repetat asta pe 10 forumuri diferite si tot se mai gaseste cineva sa pomeneasca de erori
|
Nautilus am testat mai multe masini si eroarea de care tu spui ca este fixa de 5-7km/h la mine a iesit ca de fapt este mai degraba procentuala.
La viteze de 50km/h pe vitezometru 2 masini mi-au dat 45hm/h pe GPS.
La 165km/h pe bord una a avut 153km/h pe GPS.
La 180km/h pe bord cealalta a avut 164km/h pe GPS.
Ambele masini as spune ca sunt moderne... una din 2005 si una din 2006.
Rog sa imi scuzati oftopicul, pentru ca imi dau seama ca nu are legatura cu Octavia RS pe dyno.
|
|
|
|
|